środa, 7 września 2016

Kolejne fakty o A.R.M.Y

Witam <3
Zostałam znów nominowana do napisania faktów o sobie, dzięki Hug Monster ;D
To raczej nie będzie należało do łatwych, ale coś tam napiszę :)
https://66.media.tumblr.com/fe2bc27b4d04d0f426f0bd019d2d556c/tumblr_n2siyi1PYU1t5z06lo1_500.gif 
1. Moje nazwisko jest Niemieckie ( a przynajmniej tak słyszałam )
2.Mam niesamowicie dobrą intuicję.
3.Uwielbiam grę The Last Of Us.
4.Mam słabe zdrowie.
5.Wyglądam bardzo poważnie ( ostatnio dziewczyna zapytała, na który rok studiów chodzę, to zabawne, bo zaczęłam drugi rok technikum -_- )
6.Mam mnóstwo kompleksów.
7.Nie przepadam za warzywami i owocami ( jednak jakieś tam lubię )
8.Czas podstawówki i gimnazjum wspominam bardzo źle.
9.Nie mam przyjaciół.
10.Ale za to mam mnóstwo wrogów.
11.Nie znoszę ludzi.
12.Ogólnie źle się czuję w tłumie i głośnych miejscach. 
13.Planuję iść na Koreanistykę.
14.Nie ufam ludziom.
15.Uwielbiam pisać smutne/kryminalne/paranormalne scenariusze, jednak nie lubię czytać smutnych prac. 
16.Mam lekką klaustrofobię.
17.Kocham wilki.
18.Planuję sobie zrobić tatuaż z motywem wilka.
19.Mój pokój jest pełen plakatów i moich rysunków.
20.Nie znoszę matmy.
 http://67.media.tumblr.com/50adb52306de4daef8a1dd302a2275ad/tumblr_n0a9owCzCF1smxurho1_500.gif 
Ja niestety nie nominuję nikogo, ponieważ nie znam zbyt dużo blogów.
*Ogłoszenie*
Zamówione reakcje może pojawią się w piątek i sobotę, przyznam
że reakcje z Suju to nie lada wyczyn.
Scenariusz, który został zmówiony przez Tsubaki Aizawa, również się niedługo pojawi.
W planach mam jeszcze dwa raczej smutne scenariusze z L.Joe (Teen Top) i BamBam'em (Got7)
Cierpliwości Słoneczka <3

5 komentarzy:

  1. ;3 <3333 ;****
    Moc hugsów! XDDDDDDDDDDDDD
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam za tą zamówioną reakcję z Super Junior :( Nie musisz się spieszyć. Co do faktów, to wiem jak się czujesz. Też nie lubię głośnych miejsc, gdzie jest pełno ludzi. Przyjaciół? Jacyś się znajdą, ale nie sądzę, że mogę ich nazywać ''przyjaciółmi'', są to po prostu bliscy znajomi. Do do podstawówki i gimnazjum to też muszę się zgodzić, najgorszy czas i jeśli by było można wymazać pamięć, dawno bym już to zrobiła. Brak zaufania do ludzi - też to znam. Tyle wspólnego, przynajmniej wiem, że jest ktoś to choć trochę przypomina mnie. Dziękuję :* I jeszcze raz przepraszam za tą reakcję z SuJu. Po prostu w tamtym (jak i w tym) czasie bardziej się nimi interesowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba siostra. Chcesz się poznać?~ E ��
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. 6, 14 i 20- tak jak ja :D
    Nie mogę się doczekać <3
    Pozdrawiam i dużo weny życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zdecydowanie jak ty. Tylko mam jakąś tam przyjaciółkę. Reszta to zdecydowanie przekalkowana ja :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy