niedziela, 14 kwietnia 2019

Soon




6 komentarzy:

  1. Już się nie mogę doczekać. Pewnie znów się rozpiszę (a to tylko trzy grafiki, lol), ale naprawdę muszę to skomentować.
    Widzę, że szykuje się coś z RM, jejku! Czuję się tak totalnie hinięta przez niego i resztę BTS, że omatulu. Jestem jeszcze bardziej podekscytowana, ponieważ naprawdę ciężko znaleźć mi coś z RM. Pomimo że nie jest moim biasem (choć Jin też nim nie jeszcze jakiś czas temu, a tu proszę) to darzę go ogromnym... szacunkiem i wdzięcznością. Gdyby nie on pewnie w ogóle nie zainteresowałabym się BTS; a przynajmniej nie tak wcześnie.
    Czy... czy to druga część kolacji z potworem?! Ha, nawet specjalnie wróciłam do tego posta i znalazłam swój komentarz. Właśnie się zorientowałam, że to było trzy lata temu. Jak ten czas biegnie...
    Jimin! Jimin-ssi! O nim to nawet nie chcę rozmawiać, bo jeszcze raz zacznie mi burzyć biaslistę.
    Naprawdę, już się nie mogę doczekać, aż w końcu przeczytam wszystkie te opowiadania! Hwaiting~!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, moja droga to będą tylko scenariusze, które mam nadzieję uda mi się w najbliższej przyszłości dodać ❤️

      Usuń
  2. O.Mój.Boże. Vzy to nie kontynuacja kolacji z potworem? Jezus Maria... Nie dość, że Baek to mój UB i moje słoneczjo to zawsze (ale to zawsze) jego "psychiczna" strona działa na mnie tak, że ŁoMatkoBosko. Już się nie migę doczekać (zwłaszcza dlatego, że ty to piszesz, a jak ty to piszesz to musi być cudne). Sorki, że tak chaotycznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak kochane słowa moje Słoneczko! <3 Postaram się niebawem coś dodać, lecz nic nie obiecuję! :)

      Usuń
    2. Spokojnie, kochana. Na coś, co wyjdzie spod twojej ręki zawsze warto czekać. Trzymaj się cieplutko i dbaj o siebie~

      Usuń
    3. Dziękuję Słoneczko za tak miłe słowa, cieszę się, że jesteście tacy cierpliwi <3
      Postaram się w czerwcu na pewno coś dodać jednak tak jak wspominałam na Watt, nic nie obiecuję <3

      Usuń

Obserwatorzy