sobota, 29 października 2016

#64 Reakcja BTS Gdy podczas wywiadu chwalisz jego talent

Witam <3
Przybywam do was z reakcją, którą zamówiła Hyorin.
Wiem, wiem, wiem...dawno mnie nie było na blogu, niestety nie mam czasu w tygodniu, a sobota i niedziela mijają zbyt szybko, bym mogła nawet zacząć pracę nad jakimś postem.
Przed nami zostały jeszcze dwa scenariusze, które mają wyjaśnić historię chłopaków z BTS, jednak nie ukrywam, że nie potrafię się za to zabrać ;/
Wracając do zamówienia, nie wiedziałam dokładnie o co chodzi xD W sensie, czy wywiad mają chłopcy, czy wywiad masz ty, dlatego postanowiłam trochę pomieszać ;)
Mam nadzieję, że się wam spodoba ^^
Zapraszam <3
~ ~
JIMIN
Podczas, gdy chłopcy mieli wywiad w radiu, postanowiłaś do nich zadzwonić jako ich fanka.
Gdy tylko chłopcy usłyszeli twój głos, od razu cię rozpoznali.
-Jimin oppa, jest naprawdę utalentowanym i przystojnym chłopakiem - zaśmiałaś się - i muszę przyznać, że chciałabym kiedyś się z nim spotkać - dodałaś po chwili, przez co Park, zarumienił się bardzo mocno.
-Aww, Jimin właśnie się zawstydził - krzyknął Kook, szturchając go lekko. Jimin jednak nie mogąc się powstrzymać od coraz większego uśmiechu, pochylił się tak, aby nie było go widać i jego ognistych rumieńców.
 http://s12.favim.com/orig/160519/army-bts-gif-bangtan-boys-Favim.com-4323652.gif

SUGA
Gdy chłopcy przygotowywali się do występu, usłyszeli, że właśnie masz wywiad. Raper, podszedł szybko do telewizora i podgłośnił go, by słyszeć twój głos. Bardzo mu się podobałaś, lecz jeszcze nie miał okazji się z tobą spotkać. 
-Co sądzisz o Sudze z Bts? Uważasz, że jest dobrym raperem? - zadał pytanie prowadzący, przez co Suga, wyprostował się i z ciekawością patrzył na ciebie. 
Uśmiechnęłaś się delikatnie mówiąc.
-Nie miałam okazji by poznać Yoongiego oppę, ale uważam, że ma naprawdę wielki talent! I przy okazji jest bardzo przystojny - zaśmiałaś się, lekko się przy tym rumieniąc - chciałabym kiedyś napisać z nim piosenkę - dodałabyś z uśmiechem. 
Chłopcy popatrzyli na Mina, który uśmiechał się delikatnie, następnie zwilżył wargę mówiąc.
-Huh, coś czuję, że będzie z nas świetna para - po tych słowach pierwszy raz zaczerwieniłby się po same uszy.
http://66.media.tumblr.com/e68b64f1300021f3082ffeac3097d9c5/tumblr_inline_nv1vmh2p6o1ss4qgy_500.gif 
 RAP MONSTER
Lider, słysząc to, jak bardzo cenisz sobie jego talent do pisania tekstów oraz to jak radzi sobie jako lider, poczułby się naprawdę dobrze. Uśmiechałby się cały czas, mrużąc przy tym oczy.
-Czy mam rozumieć, że ___ ci się podoba? - zapytałby prowadzący, patrząc na uradowanego lidera.
-Ja...my....___ - zacząłby się jąkać, przez co schowałby twarz w dłoniach, cały czas się uśmiechając i ciesząc się z tego, że on również ci się podoba. 
https://65.media.tumblr.com/e8f6c01e8cd28dcac55accb3645be662/tumblr_inline_o05a41e9E31tymzk3_500.gif 
JUNGKOOK
Makane, zawsze należał do tych cichych i małomównych, nawet jeśli starał się to zmienić. Będąc na jednym z wywiadów, został mu puszczony urywek twojego wywiadów, w którym mówiłaś.
-(...) tak, zdecydowanie Jungkook to mój typ chłopaka. Dlaczego? Jest utalentowany, uroczy, a jego nieśmiałość jest po prostu niesamowita. - po tych słowach wszyscy spojrzeli na Kooka,  który zarumieniony nie wiedział, gdzie spojrzeć.
-A ty Jungkookie? Co sądzisz o __?
-Um...to...to mój....ideał - odpowiedział cicho, przez co wszyscy zaczęli się śmiać z  jego nieśmiałości. Mimo to, Kook, wciąż był wpatrzony w twoje zdjęcie i rumienił się cały czas już nawet tego nie ukrywając. 
https://66.media.tumblr.com/bdd0d757d677760abd06446bac10a844/tumblr_inline_o3485qoqR11tab8ic_500.gif 
JIN
Najstarszy starałby się ukryć fakt, że mu się podobasz. Zawsze zaprzeczałby, gdy ktoś pytałby, czy ma jakąś dziewczynę na oku. Jednak w momencie, gdy usłyszałby, że chwalisz jego talent wokalny i sposób w jaki występuje na scenie. 
-Chciałabym kiedyś zaśpiewać z nim piosenkę. Wiem, że Jin oppa, ma niesamowity talent - oznajmiłabyś z uśmiechem. 
Jin, słysząc to, uśmiechnąłby się szeroko, zakrywając usta dłonią by nikt nie zauważył jego radości.
Mimo to i tak chłopcy to zauważyli.
-Wiemy hyung, że ___ ci się podoba Nie musisz tego ukrywać - zaśmiałby się Jimin, klepiąc go po plecach. 
 https://67.media.tumblr.com/2e9d4957d785f1655e9edb03c0adc490/tumblr_inline_nbc3re1zzT1s6uwrt.gif 

J-HOPE
Hobi, słysząc komplementy na swój temat nie potrafiłby siedzieć spokojnie. W momencie, gdyby dowiedział się, że mówisz to akurat ty, tym bardziej zacząłby się uśmiechać. 
-__ uważa, że masz talent - oznajmiłby Monster, patrząc na radosnego bruneta.
-Tak? Naprawdę to powiedziała? Serio? W wywiadzie? - zadawałby co rusz to nowe pytania - czyli mnie kocha! Omo, ona mnie kocha! ___ mnie kocha!
-Kto cię kocha hyung? - zapytałby z ciekawością V.
-___, powiedziała to w wywiadzie.
-Ale ona tylko powiedziała, że masz talent do tańca - mruknął  Suga, patrząc na niego znad tekstu.
-Cii, hyung - mruknął brunet - mówiąc to, przyznała się, że coś do mnie czuje - dodał, po czym zaczął się szeroko uśmiechać, jednocześnie robiąc jakieś dziwne ruchy.
 https://65.media.tumblr.com/7eea4cc63aaf0311acd38b61d5847238/tumblr_inline_o7us0pnxvU1tab8ic_540.gif 

TAEHYUNG
Bardzo się podobałaś TaeTae, lecz mimo że chłopak należy do wesołków to nie potrafił ci się do tego przyznać. Wbrew pozorom był bardzo nieśmiały.
-Lubię, gdy chłopcy mają niski  głos - zaczęłaś, patrząc z uśmiechem na publiczność.
-W naszej branży muzycznej mamy wiele chłopaków, którzy mają taki głos. Jednak, jest ktoś, kto bardzo przypadł ci do gustu pod tym względem?
-Tak, zdecydowanie. Kocham głos V z Bts - zaśmiałaś się, patrząc na chłopaka, który siedział wraz z chłopakami przy stole na scenie. 
-Naprawdę? 
-Oczywiście, naprawdę lubię słuchać piosenek, gdzie śpiewa takim głosem. Trzeba przyznać, że V ma ogromny talent - dodałaś z uśmiechem. 
Wszyscy spojrzeli na chłopaka, który uśmiechał się delikatnie, nie wiedząc, czy na ciebie spojrzeć, czy byłoby to na razie nie odpowiednie. 
 https://67.media.tumblr.com/887ccf454b8ab3ecd723a6d5630ebf02/tumblr_inline_o0hcdgUW311tylku9_500.gif 

~ ~
Aish, dawno nie pisałam reakcji.
Mam nadzieję, że źle nie wyszło. 
Aish, naprawdę się starałam.
MILE WIDZIANE KOMENTARZE

9 komentarzy:

  1. Jejciu wszystkie reakcje są takie słodkie, ale moim faworytem jest reakcja Jungkooka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG to było takie cute 😻 Kocham twoje reakcje , cieszę sie że coraz więcej reakcji się pojawia bo kocham je w twoim wydaniu i wchodzę na twojego bloga codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne <33 Po raz kolejny umiliłaś mi dzień, dziękuję :D Czekam na kolejne twoje wpisy ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super reakcje, jak zwykle!! Jestem zachwycona! 😻😻😻

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie reakcje wyszły cudnie <3 (#^-^#)I dziękuje za zrealizowanie mojego zamówienia (:

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne reakcje jak zawsze <33
    Takie słodkie ^^
    Jestem zachwycona <33
    Pozdrawiam i dużo weny życzę :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jimin i Tae awwww... ♥
    Moja galeria wzbogaciła się o kolejne słodkie gify B)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy