piątek, 2 grudnia 2016

#79 Reakcja EXO Gdy mówisz im, że są ideałem chłopaka

Witam <3
Przybywam do was z reakcją, którą zamówiła Beata Linka.
Mam nadzieję, że mimo iż reakcja nie będzie należała do długich, to przypadnie wam ona do gustu.
Nie przedłużając...
Zapraszam <3
~ ~
XIUMIN
Wokalista w momencie, gdy dowiedziałby się, że jest w twoim typie i odpowiada twojemu ideałowi chłopaka, byłby zaskoczony i szczęśliwy w jednym. Siedziałby przy stole chcąc zjeść kolejną słodycz, gdy wtedy dotarłoby do niego, że miałby u ciebie szanse. 
-Słuchałeś mnie oppa? - zapytałaś z delikatnym rumieńcem, gdy Koreańczyk sięgał po ciastko. Brunet, spojrzałby na ciebie, uśmiechając się uroczo, by zaraz wypalić.
-Bardzo mnie to cieszy. Czyli to oznacza, że możemy pójść dziś razem na randkę? 
 https://66.media.tumblr.com/179dac644afb4ae3bbe07cf1d065d0d8/tumblr_noem0dIoaZ1txvndbo1_500.gif 

LAY
Chłopcy akurat mieliby mieć wywiad, gdy Lay przez przypadek słyszał jak mówiłaś o nim. 
-Naprawdę jestem twoim ideałem? -zapytałby ze swoim uroczym uśmiechem.
-Tak, masz wszystko to, co podoba mi się w chłopaku - odparłabyś zgodnie z prawdą, patrząc mu prosto w oczy. Przez chwilę miedzy wami panowałaby cisza, lecz zaraz przerwałby ją tancerz, mówiąc.
-W takim razie zaraz po wywiadzie, pójdziemy na naszą pierwszą randkę - po tych słowach ucałowałby cie lekko w policzek. Po dwóch godzinach, gdy skończyłby się wywiad, Lay, wyszedłby szybko z sali i nawet się nie przebierając, chwyciłby twoją dłoń, nie chcąc zmarnować żadnej okazji by spędzić z tobą chociaż te kilkanaście cudownych minut.
http://24.media.tumblr.com/d6215454797a0f381605959f2aa14ee6/tumblr_n5bla9stik1qcxgmho4_250.gif 

CHEN
Wraz z Chenem, siedziałabyś w salonie na kanapie, rozmawiając na różne tematy. Brunet, byłby w tobie zakochany od kilku miesięcy i czekałby na odpowiedni moment, by móc ci to wyznać. Nie wiedziałby jak zacząć rozmowę na ten temat, więc zapytałby.
-Masz swój idealny typ chłopaka? 
-Tak.
-Zdradzisz mi, czy to twój sekret? - zapytał z zaciekawieniem, zerkając na ciebie.
-Cóż... najlepiej, gdyby był zabawny, uroczy, miły i kochany... najlepiej, gdyby był tobą - powiedziałaś z delikatnym uśmiechem. Chłopak, słysząc to, spojrzał na ciebie nie pewnie, po czym uśmiechnął się delikatnie, ciesząc się z twoich słów.
 http://45.media.tumblr.com/f06b27ef4051e8cde6135c638999b2a8/tumblr_nrthgdyVrh1r7vo3so4_500.gif 

SUHO
Lider nie ukrywałby szczęścia w momencie, gdy powiedziałabyś mu, że to akurat on był twoim ideałem. Zawsze miał wrażenie, że traktowałaś go tylko jako kumpla, a on sam nie miał u ciebie szans. 
-Jaka urocza niespodzianka - powiedział z ogromnym uśmiechem.
-Naprawdę? Myślałam, że wiedziałeś o tym - odparłaś lekko zarumieniona, ponieważ on nie był ci obojętny. 
-Nie wiedziałem, ale cieszę się, że jednak mi to uświadomiłaś. I wiesz co? 
-Co?
-Ty też jesteś moim ideałem kobiety - oznajmił, całując cię w policzek. 
http://66.media.tumblr.com/tumblr_m3gjejdJNA1qbawfjo1_500.gif 

SEHUN
 Wraz z EXO miałaś wspólny wywiad. Tak się składało, że tworzyłaś dla nich kilka choreografii, więc fani bardzo chcieli cię poznać. Odpowiadałaś na różne pytania, żartowałaś wraz z nimi, ogólnie czułaś się dobrze, gdy byli obok, zwłaszcza, gdy był obok ciebie Sehun.
-___, możesz zdradzić nam, kto jest twoim ideałem mężczyzny? - zapytał prowadzący, uśmiechając się przy tym promiennie. 
-Oczywiście, to żadna tajemnica, że jest nim Oh Sehun - zaśmiałaś się, doskonale wiedząc, że twoje słowa zakłopoczą chłopaka. Po tych słowach każdy spojrzał na maknae. 
-A ty Sehunie? Co sądzisz o ____?
-Jest utalentowaną i śliczną dziewczyną - zaczął z delikatnym uśmiechem - cieszy mnie fakt, że wybrała akurat mnie - dodał, ujmując twoją dłoń i uśmiechając się do ciebie, przez co na sali rozległy się głośne piski fanek. 
 https://38.media.tumblr.com/4445f2ef21846ed12ade115b3cb122f9/tumblr_inline_o2k6z4NaZu1s62ouj_500.gif 

BAEKHYUN
Chłopcy akurat kręcili teledysk do jednej z piosenek. Cały czas obserwowałaś Byuna, ponieważ naprawdę ci się podobał. Uśmiechałaś się do niego i zagryzałaś wargę, by móc go jakoś wytrącić z rytmu. Lubiłaś momenty, gdy patrzył tylko na ciebie. 
-Dlaczego tak na mnie patrzysz? - zapytałby z uśmiechem, siadając tuż obok ciebie.
-A dlaczego miałabym tego nie robić? W końcu jesteś moim ideałem - zaśmiałaś się.
-Co?! Jestem twoim ideałem?! Podobam ci się?! -wykrzyczał to szczęśliwy, patrząc w twoje oczy - czy to oznacza, że będziemy parą? Na pewno tak będzie, skoro mówisz, że ci sie podobam - dodał z jeszcze większą ekscytacją - uwielbiam cie dziewczyno! Ty to wiesz, jak ucieszyć swojego cudownego oppę - zaśmiał się, po czym ucałował cię lekko - w takim razie moje słońce, po nakręceniu filmiku idziemy na naszą pierwszą randkę - po tych słowach znów cię pocałował, by pokazać ci, że nie byłaś mu obojętna. 
 https://media.tenor.co/images/a4cfd409d6f1719e66af785924b647af/raw 

KAI
Będąc w garderobie chłopaków, rozmawiałaś z nimi na różne tematy. Od czasu do czasu widziałaś jak Kai ci się przyglądał z zaciekawieniem. 
-____? Masz swój typ chłopaka? - wypalił nagle, stając na wprost ciebie.
-Może mam, może nie. Dlaczego pytasz?
-Jestem ciekaw - zaśmiał się, patrząc ci w uważnie w oczy - na pewno jestem nim ja - dodał, wiedząc, że na pewno zaczęłabyś się z nim o to spierać.
-Masz rację.
-No, nie zaprzeczaj... czekaj, co?! 
-No tak, jesteś moim ideałem - zaśmiałaś się, widząc jakie robił miny, by zrozumieć to co kilka sekund temu usłyszał. Przez chwilę panowała cisza, lecz zaraz ją przerwał.
-No to teraz masz ogromną okazję pocałować swój ideał chłopaka. O, właśnie tu - zaśmiał się, pokazując na policzek. Gdy to zrobiłaś, przytulił cię i szepnął ci do ucha.
-Chociaż zdecydowanie wolałbym, abyś pocałowała mnie w usta - po tych słowach, cmoknąłby cię lekko w szyję, wprawiając cie tym samym w zakłopotanie. 
http://67.media.tumblr.com/4882d1ccb1ad0468599a07968a6ecf07/tumblr_moj2o6Ua4G1rx49bho1_500.gif 

CHANYEOL
Raper nie raz mówił w wywiadach, że była pewna dziewczyna, która mu się naprawdę podobała, lecz wciąż nie miał okazji jej tego wyznać. Doskonale wiedziałabyś, że mówił o tobie, ponieważ Sehun w tajemnicy powiedział ci, że Chn się w tobie podkochuje. Raper również nie był ci obojętny, więc jakoś chciałaś mu pomóc w wyznaniu uczuć. 
-Chanyeol?  - zaczęłaś uroczym głosem.
-Tak kruszyno?
-Mógłbyś mi pomóc?
-W czym?
-Chodź ze mną do pokoju to zobaczysz - zaśmiałaś się zagryzając przy tym wargę. Chłopak, widząc to od razu się zarumienił, idąc tuż za tobą wciąż myślał, co miałaś w planach. Gdy byliście w pokoju, uśmiechnęłaś się do niego, po czym bez słowa pocałowałaś go. Wpierw chłopak nie wiedział co zrobić, lecz ostatecznie pogłębił pocałunek. Gdy oderwalibyście sie od siebie, szepnęłabyś.
-Jesteś moim ideałem.
-To dobrze się składa, bo bardzo cie kocham - również szepnął znów cię całując.  
https://media.tenor.co/images/85fac58f832a7c8d85bb54755577b1af/raw 

D.O
W momencie, gdy powiedziałabyś D.O, że ci się podobał i tak naprawdę był ideałem chłopaka, ten mocno by się zawstydził. Sam nie wiedziały co zrobić w takiej chwili, więc ostatecznie zaczerwieniłby się po uszy, patrząc wszędzie, lecz nie na ciebie.
-No spójrz na mnie - zaśmiałaś sie.
-Nie mogę. Jestem ogromnie zawstydzony - jęknął, zerkając na ciebie nie pewnie. 
-I to mi się w tobie podoba.
-A wiesz co mi się podoba w tobie? - zapytał, odzyskując trochę śmiałości.
-Co?
-To, że jesteś cała moja - po tych słowach, musnąłby delikatnie twoje usta, tym samym sprawiając, że stalibyście się parą. 
 http://67.media.tumblr.com/3e75d8710f73d2321b7f6174038b2eb9/tumblr_inline_nx3s9aEJoj1tc7p4i_500.gif 

Ugh... było ciężko...
Cholernie ciężko....
Ale mam nadzieję, że wyszło w miarę znośnie.
Oby...
Który chłopak sie wam najbardziej spodobał?
MILE WIDZIANE KOMENTARZE

7 komentarzy:

  1. Czytanie i jedzenie pop cornu + picie coli nie jest dobrym pomysłem. Gługi Shrek! XD Cudnie jak zawsze! Chanyeol ma miłości <3 Kai pobił wszystko XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Chen najlepszy 😻😻😻😻
    Jejku, jakie słodkie te reakcje ci wyszły, normalnie czekolada 😻😹😂
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
  3. Chen mój kochany taki słodki >_< "był zabawny, uroczy, miły i kochany... najlepiej, gdyby był tobą" zgadzam się ^^ Chen :*
    świetne reakcje :) czekam na kolejne i zapraszam do mnie my-dream-is-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie sweetachne aww :3 Czekam na kolejne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Kai i Chen kocham ❤
    Świetne reakcje

    OdpowiedzUsuń
  6. Kai i Chen kocham ❤
    Świetne reakcje

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy