czwartek, 21 kwietnia 2016

#18 Rekacja BTS Gdy mają niegrzeczne myśli

Witam!
Przybywa do Was z nową reakcją ^^ 
Gdy tekst będzie pochyły oznacza to myśl chłopców ;) Tak tylko mówię, żeby było Wam się łatwiej połapać 

JUNGKOOK
Słuchałaś muzyki przez słuchawki kręcąc biodrami w rytm muzyki, nie zdając sobie sprawy, że maknae widząc to ledwo panuje nad swoim ciałem.
O mój boże....dziewczyno, przestań...gorąco mi...ugh dlaczego tu jest tak ciepło? Ale jej tyłek...
Kurde Kook uspokój się -myślał maknae patrząc z dużymi oczami na twoje biodra.
-Ekhm Kookie - zaczął rozbawiony Suga
-Hm?
-Ślinisz się - zaśmiał się mrużąc zabawnie oczy. Jungkook otarł szybko podbródek czując ogromne zakłopotanie 
Dobrze, że tylko się ślinię, bo widząc jej ciało...ugh Kook znów zaczynasz!
 © We Heart It. 《 BTS Gifs 》 Credits to the owner.     

JIMIN
Układałaś właśnie fryzurę Jimin'owi lekko przygryzając wargę, Koreańczyk cały czas patrzył w twoje odbicie w lustrze myśląc.
Ona jest tak blisko mnie...jej dotyk...cholera 
Nachyliłaś się po grzebień tyrpiąc lekko podnieconego tancerza
Ona mnie prowokuje...robi to specjalnie...boże nie wytrzymam...po co zakładałem tak ciasne rurki?!
   

SUGA
Sprzątałaś dorm chłopaków, ponieważ bałagan jaki pozostawili po wczorajszej imprezie był masakryczny. 
Stanęłaś na krześle myjąc okno. Miałaś na sobie czarną spódniczkę i zieloną koszulę. Gdy stanęłaś na palcach, by wymyć dokładnie górne okno, do pokoju wszedł raper. 
Stanął jak wryty patrząc jak twoje spódniczka coraz bardziej unosi się do góry
Ty to wiesz kiedy wejść do pokoju...może....może mógłbym ją objąć? Tak lekko..
Aish mam na nią taką ochotę 
-Suga? Mógłbyś podać mi płyn do okien? - zapytałaś z uśmiechem
-P...Płyn? - jęknął zawstydzony - to białe? 
-YoonGi...Nie wiem o czym Ty myślisz, ale ten płyn jest niebieski - zaśmiałaś się cicho, miętowo-włosy podał Ci butelkę, po czym wyszedł zawstydzony z pokoju myśląc
Boże....lepiej żebyś nawet nie wiedziała co z Tobą robiłem w myślach - zaśmiał się cicho znów zerkając na Ciebie 
   

JIN
Robiłaś z najstarszym kolację dla reszty zespołu.
-Jin podasz mi ogórka? - zapytałaś wyciągając do niego dłoń
-C...co?
To prowokacja?! Tak na pewno to prowokacja! Przecież po co pytałaby o ogórka widząc jak bardzo się przy niej spinam?
-Ogórek? To takie dłuuuugie zielone warzywo - jęknęłaś przygryzając wargę. Szatyn spiął się gwałtownie nie wiedząc gdzie ukryć swój drobny kłopot
O mój boże....moje spodnie...moje bokserki....za ciasno 
-To podasz mi ten cholery kubek? - mruknęłaś patrząc na niego 
-Przecież chciałaś ...ogórka - jęknął rumieniąc się
-Nie. Od początku chciałam kubek - zaśmiałaś się przez co najstarszy spalił jeszcze większego buraka podając Ci drżącą dłonią naczynie 
 

TAEHYUNG
Ubrana w sportowy stanik i krótkie poszarpane spodenki ćwiczyłaś w sali prób chłopców. 
Twoi przyjaciele mieli właśnie przerwę, więc postanowiłaś to wykorzystać i potańczyć. Twoim gorącym ruchom przyglądał się V, który ledwo ukrywał to co się dzieje w jego spodniach. Nie mógł oderwać wzroku od twojego ciała.
Te ruchy. To ciało. Ta dziewczyna. To zbyt wiele -jęczał w swojej głowie coraz bardziej się nakręcając 
Gdybym Cię teraz złapał w swoje ręce...na pewno nie dałabyś radę chodzić przez najbliższe dni a co dopiero tak się ruszać!
-V? - szepnął roześmiany J-Hope
-Co hyung?
-Musimy iść na próbę, ale nie wiem jak Ty będziesz z tym tańczył - po tych słowach głośno się roześmiał. Zaskoczony V spojrzał na swoje spodnie przygryzając wargę 
Do czego Ty mnie doprowadzasz? 
   

RAP MONSTER
I teraz by do mnie podeszła. Usiadła by mi na kolanach a ja całowałbym ją tak zachłannie. 
Tuliłbym ją, pieścił i był dla niej najwspanialszym kochankiem -myślał RapMon siedząc na obrotowym krześle i patrząc jak rozmawiasz z chłopcami
W pewnym momencie twoja koszulka lekko uniosła się do góry  odkrywając lekko górną część bielizny. Lider widząc to jęknął pod nosem lejąc wodę do szklanki
Muszę się napić. Jeśli tego nie zrobię rzucę sie na nią 
  

J-HOPE  
Siedziałaś na kanapie obok HoSeok'a oglądając jakiś film, który leciał od godziny na jednym z kanałów. Brunet zamiast patrzeć na telewizor patrzył na Ciebie przygryzając od czasu do czasu wargę i wymyślając niegrzeczne scenariusze.
Zerwałbym z Ciebie tę cholerną koszulkę. Położyłbym Cię na łóżku i zaczął namiętnie całować jeżdżąc dłońmi po całym twoim ciele. Ty cicho jęczałabyś z rozkoszy sprawiając mi ogromną radość i satysfakcję, że potrafię Cię doprowadzić do takiego stanu a potem
-Zawstydzasz mnie gdy ciągle na mnie patrzysz - szepnęłaś rumieniąc się lekko. Brunet przytaknął przygryzając wargę i jeżdżąc dłonią lekko po twoim ramieniu. Spojrzałaś na niego zaskoczona pytając.
-C...Co robisz?
Próbuję sprawić byś szalała z podniecenia i jęczała moje imię 
-Aish po prostu jeżdżę Ci po dłoni - zaśmiał się cicho  mrużąc zabawnie oczy
 

Podoba Wam się osiemnasta reakcja? 
Mam nadzieję, że tak ^^
MILE WIDZIANE KOMENTARZE 

-A.R.M.Y

9 komentarzy:

  1. zabiję cię.
    obudzisz się martwa na dnie pacyfiku, NO UDUSZĘ.
    CHRYSTE JEZU *~~*

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram MariAnne, ja uśmiercę cię po raz drugi!
    Powiedz mi, jak tak można? Teraz TaeTae ma problem, Kook się ślini, Suga myli kolory...ehhh.
    MAMO JA CHCĘ MIMO WSZYSTKO WIĘCEJ :P
    - Weny~ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa ;)
      Mam nadzieję, że kolejny post pojawi się już niebawem ^^

      Usuń
  3. Tak strasznie chce mi się śmiać XDD
    To jest świetne ;3 Nie wiem, który mnie najbardziej rozwalił, ale któryś na pewno(a może wszyscy na raz? ^^)
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej dlaczego się śmiejesz? xD
      Hah cieszę się, że reakcja przypadła Ci do gustu ^^

      Usuń
  4. <3 <3 <3 <3 <3
    Cudeńko :) Naprawdę suuuuper. Bardzo mi się podobało. Dowodem może być ten bardzo składny komentarz xD

    Fighting!
    LeeNa

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna by była ta sama tematyka tylko,że z członkami Exo
    ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy