poniedziałek, 11 czerwca 2018

Chwilowy stop

Witam <3
  Przybywam do Was tylko z krótką informacją, a mianowicie zawieszam na chwilę Aliena.
Muszę dopisać części, których już nie będzie zbyt wiele. Poza tym w przyszłym tygodniu we Wtorek i Piątek mam egzaminy, więc wolę się na razie nie rozpraszać pisaniem. Z racji tego, że to ostatni tydzień kiedy mogę podwyższyć sobie oceny, mam dużo nauki. Na pewno wiele z Was też nie m czasu usiąść i złapać oddechu, bo pewnie też lecicie z materiałem, by zaliczyć, czy dostać wyższą ocenę. Więc wiem, że zrozumiecie. Przynajmniej taką mam nadzieję.

PRZEWIDYWANY MÓJ POWRÓT NA BLOGA TO:
23/24 CZERWCA. 
PRAWDOPODOBNIE WTEDY BĘDĘ DODAWAĆ ALIENA CODZIENNIE.

7 komentarzy:

  1. To powodzonka z zaliczaniem 😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Będziemy czekać z niecierpliwością na Twój powrót ☺ Powodzenia z zaliczeniem ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, trochę szkoda 😢 Ale rozumiem, bo sama też mam dużo nauki..
    Już się nie mogę doczekać na twój powrót i upragnione wakacje 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem,sama mam mnóstwo na głowie ale niedługo już wakacje!
    Mam nadzieje że świetnie pójdzie ci na egzaminach trzymam kciuki:*

    OdpowiedzUsuń
  5. jak poszlo? kiedy ciag dalszy?;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie udało mi się naprawdę dużo przedmiotów podwyższyć na lepiej. Egzaminy mimo że trudne również (mam nadzieję) poszły dobrze.
      Być może w tym tygodniu coś się pojawi, ale nie obiecuję. Mam chwilowy brak weny, więc nie chcę pisać na siłę, by nie wyszło z tego coś nudnego.

      Usuń
    2. ciesze się że udało ci się z ocenami i myślę ze napewno dobrze ci poszły egzaminy ^^ rozumiem, będziwmy czeka;)
      weny!

      Usuń

Obserwatorzy