piątek, 30 września 2016

Już w krótce ...

Save me
...i need u...

Wyobraź sobie, że w twoich dłoniach,
spoczywają dwa życia.
Byłabyś w stanie wybrać pomiędzy nimi?
Odmowa nie wchodzi w grę, kochana.
Musisz wybrać...
https://65.media.tumblr.com/746ddb23dcb3c706d30f2ce3faaef788/tumblr_inline_nvk412eOAY1rangb1_500.gif

Nikt nie powiedział, że wybór
będzie prosty.
Nikt też nie powiedział, że
nie będzie miał on konsekwencji.
Ale hej, nie warto zaryzykować?
 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjVRb_WpvjbboRuYge5QoHK862XCGZSB9FuWmS3IYf_mS_V-aCz_ULMXUYku7nb8RMB7jo1qCzu9igiijFunPpOZmlrc_w41CQ3lN80GGWEAtoniubn-1NTi1yOwwAmlXdcGdKcwy0iIDkq/s1600/bts-cute-suga-sweet-Favim.com-2352085.gif

Miłość, radość i szczęście.
A potem?
Śmierć, ból i walka ze sumieniem.
Jesteś gotowa?
Tak?
http://38.media.tumblr.com/e1754c793691d2fb48ce90936c28ddcd/tumblr_inline_ncl9ifNuz71qze0xk.gif
http://66.media.tumblr.com/89ac0f876be509ed10d160987d09d38f/tumblr_inline_ob5n0wcNEi1u9eeuy_500.gif


W takim razie...
Wybieraj.
Uroczy chłopczyk?
Czy może niegrzeczny chłopak?
Nie wiesz?
Aish...ciii...nie roń łez.
Jeden z nich i tak wie,
co go czeka...
http://pa1.narvii.com/5932/fe17e57c56175eb9df9c927c0b78bc7e8238f57a_hq.gif
 https://67.media.tumblr.com/9fe2d1defc0ca923c3dcb6790bdfb6d7/tumblr_inline_o7yyzjTQ4L1r9nsbd_500.gif

" -Przepraszam...
-Ale za co kochanie?
-Za to, że cię zraniłam.
-Hej, spokojnie ___. 
Wiedziałem, że z nim nie wygram.
-Skąd?
-Jak to skąd? Hah,
kochanie to widać.
Twoje oczy, serce.
-Ale .... ja naprawdę ...
-Spokojnie ___, przegrałem. Wiem.
-Czekaj! Gdzie idziesz?!
-Jak to gdzie? Nie pamiętasz umowy?
-Ale ....! Czekaj!
-Przepraszam ___, to był
twój wybór."

Także ten...no...
A.R.M.Y ma w planach założenie bloga o tych dwóch panach.
Tytuł?
Save me oraz I need u.
Nie wiem kiedy blog się pojawi,
ale mam nadzieję, że niebawem.
Nie ukrywam, że również waham się nad
zawieszeniem tego bloga, żeby
zacząć pracę nad tamtym.
Nie wiem....aish...
Zaciekawiłam was? Podobał wam się
taki jakby...prolog? Czy cokolwiek
to jest.
Chcielibyście coś takiego czytać?
MILE WIDZIANE KOMENTARZE 

18 komentarzy:

  1. Nie zawieszaj tego bloga:(((
    Przyjemnie się czytało, podoba mi się ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zawieszaj tego bloga:(((
    Przyjemnie się czytało, podoba mi się ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne *O*
    Na pewno będę czytać ^^
    Nie zawieszaj bloga ;C

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę nie zawieszaj tego bloga. Lubie twoje reakcje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło czytać takie komentarze.
      Jednakże nie mogę nic Ci obiecać Słoneczko.

      Usuń
  5. Zajebiste prologo-coś. Skąd te pomysły XD?
    Napisałabym jak wszyscy powyżej, żebyś nie zawieszała bloga, ale nie chcę sprawiać, że czułabyś się winna, gdybyś go zawiesiła.
    Po prostu życzę Ci powodzenia ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd pomysł?
      Głównie jestem okropnie zafascynowana teoriami na temat Fire, Run, I need U.
      Także ten...no...coś w tym jest xD
      Cieszę się, że zapowiedź ci się spodobała ;)

      Usuń
  6. Jeśli chcesz i nie masz już siły na tego bloga to go oczywiście możesz zawiesić, bywa. Ja stworzyłam nowego, bo na tamten już nie miałam sama siły XD
    Ja oczywiście będę czytać nowego bloga jak co ^^
    Weny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się jeszcze nad tym zastanawiam.
      Jestem pewna na 50%, że blog w najbliższych dwóch miesiącach może zostać zawieszony.
      Oczywiście, to nie jest pewne ;)

      Usuń
  7. Qtfa... jakbyś dodała tu jeszcze Kooka, to bym cię zamordowała...
    No i jak ja mam wybrać pomiędzy V a Sugą? No jak? Łamiesz mi serce, chlip chlip XDD
    Ale ciąg dalszy z pewnością przeczytam ^^
    Z serii #przeglądanieinternetówprzynaucejapońskiego XDD
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi, że...będzie Kook xD

      Usuń
    2. Ale nie w TAKIEJ roli, mam nadzieję... Bo w przeciwnym razie będę musiała się tam do ciebie pofatygować ^^ XDD
      Pozdrawiam~

      Usuń
  8. Nie mogłabyś podzielić aktywności tak by być tu i tam? Ja kocham tego bloga i nie wyobrażam sobie życia bez niego ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby ciężko coś takiego zrobić, ale rozmyślam nad tym ;)

      Usuń
  9. Nie mogłabyś podzielić aktywności tak by być tu i tam? Ja kocham tego bloga i nie wyobrażam sobie życia bez niego ;-;

    OdpowiedzUsuń
  10. Proszę nie zawieszaj bloga, bardzo przyjemnie się go czyta mimo że rzadko pozostawiam po sobie ślad

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy