poniedziałek, 31 lipca 2017

Twetty #3 BTS + Niespodzianka

Witam <3
  Przybywam do was z dość krótkimi Twettami oraz z niespodzianką, ogólnie post może wyjść nieco długi, ale sądzę że chyba wam to nie przeszkadza, prawda?
Nie przedłużając...
  Zapraszam<3
~ ~
1)Rap Monster
@Monsterman: Ósma rano, czekam na swoją kolej do naszej kolejnej sesji w tym tygodniu. Tak bardzo chciałbym, aby @____ przy mnie była. #Tęsknota #Smutek
@___: Już niedługo wracam oppa do Seulu! Już wkrótce znowu będę cię zanudzać o wyjście na spacer xD
@Monsterman: Nie zanudzasz mnie tym głuptasie xD Po prostu nie lubię, gdy ktoś w kółko powtarza to samo słowo. Jednak teraz będzie inaczej, ponieważ niedługo mam wolne i będziemy mogli wyjść na taki spacer kilka razy na dzień <3
@__: Już nie mogę się doczekać mój oppa ^^

2)Jin
@Princess_SeokJin: Dziesięć minut przed koncertem zdążyłem zrobić sobie selfie! Moje kochane A.R.M.Y.'S już za chwilę się zobaczymy! <3 #Szczęśliwy #Dużomiłośći
@Sexy_ChimChim: Hyung, tylko nie zapomnij zapiąć rozporka przed wejściem na scenę jeśli nie chcesz być potem zawstydzony.
@Princess_SeokJin: Nie musiałeś pisać tego publicznie -_-
@Tae_Tae: Ej, ale nie rozumiem, o co chodzi z tym rozporkiem?
@Evil_Makane: ___ pomagała się ubrać hyungowi 
@Tae_Tae: Hahaha hyung, uważaj, bo ptaszek ucieknie ci z klatki xD #Rozbawiony #Najlepszytekstever
@Princess_SeokJin: #Zmieszany  

3)JiMin
@J-Hobiasz:Zrobiłem po kryjomu zdjęcie naszemu ChimChimowi. Tak wygląda, gdy widzi ____, gdy rozmawia z kimś innym. Jestem pewny, że jest o nią zazdrosny.
@___: Daj spokój Hobi, ja i JiMin jesteśmy tylko przyjaciółmi. 
@Monsterman: Nie widzisz tych sygnałów od JiMina? #Zaskoczony
@___: Sygnałów? Chłopcy, czy wy znowu coś piliście?
@Tae_Tae: On sam ci to powie....
@___: JiMin?
@Sexy_ChimChim:Bo widzisz ____, chciałbym zmienić nieco nasze relacje.... Spotkajmy się po koncercie. Muszę ci coś powiedzieć....

4)Suga
@Swag_Suga: Moja droga ___! Tuż po szkole przyjdź w nasze ulubione miejsce, czekam tam na ciebie ^^
@___: Mam dziś lekcje do siedemnastej, nie będziesz chyba czekał na mnie trzy godziny.
@Swag_Suga: Mam się z tobą założyć kochanie?
@Evil_Makane: Rozumiem @Swag_Suga, że kochasz parkour i ciągle skaczesz po dachach jak małpa po drzewie, ale błagam, nie mieszaj w to naszej drobniutkiej ____! #Wystraszony
@Swag_Suga: Nie pozwoliłby jej nawet na przemieszczanie się w taki sposób na takiej wysokości, po prostu zawsze po szkole się tutaj z nią spotykam.
@Monsterman: Na dachu kina? Serio? Ona ma lęk wysokości.
@___: Przy oppie nie boję się siedzieć na dachu.

 5)J-Hope
@Princess_SeokJin: W taki sposób patrzy Hobi, gdy widzi ___. On razu w jego oczach można zobaczyć miłość do tej dziewczyny. *_*
@Monsterman: Co jak co, ale HoSeok jest w nią zapatrzony jak w obrazek.
@Evil_Makane: On traktuje ją jak księżniczkę! Jestem pewien, że w jego głowie zrodził się pomysł oświadczenia się jej ^^
@Tae_Tae: Hyung zawsze jest szczęśliwy, ale gdy obok niego jest ___, promienieje jeszcze bardziej. Czy to w ogóle możliwe?
@J-Hobiasz: Och, uwierz mi @Tae_Tae, że jak najbardziej.

6)JungKook
@___: Chciałam zrobić Kookiemu jakieś normalne zdjęcie, bym mogła je sobie ustawić na tapetę, lecz on ciągle robi takie miny! 
@Tae_Tae: Przecież od razu widać, że ona ma na ciebie ochotę. #Rozbawiony
@___: Tobie to i jak JiMinowi wszystko kojarzy się z seksem.
@Evil_Makane: Kotek, ale hyung ma rację...

7)TaeHyung
@___:Poprosiłam oppe, by zaraz po zakończeniu lekcji zaczekał na mnie na przystanku. Zrobił to, jednak wyglądał tak dobrze, że musiałam mu zrobić zdjęcie *_*
@Tae_Tae: Dziękuję, twoje słowa są naprawdę miłe ^^ Jednak to ty jesteś dla mnie idealna *_* Myślisz, że dlaczego ciagle tak na ciebie patrzę na lekcjach?
@___:Aish, głupoty gadasz #Zawstydzona
@Tae_Tae: Cieszę się, że mam przy sobie kobietę jak anioł. Jestem cholernym szczęściarzem.^^
@___: Jesteś uroczy oppa Tae #Szcześliwa 
@Evil_Maknae: Nadmiar słodyczy, ale czego sie w końcu można po nich spodziewać? #Rozkochaniwsobiedoszaleństwa, #Nadmiarsłodyczy 

8)BTS

@FanboyBTS: Zapytałem ____, który z chłopaków podoba jej się najbardziej. Odpowiedziała mi tak, że wciąż nie wiem o kogo jej chodzi -_-
@___: No co? Przecież ci powiedziałam...
@FanboyBTS: "Podoba mi się ten w garniturze" dzięki, już wiem który -_-
@___:Ups #Rozbawiona


W jaki sposób przytulą cię chłopcy?
1)Jin
2)Suga
3)JiMin

4)Rap Mobster
5)TaeHyung
6)J-Hope
7) JungKook




~ ~
I jak podobały wam się Twetty i niespodzianka?
Mam nadzieję, że tak.
Jeśli wam się taka niespodzianka spodobała, to może będę dodawała kolejne.
MILE WIDZIANE KOMENTARZE



8 komentarzy:

  1. Cudne i słodkie bardzo ^^ ❤❤❤❤❤❤����������

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę takie niespodzianki! !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Suga i J-hope zgarnęli moje serce, a Kookie jak zawsze mnis rozbawił XD
    A te gify to cudeńka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze się jak glupia do telefonu... czy to możliwe xd ??

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. 😻😻😻
    Sorki, nie stać mnie na bardziej kreatywny komentarz 😅😂
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy