czwartek, 15 lutego 2018

#118 Reakcja NCT U Gdy inny członek zespołu/ idol cię podrywa

Witam <3
  Przybywam dziś do Was z nieco krótką reakcją jednego z unitu NCT. Zespołu jako tako nie znam, ale mam nadzieję, że mimo to się Wam reakcja spodoba.
Ostrzeżenia: Nie wiedziałam, o którą podgrupę ci chodziło, więc wybrałam NCT U
  Zamówienie: Anonimek
Nie przedłużając...
  Zapraszam <3
~ ~ ~
 DOYOUNG
Chłopak najpierw przyglądałby ci się i Kenowi z VIXX, gdy w pewnym momencie do jego uszu doszły słowa.
-Może dasz mi swój numer, hm? Wtedy mógłbym cię spokojnie zapraszać na kawę. - uśmiech idola poszerzyłby się, gdy tylko zobaczył, że sięgasz po komórkę.
-Ekhem. - odkaszlnął Doyoung, by po chwili objąć cię od tyłu i przyciągnąć nieco do siebie. - Chciałeś coś hyung?
-Tak. Numer ____.
-Jest zajęta. Przeze mnie. Więc nie ma szans. - pokręcił głową i posłał mu lodowate spojrzenie.
-Ale oppa...
-Jest zajęta. - ponowiłby zdanie i mruknął pod nosem ciche przekleństwo przez co zdałaś sobie sprawę, że jest zazdrosny o ciebie. 




TAEYONG
Może od czasu do czasu Lee nie mówił za dużo i czasem wolał przemilczeć kilka spraw, tak w momencie, gdy zaczął cię podrywać P.O, poczuł nagłą zazdrość. Podszedł do ciebie i mruknął.
-Możesz skarbie na chwilę nas zostawić?
-Nie oppa. Muszę porozmawiać z P.O, miałam mu pomóc przy tekstach.
-No właśnie. - dodał starszy i zmierzył Lee rozbawionym i pełnym arogancji wzrokiem. 
-Ile jest lat za morderstwo? - mruknął pod nosem blondyn i odsunął nieco swojego hyunga, gdy ten za bardzo się do ciebie zbliżył. - Wiem co masz na myśli, twoje oczy to zdradzają. Zrób jeden fałszywy krok i masz pozamiatane. 
-Myślisz, że się ciebie boję?
-Nie, ale myślę, że zaraz zaczniesz. - warknął młodszy z chrypą, patrząc lodowatym i przeszywającym wzrokiem na rapera Block B.



TEN
Właśnie NCT U miało przerwę na koncercie ze względu na problemy techniczne, dlatego tancerz zapragnął się z tobą spotkać za kulisami. Gdy tylko do nich zszedł zobaczył cię w towarzystwie Yuty, który z uśmiechem i lekkim rumieńcem gładził cię dłonią po policzku.
-Przeszkadzam wam może? - warknął, odsuwając od ust mikrofon.
-Oppa. - pocałowałaś go w nos i dodałaś. - Nie, dlaczego pytasz?
-Bo widzę, że świetnie się bawisz w towarzystwie Yuty. 
-Czyżbyś był zazdrosny?
-O ciebie? Zawsze skarbie. - pocałował cię mocno w czoło, a do kolegi z innej podgrupy mruknął. - A z tobą jeszcze dziś pogadam.



MARK
Chłopcy właśnie nagrywali MV do jednej ze swoich piosenek, gdy w pewnym momencie raper zauważył jak jego kolega z zespołu cię podrywa. Gdy tylko mieli przerwę, a kamera wciąż działała ze względu na ukazanie fanom co dzieje się w zespole, gdy 'niby' nikt nie patrzy, warknął. 
-Nie zdziwcie się, gdy w teledysku zobaczycie hyunga WinWina z sinym okiem. - po tych słowach skierował swój morderczy wzrok na wspomnianego chłopaka, który kompletnie go ignorując podrywał cię dalej. Gdy tylko Mark to zobaczył, fuknął pod nosem i szybkim krokiem się do was skierował, by was rozdzielić. 

TAEIL 
Wokalista byłby w kuchni, gdy usłyszał jak Johnny zaczynał cię komplementować i wypytywać cię, czy byłaś szczęśliwa w związku z Taeilem. 
-Te, Johnny. - warknął blondyn, wchodząc do salonu z buntowniczym wyrazem twarzy. - Ty się czasem mój drogi nie zapędzasz?
-O co ci chodzi, huh? Ja nic złego nie robię,
-Podrywasz moją ____. Zaznaczam, MOJĄ ____.
-Nie prawda. - mruknął speszony chłopak i spojrzał na ciebie ukradkiem, widząc nie małe zaskoczenie. - Ja tylko chciałem być miły....
-A te dwa, ogromne pomidory na policzkach to co? Huh?
-Aish, jesteś okropny. - warknął raper i opuścił szybko zły i zawstydzony salon. 
-I tak to się załatwia. - powiedział pod nosem zadowolony Taeil.

JAEHYUN
Z racji tego, że Jaehyun i jego usposobienie jest bardzo łagodne, zdziwiłaś się, gdy zobaczyłaś go pierwszy raz w życiu tak złego i zazdrosnego na Marka, który cię otwarcie podrywał.
-Odsuń się od niej, albo sam cię odsunę. 
-Aish, hyung. Co w ciebie wstąpiło hm? - zaśmiał się Mark, patrząc na czerwonego ze złości Jaehyuna. 
-Aish nie drażnij mnie Mark. Naprawdę zaraz dostaniesz.
-Mhm, ciekawe czym jak. - urwał, ponieważ w tej samej chwili dostał od kolegi poduszką prosto w twarz.
-A chociażby tym. - fuknął zły i dołożył mu jeszcze dwa razy. - A teraz wracaj do pokoju, albo nie tylko twoja buźka oberwie. - dodał, zniżając nieco poduszkę na wysokość krocza młodszego.
-Idę już idę. - mruknął zły Mark i wrócił do pokoju.
-Jaki byłeś niegrzeczny. - uśmiechnęłaś się uroczo i pocałowałaś go w nos.
-Jeśli chodzi o podrywanie mojej kobiety, to jestem taki zły zawsze. - zaśmiał się i ucałował cię czule w czoło.
~  ~
I tak oto dobrnęliśmy do końca reakcji.
Mam nadzieję, że tragicznie nie wyszło.
MILE WIDZIANE KOMENTARZE.

13 komentarzy:

  1. Za NCT jakoś nie przepadam ale reakcje cudne <3

    Zapraszam na: https://btsiinni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Awwww reakcja Ten mnie rozczuliła mocno <3 co ogólnie ciężko zrobić xD podobno mam serce z kamienia so...
    Tak czy siak szczerze przyznam że uwielbiam wszystko od Nct^^ reakcje swietne^^
    Weny<3

    ~DarkDragon

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze jak miło widzieć powrót mojej ulubionej i mega uzdolnionej A.R.M.Y <33 ♥♥
    Tęskniłam, cholernie. Naprawdę, czasami wpisywałam Twój adres w przeglądarce czy jesteś. Ale jak zobaczyłam, Twój komentarz na LOG-u proszący o szablon, musiałam zobaczyć czy to Ty! I nie myliłam się!

    Co do reakcji, bardzo lubię skład w NCT U, a reakcje wyszły Ci świetnie. Najbardziej podobała mi się ta pierwsza.

    Może kojarzysz mojego bloga, ale sama postanowiłam wrócić. Mam nadzieje, że wpadniesz :D
    https://firstlovekorean.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że Cię pamiętam! <3
      Uwielbiałam czytać to co piszesz i cieszy mnie niezmiernie, że będę mogła znowu coś u Ciebie poczytać ^^
      Bardzo dziękuję za miłe słowa, to ogromnie motywuje, naprawdę <3

      Usuń
    2. Hej mam pytanie kiedy ciąg dalszy ,,joshua za murem" bo czekam a się serio wkręciłam liczę na next<3
      ~~~~minjulia1234 (wattpad)

      Usuń
    3. Obawiam się, że w ogóle się nie pojawi. Jednak kto wie?
      Raczej nie byłabym pewna tego, że jednak kiedyś dodam "Za murem", ponieważ nie mam na niego pomysłu. Znaczy, mam, ale to nie jest to co chciałabym opublikować. Prawdopodobnie, ale nie obiecuję, pojawi się albo osobny blog z tym opowiadaniem, albo wieloczęściowiec, jednak tak jak pisałam... Nie obiecuję.

      Usuń
    4. Ok będę czekać akurat na tvn leć niezgodna heh <3
      ~~~~minjulia1234 (wattpad)

      Usuń
  4. Brakuje Lucasa, też jest członkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A Jungwoo to już nie? XD Autorka pewnie nie jest nctzen więc można jej wybaczyć ten błąd ale jeśli pisze się o jakimś zespole to jednak powinno znać się aktualny skład

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej no popatrz ...
      Tak się zabawnie składa, że te zażalenie złóż dziewczynie, która pisała o tej podgrupie :')
      Masz rację zespołu nie znam, dlatego opierałam się na stronie o NCT U i tam nikogo takiego nie było. Tak samo Lucasa jak i Jungwoona, więc no...
      Masz rację nie jestem i pewnie nie będę fanką zespołu, więc NIE MAM obowiązku znać składu. Więc... No.
      Dziękuję za wybaczenie <3

      Usuń
  6. Ehhh
    to nie jest ani Army wina, ani tamtej, okej?
    akurat nie byli przy debiucie, tylko nie dawno dołączyli, więc tam mogło nie pisać, a Army mogła nie wiedzieć, spokojnie :v

    ~DarkDragon

    OdpowiedzUsuń
  7. Spokojnie nie obwiniam cię, możesz sobie odpuścić. Nie napisałam, że masz obowiązek ich znać

    OdpowiedzUsuń
  8. Super reakcja, pozdrawiam i życzę weny <3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy