piątek, 14 października 2016

Czas na....powrót?

Witam <3
Znów przybywam do was z krótką notką.
Nie wiem, czy ktoś tu jest, czy zagląda i czy zechce jeszcze zaglądać, jednakże A.R.M.Y powróciła.
Nie było mnie dwanaście dni, zdążyłam wszystko przemyśleć odnośnie tego bloga i tego, którego zaczęłam niedawno prowadzić (Zapraszam na niego, ponieważ tam będę najczęściej Blog)
Postanowiłam ponowić swoją działalność na blogu, jednakże nie będzie ona częsta. Rok szkolny zapowiadał się źle, lecz jest jeszcze gorzej. Mam masę lekcji ( 20 przedmiotów w tym ma mi jeszcze ponoć dojść jeszcze jeden -_- ) codziennie mam po osiem lekcji ( prócz piątków ), więc nie mam weny, czasu i ochoty.
Jednak, kocham pisać, dlatego postanowiłam do was wrócić. Posty nie będę codziennie, jednakże jeśli znajdę czas w tygodniu, mogą się one pojawić częściej. Na pewno scenariusze/reakcje będą pojawiać się w weekend. Chociaż i tego wam nie obiecuję.
Nowy teledysk BTS oraz ich piosenki dały mi dość mocnego kopa w tyłek odnośnie nowych scenariusz z nimi.
Już mam zarysy scenariuszy z Sugą, Jiminem oraz RapMonem.
BTS images ♥ BTS - Blood Sweat and Tears MV ♥  wallpaper and background photos
 Oczywiście ich historie będą napisane wcześniej, ponieważ chcę wam "wyjaśnić" historię związaną z imaginami chłopaków. Mam nadzieję, że będziecie cierpliwie na nie czekać.

Także cierpliwości Słoneczka, ponieważ moja wena wciąż nie powraca, jednakże jakoś ją zmuszę do pracy. Posty nie będą częste, ale postaram się by były za to długie. Tak jak wspominałam wcześniej, posty będą najczęściej pojawiać się na moim drugim blogu. Mam nadzieję, że będziecie również tam zaglądać. BTS images ♣ Bangtan Boys ♣ wallpaper and background photos

W takim razie do zobaczenia Słoneczka <3
BTS images BTS FESTA 2016 | Group Photo Album HD wallpaper and background photos


7 komentarzy:

  1. Cieszmy się ^^ no to życzę weny i dużo wolnego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i meow~ XDDDD
    Moja mordka jest so happy, a piszę tak, because trochę mi dzisiaj odwaliło i nie potrafię się zdecydować na jeden language XDDDD
    Co do lekcji, to bardzo dobrze cię rozumiem, bo ja mam zwykle tak między 8-10 lekcji, za wyjątkiem mojego ulubionego czwartku, kiedy mam ich tylko sześć XDDD
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie się cieszę <3 :D
    Pozdrawiam i życzę dużo, dużo weny ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana! No nareszcie!~ <3 Tak się bardzo cieszę z twojego powrotu, gdyby nie ta informacja to chyba byłby to mój najgorszy piątek ze wszystkich piątków (XD). A jeśli chodzi o lekcje to chyba każdy w tym roku ma żałosny plan :) Życzę całą masę weny, naprawdę cieszę się, że wróciłaś :D

    ps. czekam cierpliwie na twoje reakcje <3 Czuję, że będzie to cudo! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. O jak fajnie ze wrocilas stensknilam sie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciesze się że wróciłaś. Bardzo się stęskniłam

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy