sobota, 1 lipca 2017

Twetty #1 EXO

Witam <3
   Przybywam do was z kolejną częścią Twettów. Muszę przyznać, że bardzo lubię je pisać, bo akurat na nie praktycznie zawsze mam wenę. No cóż...
Nie przedłużając..
  Zapraszam <3
~ ~
1) Xiumin

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhFcWCncOra5pqXOqjkc6w617aslOy4uVthtPDDiv4T7z4Y6ZOZv9F2E43D4c1Y4BKfL1G-oYz0GHIsIU5NypTo37FYuIPVkRr3XzbPaO8q_9i_qx3nHek5xeqEeqmkeos3O5o0l6JDfeRt/s1600/Foto+Xiumin+EXO+Terbaru+-+Kim+Min-Seok+EXO-M+%25282%2529.jpg
@____: Mała przerwa od podróży. Zrobiłam zdjęcie Xuminowi, ponieważ bardzo o nie prosił. Uroczy, prawda?
@Baozi: Hej! Nie prawda! Sama powiedziałaś, że chcesz mi zrobić zdjęcie! No, ale masz szczęście maleńka, ponieważ cię uwielbiam i nie będę zły.
@____: Dobrze już dobrze, wracaj do auta, bo zaraz jedziemy!
@Baozi: Chwilka tylko zrobię selfie przy aucie!

2) Suho

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/82/6b/22/826b22f5e2ce49201dda801cf2f75be1--kim-joon-suho-exo.jpg
@SuHo: Czy ty zawsze @Laylay musisz mi robić zdjęcia? Zwłaszcza te z zaskoczenia?
@____: Mi tam bardziej wygląda na pozowane zdjęcie xD
@Laylay: On ma tak zawsze. To taka nasza zespołowa księżniczka! xD
@SuHo: Macie przerąbane moi drodzy! Sprzątacie cały dorm!
@____: Słodziutki jak zawsze....
@Laylay: Dobrze ..... księżniczko!

3)Lay

http://k-popism.com/wp-content/uploads/2016/08/EXO-Lay-2.jpg
@___: Mój oppa jest naprawdę uroczy, prawda? Właśnie wracaliśmy z treningu, gdy postanowił zrobić mi zdjęcie. Odwdzięczam się oppa!
@Laylay: Dziękuję :* Wiesz, że kocham ci robić zdjęcia, przynajmniej jedno będę miał na tapetę kochanie ^^
@___: Mówiłam, że uroczy! *-*

4)Baekhyun

 http://image.dhgate.com/aktdesc_1092085633_00.jpg
@Exofan: Dlaczego oppa Baek jest bardzo smutny? Na koncercie wyglądał na radosnego.
@SuHo: Pokłócił się ze swoją ukochaną. ____ cały czas go przez to ignoruje.
@Lovely_Baek: Przestańcie, nie róbcie z niej kogoś złego. To moja wina, że się pokłóciliśmy!
@Exofan: Spokojnie oppa, nie oceniamy jej. Mam nadzieję, że niedługo się pogodzicie. Chcę znów widzieć uśmiech na twojej twarzy.
@Lovely_Baek: Ja też bardzo chciałbym, abyśmy się pogodzili....

5) Chen

https://0.soompi.io/wp-content/uploads/2017/02/06134006/EXO-Chen.jpg
@HappyChen: Dużo radości moje kochane! Dziś pierwszy raz od dwóch miesięcy zobaczę moją @___!
@:Lovely_Baek: Tak, zdecydowanie Chen jest rozpromieniony po tej wiadomości. Coś czuję, że dziś w dormie będzie głośno, i to nie przez nas! #Rozbawiony
@___: Zboczeniec jak zawsze xD
@HappyChen: Specjalnie dla was przeniesiemy się do hotelu, by was nie obudzić!
@Boazi: Nie zapomnijcie o ciszy nocnej!

6) Chanyeol

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiieruL-4M79M6nYIgKPRccUT7On6e8IJssJHoRuKkY9JPspntQy-YspeQr861HBB5FRZ9kDusC5R6vhPkJYycRMLa3BCJAvQimRpf66pN8siF5bPierh8ND2iY_iir53uYVjmQmi_fROA/s1600/C8jd7XlVwAAknr5.jpg
@Golden_SeHunie: Tak wygląda Chanyeol hyung tuż po kłótni z ____. Czy ktoś zna gorszy widok?
@Smile_Oppa: Dla mnie najgorszym widokiem jest zobaczenie płaczącej ____. Powienien za nią iść, ale nie potrafię, wiedząc, że teraz mnie nienawidzi.
@SuHo: Kocha cię, na pewno. Daj jej trochę czasu, oboje musicie ochłonąć.
@Boazi:Spokojnie Chan, jeszcze będziecie tworzyć super parę!
@Smile_Oppa: Może jednak powinienem za nią pójść?
@____: Nawet się nie próbuj!

7)D.O

https://pbs.twimg.com/media/CtEJqPkWAAAMbBc.jpg
@Laylay: I ten moment kiedy gadasz jak najęty do kolegi z zespoły, by po chwili zorientować się, że on kompletnie odleciał i jedynie co mówi to 'huh, co mówiłeś?' #Rozczarowany
@Shyman: Wybacz hyung! Jestem ostatnio zamyślony.
@Laylay:Czy to oznacza, że wreszcie zaprosisz ___ na radnkę?
@Shyman: Yah! Nie pisz tego publicznie hyung! Ale... tak.... zamierzam.
@Exo_official: Trzymamy kciuki D.O!

8) Kai

http://kpopn.niusnews.com/kupload/imgs/default/2017/01/20170113_kai-3.jpg
@Kaura_Kai: Już niedługo występ! Czy wszyscy są gotowi?
@Golden_Sehunie: Zdajesz sobie sprawę z tego hyung, że jako jedyny zostałeś do zrobienia fryzury?
@SuHo: Więc leć do @____ zrobi ci fryzurę i zaczynamy koncert! Masz dwadzieścia minut!
@Kaura_Kai: Upierdliwe małpy.... Bądźcie gotowi na nasz koncert!
*30 komentarzy później*
@____: Wiedziałam, że Kai bywa nadpobudliwy, ale teraz przebrała się miarka. Wylał na mnie sok niby ' przez przypadek 'i cieszył się jak głupi do sera, że widać mi stanik. Już wiem kto pomoże mi sprzątać stanowiska chłopców....
@Kaura_Kai: Sam na sam?  Z tobą zawsze @_____ #Zadziornyuśmiech #Gorącanoc

9) Sehun

https://68.media.tumblr.com/b054ad1f5f8b45fd5c495d57f49fab4d/tumblr_inline_om7bli3VOm1qjf486_1280.jpg
@Boazi:Straciliśmy pół godziny przez @Golden_Sehunie, ponieważ ciagle ogląda się za _____.
@Laylay: Tak, faktycznie. On ciągle za nią patrzy, wierci się i kręci, poprawia włosy i spina się. Poproś ją wreszcie o numer!
@Golden_Sehunie: Staram się! Nie moja wina, że się trochę wstydzę.
@Smile_Oppa: Trochę? Nigdy nie widziałem cie tak zawstydzonego! #Rozbawiony
@Golden_Sehunie: Daj spokój hyung, peszysz mnie jeszcze bardziej. Zaraz podejdę do niej o numer.
*15 komentarzy później*
@Lovely_Beak: I tak ostatecznie o numer musiał poprosić @Smile_Oppa, ponieważ Sehun się za bardzo wstydził xD
@Golden _Sehunie: Będziecie mi to wypominać cały czas?
@Laylay: Tak, zdecydownie .... wstydzioszku xD
~ ~
Dobra, lubię pisać Twetty, ale przy Exo miałam problemy.
Jest och zbyt dużo i w dodatku nie mogłam wymyślić nazw kont....
No cóż, mam nadzieję, że się wam spodobało.
MILE WIDZIANE KOMENTARZE


2 komentarze:

Obserwatorzy