niedziela, 30 grudnia 2018

Nadchodzące posty

Cześć
  Przychodzę do Was z małą informacją odnośnie moich przyszłych postów. Nie wiem kiedy je dodam, ale mam nadzieję, że jak najszybciej. Tsa..

1.Baekhyun - Czy to wreszcie koniec?
  Ciepłe dłonie Byuna sunęły delikatnie po nagim i rozgrzanym ciele ___, sprawiając, że na jej skórze pojawiły się dreszcze. Lecz nie były one wywołane uczuciem przyjemności, a wręcz przeciwnie, przez obrzydzenie i strach...
Scenariusz typowo psychopatyczny, powstaje na prośbę jednego ze słoneczek. Jest to nieco odmienna kontynuacja scenariusza z Byunem pt. Kolacja z potworem

2.Kris - Let's play baby!
    Przestronna nowoczesna cela z pięknym widokiem oraz miękki, biały materac, na którym spoczywała zmęczona i obolała ___. Ta sama dziewczyna, która śmiała odrzucić oświadczyny Wu ...

3.Reakcja MONSTA X - Gdy mają atak fanboy'a

4. Jin - Cukiernia
   Wystarczył mały i wspólny wypiek, by pomiędzy młodymi pracownikami cukierni coś małego zaiskrzyło. Czy będą razem, czy może ich miłość przejdzie do konkurencji, huh?

5.Kim Samuel - Don't worry be...
   Bo mój mały aniołek zwie się Samuelem, który najbardziej na świecie potrzebuje troski i miłości, a przede wszystkim MOJEJ obcności.

6. V - You MUST be mine...
    Nie ma takich murów, których nie dam rady przebić. Nie ma wód, których nie przepłynę. A na pewno nie ma takich ludzi, którzy staną mi na drodze do wiecznej miłości!

7. TKC - Awake - Powrót króla

8 /?/ TKC - Butterfly - Efekt motyla 
lub    Key- /Not/ Only boss
   Zgrabne palce Kibuma wsunęły się pod jej ołówkową spódnicę, a zadziorny uśmiech przyprawił ją o zawroty głowy. Jego niski głos przy jej uchu sprawił, że jej serce przyśpieszyło i zapewne doszłoby do igraszek, gdyby nie nagle włączający się, cholerny, faks...

  Planuje rozpocząć aktywność na Wattpadzie i nie ukrywam, że możliwym kosztem bloga I Need U. Zarówno zastanawiam się nad końcem tworzenia scenariuszy, czy reakcji, ponieważ pewna sytuacja sprawiła, że mam wyjebane już na pewne rzeczy. Co będzie? Zobaczymy, na razie jestem, ale niedługo może mnie nie być.

Cześć

6 komentarzy:

  1. Jak się będziesz nazywać na wattpad Szkoda, że możesz skończyć z blogiem . Mi chyba bardziej wygodniej czytało by się bloga ale to jest twojaże decyzja smutno mi :(( jak ja się cieszę, że jest kolejną część scenariusza z baekhyunem MOŻESZ TEŻ TO KONTYNUOWAĆ NA WATTPAD TO BYŁOBY FAJNE ❤❤❤
    Liczę na to, że mi odpowiesz

    OdpowiedzUsuń
  2. Na wattpad kontakt podam przy kolejnym poście. Nie wiem czy na 100% będę rezygnować z INU, dlatego nie chce mówić że na pewno tak będzie.
    Co do kontynuacji z Byunem.. Zobaczymy jak to się potoczy ale raczej nic prócz tej jednej części nie będzie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten scenariusz z Key mnie zaciekawił ^^ czekam i proszę nie odchodź z bloga bo kto będzie mnie wtedy informował o nowych postach :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Samuel*^* OMG
    Mało kto z nim pisze
    Kocham ������

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG... Nie moge się doczekać scenariusza z Krisem i Baekiem ����

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy