środa, 9 sierpnia 2017

A.R.M.Y i historia jej kpopowych zespołów

Witam <3
  Przybywam dziś do was z bardzo luźnym postem, a mianowicie... Chce wam opisać zespoły, które słucham regularnie, czasami i rzadko. Dowiecie się, które zespoły lubię i które kocham, poznacie moich biasów w tychże zespołach, czas gdy ich poznałam i za co ich polubiłam.
Jeśli kogoś to nie interesuje to cóż... kolejnych scenariusz/reakcji może się spodziewać dopiero za jakiś czas.
  Nie przedłużając...
Zapraszam <3
~ ~
BTS
 Piosenka przez którą ich poznałam: I need U
Piosenki, które kocham: Not Today, Fire, I need U, Run, Dope, Tomorrow, Sweet blood&tears, Crow tit, Am I Wrong, Hiphop Lover oraz Come Back Home, Save me
Czas słuchania: Regularnie
Bias/biasi: TaeHyung 
Dlaczego ten bias: Gdy poznałam ich przy I need U kompletnie ich nie rozpoznawałam i ciągle ich myliłam. Jednak, spodobał mi się głos jednego z nich, który był dość niski. W momencie, gdy przesłuchałam Dope, dowiedziałam się, który z nich jest posiadaczem tego cudownego głosu. Okazało się, że to niejaki Kim TaeHyung, od dawna mam słabość do facetów o niskim głosie, więc... On musiał zostać moim biasem. Poza tym urzekły mnie jego oczy, biasów w sumie wybieram po oczach i głosie, czasem kieruję się również talentem do tańca. 
Dlaczego ten zespół: Ogólnie podoba mi się fakt, że chłopaki nie śpiewają tylko o dziewczynach. Mają naprawdę świetne piosenki, które opierają się na marzeniach i czasie dorosłości, takie jak np. Tomorrow, czy Crow Tit. Pokochałam ich również za naprawdę trudne choreografie, jak wiecie mam bzika na punkcie muzyki i tańca, więc to również przeważyło szalę. 
Które choreografie lubię: Fire, Not Today, Run, Sweet blood&tears, Dope oraz Save me

EXO
Piosenka przez którą ich poznałam: Overdose
Piosenki, które kocham: Ko Ko Bop, White Noise, Going Crazy, Artificial Love, Overdose, Growl, Mama, History, Lucky one, Monster, Lightsaber.
Czas słuchania: Regularnie 
Bias/biasi:Chanyeol, D.O, Baekhyun
Dlaczego ci biasi: Zauważyłam, że mam słabość również do raperów, więc od razu w oko wpadł mi Chani, jednak wybrałam go dopiero po piosence Monster, gdzie jego głos mnie naprawdę mocno urzekł. Poza tym jest bardzo uroczy, a jego uśmiech to życie *_*
D.O natomiast od razu wpadł mi w oko, zwłaszcza po piosence Overdose, ponieważ jeszcze wtedy się wahałam, jednak teraz jestem pewna, że ten cichutki o niesamowitym głosie chłopaczek, zasługuje na miano mojego biasa. Byun natomiast ma śliczniutki uśmiech i naprawdę bardzo dobrze tańczy, a jak już wspominałam, uwielbiam tańczących chłopaków. 
Dlaczego ten zespół: Podoba mi się, że większość ich piosenek jest rytmiczna i nie są to typowe ballady, sami chłopcy również są bardzo mili i wszyscy świetnie tańczą. 
Które choreografie lubię: Monster, White Noise, Overdose, History.

BIGBANG
Piosenka przez którą ich pokochałam: Fantastic Baby
Piosenki, które kocham: Monster, Fantastic Baby, Bad boy, Sober, Fxxk It, Let's Not Fall In Love, Loser, Bang Bang Bang, Tell me goodbye, Blue
Czas słuchania: Czasami
Bias/biasi: T.O.P
Dlaczego ten bias: T.O.P'a tak naprawdę pokochałam od razu. Jego oczy i cudowny, niski głos *_* Bezapelacyjnie uważam, że Toptop zostanie już na zawsze moim biasem w BIGBANG. Uwielbiam tego gościa mimo wszystko. 
Dlaczego ten zespół:W sumie to był mój pierwszy, prawdziwy kpopowy zespół, który pokochałam, więc to też ma duży związek dlaczego ich lubię. Poza tym są naprawdę zabawni, wszyscy bez wyjątku, potrafią się bawić i widać, że to co robią sprawia im radość. 
Które chorografie lubię: BB są raczej zespołem, który bardziej kładzie nacisk na muzykę niż na taniec, jednak mimo to wybieram Fantastic Baby, jest tak zabawna, że nie sposób jej nie kochać.

GOT7

Piosenka dzięki, której ich poznałam: Just Right
Piosenki, które kocham: "A", Girls Girls, Just Right, If U Do, Never Ever, Hard Carry
Czas słuchania: Czasami
Bias/biasi: Mark
Dlaczego ten bias: Marka pokochałam od razu, zaraz po przesłuchaniu i obejrzeniu piosenki Just Right. Jego uśmiech i taniec to coś, co mogłabym zdecydowanie oglądać cały czas. Poza tym jest bardzo uroczy, co również mi się podoba. 
Dlaczego ten zespół:Sam ich koncept na początku ich poznania mi się podobał. Choreografie i ich naprawdę odmienne głosy również zrobiłby swoje, a poza tym wszyscy są dość zabawni, a właśnie takich zespołów szukam. 
Które choreografie lubię: Just Right, If U Do, Never Ever

MONSTA X
Piosenka dzięki której ich poznałam: Hero
Piosenki, które kocham: Beautiful, Hero, Rush, All In, Stuck, Newton, Shine Forever
Czas słuchania: Regularnie
Bias/biasi: Wonho, Minhyuk
Dlaczego oni: Minhyuk spodobał mi się w All in, mimo że znałam ich już znacznie dłużej, to nie miałam wtedy biasa. Białe włosy Minhyuka w All In tak mnie cholernie urzekły, że już cały czas patrzyłam tylko na niego w każdej piosence. Wonho natomiast wpadł mi w oko w Stuck, ponieważ miał... białe włosy i niebieskie oczy xD Wonho również naprawdę cudownie tańczy, więc i obok niego nie mogłabym przejść obojętnie. 
Dlaczego ten zespół: Muzyka, zdecydowanie. Naprawdę świetna muzyka i równie dobre tekst. Poza tym Minhyuk, Wongo, Jooheon, Kihyun są mega tancerzami według mnie, więc... Nie sposób ich nie kochać, jeśli ktoś z Was lubi tancerzy.
Które chorografie lubię: Stuck, Beautiful, Hero, All In oraz Shine Forever

B.A.P

Piosenka dzięki której ich poznałam: One Shot
Piosenki, które kocham: One Shot, Badman, No Mercy, Hurricane, Wake Me Up, Skydive, 1004(Angel), Warrior, Young, Wild & Free
Czas słuchania: Czasami
Bias/biasi: Himchan, Zelo
Dlaczego oni: Najpierw pokochałam Zelo, ponieważ jego taniec (Zwłaszcza w One Shot) mnie cholernie urzekł, z resztą w każdym teledysku tańczy niesamowicie. Potem natomiast pokochałam Himchana, ponieważ tańczył jak pokraka (Bez obrazy oppa, ale twój taniec xD) co mnie mocno bawiło, no i wiadomo jego niski głos *_*
Dlaczego ten zespół: No proszę, jak można tych słodziutkich króliczków nie kochać? Każdego z osobna? Przecież to są tak super chłopcy, że... wow. Poza tym ich teksty też są dobre, zwłaszcza One Shot, która wielbię najbardziej z nich wszystkich.
Które choreografie lubię: Warrior, One Shot, Bad man, Hurricane, No Mercy

Beast/Highlight
Piosenka dzięki której ich poznałam: Beautiful Night
Piosenki, które kocham: Good Luck, Beautiful Nigt, Shadow, Breath, YeY, Bad Girl oraz Midgniht
Czas słuchania: Czasami
Bias/biasi: YoSeob
Dlaczego on: Tak naprawdę YoSeob od razu mi wpadł w oko w Beautiful Night jako uroczy i uśmiechnięty rudowłosy. Natomiast pokochałam go w Good Luck, gdzie miał na sobie bluzę z 69 ( tak się wtedy z tego śmiałam, że przez przypadek wylałam sok na siebie xD ), jego taniec, głos i sam wygląd również mnie urzekły. Teraz jestem pewna, że YoSeob w tym zespole już na zawsze będzie moim biasem.
Dlaczego ten zespół: To był mój drugi ukochany zespół z kpopu, więc mam i będę mieć do nich ogromny sentyment tak jak do BB, ich choreografie są naprawdę dobre i uwielbiam je oglądać, nawet jeśli znam je na pamięć.
Które choreografie luibię: Beautiful Night, Good Luck, YeY, Shadow oraz Breath.

BLOCK B
 Piosenka dzięki której ich poznałam:Nillili Mambo
Piosenki, które kocham: NalinA, Very Good, Nillili Mambo, Freeze oraz z podgrupy Bastarz, Make It Rain
Czas słuchania:Czasami 
Bias/biasi: U-Kwon
Dlaczego on: U-Kwona pokochałam w piosence Freeze, ponieważ się tak cudownie uśmiechał *_* poza tym jego głos i sposób bycia naprawdę mi się podobały, więc to właśnie jego wybrałam na swojego biasa, mimo że wahałam się również nad Jaehyo
Dlaczego ten zespół: Bądźmy szczerzy.... są dziwni, są naprawdę mega dziwni, zwłaszcza w piosence Very Good i to właśnie dlatego ich pokochałam. Byli tacy zabawni i inni niż moje wcześniejsze zespoły, że nie mogłam przestać ich słuchać. 
Chorografie, które lubię: NalinA, Freeze, Bastarz, Very Good

SUPER JUNIOR
Piosenka dzięki której ich poznałam: Mamacita
Piosenki, które kocham: Mamacita, Break Down, Mr.Simple, A-CHA, Sexy, Free & Single, Sorry Sorry, No Other, Bonamana, This Is Love
Czas słuchania: Rzadko
Bias/biasi: Eunhyuk, Ryeowook
Dlaczego oni: Eunhyuk spodobał mi się od razu, ponieważ (standardowo) świetnie tańczył i naprawdę miał cudowny głos. Ryeowook spodobał mi się dopiero w Sexy, Free & Single, ponieważ (bądźmy szczerzy) jest mega przystojny. I ma równie świetny głos co Eunhyuk. 
Dlaczego ten zespół: Tak właściwie spodobał mi się od razu, tylko tak naprawdę przeraziła mnie liczba ich członków. Byłam nowa w kpopie, więc ograniczyłam się tylko do ich piosenek, dlatego znam tylko cztery pseudonimy w SJ. 
Choreografie, które lubię: Break Down (wiem, że to podgrupa), Sexy, Free & Single, Sorry Sorry, Mamacita.

SHINee
Piosenka dzięki, której ich poznałam: Lucifer
Piosenki, które kocham: Replay, Amigo, Lucifer, Everybody, Sherlock, Breaking News, Dream Girl, View, Married to the music, DxDxD, Juliette, Spoiler, Nightmare
Czas słuchania: Czasami
Bias/biasi: Minho, Key
Dlaczego oni: Minho od razu mi się spodobał w piosence Shelock, ponieważ wyglądał tam świetnie, a jego partia rapu była naprawdę niezła. Ogólnie sama nie wiem dlaczego tak naprawdę mi się podoba, na pewno za taniec i rap, jednak coś jeszcze mnie w nim urzeka, lecz nie wiem co....
Key spodobał mi sie również w tej samej piosence, więc już wtedy zyskałam dwóch biasów. Jednak w Luciferze to on najpierw przykuł moją uwagę, ze względu na swoje zachowanie i świetna fryzurę xD
Dlaczego ten zespół: Do nich również mam wielki sentyment, ponieważ słuchałam ich przez okrągły rok non stop od poznania kpopu. Chłopcy naprawdę świetnie tańczą a ich piosenki są naprawdę dobre, wolę piosenki szybkie i energiczne, a nie wolne ballady, dlatego tak właściwie wybrałam ich.
Choreografie, które lubię: Sherlock, Lucifer, Everybody, Breaking News, DxDxD, View, Replay
Nu'est 
 Piosenka dzięki której ich poznałam: Hello
Piosenki, które kocham: Hello, Face, Action, Good Bye Bye, Sleep Talking
Czas słuchania: Rzadko
Bias/biasi: JR
Dlaczego on: JR urzekł mnie dopiero w piosence Face, gdzie naprawdę, naprawdę świetnie tańczył. Natomiast jego rap w Action zwalił mnie z nóg, wygląd jako zły chłopiec (mimo że taki nie jest) mu pasuje.
Dlaczego ten zespół:Ich poznałam jeszcze przez wejściem do świata Kpopu. Mimo że słucham ich naprawdę bardzo rzadko, mam z nimi dobre wspomnienia, zwłaszcza z piosenką Action. Chłopcy mają świetnych raperów w zespole i równie dobrych tancerzy.
Choreografie, które lubię: Face i Good Bye Bye
TOPP DOGG 
Piosenka dzięki której ich poznałam: Topdog
Piosenki, które kocham: Arario, Topdog, The beat, Follow me oraz Open the dor
Czas słuchania: Rzadko
Bias/biasi:Hansol
Dlaczego on: Hansol urzekł mnie od razu w piosence, w której ich poznałam. Jego niebieskie oczy i włosy to życie *_* Poza tym w Arario tak słodko się uśmiechał, że od razu zmiękło mi serducho do niego, dlatego to właśnie on został moim biasem, również podoba mi się jego głos.
Dlaczego ten zespół: Tak naprawdę natknęłam się na nich przypadkiem i nie żałowałam tego. Mimo że chłopaków naprawdę rzadko słucham to z ogromną przyjemnością wracam do ich piosenek zwłaszcza Topdog. Ich choreografie są naprawdę trudne i samej mi ciężko je ogarnąć. Ogromnie ubolewam nad tym, że chłopcy są tak mało znani, zasługuję na zdecydowanie większy rozgłos i fanów.
Choreografie, które lubię: Topdog, The beat oraz Arario
Do męskich zespołów, które słucham mogę zaliczyć: NCT (wszystkie podgrupy), VIXX, M.A.P6, Shinhwa, 24K, Seventeen, Ikon, jednak są to naprawdę rzadkie przesłuchania, prócz NCT

Kobiecie zespoły: Ogólnie naprawdę mało i rzadko ich słucham i jeśli mam być szczera, to znam tylko te co wam tu je wymienię..

2NE1(Rozpad)
 Piosenka dzięki której je poznałam: I am the best
Piosenki, które kocham:Goodbye, Gotta Be You, Follow Me, Clap Your Hand, Come Back Home, Don't Stop The Music, Falling In Love, Fire, Crush, Can't Nobody
Czas słuchania: Często
Uwielbiam: Darę
Dlaczego ona: Ma naprawdę cudowny głos, a jej uroczy sposób bycia naprawdę mi się spodobał. Muszę przyznać, że również bardzo dobrze tańczy i widać, że kochała być na scenie.
Dlaczego ten zespół: Dziewczyny poznałam naprawdę przez przypadek, jednak tak mi się ich piosenka spodobała, że słuchałam kolejnych i kolejnych. Naprawdę mi przykro, że zespół się rozpadł, bo naprawdę je uwielbiałam. 
Choreografie, które lubię: Don't Stop The Music, Falling In Love, Can't Nobody oraz Clap Your Hand.

4MINUTE(Rozpad)
Piosenka dzięki której je poznałam: Crazy
Piosenki, które kocham: Crazy, Hate, 'Volume Up', 'Huh"
Czas słuchania: Często
Uwielbiam: Gayoon, Jihyun
Dlaczego one: Gayoon w Crazy miała naprawdę dobry głos, poza tym muszę przyznać, że każda partia w ich piosenkach mi się naprawdę podobała. Jihyun natomiast jest naprawdę śliczna, zwłaszcza w Hate, jednak prócz tego ma uroczy głos i świetnie tańczy według mnie.
Dlaczego ten zespół: Poznałam je niedługo po tym jak poznałam 2NE1, cholernie mi przykro, że zespół się rozpadł, a ja nawet nie wiem co dzieje się z dziewczynami, bo akurat o Hyunie ciągle jest głośno. Mam nadzieję, że niedługo usłyszę Gayoon i Jihyun.
Choreografie, które lubię: Crazy i Hate

CLC
Piosenka dzięki której je poznałam: Hobgolin
Piosenki, które kocham: Hobgoblin, Wehre are you?
Czas słuchania: Czasami
Uwielbiam: Sorn
Dlaczego ona:Jest naprawdę śliczna i ma cudowny głos, jej taniec również mi się podoba.
Dlaczego ten zespół: I tu jest pewien problem. Słucham tylko dwóch piosenek i tak naprawdę dziewczyn nie znam. Co prawda choreografia do Hobgoblin pozostawia wiele do życzenia... to lubię te dziewczyny. Piosenka jest naprawdę rytmiczna i nie cukierkowa. To już przynajmniej jakiś plus.
Chorografie, które lubię: Hobgoblin, jednak niektóre jej części mi się nie podobają. 
BULLDOK 
Piosenka dzięki której je poznałam: Why Not
Piosenki,które kocham: Why Not
Czas słuchania:Czasami
Uwielbiam: Kimi
Dlaczego ona: W Why Not jej krótkie blond włosy i niebieskie oczy cholernie mnie urzekły. Jej rap jest również świetny, a ona sama naprawdę miła.
Dlaczego ten zespół: Tak samo jak w przypadku CLC, nie znam dziewczyn zbyt dobrze, ponieważ obydwa zespoły zadebiutowały dość niedawno. Mimo to polecam ten zespół, ponieważ dziewczyny mają naprawdę niezwykłe głosy, a ja sama nigdy nie słyszałam podobnych.
Choreografie, które lubię: Why Not
BLACKPINK
Piosenka dzięki której je poznałam:Boombayah
Piosenki, które kocham: Boombayah, Whistle, Playing with fire oraz As if it's your last
Czas słuchania: Regularnie
Uwielbiam:Jennie i Lise
Dlaczego one: Obydwie od razu mi przypadły ze względu na swój niesamowity rap (zwłaszcza Jenie), natomiast Lisa swoim talentem do tańca. Yah, naprawdę ona niesamowicie tańczy.
Dlaczego ten zespół: Cóż na pewno dlatego, że nie są cukierkowe, a ich chorografie są dość trudne. Dziewczyny same w sobie wyglądają na przyjazne, chociaż jeśli mam być szczera to Rose mało mi się podoba z całej czwórki. Tak jakoś... po prostu.
Choreografie, które lubię: As if it's your last, Playing with fire

Mieszane:
 K.A.R.D
Piosenka dzięki której ich poznałam: Don't Recall
Piosenki, które kocham: Oh Nana, Don't Recall, Hola Hola
Czas słuchania:Regularnie 
Uwielbiam: BM, Somin
Dlaczego oni: Może dlatego, że ich shipuje xD Omo, naprawdę wyglądają razem uroczo no... Co poradzę xD Ale prócz tego BM ma cudowny, niski głos *_* a Somin znowu taki słodziutki ^^
Aish, uwielbiam ten zespół i tą parę.
Dlaczego ten zespół: Lubię mieszane zespoły, podobają mi się, ponieważ fajnie mieszają się głosy męskie z kobiecymi tak jak w K.A.R.D, a poza tym mają dość fajne choreografie.
Choreografie, które lubię: Don't Recall, Hola Hola
Soliści:
Abmer z f(x) 
Piosenki, które kocham: Borders, Beautiful, Shake That Brass
Dlaczego ją lubię: Ma swój styl, który zdecydowanie odbiega od innych idolek. Jej rap oraz wokal są niesamowite, a siły jakie wkłada w taniec sprawiają, że tańczy naprawdę bardzo dobrze. Naprawdę nie rozumiem dlaczego leci na nią naprawdę duża fala hejtu. To miła, przyjazna dziewczyna, która chce byś sobą. Tylu idoli i tyle idolek się z nią przyjaźni, jednak mimo to i tak ją ludzie hejtują. Zawsze wiedziałam, że ludzie są głupi...

Minzy
Piosenki, które kocham: Ninano
Czas słuchania: Regularnie
Dlaczego ją lubię: Lubiłam ją już w 2NE1, jednak dopiero, gdy jest solistką widać jej ogromny talent. Naprawdę niesamowicie tańczy i według mnie to ona jest kpopwą królową tańca, naprawdę. Prócz tego ma niesamowity głos, jej rap i wokal to życie *_* Prócz tego jest naprawdę wesołą i miłą dziewczyną, która może zdobyć mnóstwo przyjaciół swoim optymizmem. 

Grace

Piosenki,  które kocham: Zombie High, Trick or Treat
Czas słuchania:Regularnie 
Dlaczego ona: Szczerze to poznałam ją dopiero wczoraj, ale te dwie piosenki były tak świetnie, że już ją polubiłam. Na pewno coś nietypowego i mrocznego, ale kto wie, może ktoś z was się też przekona?

~ ~
No cóż to tyle z moich  zespołów jeśli ktoś dotrwał do końca to bardzo mnie to cieszy.
Jednak jeśli nie to... trudno. 
Kolejne posty już niebawem.
MILE WIDZIANE KOMENTARZE

12 komentarzy:

  1. Fajny post, dowiedziałam się jakie jest twoje spojrzenie na kpop ;) Ja też chciałam zrobić dokładkie taki sam post z okazji mojej pierwszej rocznicy, słuchania kpopu. Nawet mam już połowę gotową... Czy to będzię tak, że kopiuję twój pomysł? XD Raczej nie... W sumie zaczęłam to pisać daaaawno temu i pewnie kopia robicza na bloggerze jest na samtm dnie innych kopii roboczych XD
    Ale ogółem post fajny ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. A to nie jest przypadkiem "blood sweat and tears" kochana A.R.M.Y? :P
    Jak ja lubię czytać posty tego typu, można dowiedzieć się więcej o ludziach jak i poznać dużo fajnych piosenek ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i przykre jest że nie lubisz mojej ulubienicy z Black pink :') Ona jest taka kochana i również świetnie tańczy ❤

      Usuń
    2. Akurat tytuł tej piosenki nazywa się Sweet blood & tears, więc dobrze go napisałam.

      Usuń
    3. No to jest 'Blood, Sweat & Tears' XD Yoona ma rację XD Sprawdź sobie XD

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Pomoże ktoś wyłączyć korektę? Nie ważne, przejdźmy do sedna.

      Jakoś ogarniam koreański i z czego wiem "내 피 땀 눈물" oznacza " Moja krew pot i łzy", ale to tylko moje spostrzeżenia i nie chcę cię poprawiać... Just sayin

      Usuń
  3. Zrobiłaś błędy przy trzech tytułach piosenek od BB ~ /just sayin/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, moja korekta...
      Nie ważne, człowiek się uczy na błędach, więc trzeba jej to wybaczyć, prawda? :D

      Usuń
  4. Kochana, Fxxk It, nie Fixx It ;)
    Też kocham tą piosenkę ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tego co widzę, lubimy prawie te same zespoły XD Tylko, że ja Seventeen oraz NCT słucham nałogowo XD Poza tym uwielbiam jeszcze Astro oraz of course - Wanna One B)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hhhyyyyy!!! Jak możesz nie lubić Rose?! Tosz to jest moja idolka i inspiracja do nicku XD
    Jeśli chodzi o gbandy to dodałabym tutaj AOA. Bbandom natomiast brak SF9 XD
    ~ Sweet Rose

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy