niedziela, 22 stycznia 2017

#89 Reakcja EXO Gdy podsłuchują jak śpiewasz ich wersje w piosence

Witam <3
Przybywam do was nieco wcześnie niż miałam w planach, ponieważ pewna osoba co chwila truła mi głowę i szantażowała mnie, żebym wróciła. Więc oto jestem! Ktoś za mną tęsknił?
Reakcję zamówiła Beata Linka.
Mimo że reakcje z Exo nie będą należeć do długich to mam nadzieję, że przypadną wam one do gustu.
Nie przedłużając...
Zapraszam <3
~ ~ ~
SUHO
Lider, stałby oniemiały w progu pokoju słuchając twojego niesamowitego śpiewu. Byłby pod ogromnym wrażeniem, ponieważ nigdy nie słyszał tego jak śpiewałaś. Jeszcze bardziej spodobał mu się fakt, że śpiewałaś tylko w momentach, gdy i on śpiewał. W momencie, gdy skończyłaś, chłopak zaczął klaskać, uśmiechając się szeroko.
-Brawo! Brawo! Masz niesamowity talent.
-Oppa? 
-Dlaczego mi nie powiedziałaś, że tak ślicznie śpiewasz? - zapytał, tuląc cię do siebie.
-Ja... wstydziłam się.
-Naprawdę? Mnie? Och, ____ - odparł, po czym jeszcze bardziej cię przytulił, czując ogromną radość i dumę.
https://media.giphy.com/media/Hbn4lFel0JyXS/giphy.gif 

XIUMIN
Chłopak akurat przechodził obok twojego pokoju, gdy usłyszał jak śpiewasz. Zaskoczony tym faktem stanął w miejscu jak zaczarowany, patrząc na ciebie przez uchylone drzwi. Nie mógłby wyjść z ogromnego podziwu, więc jedynie co powiedziałby.
-Skądś znam .... to.... ona....my....co?
https://media.tenor.co/images/c7ac8912b12266ae4e41541a235160e6/raw 

LAY
 Tancerz, stałby oparty o framugę słuchając tego, jak śpiewałaś jego Chińską partię w piosence Growl. Byłby tym faktem naprawdę zaskoczony, ale też szczęśliwy,  więc nie przeszkadzałby ci tylko dokładnie słuchałby twojego uroczego akcentu. W momencie, gdy przerwałabyś śpiewanie, Chińczyk powiedziałby.
-Nie przerywaj....kontynuuj. 
https://31.media.tumblr.com/8f7a9f2f376f49f58bcadf42f2481c31/tumblr_inline_nmea7mVYdS1sikmsk_500.gif 

CHEN
Brunet, uśmiechałby się jak głupi, gdy tylko usłyszałby twój głos i jego partię w jednej z piosenek EXO. Nie mógłby się powstrzymać, więc podszedłby do ciebie i chwytając cię za dłonie, zacząłby śpiewać razem z tobą. Obydwoje bylibyście zaskoczeni jego reakcję, lecz mimo to nadal byście śpiewali. Po kilku minutach piosenka by się skończyła, a radosny Chen, powiedziałby.
-Ty to masz talent mała. Już wiem, że będę miał konkurencję - zaśmiałby się, tuląc cię.
 http://49.media.tumblr.com/4398b86515c1f26ac8bf9096aaacea58/tumblr_o2myrqTyIu1tualvco2_r1_540.gif  

SEHUN
Chłopak byłby bardzo dumny i szczęśliwy w momencie, gdy usłyszałby twój śpiew, lecz mimo to jego twarz wyrażałaby ogromną powagę. Co jakiś czas uśmiechałby się tak delikatnie, że prawie nie widocznie, mimo to nadal śpiewałaś kompletnie się nie przejmując faktem, że chłopak leżał na łóżku, słuchając cię. Dopiero w momencie, gdy skończyłabyś śpiewać i zajęłabyś miejsce obok niego, Koreańczyk przytuliłby cię mocno, mówiąc.
-Nawet nie wiesz, jak bardzo jestem szczęśliwy, że śpiewałaś tylko moje partie w piosence. Czy to oznacza, że pójdziemy dziś do kina? - zapytałby, patrząc na ciebie z coraz większym uśmiechem. 
http://data.whicdn.com/images/208271523/large.gif 

CHANYEOL
Raper udawałby, że spał na kanapie, gdy ty cicho rapowałaś jego partie będąc w kuchni  jednocześnie robiąc śniadanie chłopakom. Nie mogłaś się oprzeć, ponieważ uwielbiałaś piosenkę Monster i partię rapu swojego przyjaciela. Chan, leżałby na kanapie, zerkając na ciebie spod przymrużonych oczu, byś nie dostrzegła, że cię obserwował. Po kilku minutach słuchania i wpatrywania się w ciebie, położył się wygodniej na kanapie, szepcząc.
-Chyba coś z tego wyjdzie - szepnąłby, obmyślając plan, jak powiedzieć ci o swoich uczuciach.
 https://media.tenor.co/images/85fac58f832a7c8d85bb54755577b1af/raw  

KAI
Tancerz również byłby pod niemałym wrażeniem, gdy usłyszałby twój śpiew. Jeszcze bardziej ucieszyłby go fakt, że śpiewałaś tylko jego partie, więc uznałby, że coś do niego czułaś. Dlatego jeszcze przez kilka chwil stałby z uśmiechem za tobą, słuchając cię z ogromną radością. 
Po kilki minutach, gdy włączyłabyś pauzę, by móc odetchnąć, usłyszałabyś za sobą głos Kaia.
-Czy to oznacza, że coś do mnie czujesz, skoro śpiewasz tylko moje partie? - zapytałby radosny, patrząc na ciebie ze swoim typowym uśmieszkiem.
-C-co? Nie, oczywiście, że nie Kai - powiedziałabyś lekko zawstydzona. Szatyn uśmiechnąłby się szeroko, robiąc małe serduszko, po czym powiedziałby.
-Będziemy niesamowitą parą- po tych słowach przytulił cię mocno, jednocześnie skradając małego całusa.
https://media.giphy.com/media/R9X5tPkCIUQyQ/giphy.gif 

D.O
Chłopak byłby oczarowany twoim głosem i sposobem w jaki śpiewałaś jego części w różnych piosenkach. Nie mógłby się powstrzymać od uśmiechu i łez szczęścia, ponieważ to bardzo dużo dla niego znaczyło. W momencie, gdy skończyłabyś śpiewać, udawałaby, że właśnie wszedł do twojego pokoju, ponieważ nie chciał, byś wiedziała o tym, że słyszał twój śpiew.
-Zrobiłem kolację - powiedział z uśmiechem.
-Dobrze, zaraz przyjdę oppa - gdy tylko to powiedziałaś, brunet przytaknął z uśmiechem, nie mogąc przestać myśleć o twoim głosie i sposobie w jaki śpiewałaś.
 http://24.media.tumblr.com/d7e9d22104438dd79836ea5ec38e6e90/tumblr_n5lp3huLuy1rv8rjpo1_500.gif 

BAEKHYUN 
Chłopak zacząłby tańczyć i skakać w momencie, gdy usłyszałby twój śpiew i to w dodatku tylko w częściach, które on śpiewał. Nie potrafiłby się pohamować przed ogromnym wybuchem szczęścia i zadowolenia, wiec chwyciłby twoje dłonie i zacząłby się kręcić razem z tobą ogromnie się przy tym uśmiechając.
-No dalej ____, śpiewaj. Masz tak bardzo śliczny głos.
-Ale Baek - zaczęłabyś, lecz przerwałby ci, tuląc cię z dziecięcą radością, by zaraz wypalić.
-Pokochałem twój głos, proszę....śpiewaj dalej.
 https://media.tenor.co/images/f76e75f072e1458edc69019a3a297f06/raw 
I co sądzicie o reakcji?
Podobała wam się?
Który z chłopaków przypadł wam do gustu?
MILE WIDZIANE KOMENTARZE 


5 komentarzy:

  1. Chanyeol *-* ^^ <3
    Dostałam strzałą Amora w moje małe serduszko *-* Nie widzę świata poza Happy Virusem *-* On będzie moim mężem na dobre i złe *-*


    XD Reakcja cudowna jak zawsze! Zakochałam się!
    Zapraszam do mnie:
    http://savemepleasebeforeifall.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak słodko :)
    Chen taki kochany i radosny jak zawsze ^^ jego głosu nie przebije.
    Świetne scenariusze my-dream-is-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Od niedawna zaczęłam czytać Twojego bloga i nawet nie wiesz jaka byłam zła i zawiedziona, że nagle zawiesiłaś działalność :C
    Akurat przez trzy dni sprawdzałam czy coś przypadkiem nie dodajesz i dzisiaj perfekcyjnie trafiłam na nowy post ^^ <3. Polać tej co cię siłą zmusiła do powrotu~!
    Co do reakcji to Chenyeol zdecydowanie by pasował, bo kocham jego partie rapu w Monsterze. Nie wiem czemu, ale ciągle nie przepadam za Suho i wydaje mi się on taką wredną, podłą mendą ._.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, nawet nie wiesz jak bardzo się ciesze, że jednak wróciłaś, a twoja przerwa nie była zbyt długa!
    Reakcja jak zwykle przecudowna!
    Kocham Cie mocno i życzę dużo weny na kolejne reakcje i scenariusze <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba! Chłopacy tacy kochani w tych reakcjach! Aż chciałoby się znaleźć w takiej sytuacji i najlepiej z każdym po kolei :D I tak w ogóle to fajnie, że wróciłaś wcześniej. Mam nadzieję, że chociaż trochę odpoczęłaś i nabrałaś sił :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy