niedziela, 1 września 2019

800 tysięcy!

Przybywam do Was Słoneczka z małą, ale bardzo radosną informacją.
Dokładnie dziś 1 września w urodziny Jeongguka, wybiło mi na INU ponad 800 tysięcy wyświetleń.
Żadne słowa nie opiszą tego co czuję i co myślę. Jestem w totalnym szoku, że udało mi się zdobyć tak ogromną ilość odwiedzić na I Need U. Wiele razy pisałam, że ten blog powstał bardzo spontanicznie, dlatego nikogo to już nie zaskoczy. Zakładając go miałam tylko jeden cel:
Stworzyć różne wersje chłopaków. Od uroczych, po tych typowo złych.
Chciałam ukazać ich w każdym możliwym świetle, w każdej możliwej sytuacji. Miałam ogrom pomysłów co można było zauważyć po częstotliwości dodawania postów, których aktualizacja była prawie codziennie. Dopiero potem, stopniowo zaczęła ona spadać, lecz mimo tego wszystkiego przybywało Was więcej i więcej. Jestem Wam ogromnie wdzięczna, że tak ochoczo wchodziliście na bloga za te ponad trzy lata, za komentarze oraz uzupełnienie ankiety, która pokazuje mi, jakie prace wolicie najbardziej. Myślę, że ten dzień chyba zapadnie mi najbardziej w pamięci z wielu powodów, jednak jeśli kiedyś uda mi się na blogu wybić milion... Och, chyba się wtedy szczerze popłacze i będę krzyczeć z radości. Nie ukrywam, że zależy mi na Was nie tylko dlatego, że jesteście moimi czytelnikami, lecz także dlatego, że jesteście moimi Słoneczkami. Każdemu z Was zawdzięczam motywację, chęć do pisania, a czasami nawet pomysły na scenariusze i reakcje. Nie piszę tego, żeby Wam się w jakimś stopniu przypodobać, czy się Wam podchlebić. Jestem osobą, która zawsze pisze to co naprawdę myśli, co nie raz spotykało się z różnym odbiorem.
Jednak te 800 tyś. wyświetleń wybiło dzięki Wam. Dzięki każdemu Słoneczku z osobna, które przyczyniło się do takiego rozrostu bloga. Wy również współtworzycie ze mną INU i mam nadzieję, że każdy o tym wie. Ja piszę to prawda, ale to wy wyrażacie swoją opinię, czytacie to i nadajecie sens mojej pracy. Dlatego to święto również należy do Was! 
Dziękuję Ci Słońce za wkład w ten blog, za komentarz, odwiedziny, uzupełnienie ankiety, czy po prostu ciche wspieranie mnie. Jestem i będę Ci wdzięczna.
Nie ukrywam, że zależy mi na jak największym rozroście bloga, by każda A.R.M.Y's mogła się nacieszyć chwilą spędzoną w "towarzystwie" idola. By chociaż na parę minut mogła poczuć się jak najbliżej niego. Sama czytałam masę prac i sama zapragnęłam stworzyć swoje własne prace, które również będą umilać czas innym, tak jak mi umilały czas scenariusze i reakcje innych autorów. Chcę by INU nie było kojarzone tylko z BTS (Chociaż to dla nich ono powstało), dlatego mój blog jest nieco rozrośnięty również w stronę innych zespołów. Wiem, że jest o nich ubogo, ale postaram się zacząć pisać też z innymi zespołami. Myślę, że EXO, BTS, MONSTA X, Stray Kids, NOIR, TXT, NCT, dawniej B.A.P, Block B, GOT7, SHINee, ATEEZ, K.A.R.D znajdą tutaj swoje miejsce oraz wspierających ich fanów. Oczywiście nie zabraknie solistów takich jak: Z.TAO, LuHan, Samuel, Zico, Bang YongGuk. Plany mam duże zespołów, które od niedawna zaczęłam słuchać również. Więc myślę, że I Need U naprawdę nieźle się rozrośnie. Jednak do tego potrzeba czasu, dużo czasu.
Dlatego pozostań ze mną Słoneczko jak najdłużej, może akurat pojawi się zespół, który kochasz równie mocno co ja BTS ;)

4 komentarze:

  1. Gratulacje ^^ to wielka liczba i cieszę się że masz dlasze plany na rozwój bloga - życzę powodzenia w pisaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam, że znów tak późno, ale rozszerzenia już się dają we znaki.
    Nie mogę się doczekać czegoś z TXT! Chłopców pokochałam jeszcze przed debiutem, są moim ubandem i są dla mnie bardzo, bardzo, bardzo ważni. No i jeszcze nie trafiłam na jakieś dobre opowiadania czy reakcje (tylko jakieś seksualizujące ich i byłam obrzydzona).
    No i oczywiście gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Postaram się już niedługo zacząć dodawać posty z nowymi zespołami! ❤️

      Usuń

Obserwatorzy