sobota, 1 października 2016

Imagine J-Hope Hyung wie...

Witam <3
Oto ostatni imagin, który będzie końcem i początkiem historii chłopców. To będzie chyba najkrótszy imagin....
Kto jest ciekawy ich losów?
Zapraszam <3
~ ~
___! Uciekaj! Uciekaj! 
Hyung wie! Uciekaj!
Krzyczałem ze łzami w oczach, 
biegnąc tuż za moją ukochaną.
 Jhope/Jung Hoseok Bangtan boys♥ images Jhope♥💣 ƸӜƷ wallpaper and background photos
Hyung oszalał! ___!
Moje krzyki rozchodziły się
echem po pustym parku. 
Próbowałem go dogonić. 
Próbowałem ją obronić.
____....
 http://data.whicdn.com/images/237513159/large.gif
Spójrz mi w oczy! No spójrz do cholery?!
Czego się boisz?! Czego się złościsz?
Dlaczego jej to robisz?!
Krzyczę i płaczę jednocześnie...
Och...___....
Hyung wie....
http://67.media.tumblr.com/14aee465ba14dd2b9ed6b9354a5ed93c/tumblr_o6sy87gLLr1u8p4sko3_540.gif 
Hyung wie, że jesteśmy razem. 
Hyung nie może się z tym pogodzić. 
Hyung oszalał !
Aish...___.... tak bardzo przepraszam.
Gdybym wiedział, że nas śledzi. 
Gdybym wiedział, co ma w planach...

http://images6.fanpop.com/image/photos/39400000/Jhope-jhope-jung-hoseok-bangtan-boys-E2-99-A5-39412201-500-218.gif
Skąd ten nóż? Skąd ta krew? 
___? Co tu się stało? 
Dlaczego hyung nam to zrobił?
___?Proszę otwórz oczy. 
___! Oddychaj!
Nim się obejrzałem, hyung leżał martwy.
Na ścieżce było mnóstwo krwi...
Twojej...hyunga...
____, przepraszam....
H-hyung wie...
 http://67.media.tumblr.com/0c2f31f887a63c1863a15d8c771b2af6/tumblr_inline_o9gxlcjSW81siawps_500.gif
Patrzę w lustro i widzę potwora.
Zamykam oczy i widzę cię w kałuży krwi.
Otwieram oczy i widze martwego hyunga.
To wszystko mnie przytłacza....
Jak się czujesz? Wiem, że cię zabrali.
Wiem, że cierpiałaś....
Nie mogłem być przy tobie, wzięli mnie.
Zamknęli.
Przepraszam....
 https://67.media.tumblr.com/4ae18b6e9f259e1ffe026cc4b0b7c21a/tumblr_inline_o7o4bzLBdT1tfjcdn_540.gif
___? Już dłużej tak nie mogę. 
Za bardzo dręczy mnie sumienie. 
Za bardzo boję się żyć. 
On cię skrzywdził....on...cię zabił....
Więc ja zabiłem jego....
Ale....ale ....
Och....
___? Będziesz na mnie czekać? 
Z dala od hyunga? 
Tam będzie nam lepiej? 
Oby, kochanie....oby....
Boję się spojrzeć w lustro...
Ponieważ....
Hyung wie....
https://65.media.tumblr.com/7b4de62da868e0d4c69c4ac2188cbbc1/tumblr_inline_odoqkekKkQ1uuhbr7_540.gif 

Tak oto dobrnęliśmy do końca.
Ma ktoś z was teorię na temat moich imaginów?
Jestem ciekawa, czy ktoś z was się zastanawiał
nad tym ;)
MILE WIDZIANE KOMENTARZE

5 komentarzy:

  1. Ja ci powiem, jak dodasz scenariusze, czy to było to, co myślałam, czy jednak nie XDD
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu mój mózg jest teraz tak zrypany, jak po obejrzeniu po raz pierwszy RUN ja piernicze...
    Na matematyce już się nie skupię nigdy, NEVER!
    Ale weny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Namjoon - Jako że Jimin go męczył za to że był z jego ukochaną, zabił go.
    Jin - *nie mam jeszcze na to teorii*
    JungKook - *nie mam teorii*
    Taehyung - *nie mam teorii*
    Yoongi - Gdy zobaczył swoją ukochaną z JHopem, śledził ich.
    Jimin - Po nakryciu swojej ukochanej na zdradzie, męczył Namjoona doprowadzając do tego że został przez niego zabity.
    JHope - Yoongi z miłości i zazdrości zabił jego ukochaną, z rozpaczy zabił Yoongiego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Namjonn - masz rację
      Jin - był najstarszy i jako ostatni z nich zakochał się w tej samej dziewczynie, przez co popadł w obsesję i zabił siebie oraz Kooka.
      Kook - był ze swoją dziewczyną przez trzy lata, lecz pewnego razu coś się zepsuło - Jin, zaczął mieć obsesje i ją prześladować - w momencie, gdy Jungkook się o tym dowiedział, został pobity min. przez Tae, oraz potrącony przez Jina, przez co zginął.
      Tae - Jako jedyny z przyjaciół żył i wciąż czekał na "swoją kolej" by być z dziewczyną, jednak, gdy ta zginęła z rąk Hobiego, załamał się, a na końcu nie mogąc się z tym pogodzić, popełnił samobójstwo.
      Suga -coś w tym jest, jednak chodziło o to, że YoonGi nie mógł pogodzić się ze stratą Polki, więc w momencie, gdy zobaczył ją z Hobim, uznał, że ona z nim jest, więc również popełnił samobójstwo.
      Jimin - zgadza się
      Hobbi - w sumie też trochę prawdy w tym jest, lecz Hobi cierpiał na zaburzenia alterg ego, więc on zabił dziewczynę, więc nie mogąc się z tym pogodzić sam popełnił samobójstwo " hyung wie", było to odnoście jego alter ego, gdzie uważał, że jest starszy sam od siebie i nie może pozwolić, by ktoś był z Polką.

      Usuń

Obserwatorzy