czwartek, 15 września 2016

Przed wami kolejne...fakty !

Witam <3
Znowu przybywam do was z faktami. Dzięki Neko, wiesz...dzięki, wiesz ?! xD
Już niedługo pojawią się wasze zamówienia. Obiecuję!
~ ~
https://65.media.tumblr.com/cf6c6e56d683e8197b7bb5d00b5cd4b1/tumblr_inline_oacoxkKDij1s8dlrh_500.gif 
1.Jestem najmłodsza z rodzeństwa.
2.Mieszkam na wsi.
3.Mam za sobą różne paranormalne przeżycia.
4.Mam rozszerzony angielski, lecz mimo to wciąż mi mało xD
5.Kocham auta, zwłaszcza BMW :D
6.Jestem uzależniona od muzyki.
7.Potrafię choreografię GD-Good boy oraz Bigbang - Bang bang
8.Moim UB zespołem jest BTS.
9.Moim biasem w zespole BTS jest...Taehyung *-* 
10.Podobają mi się chłopcy, którzy z wyglądu przypominają złych chłopców xD jednakże nie znoszę takiego charakteru :D
11.Uważam, że miłość nie istnieje. Jest to raczej więź pomiędzy ludźmi, która z czasem blaknie, a potem się po prostu urywa.
12.W klasie (?) uchodzę za dziewczynę roześmianą, gadatliwą, pewną siebie i wulgarną oraz niegrzeczną xD
13.Podobają mi się małe tatuaże z ukrytymi znaczeniami. 
14.Lubię czytać o teoriach spiskowych oraz o rzeczach paranormalnych.
15.Swego czasu, chciałam być archeologiem.
16.Kocham opuszczone i nawiedzone miejsca <3
17. Chciałabym zamieszkać z dala od ludzi.
18.Uważam, że Suga i Hope są niedoceniani. Zwłaszcza Hope ze swoim rapem.
19.Gdy widzę gołębia od razu mówię "Kevin?! KEVIN!"
20. Dwa razy uratowałam życie moim koleżanką ze szkoły.
21.Jestem bardzo mściwą osobą.
22. Chciałabym kiedyś zobaczyć zorzę polarną ^^
23.Chcę odwiedzić kraje Skandynawskie. 
24."Uczę się", a raczej tylko od czasu do czasu zerkam do notatek, z Koreańskim i Japońskim alfabetem.
25.Uwielbiam każde Słoneczko z osoba, które wchodzi na mojego bloga <3
http://67.media.tumblr.com/f2a6ca381212e8682662808b188fba3a/tumblr_n7eca0R6tT1rzler4o3_500.gif 
Kolejny raz nikogo nie nominuję, ponieważ albo był już ktoś nominowany, albo nie znam na tyle blogów ;/

5 komentarzy:

  1. *o* mamy dużo wspólnego :D Bliźniaczki xD
    Tae król <3
    Paranormalne powiadasz hmm...
    Zaintrygowałaś mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu wołasz na gołębie "Kevin"? XDDDDDDD
    Nie musisz dziękować, wiem, że mnie uwielbiasz XDDD
    Zaciekawiło mnie, dlaczego uważasz, że miłość nie istnieje... o.o
    Nie wiem, wg mnie miłość jest jak kwiat, jeśli się jej nie pielęgnuje, to więdnie xD
    A Hobi to wgl ma własny język. Koleżanka próbowała się nauczyć jego kwestii rapu, ale schodziło się jej strasznie długo z wyodrębnieniem poszczególnych słów, bo on ma te taki swój akcent XDD
    Ech Suga, Suga... Ja tam go doceniam. Z tego, co o nim wiem, chyba nawet mogłabym się z nim zakolegować w prawdziwym życiu XDD Bardzo go podziwiam jako człowieka i jestem pod wielkim wrażeniem tego, co osiągnął <3
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem od kiedy i dlaczego, zaczęłam myśleć tak na temat miłości.
      Osobiście uważam, że ona nie istnieje, jednak wytłumaczyć dlaczego tak to pojmuję byłoby mi trudno xD

      Usuń

Obserwatorzy