niedziela, 15 stycznia 2017

To tylko tak na szybko..

Witam<3
Przybywam do was z dość krótką informacją, a mianowicie...
Nie, jeszcze nie wracam, to najpierw.
Miałam zrobić sobie wolne, ale jednak nadal pisze dla was posty (chyba wpadłam w nałóg).
Ale cholera, to też nie to info xd
Chciałam się tylko pochwalić okładkami jakie zrobiłam (reeklamaaa xD )


 

 Oczywiście to nie wszystkie, ale nie chce was zanudzać xd
Jeśli czas i wena dopiszą to może do wakacji pojawi się:
You'r Love, First Love oraz The house of cards..
I nie, nie na blogu, lecz zupełnie gdzieś indziej ^^
Tak tylko wpadłam do was z szybką informacją, ciekawią was te historie czy raczej nie?
Pewnie ktoś z was jest ciekaw kiedy mój powrót, prawda?
Jeszcze nie wiem, aczkolwiek sądzę, że wrócę szybciej niż w Lutym ^^
Także wyczekujcie postów, bo pojawią się niebawem !

9 komentarzy:

  1. Jutro jest już szybciej nż w lutym XD Wrócisz jutro? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okey, pisałam, że szybko wrócę, ale nie aż tak! xD Może kolejne posty pojawią się w sobotę, lub faktycznie 3 lutego ^^
      To się jeszcze okaże :D

      Usuń
  2. Sądząc po stylu w jakim to napisałaś stwierdzam, że jesteś w lepszym humorze. A to jest najważniejsze! ^^ Cierpliwie czekamy, mało tego - teraz masz przerwę, a potem w lutym zaczniesz wrzucać takie posty, które nas po prostu zabiją! Ja to czuję haha! A okładeczki są cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Omo... Okładki numer dwa i cztery podbiły moje serce :3 <333
    Kuźwa, jak ja tęsknię za twoimi pracami... Bez nich nie mam zbyt wiele do czytania XDDD
    Nieważne, kiedy wrócisz, ja i tak się będę cieszyć XDDD
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuuuuuuuuuuuuuuu ciekawie ^^ w końcu cos interesującego na tej historii-,-

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezłe te okładki. Zwłaszcza pierwsza przypadła mi do gustu. Czyżbyś miała zamiar publikować te historie na Wattpadzie? Tak mi przyszło do głowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dokładnie tak. Jedna historia już się tam pojawiła ;)

      Usuń
    2. A podasz nicka? 😁😁😁

      Usuń
    3. Jeśli cię zainteresuje to wpadaj, ale ostrzegam to Yaoi xd
      https://www.wattpad.com/361310259-you%27r-love-taegi-rozdzia%C5%82-4

      Usuń

Obserwatorzy