wtorek, 6 grudnia 2016

200.000 tys. wyświetleń !

Witam <3
Omo, nawet nie wiecie, jak ogromnie się cieszę, widząc tę liczbą na liczniku →
Jestem ogromne szczęśliwa, że ktoś odwiedza, komentuje mój blog. Nie sądziłam, że to wypali, ponieważ powstał naprawdę spontanicznie. Cieszę się, że jednak tu jestem, a Wy razem ze mną. To naprawdę świetne uczucie, gdy wie się, że ktoś czyta twoją pracę i docenia to, co robisz.
http://static.tumblr.com/5594c9e404e997c7972820615ae79f57/mceipam/8mgoaro7d/tumblr_static_2ii6gb1bs8848wo88ow4soks.gif
Jestem tak sama tym wszystkim zaskoczona, jak Kook na tym gifie  xD
Omo, naprawdę dziękuję Słoneczka za wasze komentarze i zaglądanie na bloga.
Mam nadzieję, że pojawi się jeszcze mnóstwo postów i że każde Słoneczko z osobna, będzie zadowolone z funkcjonowania bloga, jak ja ^^
 http://s12.favim.com/orig/160125/army-bts-gif-jin-Favim.com-3929352.gif

DZIĘKUJĘ <3

6 komentarzy:

  1. Yay! Cieszę się razem z tobą 😸😻😁👌💖
    Nie no, zazdroszczę ci. Ja gdybym sama założyła bloga, na pewno nie zdobyłabym aż takiej popularności xD

    ...

    Całe pięć minut zastanawiałam się, czy to napisać i w końcu się zdecydowałam. Głupio mi trochę o to prosić, ale mogłabyś zajrzeć do mnie i przeczytać mój tfur, który wstawiłam rano? Chciałabym poznać twoją opinię na ten temat, bo wiesz, ty piszesz więcej i częściej, i prawdopodobnie lepiej, a ja się znam tylko na ortografii i interpunkcji XDD Jeśli nie masz czasu, to spoko, nie chcę się narzucać 😅 Niemniej jednak, byłoby mi bardzo miło :)
    Jeszcze raz gratuluję tak wspaniałego wyniku, zwłaszcza że w pełni na niego zasłużyłaś 😘
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
  2. GRAULACJĘ ! Ciesze sie z toba ale dzisiaj mam pechowy dziś skręciłam kostkę II stopnia ale pomimo tg cieszę się jeszcze gratulację!<3

    OdpowiedzUsuń
  3. a mogłabym zamówić reakcje bts kiedy złamiesz sobie nogę ( taki dzis moj pechowy dzie) :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem to tobie już dawno powinno pyknąć milion ._. Będę twojego bloga polecać wszystkim moim znajomym haha zajebiście piszesz i więcej osób powinno czytać twoje prace ^^ Gratulacje, wiesz, że wszyscy cieszymy się wraz z tobą :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratki! I to będzie rosło w górę!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy