niedziela, 9 lutego 2020

Idol jako

Cześć
Kolejny raz spotykamy się w trzeciej części Idol  jako, gdyż to pisze mi się najszybciej i najlepiej, a z racji tego, że mam dziś minutkę czasu, to chciałam Wam coś dodać.
   Osobiście chłopaków słucham od miesiąca i jestem w kompletnej miłości, serio. Praktycznie każda piosenka przypadła mi do gustu, a poznałam ich zupełnie przypadkowo, gdy słuchałam coveru youngblood. Od razu moją uwagę przykuł Byeonkwan, Chan oraz Jun. Cóż nie siedzę długo w tym zespole jak sami widzicie, dlatego jest naprawdę duże prawdopodobieństwo, że znam nieaktualne/fałszywe ciekawostki o nich, więc jeśli coś będzie nie tak, niech ktoś mi to napisze a ja to postaram się jak najszybciej poprawić.
Ostrzeżenia: Informacje o chłopakach są fałszywe, możliwe, że wystąpią jakieś nieścisłości, dlatego jeśli ktoś ich zna lepiej to niech mi da znać, czy gdzieś mam błąd
   Zapraszam
~ ~ ~
A.C.E jako twoi najlepsi przyjaciele

WOW:

— Sehyoon często zabiera cię ze sobą na próby chłopaków
— Jego ulubionym miejscem do miziania na twoim ciele jest twój brzuch
— Za czasów liceum przynosił ci zawsze drugie śniadanie, bo ciągle zapominałaś brać go z domu
— Raz założył się z tobą, że nauczy się choreografii do piosenki Crazy od 4MINUTE w ciągu tygodnia. A jego wygraną miał być wasz pierwszy pocałunek
— To właśnie z nim się pierwszy raz całowałaś 
— Od tamtej pory ciągle chce się z tobą o coś zakładać, by móc cię całować bez przeszkód

CHAN

— Nagrał dla ciebie piosenkę, gdy miał zaledwie czternaście lat
— Za każdym razem, gdy gdzieś razem spacerujecie, obowiązkowo trzymacie się za ręce
— Odkąd pamiętasz zawsze chłopak staje w twojej obronie, niezależnie od sytuacji w jakiej jesteś
— Uwielbia, gdy pieczesz dla niego swoje słynne ciasteczka
— "Nie wyobrażam sobie życia bez ciebie u swego boku" taki napisał zastałaś na uroczej laurce, którą wręczył ci, gdy kończyliście gimnazjum 
— Co sobotę zabiera cię na automaty z grami, by móc spędzić z tobą jak najwięcej czasu na zabawie i dobrym jedzeniu 

JUN

 Za czasów liceum, gdy grał w klubie sportowym, zapraszał cię za każdym razem na swój mecz piłki nożnej
— Jesteś jego zupełnym przeciwieństwem, dlatego każdy z A.C.E uważa, że tworzylibyście całkiem udaną parę
— Junhee za każdym razem, gdy się z tobą kłóci nie odzywa się do nikogo. Potem dzwoni po drugiej w nocy, czekając aż odbierzesz, by na ciebie nawrzeszczeć i powiedzieć "Jesteś okropna T.I mimo że chcę, nie potrafię się na ciebie gniewać" lub " Tęsknie za tobą, spotkamy się jutro? Kupię ci coś słodkiego i porozmawiamy na spokojnie" 
— Zna każdy twój sekret i wie, czego boisz się najbardziej, dlatego wie, że ufasz mu najbardziej co oczywiście bardzo go uszczęśliwia 
— Nosicie pierścionki przyjaźni przez co raz na spotkaniu z fanami, jedna z nich zapytała Juna, czy jest żonaty. Od tamtej pory z dumą mówi każdej zaskoczonej fance, że jego serce jest zajęte, ale na pierścionek jeszcze muszą wszyscy zaczekać 
— Lubi ci dokuczać, gdy śpisz u niego, skacząc po łóżku lub łaskocząc cię w odkryte miejsca

DONGHUN

— Raz pobił starszego od siebie chłopaka, gdy zobaczył, że tamten próbuje cię pocałować wbrew twojej woli 
— Znacie się od piaskownicy, dlatego nie wstydzicie się niczego przy sobie 
— Gdy wraca zmęczony po próbie robisz mu masaż i kolacje, lecz gdy to ty wracasz zmęczona z pracy robi ci kolacje lub głaszcze cię po plecach, gdy leżysz z nim na kanapie
— Od jakiegoś czasu zachowujecie się jak para, dlatego wasi rodzice wam kibicują chcąc, abyście ze sobą byli 
— Kupuje ci często jakieś ubrania lub buty, gdy jest w podróży 
— Najczęstsze zdanie jakie słyszą ludzie wokół was to: "Aniołku, zrobisz mi coś do jedzenia?" " Jak dasz mi buzi to wyniosę te cholerne śmieci" " Odwal się od T.I to moja buba i ty nie masz prawa przy niej tak długo być!" 

BYEONKWAN

— Macie ze sobą pełno zdjęć i filmików na waszych komórkach 
— Bardzo cię wspiera i podziwia to, jak bardzo dążysz do wyznaczonego przez siebie celu
— W każdym możliwym miejscu kładzie głowę na twoje kolana i patrzy w twoje oczy z uśmiechem 
— Nie raz i nie dwa mówił, że wasze dzieci byłby naprawdę prześliczne
— Gdy masz zły humor poprawia ci go słodyczami i żartami, lecz gdy to on ma gorsze dni, tulisz go tak długo jak tylko możesz i całujesz po skroni co go mocno uspokaja 
— Gdy był w drugiej gimnazjum grał z chłopakami w "prawda czy wyzwanie", oczywiście gdy padło na niego wybrał drugą opcje. Koledzy wiedząc, że jesteście ze sobą blisko, nakazali mu pocałować cię przy całej klasie podczas zbiórki. Byeonkwan wywiązał się ze swojego wyzwania, lecz od tamtej pory aż po koniec gimnazjum, byliście nazywani najbardziej uroczą parą w szkole


Mam nadzieję, że ten mini post przypadł Wam do gustu. Jeśli tak to cieszę się bardzo, jeśli nie to trudno, może z następnym będzie lepiej.
Starałam się jak mogłam, by nie zrobić żadnej gafy z gifami, ale sami rozumiecie jak to jest gdy wchodzi się w nowy zespół. 

4 komentarze:

  1. Cudny rozdział 💚 ciesze się że napisałaś o a.c.e i że się w nich wciągłaś bo naprawdę są niesamowici. I mówię to z całą pewnością jako że jestem ich fanką 2 lata 💛 Czekam na kolejne rozdziały ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chłopcy są naprawdę super i żałuję, że nie poznałam ich wcześniej. Ale postaram się wszytsko nadrobić :)
      Dziękuję za komentarz i cieszę się, że ci się post podobał <3

      Usuń
  2. Uwielbiam A.C.E i w sumie są jednym z niewielu (aż trzech, to naprawdę sporo, haha) bbandów, które interesują mnie bardziej niż tylko 'o, wydali nową piosenkę'.
    Mnie od razu oczarował Donghun, ale po krótkim czasie chyba każdy z nich ma część mojego serca, haha.
    Osobiście wszystkie mi się podobały, ale 'idol jako twój przyjaciel' Donghuna i Sehyoona są c u d o w n e!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Słoneczko, że ci się podobało. Naprawdę to wiele dla mnie znaczy ❤️💜

      Usuń

Obserwatorzy