sobota, 24 grudnia 2016

#87 Reakcja BTS Gdy pakujecie razem prezenty

Witam <3
Przybywam do was z reakcją, którą zamówił Anonimek. Przepraszam, że realizuję twoją prośbę dość późno, ale dziś było urwanie, wiecie, przygotowania i w ogóle. Mam nadzieję, że taki mój "prezent" spodoba ci się, zwłaszcza, że spędzasz ten dzień i wieczór sama. Mam nadzieję, że chociaż mały uśmiech pojawi się na twojej buzi <3
Zapraszam <3
~ ~ ~
TAEHYUNG
Wraz ze swoim chłopakiem siedziałaś w salonie na dywanie. Pakowaliście razem prezenty dla reszty chłopaków, które dla nich przygotowaliście. Od czasu do czasu zerkałaś na swojego ukochanego, który co chwila wystawiał język, gdy pakował kolejne pudełko. Uśmiechałaś się sama do siebie, widząc go tak radosnego niczym małe dziecko, gdy rozpakowuje swój pierwszy prezent.
-Myślisz skarbie, że ta kamera spodoba się Jinowi oppie? - zapytałaś, kamerując go, by najstarszy miał przy okazji kolejną niespodziankę.Szatyn zerknął na ciebie, po czym ze swoim specyficznym uśmiechem, przytaknął głową dając pod choinkę prezent dla Kooka.
-Kochanie, nie kameruj mnie - zaśmiał się, chowając twarz w dłoniach.
-Dlaczego?
-Bo nie chcę, by hyung dostał zawału, gdy zobaczy resztę nagrania - zaśmiał się, zerkając na ciebie przez palce.
-Czekaj...co? - zapytałaś, lecz Koreańczyk zabrał od ciebie urządzenie, wyłączając je, by nie nagrało się na nim to, co chciał z tobą zrobić. 
https://68.media.tumblr.com/0a9a8dc71a31a480de342850b299a27b/tumblr_inline_ocnvlwROX61txphwk_500.gif 

JUNGKOOK
Wraz z Jungkookiem pakowałaś prezenty, siedziałaś spokojnie pakując kolorowe pudełko, lecz w pewnym momencie zobaczyłaś, jak twój chłopak się szeroko uśmiecha.
-Jungkook? 
-Tak?
-Dlaczego się tak dziwnie uśmiechasz? 
-Czekam na to kiedy rozpakujesz swój prezent - odparł radosny, chowając pudełko pod choinkę.
-Co tam schowałeś tak ciekawego?
-Zobaczysz - zaśmiał się.
Po wspólnej wigilijnej kolacji przyszła pora na rozpakowywanie prezentu. Sama byłaś ciekawa co tam takiego schował twój ukochany, w momencie, gdy zauważyłaś w pudełku czerwoną koronkową bieliznę zrozumiałaś.
-Jungkookie? - szepnęłaś zaskoczona zerkając na bruneta - naprawdę kupiłeś mi....to? - zapytałaś z lekkim poirytowaniem.
-Wiedziałem, że ci się spodoba.
-Aish, Kook, ty idioto - sama się zaśmiałaś, po czym rzuciłaś w niego pudełkiem.
 https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/50/41/c0/5041c0affcba5a9d115bb12242421570.gif 

SUGA
YoonGi, siedział przed dużą i bogato ozdobioną choinką, na głowie miał ubraną czerwoną czapkę Mikołaja, żeby chociaż trochę móc go przypomnieć. Ty natomiast siedziałaś na fotelu dokładnie pakując prezent dla swojego ukochanego, co chwila zmieniałaś wstążki i sposób ich zawiązania.
-Nad czym tak myślisz? - zapytał Koreańczyk, przecinając wstążkę.
-Nad tym, czy twój prezent przypadnie ci do gustu - odparłaś z delikatnym uśmiechem, jednocześnie na niego zerkając.
-Kochanie, największy prezent mam właśnie teraz.
-Jaki?
-Ciebie kochanie, mam wszystko czego pragnę - zaśmiał się, po czym klęknął na wprost ciebie jednocześnie patrząc w twoje oczy.
-To było naprawdę urocze - odparłaś radosna. Suga, uśmiechnął się lekko, po czym ucałował cię delikatnie, by zaraz szepnąć.
-Chodź misia, dokończmy pakować resztę prezentów.
http://65.media.tumblr.com/b2744c0b747d02ae3d7aaf555972d099/tumblr_nzthwnmJtf1tyk30ao1_500.gif 

JIN
Od ponad godziny musiałaś uspokajać swojego narzeczonego, ponieważ ten był bardzo mocno podekscytowany prezentem, który dla ciebie kupił.
-Proszę - jęknął, skacząc wokół ciebie jak dziecko - zobacz co ci kupiłem - dodał, machając pudełkiem tuż obok twojej twarzy.
-Oppa, najpierw musi być kolacja, a potem dopiero prezenty.
-Ale ja naprawdę nie mogę się doczekać twojej reakcji - uśmiechnął się uroczo, klęcząc obok ciebie.
-Ja też bardzo chcę wiedzieć co dla mnie masz, ale najpierw musimy prezenty ładnie zapakować, a dopiero potem je odpakować - zaśmiałaś się, pstrykając go lekko w nos.
-Aish, dobrze kochanie, będzie jak chcesz, ale na prawdę nie mogę się doczekać - odparł po chwili, kładąc twój prezent pod choinkę. 
 http://pa1.narvii.com/6273/0efdaa48df342d23cb9d4e4b7bf6f4ca41861b2c_hq.gif 

JIMIN
Jimin, siedział spokojnie na kanapie, pakując ostrożnie pudełeczko, które było dla ciebie. Siedziałaś przy choince od czasu do czasu zerkając na swojego chłopaka, by móc poznać co takiego tam pakował. 
-Jiminie - jęknęłaś, patrząc na niego dużymi oczami - co tam dla mnie masz?
-Nie powiem ci - zaśmiał się, chowając prezent pod choinkę - to prezent.
-Ale zdradź mi chociaż mały szczegół.
-Nie mogę.
-Kochaniee - jęknęłaś, po czym podeszłaś do niego, by zaraz pocałować go delikatnie.
- I tak mnie nie przekonasz - zaśmiał się, po czym znów zaczął pakować kolejny prezent, dla Jina.
Tuż po kolacji dostałaś od swojego ukochanego prezent. Gdy tylko otworzyłaś pudełeczko od razu zobaczyłaś pierścionek zaręczynowy z niebieskim diamentem w kształcie serca.
-Czy zechcesz - usłyszałaś nad sobą głos Jimina - zostać moją żoną? 
-Tak! - krzyknęłaś radosna całując go i obejmując. 
https://secure.static.tumblr.com/81d5495fef19e1b7798096f89500fbea/i0bu8fr/hBWofzrlf/tumblr_static_tumblr_static_uuutnxona3kkgkcw4oggwo4s_640.gif 

J-HOPE
Mimo że siedziałaś obok swojego męża, starałaś się zapakować swój mały prezent tak, aby nie zobaczył co chowałaś.
-Kochanie - zaśmiał się raper - nie musisz się tak chować, przecież za godzinkę i tak dowiem się, co tam jest - dodał, całując cię w nagie ramię.
-Jednak wolę, aby to było za godzinę - zaśmiałaś się, po czym schowałaś pudełko pod choinkę. Po kilku minutach musiałaś wyjść do toalety, dlatego tę okazję wykorzystał mocno zaciekawiony Hobi. Odchylił kawałek papieru, po czym zajrzał do środka. W momencie, gdy zobaczył małe skarpetki dla chłopczyka, zrozumiał prezent, który chciałaś mu dać. Od razu schował pudełko pod drzewko, po czym otarł łzy szczęścia. Gdy wróciłaś na miejsce, raper siedział uradowany, zerkając to na ciebie to na twój brzuch.
-Stało się coś? - zapytałaś nagle - przytyłam, że tak na mnie patrzysz? - dodałaś, przez co Hobi uśmiechnął się w dziwny sposób.
-Och, nie, nie. Po prostu - zaczął szczęśliwy - po prostu cię kocham - dodał, całując cię w kącik ust. 
 http://pa1.narvii.com/5960/960b1547ebbb41feb0877b72459442e783bec59d_hq.gif 

RAP MONSTER
Wspólne pakowanie prezentów, było tradycją w domu chłopaka, więc postanowiłaś się do niej dostosować. Wraz z jego rodzicami siedziałaś pod drzewkiem, pakując pudełka z prezentami.
-Cieszę się skarbie, że jesteś przy mnie - zaczął lider, całując cie w skroń - naprawdę wiele dla mnie znaczysz - dodał z uśmiechem.
-Och, jesteś uroczy oppa - zaśmiałaś się, składając delikatny i szybki pocałunek na jego dolnej wardze. W momencie, gdy miałaś pakować ostatnie pudełko, chłopak wziął je od ciebie, po czym sam zaczął je pakować.
-Dlaczego je wziąłeś?
-Nie chcę byś zobaczyła co dla ciebie tam mam - odparł radosny, po czym ucałował cię w czoło.
Tuż po kolacji siedziałaś wraz z jego rodzicami przy drzewku, rozpakowując prezenty. W pewnym momencie zauważyłaś swój prezent, od razu go rozpakowałaś, widząc dwa bilety do Polski.
-NamJoon - szepnęłaś zaskoczona.
-Pora zrobić kolejny krok w naszym związku kochanie - powiedział radosny, po czym przytulił cię, dając ci do zrozumienia, że był gotów poznać twój kraj i rodzinę. 
 https://68.media.tumblr.com/d725233b2108e3afd55542884fc6b23f/tumblr_o5dio4cUA41voj4d8o1_400.gif 

I co sądzicie o reakcji?
Podobała wam się?
Mam nadzieję, że nikt się na niej nie zawiódł. 
Kto najbardziej przypadł wam do gustu?
Jeszcze raz: WESOŁYCH ŚWIĄT I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU <3
MILE WIDZIANE KOMENTARZE 

11 komentarzy:

  1. Sweet *_*
    A.R.M.Y.. Kiedy dodasz jakieś moje zamówienie? Bo mi smutno... :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz są święta i na pewno jej trochę ciężko pogodzić pisanie z pracą w domu xd
      Ale jestem pewna, że stara się z całych sił. I na pewno jak ma tylko wenę i ochotę na pisanie to tworzy następne zamówienia :D
      Więc zostaje nam trzymanie kciuków za naszą ARMY ^^

      Usuń
  2. To jest takie cute. Jiminek taki <2 ooo. A Hobi, takie piękne.
    Cekam na następne :) Weny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję ci...
    To najlepszy prezent jaki mogłam dostać

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeon...i tak nie zobaczysz tej bielizny na kobiecie :DDDDDDDDDDDDD
    Kocham być złośliwa :")
    Suga...jak ja sie rozczulam jak gdzieś pisze "misia" ooooooooo...
    I NamJoon i Jimin i Jin i Hobiś i Taeś no uwielbiam <3
    Weny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nee to było takie kjut 😁😍😊

    OdpowiedzUsuń
  6. No, ale co było w tej paczce, Jin, co było w tej paczce, no...
    XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Jinowi się powodzi, tyle osób mu prezenty pakuje XD
    No ale za te trzy lata gotowania dla Bangtanów mu się należy XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Namjoon genialne<3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy