niedziela, 25 czerwca 2017

Twetty #1 Bts

Witam <3
  Tak jak obiecałam tak też jest. Przed wami część pierwsza Tewett'ów. Jeśli się wam spodobają, będą się ukazywać, jeśli nie to wiadomo, już się nie pojawią.
To zależy od was!
  Ostrzeżenia: Nazwy kont chłopaków są wymyślone przeze mnie, więc to nie są ich prawdziwe konta.
Nie przedłużając...
   Zapraszam <3
~ ~
1) TaeHyung

https://images.8tracks.com/cover/i/011/850/565/18c40619185659951c1d3b5ac9c14653-4250.jpg?rect=0,94,564,564&q=98&fm=jpg&fit=max&w=320&h=320
@____: Takie widoki mam, gdy się budzę wcześnie rano. #Szczęściara *-*
@Tae_Tae: Nie prawda @____, to ja jestem szczęściarzem, że mam takie Słoneczko przy sobie #Zakochany <3

2)J-Hope


@J-Hobiasz: Czas na Walentynki moje kochane A.R.M.Y's! Jak myślicie, mojej miłości się spodoba.
@Monsterman: Dasz jej tylko balon? Yah, czyś ty oszalał? Przecież się nie ucieszy ze zwykłego balonu z helem!
@J-Hobiasz: Znając ciebie to go przebijesz spojrzeniem -_- Nawet na niego tak nie patrz! Poza tym, aish, mam dla niej jeszcze inny prezent <3
@Fan_BTS: Spokojnie chłopcy, na pewno jej się spodoba ^^

3)Jin

https://68.media.tumblr.com/3674dc372b8b494c445545bfd568e706/tumblr_op0vf9RymA1w5yf67o1_1280.jpg
@Princess_SeokJin: Kto chce dostać soczystego buziaka?
@____: Siedzę koło ciebie oppa, ranisz...
@Princess_SeokJin: No dobrze, dam ci niesamowicie soczystego buziaka! :*:*
@Tae_Tae: Yah, Hyung ja tu jem!

4)Rap Monster

http://pm1.narvii.com/6277/4c65af2fb967fa42f994311c2118a0561c3f296f_hq.jpg
@____: Rok szkolny zakończony! Nareszcie zasłużony odpoczynek po takich długich i ciężkich miesiącach nauki! #Szczęśliwa #Koniecrokuszkolengo
@Monsterman: Tak moje A.R.M.Y's, zakończyliśmy szkołę! Niedługo z resztą chłopaków wyruszamy w trasę by was zobaczyć!
@___:No tak, zapomniałam...Zostanę sama.
@Monsterman: Spokojnie moje kochanie, zabieram cię ze sobą. W końcu masz świadectwo z paskiem! #Dumny
@Evil_Maknae: Chyba na tyłku XD

5)JiMin

https://68.media.tumblr.com/498796106aef2a8d2f381f60042868df/tumblr_on6alhJHyZ1vwfqd5o1_400.jpg
@Sexi_ChimChim: Nie ma to jak selfie z rana! Ach, jak ja nienawidzę porannych prób -_- Jednak humorek dopisuję, bo jest tu moje małe szczęście @____. #Radosny
@___: Sprawiasz, że się zawstydzam oppa #Zmieszana
@Sexy_ChimChim: To cudownie*_*. @____ jej zaróżowione policzki są takie słodziutkie <3
@J-Hobiasz: Omo, umieram! Za dużo słodkości! @Sexi_ChimChim, @____.

6) Suga

http://68.media.tumblr.com/e66274ef866a8d4b0c97a618cceaceaa/tumblr_omp2yojuU71tbd5x7o1_1280.jpg
@Swag_Suga: Dziś mam pierwszą randkę z @____! Omo, obym nie zrobił czegoś głupiego.  .#Zestresowany
@Monsterman: Hyung, cały się trzęsiesz, zachowujesz się jak dziecko!
@Swag_Suga: Masz prze***ane Mon, coś czuję, że przez przypadek spadniesz ze schodów! #Zły
@Evil_Maknae: Ale hyuuuung, jesteś taki uroczy xD To naprawdę miłe jak się martwisz o @____.
@Swag_Suga: Coś czuję, że połowa chłopaków będzie miałą podbite oko....

7) JungKook

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/17/11/0f/17110f29e652419e85306921a8476efb.jpg
@___: A tak wygląda JungKook, gdy próbuje być na mnie zły. Słodziutki.
@Evil_Maknae: Nie moja wina, że nie potrafię być zły na @____, ja naprawdę ją kocham <3
@Tae_Tae: Mi tam bardziej przypomina pedofila xD
@Evil_Makane: Uważaj hyung, bo jeszcze się zakradnę do ciebie w nocy!
@Tae_Tae: Ja tam wiem co wy tam robicie w nocy z @____.
@Evil_Maknae:#Zawstydzony
@___: On przynajmniej nie musi używać ręki xD

~~
No i pierwsza część Twett'ów za nami.
Podobają wam się?
Chciecie więcej?
MILE WIDZIANE KOMENATZRE 

4 komentarze:

  1. Jak dla mnie zajebisty pomysł, a wykonanie jeszcze lepsze 👏👏👏
    Bardzo chciałabym przeczytać jeszcze czyjeś Twitty (nie mam pojęcia jak to się pisze xD)
    Pozdrawiam 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł. Nie spotkałam się z takiego rodzaju postami na innych blogach. XD

    Miło że powróciłaś! :*

    Weny kochana! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł naprawdę super, nie widziałam takich (chyba tylko raz mi coś mignęło po angielsku na Tumblerze).
    Evil_Maknae to w całości ja, ok :')

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł! Ostatni twett rozwalił mnie najbardziej xD Mam nadzieję, że pojawi się tego więcej, ponieważ to naprawdę świetne, szczególnie w twoim wykonaniu! ^^

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy