poniedziałek, 7 sierpnia 2017

Twetty #4 NCT 127

Witam <3
  Muszę przyznać, że ten post będzie raczej krótki, ponieważ stwarzał mi ogromne problemy.
Dlaczego?
1. Prócz Marka i Johnnego, kompletnie nie poznaję chłopaków, no może jeszcze WinWina i Doyounga, jednak i z nimi nawet mam problem.
2. Jest ich sporo, a moja wiedza o nich jest cholernie uboga (jeśli jest tutaj jakaś ich fanka, byłabym wdzięczna, gdyby ktoś mi streścił, jacy oni są)
3.Nazwy kont nie będą wymyślane tak jak w poprzednich przypadkach, ponieważ tak jak już pisałam, nie znam ich i wymyślenie nazw kont jest w tej sytuacji niemożliwe.
  Mimo to i tak dodam z nimi Twetty xD
Nie przedłużając...
  Zapraszam <3
~ ~
1)Taeyong
 @____: Właśnie czekałam na swój bagaż, gdy zobaczyłam tego chłopaka. Wyglądał tak tajemniczo, że chciałam mu zrobić zdjęcie. Akurat spojrzał w moim kierunku i.... zaczął do mnie podchodzić, a ja spanikowana uciekłam do damskiej łazienki -_-
@Taeyong: Spokojnie, możesz już wyjść. Czekam na ciebie już pięć minut, by zapytać się czy chcesz pójść ze mną na kawę.
@____: Już o to zapytałeś ;)
@Taeyong: To jak mała, pójdziesz ze mną na kawę?
@____:Brzmi super ^^

2)Taeil
@___: Kolejna sesja za nami. Jestem z ciebie dumna oppa Taeil! <3
@Taeil: Pięć godzin spędzonych na złomowisku bywa przytłaczające, zwłaszcza, gdy jest okropnie upalny dzień, a ty jesteś ubrany jak na zimę -_- Jednak to wszystko wynagrodziła mi moja ____, będąc przy mnie i dopingując mnie ^^ W ramach podziękować, zabieram cię w nasze ulubione miejsce!<3

3)Johnny
@WinWin: Tak wygląda @Johnny, gdy rozmawia z ____. Jest w nią wpatrzony jak w obrazek, to takie urocze!*_*
@Johnny: Tak, masz rację. ____ to osoba, która zdecydowanie sprawia, że jestem szczęśliwy, nawet w cholernie pochmurny dzień. :)
@Taeil: Wreszcie sobie kogoś znalazłeś Johnny, może wasz związek będzie już taki wiesz, na zawsze?
@Johnny: Na pewno <3

4)Yuta
@Yuta: Właśnie kupiłem sobie twoje ulubione ciastka ___, czujesz się zazdrosna, prawda? xD
@___: Mam ich jeszcze trzy paczki o.O
@Yuta: Ups, zapomniałem ci powiedzieć.... zjadłem je wszystkie :D
@___: Że co zrobiłeś?!
@Johnny: Ups, ktoś tu będzie miał miesięczny celibat xD

5)Doyoung
@Doyoung: Właśnie do ciebie jadę moja kochana ____! Tak bardzo się za tobą stęskniłem, że poprosiłem hyungów, by mnie do ciebie zaraz po szkole zawieźli ^^
@Taeyong: On nie prosił... On nudził -_-
@Yuta: Zdecydowanie, wszyscy mieli go dość, więc ____, szykuj się, młody zostaje u ciebie na tydzień.
@Doyoung: Chyba będę już tak zawsze nudził ^^

6)Jaehyun
@___: Sesja NCT 127  dobiegła właśnie końca, wszyscy są naprawdę zmęczeni. Jaehyun nawet zasnął oparty o samochód. Przy okazji, macie tutaj jego najnowsze zdjęcie, wygląda tu jak prawdziwy bad boy.
@WinWin: Nawet dość podobny, ale teraz, gdy śpi, wygląda jak uroczy chłopczyk xD
@Yuta: Może jest jak ten cały Grey? Zamiast pięćdziesiąt twarzy ma dwie? Bad boy i good boy xD
@___: Z kim ja współpracuje -_-

7)WinWin
@Mark: Tak wygląda @WinWin, gdy widzi jak ____, przytula się do któregoś z nas lub jakiegoś innego chłopaka. Umów się z nią hyung!
@WinWin: To nie jest wcale takie proste. Nie moja wina, że tracę oddech, gdy patrzę w jej oczy...
@Taeil: Czy mam ją zaprosić za ciebie?
@WinWin: Wtedy umówi się z tobą -_-
@Taeil: Mi to kompletnie nie przeszkadza, a wręcz przeciwnie, cieszy bardzo ^^
@WinWin: Łapy zdala od mojej ____!

8)Mark
@Johnny: Razem z całym NCT 127 pojechaliśmy na lotnisko, by odebrać naszą nową stylistkę. Tak wyglądał Mark, gdy ją zobaczył.
@WinWin: Najpierw się zawstydził, potem się ogarnął, następnie zrobił się czerwony jak burak, gdy pocałowała go w czoło, by zaraz po tym zdarzeniu schować się za Yutą xD
@Mark: Nie moja wina, że jestem taki przy dziewczynach....
@Taeil: Chciałeś powiedzieć przy ____. Jak ty będziesz się zachowywał, gdy będzie dobierać ci ubrania?
@Mark: Właśnie tego się obawiam, ucieczka nie wchodzi w grę?
@____: Nie ma szans na to xD

9)Haechan
@___:Promocja nowej piosenki, bywa naprawdę ciężka. Wie coś o niej @Haechan, gdyż z wysoką gorcząką i zatkanym nosem, promował i siebie, i zespół. Jestem pod ogormnym wrażeniem.
@Haechan: Czego się nie robi dla fanów i kumpli... oraz dziewczyny marzeń.
@Jaehyun: Poświęcenie godne podziwu...
@Haechan:Dlatego ____ musisz się ze mną umówć na kawę. Wiesz, w ramach nagordy ^^
@___: Z przyjemnością :)

~ ~
I tak oto dobnęliśmy do końca Twettów.
Jednakże, nie jestem pewna, czy czasem nie strzeliłąm jakieś gafy ze zdjęciami, ponieważ tak jak wpsominałam, kompletnie ich nie pzonaje....
A oto jednen z biasów w NCT 127
Jestem jego Nooną *_* Mark w Cherry Bomb to życie *_*
MILE WIDZIANE KOMENTARZE






7 komentarzy:

  1. Aaaaa świetne *.* zwłaszcza WinWin Yuta i Taeyang ❤❤❤ pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie to ,że się czepiam czy coś ale w scenariuszu i etykiecie jest źle wpisane imię, powinien być Taeyong a nie Taeyoung...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ludzie... Jakie to jest żałosne... Pisane od niechcenia... Jak małe dziecko... Nie pisz twettów, błagam... Zostań przy reakcjach i scenariuszach

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie rozumiem tego aby pisać o zespołach których się nie zna. Lepiej się pod uczyć danego zespołu, dowiedzieć się o nim jak i o jego członkach podstawowych informacji itp, i dopiero pisać o nim np. no twetty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym cały czas pisała o BTS, byłoby więcej hejtu niż jest to warte.
      Poza tym, czy coś to przeszkadza?
      Według mnie nie. Piszę tak jak chce, o kim chce i to co chce.
      Nie mam czasu by czytać każdą informację o każdym członku w zespołach, które pojawiają się na moim blogu.

      Usuń

Obserwatorzy