poniedziałek, 28 sierpnia 2017

#111 Reakcja EXO Gdy chcesz wrócić do swojego kraju

Witam <3
  Przybywam do was z bardzo krótką reakcją Exo, jaka kiedykolwiek pojawiła się na moim blogu.
Dlaczego? Jest w sumie wiele czynników, ale największym z nich jest brak weny. To bywa naprawdę uciążliwe. Oraz fakt, że nie przepadam jakoś za bardzo za tymi chłopakami.
Zamówienie: Beata Linka
 Nie przedłużając...
Zapraszam <3
~ ~
SUHO
Lider nie potrafiłby się z tym pogodzić, więc za każdym razem, gdy zaczynałabyś rozmowę na ten temat, zaraz by ci to odradzał. Kochałaś go, lecz przebywanie w tak tłocznym miejscu, było dla ciebie uciążliwe, jednak jednym z największych czynników, był fakt, że ty i SeHun się nie dogadywaliście. 
-Wyjeżdżam oppa. 
-Nie możesz.
-Mogę, dużo rzeczy mogę.
-A my? 
-Przepraszam oppa, ale nie potrafię dłużej być w takim związku. - wyszeptałaś, po czym opuściłaś szybko dorm od razu kierując się na lotnisko.
https://38.media.tumblr.com/81e078f1464d403f467ea7fc9f3ac64d/tumblr_nlo32xP3rF1spwfcso1_540.gif 

SEHUN
-Żarty sobie chyba ze mnie robisz! - wrzasnął zrozpaczony, patrząc na ciebie przeszywającym wzrokiem.
-Nie oppa, mówię prawdę. Chcę wrócić do Polski, tęsknię za rodziną.
-Dlaczego oni tu nie przyjadą? Nie puszczę cię do tego kraju i to na zawsze!
-SeHun, ja już podjęłam decyzje. 
-Błędną kochanie. - oznajmił, tuląc się do ciebie. - Przemyśl to kilka razy, a jak wciąż będziesz chciała tam wracać to pomyśl sobie, jak bardzo niszczysz moje serce. - po tych słowach pocałowałby cię w czoło, dając ci czas na przemyślenie decyzji.
 https://68.media.tumblr.com/e5e03c701bf3677822915f15ea6ad227/tumblr_nknj8xyalr1rfpzqpo1_500.gif 

D.O
Chłopak od razu posmutniałby a w jego oczach pojawiłby się łzy. Nie potrafiłby się pogodzić z twoją decyzją, więc uklęknąłby przed tobą, mówiąc.
-Nie zgadzam się. Nie pozwolę ci odejść, nie zrezygnuję z ciebie.
-Ja już nie chcę tu przebywać oppa.
-Zamieszkamy razem z dala od chłopaków i ich kłótni. Kupimy sobie ładny dom z ogrodem, będziesz mogła spełniać swoje marzenia, a ja będę szczęśliwy u twego boku.  
-Ale oppa...
-Nie ____, podjęliśmy decyzję, zamieszkamy razem.

CHEN
Wokalista za nic na świecie nie chciałby cię wypuścić ze swoich ramion. Fakt, że chciałabyś wrócić do Polski dałby mu do zrozumienia, że coś było nie tak w waszym związku. Z każdym dniem żył w coraz większym strachu, ponieważ obawiałby się, że gdybyś tylko opuściła jego dom od razu skierowałabyś się na lotnisko.
-Chen, ja idę tylko do sklepu.
-Skąd mogę mieć taką pewność, skoro chcesz wrócić do Polski?
-Oppa, nie zostawiłabym cię od tak...
-Jednak taka myśl krąży ci po głowie, nie ma szans.
-Chen, idę do sklepu a nie na lotnisko. Daj spokój. - mruknęłabyś zła, by zaraz wyjść z domu.

XIUMIN
Z Minseokiem byłoby inaczej, ponieważ nie powiedziałbyś mu o twoim powrocie do Polski. Wiedziałabyś, że chłopak nie pozwoliłby ci wrócić, a twoja sytuacja życiowa tego wymagała, dlatego postanowiłaś to przed nim ukryć. Jedynie napisałabyś mu krótką wiadomość dlaczego wyjeżdżasz i czemu tego nie powiedziałaś mu, by zaraz pocałować go w czoło i jak najszybciej, i najciszej opuścić swojego chłopaka.

KAI
Tancerz właśnie sprzątał w pokoju, gdy przyszłabyś do nieco z informacją, że zamierzasz wyjechać do Polski.
-Że co proszę? - mruknąłby zaskoczony, patrząc na ciebie z góry na dół.
-To co słyszysz Kai. Chcę wrócić do domu.
-Tutaj jest twój dom. - oznajmił spokojnie, mimo że jego oczy wskazywały gniew i smutek jednocześnie.
-Wiem, ale zrozum, że ja już nie chcę tu mieszkać.
-W takim razie wracam tam z tobą.
-Oszalałeś?
-Chyba ty, skoro chcesz mnie tutaj zostawić samego. - powiedział poważnie. - Nie ma szans, albo wracamy tam razem, albo zostajesz tutaj. - dodał, by zaraz znowu zacząć układać ubrania.

CHANYEOL
  Raper zawsze wspierał cię w każdej twojej decyzji, tak było i wtedy, gdy oznajmiłaś mu, że wracasz do Polski. Mimo że jego serce rozpadało się na miliardy kawałków, starał się tego nie okazywać, ponieważ wiedział, że zostałabyś wtedy tym samym sprawiając, że stałabyś się smutna. Chanyeol najbardziej w życiu pragnął ciebie i twojego szczęścia, więc jedli twój powrót do domu miałby być twoim szczęściem, nie chciałby ci go zabierać nawet kosztem swojej radości. Dlatego tylko zerkałby na ciebie od czasu do czasu, gdy się pakowałaś, mając w oczach łzy.

LAY
Do Chińczyka kompletnie nie docierałaby twoje decyzja. Ciągle zastanawiałby się, czy to twój żart, czy mówiłaś do na poważnie. Nawet w momencie, gdy stałby na lotnisku niczym słup soli nie potrafiłby zrozumieć dlaczego tu jest razem z tobą i dlaczego tak właściwie pozwala ci odejść. Dopiero po kilku minutach zrozumiałby wszystko i chciałby to jakoś odwrócić, lecz za dużym oknem zobaczyłby samolot, który ruszałby z pasu startowego, tym samym uświadamiając mu, że cię stracił.
-Proszę o jeden bilet do Polski, na jutro rano. - oznajmiłby nieco roztrzęsiony, wyjmując portfel ze spodni. 

BAEKHYUN
Wokalista nawet nie starałby się cię zrozumieć. Po protu próbowałby wszystkiego byś tylko została przy nim, ponieważ ten za bardzo cię kochał by pozwolić ci odejść. Pewnego wieczoru usłyszały twój płacz i dopiero wtedy zrozumiałby, że to też nie było dla ciebie łatwe.
-Dobrze...Wracaj do Polski. - powiedziałby bez uczuciowo, a jego wzrok byłby obojętny.
-O-oppa...
-Powiedziałem wracaj tam. - mruknąłby, wychodząc jak najszybciej z waszej sypialni, by zamknąć się w łazience i tam się rozpłakać. 
I co sądzicie?
Podobała wam się reakcja?
Mam nadzieję, że tak.
MILE WIDZIANE KOMENTARZE

4 komentarze:

  1. Rozumiem cię doskonale :D Też nie lubie exo

    OdpowiedzUsuń
  2. "nie przepadam jakoś za bardzo za tymi chłopakami"
    "Też nie lubie exo"
    Czemu? Czemu nie? I dlaczego mam takie dziwne wrażenie, że nie lubicie ich, bo ja ich kocham? Huh? :( Czm jakoś mam wrażenie, że macie mnie serdecznie dość? :'(

    Reakcja fajna
    Chanyeol słońce <3
    Weny unnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, cieszę się, że reakcja ci się spodobała.
      Co do twojej wcześniejszych słów:
      Fakt, nie lubię jakoś specjalnie EXO, a przynajmniej nie tak jak BTS, czy MONSTA X. Ciężko mi się z nimi pisze, bo nie znam ich tak dobrze jak mój UB zespół(BTS), więc nie lubię jakoś specjalnie o nich pisać. Jednak staram się, by reakcje/scenariusze, były na tyle realne, by można było je fajnie czytać.
      Tu na pewno nie chodzi o to, że Ty ich lubisz, to twój UB zespół więc nie mam się czego czepiać, że zamawiasz ich, ja wszędzie zamawiam BTS, więc to normalne.

      Usuń
  3. Świetne! Też jakoś EXO bardzo nie lubie ale naprawdę mi się to spodobało!
    Mam zamówienie/prośbę
    WIECEJ REAKCJI 18+ BTS!XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    Przepraszam ale lubie takie reakcje podobają mi się^^

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy