niedziela, 19 marca 2017

#105 Reakcja BTS Gdy robią ci niespodziankę

Witam <3
Przybywam do was z krótką rekcją z bangtanami, mam nadzieję, że nie będzie zbyt bardzo odczuwalny brak mojej weny.
Zamówienie: Anonimek
Zapraszam <3
~ ~
JIMIN
Późnym wieczorem twój chłopak przyszedłby do twojego domu. Bez słowa chwyciłby twoją dłoń, po czym zacząłby iść z tobą w nieznanym ci kierunku.
-Jimin, gdzie my idziemy?
-W pewne miejsce. - oznajmiłby ze spokojem, zerkając na ciebie z delikatnym uśmiechem. Po kilkunastu minutach znalazłabyś się na dachu dość wysokiego wieżowca, tancerz usiadłby z tobą niedaleko krawędzi mówiąc.
-Twoim marzeniem zawsze było odwiedzić takie miejsce późną nocą. - zacząłby z uśmiechem - Chciałaś również, żeby ta chwila byłą wyjątkowa, więc urządziłem nam taką mini kolację. Nie jestem zbyt dobrym kucharzem, ale sądzę, że posmakuje ci to danie. - po tych słowach podałby ci średniej wielkości talerz, na którym byłby przysmak.
-Och, dziękuję Jimienie. 
-Kocham cię ____ i chcę by każda chwila przy moim boku, była dla ciebie tak wyjątkowa jak ta. - po tych słowach pocałowałby cię delikatnie. 
https://68.media.tumblr.com/471d6eafeb56bd7dff62983aec61764a/tumblr_omllfcx0461w1f4flo1_250.gif 
JIN
Twój mąż postanowił ci zrobić całkiem uroczą niespodziankę w postaci podarowania ci całego dnia wolnego w spa. Chłopak zająłby się natomiast waszą czteroletnią córeczką, która była byłby bardzo szczęśliwa ze spędzania czasu ze swoim tatą, który bywał w domu naprawdę żadko.
-Na pewno oppa?
-Tak kochanie, idź do spa, odpocznij a ja zajmę się naszą kruszyną. - po tych słowach pocałowałby cię delikatnie, po czym pomógłby ci ubrać płaszcz. 
Po czterech godzinach wróciłabyś zrelaksowana i wypoczęta jak nigdy. W momencie, gdy weszłabyś do salonu zobaczyłabyś ślicznie nakryty stół, a tuż przy nim stojącego Jina. 
-Zapraszam na kolację. - zaśmiałby się uroczo, siadając obok ciebie.
-A co z naszą córeczką? 
-Śpi sobie słodko. - po tych słowach zaczęlibyście razem jeść kolację, jednak po kilku minutach Jin postanowiłby cię nakarmić deserem, a ty jego  przez co bylibyście cali umazani w bitej śmietanie. 
 http://pa1.narvii.com/6373/f0bb64f6be7855ad83e28dd36f916db693547a59_hq.gif 

JUNGKOOK
Twój najlepszy przyjaciel dostałby tydzień wolnego po ciężkich próbach wraz z chłopakami. Postanowiłby ten czas spędzić tylko z tobą, więc zarezerwowałby bilet na pociąg, po czym udałby się do twojego domu.
-Słucham? Co chcesz zrobić? - zapytałabyś mocno zaskoczona.
-Chcę spędzić z tobą czas sam na sam z dala od hyungów. 
-Naprawdę zająłeś dla nas cały wagon i kupiłeś dwa bilety na przejazd przez prawie całą Koreę?
-No tak. - zaśmiałby się, po czym ująłby twoją dłoń - zabieraj rzeczy i chodź, bo zaraz wyruszamy. - dodałby na koniec. 
Tak jak chłopak planował tak też się stało, jechałaś wraz z Kookiem w pustym wagonie, który udało mu się wynająć tylko dla was. Za oknami prószył śnieg, więc widoki były naprawdę ładne. W pewnym momencie, Kook podałby ci kopertę, po czym powiedziałby. 
-Przeczytaj dobrze? - po tych słowach zmieniłby miejsce tym samym siadając na końcu wagonu. Gdy tylko przeczytałaś jego wyznanie, wróciłabyś do niego, mówiąc.
-Też cię kocham Kook, to było naprawdę piękne.
-Dziękuję, mam jeszcze kilka niespodzianek dla ciebie. - zaśmiałby się uroczo, odrywając wzrok od widoków za oknem.
https://68.media.tumblr.com/1881b70e6dc2b0bc5c39382cc084c5da/tumblr_ol9oozdmPH1te6x9mo1_500.gif 
J-HOPE
Tancerz miałby sesję zdjęciową, na którą cię zaprosił. Chłopak bardzo chciałby ci się w jakiś sposób przypodobać, więc zacząłby robić jakieś pozy i miny by cię jakoś rozśmieszyć i zwrócić na siebie twoją uwagę. Jednak w pewnym momencie podszedłby do ciebie fotograf, mówiąc.
-Teraz ty wchodzisz.
-Słucham?
-Masz sesję zdjęciową z Hobim. - zaskoczona jego słowami, spojrzałabyś na radosnego bruneta, który krzyknąłby.
-Niespodzianka ____, masz ze mną sesję zdjęciową! Nasza dwójka będzie reprezentować najlepszą i najpiękniejszą parę roku! - po tych słowach, zostałabyś 'popchnięta' w stronę planu. Gdy tylko byłabyś bliżej HoSeoka, powiedziałabyś.
-Ale nie jesteśmy parą Hobiasz, co ty mnie wplątałeś?
-Jeszcze nie jesteśmy moja gwiazdeczko - zaśmiałby się uroczo, po czym dodałby - chcę cię wplątać w moją miłość. - po tych słowach posłałby ci swój największy i najbardziej uroczy uśmiech. 
 https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/5a/3b/95/5a3b95523a1384789a1694bf80ed25a5.gif 

RAP MONSTER 
Od kilku dni lider chodziłby zamyślony i co chwila coś sprawdzałby w komórce. Za każdym razem gdy pytałabyś go o co chodziło, on tylko wzruszałby ramionami, mówiąc, że to chwile. 
Pewnego wieczoru wróciłabyś do dormu nieco wcześniej niż chłopcy, w salonie zastałabyś Mona, który siedziałby na dywanie, bawiąc się z małym szczeniakiem.
-Oppa?
-Och, ____ - jęknąłby nieco skrępowany. - Czekaj, mam niespodziankę dla ciebie. - dodałby czerwony z zawstydzenia, po czym wziąłby zwierzaka na ręce i podszedłby do ciebie powoli. 
-Co tu robi takie urocze i śliczne zwierzątko?
-Mówisz o mnie czy - urwałby rozbawiony, po czym dodałby - Zawsze chciałaś mieć pieska, a ja nie wiedziałem czy to dobry pomysł. Jednak przemyślałem to i chciałem ci zrobić niespodziankę, jednak wróciłaś wcześniej, więc - urwałby, lecz od razu przytuliłabyś go jednocześnie uważając na białego, puszystego szczeniaka.
-Aish, oppa, kocham cię - dodałabyś, całując lidera w sam środek ust.
http://pa1.narvii.com/6379/9a7408c3602eb38fc5e98dd5acf23697707aa719_hq.gif 

TAEHYUNG
Ostatni tydzień był dla ciebie bardzo stresujący, więc  twój ukochany Alien, postanowił ci jakoś poprawić humor. Tego wieczoru postanowiłby wynająć tylko dla was małe kino, żebyście razem mogli pooglądać różne filmy.
-Oppa, wiem, że to niespodzianka, ale gdzie my idziemy? Wiesz, że nie mam ochoty na zabawy. - mruknęłabyś, idąc tuż za chłopakiem.
-Czekaj kochanie, zaraz zobaczysz. - zaśmiałby się w swój uroczy sposób. 
Po kilku sekundach usiadłabyś w wygodnym fotelu, patrząc na duży ekran. V przyszedłby nieco później obładowany słodyczami i napojami. 
-Gdzie reszta osób?
-Ta sala jest wynajęta tylko dla nas. Chciałem abyś mogła trochę odpocząć od tego stresu.
-Asih, dziękuję V, jak ja się odpłacę za tak cudowną niespodziankę?
-Wystarczy soczysty buziak i trochę czułości. - zaśmiałby się, tuląc się do ciebie i jednocześnie robiąc z ust 'dzióbek'.
 http://pa1.narvii.com/6242/42de67d65d8c114d7892f445aa3c5a14f300eb17_hq.gif 

SUGA
Raper postanowiłby w dzień waszej trzeciej rocznicy zasypać się niespodziankami. Najpierw zrobiłby ci śniadanie do łóżka, potem poszedłby z tobą do kina i na zakupy, popołudniu poszedłby z tobą na jego próbę, której nie mógłby odwołać. 
Późnym wieczorem chłopak leżałby na łóżku zmęczony po treningu, trzymałby głowę na twoich udach jednocześnie bawiąc się guzikiem od twojej koszuli.
-Dziękuję oppa, ten dzień był wyjątkowy.
-Bardzo się ciesze, że udało mi się z tymi niespodziankami. Jednak ostatnią mam na koniec.
-Słucham? Jeszcze coś? 
-Tak kochanie, ale na to musisz wyjść na balkon - zaśmiałby się, po czym usiadłby na łóżku. Nie pewnie wyszłabyś na wspomniane miejsce, widząc dwa bilety lotnicze do Polski i małe, granatowe pudełeczko.
-To ten czas, gdy mam ci zadać pytanie, czy wyjdziesz za mnie, ale to byłoby nieco przewidywalne. Dlatego: Czasami miłość po prostu przychodzi i odchodzi (ale moja miłość nigdy nie zginie) mogę ci to udowodnić. Kochanie wiem, że zostałem stworzony, by cię kochać, a ty zostałaś stworzona dla mnie, moja miłość jest tylko dla ciebie
Czy wiesz, że zawsze jesteś w moich myślach?
Wiem, że za tobą szaleję,
Nawet podczas długiej, niekończącej się nocy,
Jeśli mnie zawołasz, będę tam by mocno cię objąć
Dziewczyno marzę o tobie całe dnie, zapierasz mi dech w piersiach, ponieważ jesteś tą jedyną
Obiecuję ci, że będę twoim mężczyzną i dam ci wszystko co chcesz. Moje serce płacze za tobą, kochanie* - po tych słowach upadłby na kolana, patrząc na ciebie wyczekująco.
-Tak oppa, będę twoją żoną - powiedziałaś ze śmiechem i łzami w oczach. 
http://pa1.narvii.com/6373/d6f0b7e80391c28f611f152f09c8cc6ae195cbfb_hq.gif 
I co sądzicie o reakcji?
Który chłopak przypadł wam do gustu?
*Bts - Perfect man
MILE WIDZIANE KOMENTARZE 

9 komentarzy:

  1. Omo! Omo! Omo! Omo!
    Suga kiedy ślub! To było takie cholernie urocze! No w końcu to cukierek!
    Weny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże chyba mi cukier podskoczył

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaa!! Hobiasz! Jak uroczo i cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hobiasz xD <3 Wszystkie reakcje były tak urocze i kochane, ale ,,Hobiasz" zawsze rozwala. Omo Suga taki słodki.
    Weny słońce <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Suga ja idę kupować suknię ślubną xD
    NamJoon pieska kupił *-* Co ja z moim Puszkiem zrobię? xD
    Jungkook takie wyznania, V kino, Jin już mąż mój...Boziu u weź tutaj oddychaj normalnie xD
    Weny <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bedac Taehyung stan moze jestem troche nadwrazliwa, lecz po prostu staram sie go respektowac jak tylko moge. Przechodzac do sedna sprawy. Z tego co pamietam, Taehyung nie lubi, gdy nazywa sie go alienem. Wiem, ze zapewne nie mialas w zamiarze wykorzystac tego slowa tak,aby mialo zly wydzwiek, jednak nadal niesmak pozostaje.Oczywiscie nie bronie Ci nazywania go w taki czy inny sposob, bo jest to Twoja sprawa, aczkolwiek chcialam po prostu podzielic sie moja opinia i moze nawet cos uswiadomic. Zdarzaja sie osoby, ktore nazywajac go tak, nie zdaja sobie sprawy,ze ta ksywka jest dla niego w pewien sposob krzywdzaca. Co do samych reakcji, moja ulubiona jest reakcja Hoseoka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hobi zdecydowanie rozwalił system! <3 uwielbiam go w takim wydaniu. No i Suga, jak ja bym mogła o nim zapomnieć ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dawno wpadłam na twoje bloga. A że hehe, uwielbiam BTS i ogólnie K-pop, postanowiłam zostać na dłużej. Chyba najbardziej lubię reakcje V, Jin, Jimina oraz J-Hope :D
    Mam nadzieje, że zobaczę więcej takich reakcji. Pozdrawiam <3

    A zapomniałam bym. Chyba troszeczkę pozazdrościłam i postanowiłam również założyć taki blog, to chyba nie problem. Jeśli masz ochotę wpaść zapraszam :>

    https://firstlovekorean.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy