piątek, 23 września 2016

#61 Reakcja EXO Gdy dowiadują się, że ich zdradzasz

Witam <3
Przybywam do was z kolejną reakcją, którą zamówił Anonimek.
A.R.M.Y znów zmieniła wygląd bloga (komuś się podoba? Bo mi jak cholera), musicie mi wybaczyć ciągłe zmiany w wyglądzie bloga, ale jestem osobą, która co dwa dni zmienia tapetę na komórce i laptopie xD (A.R.M.Y szybko się nudzi)
Dziś prawdopodobnie pojawią się trzy zamówione przez was reakcje, mam nadzieję że uda mi się je wstawić ;)
Nie przedłużając...
Zapraszam <3
~ ~
 SUHO
Junmyeon wraz z chłopakami, miałby koncert. Tuż przed występem, pokłóciłby się z tobą przez co naprawdę źle się czuł. Chciał się pogodzić i cię przeprosić, lecz w pewnym momencie zauważył, jak stoisz na uboczu wraz z jakimś chłopakiem. Nagle, nieznajomy pocałował cię, a ty zamiast go odepchnąć, pogłębiłaś pocałunek. Wokalista widząc to, zacisnął dłonie w pięści i roniąc kilka łez, zrozumiał, że już nie ma po co wracać do twojego domu. 
 http://65.media.tumblr.com/tumblr_m2uasunsNM1rteybko1_500.gif 
KRIS
Yifan, dowiedziałby się o twojej zdradzie od Tao. Wpierw nie chciałby w to wierzyć, ponieważ Tao był w tobie zakochany, lecz zrozumiałby to w momencie, gdy nie odbierałabyś od niego komórki. 
Chińczyk, siedziałby na kanapie w salonie roniąc coraz więcej łez od czasu do czasu, pociągając nosem. W momencie, gdybyś weszła do pomieszczania, otarłby szybko łzy, mówiąc.
-Cześć kochanie, tęskniłem. 
-Ja też oppa - zaśmiałabyś się, siadając obok niego - płakałeś?
-Nie. Dlaczego tak myślisz?
-Masz łzę na policzku - oznajmiłabyś, patrząc na niego ze smutkiem.
-Ach, to? To nie łza...ja...nie ważne - oznajmiłby, odsuwając się od ciebie na drugi koniec kanapy. 
http://67.media.tumblr.com/53baa245b0af092eec020b256accc84a/tumblr_inline_nk3i9haFz71rtcuwt.gif 
SEHUN
 Sehun, dowiadując się o twojej zdradzie, zrobiłby ogromną awanturę. Rzucałby waszymi zdjęciami o ścianę, rozrzucałby rzeczy ciągle krzycząc i przeklinając. Nie przypominałby twojego chłopaka, lecz potwora, który został okropnie zraniony. Nikt nie potrafiłby go uspokoić, nawet chłopcy.
W momencie, gdyby się uspokoił, usiadłby pod ścianą patrząc tępo na drugą ścianę i jedynie co powiedziałby to.
-Wyjdź - po tych słowach, schowałby twarz w dłoniach byś nie widziała jego łez.
http://data1.whicdn.com/images/89637123/large.gif 
LAY
Yixing nie mógłby uwierzyć w twoją zdradę. Nie potrafiłby nawet przyjąć tego do świadomości w momencie, gdybyś sama się do tego przyznała. Ciągle mówiłby, że to kłamstwo i taka osoba, jak ty, nie mogłaby mu tego zrobić. 
-Przykro mi Lay, koniec z nami - powiedziałabyś oschle, patrząc mu w oczy.
-A..ale..ty - jęknąłby, wciąż patrząc na ciebie z niedowierzaniem. 
-Nie kocham cię już, zrozum - oznajmiłabyś, chowając rzeczy do torby - musimy się rozstać - dodałabyś, opuszczając jego pokój. Lay, stałby tak jeszcze chwilę, po czym zamknąłby się w łazience, by móc ochłonąć i wszystko przemyśleć. 
 http://67.media.tumblr.com/96337336a6841e30eb2342a1de3ad2b5/tumblr_inline_ngc8wg7wqs1rtcuwt.gif 
KAI
Jongin, siedziałby na fotelu, trzymając w drżących dłoniach list, który mu napisałaś.
-Zdradziłaś mnie?Z kim? Dlaczego? - ciągle zadawałby sobie pytania, które raniłby go coraz bardziej - to moja wina - dodałby, gniotąc kartkę w dłoniach. Odrzuciłby papierek za siebie, po czym wtuliłby się w poduszkę, szepcząc.
-Pójdę spać, a gdy się obudzę, to ma się okazać tylko koszmarem. ___ nie mogła mnie zostawić, nie mogła mnie zdradzić - ułożyłby się wygodniej, próbując zasnąć. 
Po dwudziestu minutach zrozumiałby, że nie może zasnąć, więc chwyciłby komórkę i zadzwoniłby do ciebie, by móc z tobą porozmawiać w cztery oczy.
https://67.media.tumblr.com/de635d6906b75536264449c1f38d48f3/tumblr_inline_o7g9o0BkFR1t3nnx5_500.gif 
XIUMIN
Miseok, kłóciłby się z tobą w momencie, gdyby dowiedziałby się o twojej zdradzie. Bardzo cię kochał, więc to co mu zrobiłaś było dla niego jak nóż prosto w serce. Jąkałby się co chwila, próbując się nie rozpłakać przy tobie. Chciał zachować się jak mężczyzna, lecz z każdą minutą byłoby to dla niego coraz bardziej trudniejsze. 
W momencie, gdy wychodziłabyś z jego pokoju, podszedłby do ciebie i gwałtownie się do ciebie przytulił. Schowałby twarz w zagłębienie twojej szyi, szepcząc.
-Wybaczę ci. Kocham cię. Nie zostawiaj mnie.
 
CHEN
-Dobry żart - mruknąłby Chen, siedząc na kanapie i czytając gazetę.
-Mówię ci prawdę hyung - oznajmiłby przejęty D.O - ___, naprawdę całowała się z jakimś chłopakiem - dodałby po chwili ciszy. 
-___ nie mogłaby mi tego zrobić - warknąłby, odkładając gazetę na bok - kocha mnie - dodałby ciszej.
-Co, jak co hyung, ale nie okłamałbym cię, zwłaszcza w tak poważnej sprawie - powiedziałby poważnym tonem D.O, siadając obok kolegi. Chen, patrzyłby na niego przez chwilę, po czym wstałby gwałtownie z kanapy.
-Gdzie idziesz?
-Muszę to zobaczyć na własne oczy - syknąłby, po czym przeklinając cicho, wyszedłby z dormu.
 http://66.media.tumblr.com/2c7f1a5b0034b67018f28ae8319d521b/tumblr_inline_o1xmz169Lb1ttvfl1_500.gif 
D.O
Kyungsoo, zobaczyłby filmik na jednej z fanowskich stron, gdzie całowałabyś się z jakimś idolem. 
Wpierw myślałby, że to jakiś głupi żart, lecz w momencie, gdy weszłaś do jego pokoju, zrozumiałby.
-___?Chcesz mi coś powiedzieć? - zapytałby niepewnie, patrząc na ciebie zaszklonymi oczami.
-Przykro mi D.O oppa, ale...koniec z nami.
-Zdradziłaś mnie, prawda? - szepnąłby - prawda?
-T-tak oppa. Przepraszam - jęknęłabyś, roniąc kilka łez. Brunet, patrzyłby na ciebie smutny i zawiedziony, po czym spuściłby głowę, patrząc przez łzy na podłogę. 
https://31.media.tumblr.com/ac8547cbfdfef8e92ff0df79ce1b3c1b/tumblr_inline_nkk3wyVCej1qhwfnn.gif 
LUHAN
 -Byłem dla ciebie zły?Zrobiłem coś tak strasznego, byś musiała mnie ukarać w taki sposób?Dlaczego?Dlaczego akurat z moim najlepszym przyjacielem?Kochałem cię, a ty mnie zdradziłaś, oddałem ci serce, a ty je zniszczyłaś. ___?
-Przepraszam Han, to było po imprezie. Za dużo wypiłam.
-Za dużo - powtórzył blondy, po czym odsunął się od ciebie.
-Lu, proszę, wiesz że cię kocham - jęknęłabyś przez łzy.
-Ja też cię kochałem - szepnął, ocierając pojedynczą łzę - mam nadzieję, że będziesz z nim szczęśliwa...bo najwyraźniej ja...nie potrafiłem ci tego dać - dodał, po czym opuścił twój pokój.
http://66.media.tumblr.com/86256bdc19a1d2ecc8af5d56d5a8a800/tumblr_inline_nk3eeb7wMx1rtcuwt.gif 
CHANYEOL
Raper, szedłby radosny na waszą trzecią rocznicę, trzymając w dłoniach duży bukiet róż. Będąc przy kawiarence, gdzie mielibyście się spotkać, zauważyłby cię w towarzystwie jakiegoś chłopaka. Przez chwilę patrzyłby na was z otwartą buzią, po czym widząc, jak nieznajomy cię tuli i całuje w policzek, zrozumiałby że go zdradzasz. Rzuciłby bukietem o chodnik, po czym zdeptałby róże i mając łzy w oczach, wróciłby do dromu.
-Zapomniałeś czegoś hyung? Miałeś przecież iść na randkę z ___ - oznajmiłby zdziwiony Tao.
-Byłem...widziałem...chyba...chyba złamałem sobie serce - szepnąłby, po czym trzasnąłby drzwiami, zamykając się w swoim pokoju.
 http://data2.whicdn.com/images/82556881/large.gif 
BAEKHYUN
-Aish...spokojnie...spokojnie kochanie - zacząłby, pociągając nosem.
-Ale Baek - urwałabyś, ponieważ chłopak, przytuliłby się do ciebie, szepcząc.
-Rozumiem kochanie, rozumiem.
-Byun...my właśnie zerwaliśmy...zdradziłam cię...ja - znów urwałabyś, ponieważ Koreańczyk, oderwałby się od ciebie i ocierając łzę ze swojego policzka, powiedziałby.
-Wiem.Rozumiem.Czuję ból, złość i smutek, czego chcesz więcej?
-O-oppa, j-ja...
-Tak...tak...ty...właśnie ty zniszczyłaś mi serce- mruknąłby, podając ci torbę z ubraniami - i właśnie ty, opuścisz nasz dorm - dodałby, ciągnąc cię w stronę drzwi.
W momencie, gdyby został sam, wróciłby do pokoju, po czym schowałby się pod kocem głośno płacząc.
 http://65.media.tumblr.com/cde7124f0ad3070cc9354cab693e631d/tumblr_inline_nkk4260YPD1qhwfnn.gif 
TAO
Chińczyk, stałby na środku garderoby, słuchając tego, jak go zdradziłaś. Patrzyłby w podłogę, pociągając nosem i bawiąc się guzikiem od bluzy.
-Dlaczego nic nie mówisz? - zapytałabyś po chwili ciszy.
-Co mam powiedzieć?
-Cokolwiek?
-Cokolwiek, tak? - zaśmiałby się - no dobrze, więc...Nienawidzę cię - po tych słowach, wyminąłby cię tym samym dając ci do zrozumienia, że bardzo go zraniłaś i już nigdy ci nie wybaczy.
 http://67.media.tumblr.com/6620c45d7fae25ca937a247501f102a5/tumblr_mx6f5nVxWF1qdbzo3o1_500.gif 
Co sądzicie o reakcji?
Podobała wam się?
Mam nadzieję, że tak :)
MILE WIDZIANE KOMENTARZE

6 komentarzy:

  1. Świetnie jak zawsze <3
    Reakcje strasznie mi się spodobały ^^ <3333
    Baekhyun ;_; Płakałam.
    Pozdrawiam i dużo weny życzę :D ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląd bloga mi się bardzo podoba, ale to moje zdanie ^^ Reakcję cudne, ale smutne. Ja tam bym nigdy nie zdradziła swojego chłopaka, więc trochę ciężko było mi się wczuć w rolę :) Życzę weny ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. ZAJEBISTY wygląd bloga B) Tak zajebisty, że aż trzeba to było zaznaczyć Caps Lockiem XD Reakcje genialne, chociaż ja też nie byłabym w stanie zdradzić xD
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że podczas czytania tych reakcji nie raz uroniłam łzę. To było takie realistyczne i smutne...Naprawdę poczułam się jak bym zrobiła coś złego.Choć nie wiem czy byłabym w stanie ich zdradzić. Oni są zbyt kochani�� Cudownie to napisałaś, z każdym kolejnym postem uwielbiam twoje prace jeszcze bardziej. Masz ogromny talent i ciesze sie, że to wykorzystujesz�� Oby wena cie nie opuściła, bo już z niecierpliwością czekam na następne reakcje i scenariusze.Powodzenia w pisaniu!
    Pozdrawiam cię cieplutko,
    Twoja wierna czytelniczka Delight♡☆

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląd jak zawsze świetny XD aż mi przypomniałaś, że muszę zmienić wygląd na swoim T_T ale to już chyba raczej jak dojdę do siebie
    Reakcje cudowne,ale złamały mi serce... Zwłaszcza Luhana T_T
    Weny <3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy