poniedziałek, 26 czerwca 2017

Twetty #2 BTS

Witam <3
  Przybywam do was z kolejną część Twett'ów. Zauważyłam, że się wam spodobały, więc postanowiłam dodać kolejną część.
Mam nadzieję, że i ta się wam spodoba.
  Nie przedłużając...
Zapraszam <3
~ ~
1) BTS

http://static.quizur.com/i/b/58ec5408aa7463.28460734C7q-sN5V4AAm1KN.jpg
@___: Czekając na sesję zdjęciową...
@J-Hobiasz: Dlaczego nasz ChimCHim taki smutny? Czyżby moje przytulanie nic ci nie dało? #Rozczarowany
@Sexi_ChimChim: Wybacz Hyung, wolałem aby to @___ zrobiła, ale wolała robić nam zdjęcie...
@Swag_Suga: I tak wszyscy wiemy, że nie masz u niej szans młody... Ona kocha mnie <3
@Tae_Tae: Chyba miałeś mnie na myśli Suga hyung!
*40 komentarzy później:
@___:Dalibyście spokój chłopaki, każdego z was lubię....
@Swag_Suga: No mówiłem, że mnie kocha ^^

2) Suga

 http://images6.fanpop.com/image/photos/40000000/Suga-season-greetings-2017-suga-bts-40004392-498-500.jpg
@____: Prosiłam go, by wskazał mój ojczysty kraj, jednak Pan Min postanowił mi pokazać Koreę. Ja wiem oppa, gdzie jestem!
@Swag_Suga: Tu będziesz mieszkać cały życie moja droga xD
@___: Yah, o co ci znowu chodzi?
@Swag_Suga: Myślisz, że tak łatwo cię wypuszczę w z mojego kraju? #Pedofilskiuśmiech

3)JiMin

http://pm1.narvii.com/5723/4d5cbf6d49202eea2b5a89192c6a7940367d5a40_hq.jpg
@Sexi_ChimChim: W drodze do szkoły po mój największy skarb.
@Evil_Maknae: Co się dzieje z moim hyungiem! Jeszcze rok temu uciekał z tej placówki, a teraz sam do niej dobrowolnie chodzi! Co ta dziewczyna z nim robi xD
@Sexi_ChimChim: Dobra Kook, okey, masz jak w banku to, że nie kupie ci tych żelków!
@Evil_Maknae: Kupisz, kupisz hyung. A jak nie to moja kruszyna.
@Sexi_ChimChim: Nie mów tak na MOJĄ ____! #Zdenerwowany
@Evil_Maknae: #Rozbawiony

4)Rap Monster

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/d8/e8/5a/d8e85af96ae08a4bbb4b0cd192d9ea41--bts-rap-monster-bts-not-today-rap-monster.jpg
@Monsterman: Chwilka odpoczynku od kręcenia MV do Not Today  # Zmęczony
@___:Prosiłam cię oppa, byś odpoczywał a nie sobie jeszcze sesje sam robił -_-
@Monsterman: Czyż nie urocza kobieta? Tak bardzo się o mnie martwi.
@___:Ktoś musi oppa.
@Princess_SeokJin: Yah, jestem jego matką @___!
@____: Ty tylko mu gotujesz oppa Jin, a co z resztą?
@Princess_SeokJin: Uważasz mnie za złą matkę? #Zrozpaczony
@Monsterman: Jesteś cudowną matką hyung, jednak wolę opiekę ___.
@Princess_SeokJin: Zauważyłem, mógłbyś z niej zejść? Teraz twoja kolej na nagrania!

 5) JungKook

https://pbs.twimg.com/media/Cze0IlTUkAAm0Qx.jpg
@Tae_Tae: Zrobiłem zdjęcie Maknae, gdy patrzy jak ___ recytuje klasie wiersz. Ewidentnie widać, że ___ nie jest mu obojętna.
@Sexi_ChimChim: On się tak szczerzy już dziesięć minut. Może mu mięśnie skurcz złapały i dlatego tak wygląda?
@Monsterman: Sam widziałem jak JungKook się rumieni, gdy ____ na niego patrzy!
@Evil_Makane: Dajcie spokój chłopaki! To nie prawda! I, yah, TaeTae nie rób do mnie takich min!
@Tae_Tae: Wybacz Kook, ale jesteś taki uroczy! *-*
@Sexi_ChimChim: ___ wróciła do ławki, a on siedzi teraz ze spuszczoną głową z ogormnymi wypiekami na twarz.
@Evil_Makane: Dobrze, że ___ nie ma konta na Twitterze...
@____: Mam oppa, mam #Rozbawiona

6)Jin

 https://c2.staticflickr.com/6/5670/30616053473_59538abc9d_o.jpg
@____: Spacerując z oppą, postanowiłam mu zrobić zdjęcie. Czy tylko mi przypomina Harrego Pottera?
@J-Hobiasz: A gdzie ma swoją różdżkę? #Rozbawiony
@Princess_SeokJin:Jej rozmiar by cię przeraził!
@_____: Uwierz mi @J-Hobiasz, nawet ja się jej czasem boję! #Rozbawiona
@Princess_SeokJin: Aish ty mała, zobaczymy wieczorem co powiesz jak użyje nią na tobie kilku zaklęć!
@____: #Przestraszona

7)TaeHyung

https://pbs.twimg.com/media/CTqZUoAUsAEdvml.jpg:orig
@Princess_SeokJin: Przechodząc obok garderoby, zrobyłem V zdjęcie. Zrobił taką minę.
@J-Hobiasz: Nie ma mu się co dziwić, od tygodnia @___ z nim nie rozmawia. Pokłocili się dość ostro, teraz @Tae_Tae z nikim nie rozmawia.
@Monsterman: @____ to całe jego życie, jednak nie potrafi się wziąć w garść by ją przeprosić. Poza tym ona też go ingoruje.
@Tae_Tae: Skończmy ten temat chłopaki....
@Evil_Maknae: Wszystko się ułoży hyung, jesteście cudowną parą. Kochacie się bardzo mocno!
@Tae_Tae:Chciałbym i to bardzo, jednak @____ ma o nas inne zdanie. Obawiam się, że niedługo będziecie o nas mówić w czasie przeszłym.... #Zrozpaczony

8)J-Hope

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/1b/6f/98/1b6f98af68cf335e62650082145c5248.jpg
@Fan_BTS: Przyłapałam @J_Hobiasz, jak wychodził z domu @____!
@_____: Tak, razem z oppą omaiwałam jego przyszłą trasę koncertową.
@Fan_BTS: Nie wyglądał na jakoś specjalnie smutnego, wręcz na radosnego.
@J-Hobiasz: Tak, masz rację, jednak to dlatego iż ma miłości czyt. @___, jedzie w trasę ze mną! #Uradowany
@_____: Tak, całe pół roku przy boku mojego oppy, to cudowne uczucie.
@Fan_BTS: Teraz czekamy na ślub!
@____: Wszystko w swoim czasie^^
@J-Hobiasz: A ten czas się zbliża, zbliża .... #Rozmarzony       

~~
Kolejna część za nami.
Podobała wam się?
Który Tweet przypadł wam do gustu?
MILE WIDZIANE KOMENTARZE

2 komentarze:

Obserwatorzy