niedziela, 11 września 2016

#59 Reakcja BTS Kiedy chcesz się gdzieś z nimi przejść, ale oni mają inne plany wobec ciebie

Witam <3
Przybywam do was z reakcją BTS, którą zamówiła XaraChan.
Mam nadzieję, że chociaż reakcja dobrze mi wyjdzie ^^
Zapraszam <3
~ ~
J-HOPE
Siedziałabyś razem z raperem w jego pokoju. Chłopak, przeglądałby Internet natomiast ty, nudziłabyś się.
-Oppa?
-Hm?
-Przejdziemy się gdzieś? Nudzę się - jęknęłaś, siadając obok niego. Przez chwilę między wami panowała cisza, którą postanowił przerwać Hobi.
-Wiesz - zaczął z uśmiechem - osobiście miałem inne plany wobec ciebie - dodał, jeżdżąc dłonią po twoim udzie.
-Hobi, ja chcę się przejść - mruknęłaś, strzepując jego rękę ze swojej nogi.
-A ja chcę - urwałby nagle, ponieważ uderzyłabyś go poduszką, przez co wybuchłaby bitwa na poduszki.
http://37.media.tumblr.com/f6ca1d2491bc24d31e460ade451ac85b/tumblr_n3owfxZUKo1svb0geo2_250.gif 

 JIN
Najstarszy siedziałby w pokoju, układając ubrania w szafie. Byłby tym na tyle zajęty, że nawet nie zauważyłby, że weszłaś do jego pokoju.
-Oppa Jin - zaczęłabyś cicho, siadając obok niego.
-Hm?
-Pójdziemy na spacer? Jest bardzo ładna pogoda, a ty masz dzień wolny.
-Przepraszam kochanie, ale spacer to nie jest najlepszy pomysł - odparłby spokojnie, klepiąc cię lekko w udo.
-Dlaczego?
-Fanki -mruknąłby - nie chcę byś czuła się osaczona przez nie - dodałby ciszej, całując cię w policzek.
-Ale - urwałabyś, ponieważ chłopak pomógłby ci wstać, mówiąc.
-Zamiast spaceru, możemy porobić zupełnie inne rzeczy - zaśmiałby się, tuląc cię.
-Czy tylko w mojej głowie zabrzmiało to dwuznacznie?
-Nie kochanie, zabrzmiało tak, jak to miało zabrzmieć - zaśmiałby się, zjeżdżając dłonią na twoje pośladki.
 https://67.media.tumblr.com/c3abc7f9d9104dc6204a47fb40e7db97/tumblr_ny22doIzG31ue2jylo1_r1_500.gif  

TAEHYUNG
Szatyn, leżałby na łóżku z przymkniętymi oczami, odpoczywając po próbie. W pewnym momencie wpadłabyś do pokoju krzycząc.
-Chodźmy na spacer! Jest taki śliczny wieczór Tae - oznajmiłabyś radosna, skacząc wokół łóżka jak małe dziecko. Wokalista, udawałby że śpi, więc zaczęłabyś go szturchać, by się zbudził. 
W pewnym momencie chwyciłby cię mocno, przyciągając cię do siebie.
-Nie spałeś - mruknęłabyś rozbawiona, patrząc w jego duże oczy.
-Oczywiście, że nie. Tak głośno krzyczałaś, że nawet nie dałbym rady spać - zaśmiałby się, smyrając cie nosem po szyi.
-Czyli słyszałeś, że chcę iść na spacer. Idziemy?
-Nie mam sił kochanie, jestem po próbie.
-Dlatego świeże powietrze będzie najlepsze na odzyskanie sił - zaśmiałabyś się, próbując wyswobodzić się z jego uścisku. Szatyn natomiast, przygryzłby wargę patrząc na twoje usta, po chwili obróciłby się tak, że to on leżał na tobie.
-Mam inne plany - mruknąłby, całując cię w kącik ust.
-Mówiłeś, że nie masz sił - zaśmiałabyś się, patrząc na niego uważnie.
-Wiesz co? Jakoś odzyskałem siły - oznajmiłby, tuląc się do ciebie - szkoda byłoby tego nie wykorzystać, prawda? - zapytałby nagle, uśmiechając się cwaniacko.
http://i.makeagif.com/media/8-04-2015/eHIcBG.gif 

SUGA
Siedziałabyś w pokoju nudząc się coraz bardziej, ponieważ Min, byłby zajęty pisaniem tekstu.
-Idziemy na spacer? - zapytałabyś cicho, stając za nim i bawiąc się jego włosami.
-Później, dobrze?
-Aish, YoonGi -  mruknęłabyś niezadowolona - nudzę się - dodałabyś, nachylając się nad nim.
-Wiem kochanie, ale naprawdę nie mam teraz czasu - oznajmiłby spokojnie, pisząc kolejne słowa.
Westchnęłabyś cicho, mówiąc.
-W takim razie idę sama - po tych słowach, wyszłabyś z pokoju, kierując się tym samym na dół. Gdy miałabyś już na sobie płaszcz i byłabyś gotowa do wyjścia, ktoś przytuliłby cię od tyłu, całując cię po szyi.
-Myślisz że puściłbym cię samą na spacer o tak późnej porze, huh? - mruknąłby ci do ucha YoonGi, ściągając z ciebie płaszcz - i pewnie myślisz, że po głowie chodzi mi tylko tekst piosenki? Aish, nie, nie - zamruczałby, przygryzając dolną wargę. Wziąłby cię na ręce, idąc powoli na górę.
-Suga hyung, skończyłeś tekst? - zapytałby RapMon, wyglądając zza drzwi.
-Nie, i prędko go nie skończę - zaśmiałby się, zamykając drzwi do swojego pokoju.
http://s13.favim.com/orig/160527/bts-gif-jin-suga-Favim.com-4348778.gif 

Rap Monster
Od dwudziestu minut nudziłabyś liderowi, żeby wyszedł z tobą na spacer. Chłopak jednak miał zupełnie inne plany niż chodzenie wieczorem po mieście. 
-Jeszcze raz usłyszę __, że chcesz iść na spacer, to obiecuję że przez tydzień nie będziesz mogła chodzić - mruknąłby, zerkając na ciebie z zadziornym uśmiechem.
-Przez tydzień? - zaśmiałabyś się.
-Tak. 
Przez kilka sekund panowałaby cisza, lecz po chwili przerwałabyś ją mówiąc.
-Chodźmy na spac- urwałabyś, ponieważ lider, wstałby gwałtownie z krzesła jednocześnie je przewracając.
-Mówiłem żebyś już tego nie mówiła, ale skoro mnie nie słuchasz - oznajmiłby poważnym tonem, patrząc na ciebie uważnie - muszę jakoś zając twój czas - dodałby, uśmiechając się delikatnie jednocześnie idąc powoli w twoim kierunku.
 https://kpoplivepolska.files.wordpress.com/2016/02/f6991-tumblr_inline_nilp4v2gd21sf268q.gif?w=593 

JUNGKOOK
Makane, byłby mocno na ciebie nakręcony, więc czekał tylko na odpowiedni moment, żeby ci to pokazać. 
Byłabyś w kuchni z Jinem, rozmawiając na różne tematy, w momencie gdyby Kook wszedł do pomieszczenie, powiedziałabyś.
-Dobrze, że cię widzę Jungkook, pójdziemy na spacer?
-Spacer? - zapytałby z delikatnym uśmiechem, patrząc na ciebie z góry na dół - tylko my dwoje? - dodałby, podchodząc do ciebie coraz bliżej. Najstarszy, widząc reakcję maknae, pokręciłby głową i śmiejąc się cicho, opuściłby kuchnię. 
-Jungkook? - zapytałabyś niepewnie, cofając się kilka kroków do tyłu - co ty wyprawiasz?
-Ja? Aish, nic, nic kochanie - zaśmiałby się, podchodząc do ciebie coraz bardziej. Oparłabyś się o ścianę nie wiedząc, gdzie pójść.
-Chciałam iść na spacer, a ty - urwałabyś, ponieważ brunet, wtuliłby się w ciebie mówiąc.
-Wiem kochanie, wiem. Ale to co mam w planach pozbawi cię sił - zaśmiałby się cicho - więc wątpię, czy spacer wchodzi w grę - dodałby, całując cie delikatnie. 
https://66.media.tumblr.com/019ed68b572ee4a02d6d5828d621845b/tumblr_nvcxhehTCm1uekdwbo1_400.gif 

JIMIN
Tancerz z niedowierzaniem patrzyłby na ciebie, gdy zapytałabyś go, czy wyjdziecie razem na spacer.
-Nie rozumiem czemu jesteś tak zaskoczony - mruknęłabyś, tupiąc nogą - chcę spędzić z tobą czas - dodałabyś po chwili.
-Wiem kochanie, ale dlaczego akurat w taki sposób?
-A co przeszkadza ci w spacerze? Dawniej lubiłeś ze mną na nie chodzić - oznajmiłaś ze smutkiem w głosie. Szatyn, podszedłby do ciebie z delikatnym uśmiechem, po czym przytuliłby cię, mówiąc.
-Jest tyle ciekawych zajęć kochanie.
-Na przykład? - chłopak na to pytanie, uśmiechnąłby się zadziornie, przygryzając dolną wargę.
-Aish, ___ - mruknąłby, całując cię po szyi.
-Nie Jimin, ty nie chciałeś iść ze mną na spacer, to i ja nie chcę - urwałabyś, czując na sobie dłonie chłopaka.
-No proszę cię, jesteś w stanie mi się oprzeć? - zaśmiałby się, robiąc jednoznaczne ruchy.
 https://66.media.tumblr.com/ed6c51ca2920fbe8419222893f6cffc6/tumblr_inline_nikw8uXQ1x1t8m0r5.gif 
Tym oto sposobem, dotrwaliście do końca reakcji.
Mam nadzieję, że przypadła wam ona do gustu ^^
MILE WIDZIANE KOMENTARZE

20 komentarzy:

  1. NIE. OFICJALNIE NIE ŻYJĘ PRZEZ REAKCJĘ TAEHYUNGA. I JUNGKOOKA. I JIMINA. I JINA. I SUGI. I HOBIEGO. I RAP MONSTERA.
    Płacisz za pogrzeb B)
    A tak serio to reakcje naprawdę zajebiste, if u know what i mean B)
    Haha, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Omo dziewczyno zabiłaś mnie tak długo czekałam na tą reakcje no i opłacało się. Bardzo ci dziękuję no i oczywiście życzę dalszych sukcesów ~ Xara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mianhe, że tak długo czekałaś, ale wena czasem bywa naprawdę uparta jeśli się ją straci ;/
      Często nie chcę wrócić ;/

      Usuń
  3. UMARŁAM. To było świetne :3 najbardziej podobała mi się reakcja V, Sugi i Jimina xdd
    Weny życzę c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak! Tak! Tak! To były jedne z najlepszych reakcji jakich w ogóle czytałam! WSZYSTKIE bez wyjątku mi się podobały <33

    OdpowiedzUsuń
  5. Dedłam. I to wcale nie przez migrenę XDDD
    Suga, Kookie, Suga... i Kookie. I V. <333333
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry. To już trzeci kom pod rząd XDDD
      Ale błagam, nie bij kota >.<
      Nominowałam cię do napisania 30 faktów o sobie. Wiem, okrutna jestem XD

      http://hesperiatastory.blogspot.com/2016/09/nominejszyn-czyli-fakty-o-nas.html

      Pozdrawiam~

      Usuń
    2. Jak znajdę czas, to na pewno to obczaję xD

      Usuń
  6. Reakcja Tae i Sugi... Zdecydowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie wszystkie reakcje były świetne <333
    Bardzo mi się podobają :D
    Pozdrawiam i dużo weny życzę ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem czy Ci to wybaczę, ja tutaj umieram aish! Twoja wina, aish!
    Nie umiem wybrać reakcji, która mi się najbardziej podobała. Perfekcyjne B)
    Mam nadzieję, że ten komentarz się wyświetli xd-E

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubię spacery...XDD
    Jungkook mnie tutaj no rozwalił kulturalnie mówiąc. No nie no chłopak zaszalał. No. I Jimin...I Rapciu...NAMJOON IDZIEMY NA SPACER?! XDDD
    Bardzo mi sie podobało :D
    Weny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam spacery...zwłaszcza późną nocą xD

      Usuń
  10. Tak na to patrzę, patrzę... Kobieto, ile ty fundujesz ludziom pogrzebów! ��
    Mojego ci oszczędzę, ale było blisko, bo cholernie kocham twoje reakcje i z niecierpliwością czekam na twój powrót.

    ~Kiko

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy