poniedziałek, 9 marca 2020

To już cztery lata

Cześć!
   Jak sam tytuł mówi, przychodzę do Was z wciąż dla mnie szokującą wiadomością. Do tej pory ciężko mi uwierzyć, że I Need U ma już cztery lata, że wciąż istnieje, a kilka z Was odwiedza te czeluści Internetu ;)
Nie będę Wam zabierać czasu, ponieważ wiem, że nic nie wnosi ta informacja do Waszego życia, więc pozwólcie, że napiszę krótko i zwięźle, by nikogo nie zanudzić.
   5 marca powstał ten oto mały blog, który z czasem się nieco rozrósł nie tylko w postach, lecz także w obserwatorów. Cieszę się, że jest kilkanaście osób, które go obserwują, nie wiem czy jeszcze odwiedzają, czy też nie, ale mimo wszystko bardzo im za to dziękuję. Nie będę opisywać całej nieco burzliwej historii całego mojego królestwa, którym jest dla mnie INU, ale pokrótce tylko napiszę, że;
Najbardziej reakcje cieszą się tutaj popularnością, dlatego postaram się w przyszłości ograniczyć scenariusze do minimum.
Z wieloczęściowców jak widzicie sami dawno zrezygnowałam, scenariuszy mam naprawdę dużo i sama się dziwię, że udało mi się tak wiele różnych od siebie prac wymyślić.
Posty z serii Idol jako - no właśnie, nie wiem za bardzo, czy cieszy się to popularnością, czy też nie ze względu na to, że szału z postami nie ma, więc ciężko mi zobaczyć statystyki. Ale cóż, pojawiać się będą na pewno, w jakiej częstotliwości to nie wiem, ale być będą ;)
   Przechodząc do podziękowań: Jeśli ktoś tutaj jest ze mną od dłuższego czasu, to pewnie się spodziewa kolejnych słów. Dlatego myślę, że szczere i pełne szczęścia "Dziękuję, że jesteś" wystarczy. Nie jestem dobra w takich rzeczach, więc nie będę pisać epopei odnośnie tego, jak wiele dla mnie znaczy INU, i każde Słoneczko z osobna, bo mam nadzieję, że to widać w jakiś sposób. Przez te cztery lata dorosłam, myślę, że wiele z Was również. Spędziłam tu miły i gorszy czas, jak to zawsze w życiu bywa, lecz mimo wszystko dzięki motywacji kilkunastu osób, wciąż tu jestem razem z tymi, którzy tu pozostali. Dlatego życzę i Wam, jak i sobie wytrwałości. Nie tylko tutaj, nie tylko w pisaniu, ale również w dążeniu do celu. Ja swój sukces osiągnęłam, mam ponad 800 tyś. wyświetleń, mam 4 letniego bloga (jakkolwiek to brzmi), mam osóbki, które jeszcze czasem tu zerkają, więc czuje się szczęśliwa i spełniona. Mam nadzieję, że Wy również, albo chociaż minimalnie.
Ach i przy okazji, dzisiaj Min Yoongi obchodził urodziny, więc spóźnione, ale jest: Najlepszego panie Min! Sukcesów, szczęścia i innych, ważnych dla ciebie rzeczy!
   Cóż, ja nie przedłużam, uciekam na razie stąd, ale wrócę za jakiś czas z reakcją lub z Idol jako. Jeśli ktoś ma jakieś specjalne życzenie co chce przeczytać, lub pomysł na zespół, czy reakcję to śmiało, pisz. Zawsze czytam i odpowiadam na Wasze komentarze.
Dziękuję jeszcze raz za cztery lata ze mną i z tym blogiem! Mam nadzieję, że czujecie się tu tak dobrze, jak ja <3
NEWKIDD ~ COME / polecam, mają ładne głosy, fajną choreografię i ogólnie, utalentowane z nich dzieciaki. No, jeden jest z 94' ale to szczegół 
Hongjoong (ATEEZ) / mimo, że słucham ich już jakiś czas wciąż nie mam okazji bardziej ich poznać. Jednak mimo wszystko polecam ich piosenki zwłaszcza Horizon i Hala Hala ;)
 1TEAM ~ Make This /  Poznałam ich przypadkiem, ale myślę, że zostanę z nimi na dłuższą chwilę. Zainteresowała mnie ich muzyka, soł 
Byeongkwan (A.C.E)/ Co tu dużo mówić, w zespole zakochałam się niemalże od razu, więc zachęcam do zapoznania się z nim jeśli ktoś go nie zna. Jak na razie są u mnie na pierwszym miejscu jeśli chodzi o niedawno poznane zespoły :D

4 komentarze:

  1. Gratulacje kolejnej rocznicy bloga ^^ mam nadzieję że dalej będziesz pisać i publikować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Słońce! Postaram się pisać tak często, jak tylko będę mogła :)

      Usuń
  2. Jestem dość spóźniona, ale gratulację! Nie mogę uwierzyć, że minęły już 4 lata, a wciąż nieustannie dzielisz się z nami swoimi pracami. Dziękuję ^^
    W najbliższym czasie nadrobię moje zaległości, obiecuję! <3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy