wtorek, 27 grudnia 2016

#88 Reakcja BtoB Gdy przytulasz ich od tyłu

Witam <3
Przybywam do was z reakcja, którą zamówiła MELODY. Chłopaków nie znam i w sumie ciężko mi coś z nimi pisać, ale co tam. Jest wyzwanie to go przyjmuje xD
Nie przedłużając...
Zapraszam <3
~ ~ ~
MINHYUK
Chłopak był na siłowni, ponieważ lubił tam przebywać, gdy miał zły humor. Od czasu do czasu chodziłaś tam z nim, lecz widok niektórych dziewczyn, które miały naprawdę ładne ciało, sprawiały, że miałaś kompleksy. Po kilku godzinach do dormu wrócił Minhyuk, był zmęczony, więc od razu skierował się do łazienki, by się odświeżyć. W momencie, gdy stał przy szafie po kąpieli ubrany tylko w ręcznik na biodrach, postanowiłaś go przytulić. Chłopak zakłopotał się, ponieważ nie wiedział, że byłaś w pokoju.
-Masz bardzo ładny żel oppa - zaśmiałaś się, przykładając policzek do jego pleców.
-___ - zaczął cicho - zawstydzasz mnie.
-Oto chodzi oppa. Jesteś kochany, gdy się rumienisz - dodałaś z uroczym uśmiechem, co spowodowało, że chłopakowi przyśpieszyło serce.
http://25.media.tumblr.com/0c9dd2473f1be174e1f97d3987e13bfe/tumblr_mgjuahLeI11rqtdqdo1_500.gif 

 PENIEL
Z racji tego, że chłopak bardzo lubi się przytulać, byłby bardzo zadowolony, gdy przytuliłabyś go w momencie, gdy ten zmywał naczynia. Mimo że miał mokre dłonie, odwrócił się w twoją stronę, po czym również się objął wokół pasa.
-Masz mokre dłonie - zaśmiałaś się, patrząc na niego z uroczym uśmiechem.
-Ach, wiem, wiem, ale nie mogłem cię zostawić bez przytulenia - odparł, po czym przyciągnął cię bardziej do siebie. Położył podbródek na czubku twojej głowy, jeszcze bardziej cię tuląc. Obydwoje bardzo lubiliście sie tulić, więc trwałabyś w jego objęciach kilka minut. Dopiero w momencie, gdy do kuchni wszedł Ilhoon, oderwałaś się od rapera. 
-Muszę pomóc oppie Minhyukowi - oznajmiłaś, po czym wyszłaś z kuchni. Raper, spojrzał na kolegę z zespołu, po czym oznajmił z uśmiechem.
-Czyż ona nie jest uroczą osóbką? 
 http://67.media.tumblr.com/7a74f89de2c747d6e216af5cc0f5c47c/tumblr_mx51y6M0HK1qmiepro1_500.gif 

CHANGSUB
Wokalista byłby nieco zaskoczony twoją śmiałością i tym, że go przytuliłaś, ponieważ byłaś do niego nieco zdystansowana w porównaniu do reszty. Uśmiechnąłby się lekko, pytając.
-Czym sobie zasłużyłem na tyle czułości? - zapytałby, dotykając opuszkami palców twoich dłoni. 
-Za to, że jesteś - powiedziałabyś cicho - wiem oppa, ile dla mnie robisz.
-Skąd? - zapytałby nieco zaskoczony.
-Coś tam mi się obiło o uszy - zaśmiałabyś się, po czym odwróciłabyś go w swoją stronę - dziękuję oppa, że tak o mnie dbasz, nawet jeśli robisz to po kryjomu - dodałabyś, po czym na koniec ucałowałabyś go w policzek. Po kilku sekundach wyszłabyś z pomieszczenia, zostawiając wciąż zaskoczonego Changsuba. 
http://25.media.tumblr.com/d97894c191d9c6b589c250d9420d86ae/tumblr_mftoypX9Ud1qg353bo1_250.gif 

EUNKWANG
Chłopcy oglądali by horror, doskonale wiedziałaś, że lider bywał naprawdę strachliwy, więc było łatwo go przestraszyć. W momencie, gdy na ekranie pojawiła się zjawa, tyrpnęłaś go, a lider krzyknął, po czym słysząc śmiech reszty, wrócił zażenowany do pokoju. W momencie, gdy poszłabyś do jego pokoju chłopak wyglądałby zza okno. Podeszłabyś do niego po cichu, po czym przytuliłabyś go czule mówiąc.
-Przepraszam oppa. Nie chciałam cię aż tak bardzo przestraszyć.
-Spokojnie kruszyno - odparł, gładząc twoje dłonie jednocześnie będąc zadowolonym z faktu, że jego miłość go obejmuje.
-Na pewno nie jesteś zły? Czy mam cie tak jeszcze tulić?
-Zły już nie jestem, ale kolejnym przytulasem i małym buziakiem nie pogardzę - zaśmiałby się, po czym odwróciłby się w twoją stronę, by cię ucałować w czoło. 
 https://67.media.tumblr.com/5455ffd2781ddbe783c74f55c874d03f/tumblr_nux97j6rqD1sar3wno1_400.gif 

SUNGJAE
Od kilku dni Sungjae chodził naprawdę smutny. Mimo że każdy starał się jakoś go pocieszyć, rozweselić nikomu się to jeszcze nie udało. Pewnego wieczoru usłyszałaś jak chłopak płakał. Nie mogłaś wytrzymać jego smutku, dlatego weszłaś do jego pokoju. Ułożyłaś się na łóżku tuż obok niego, po czym przytuliłaś go od tyłu. Swoje dłonie włożyłaś pod jego koszulkę jednocześnie zataczając małe kółka na jego mięśniach.
-____? - wyszeptał zaskoczony i zawstydzony.
-Nie płacz oppa, nie smuć się. Naprawdę jest mi przykro, gdy widzę cię w takim stanie.
-Przepraszam.
-Nie będziesz się już smucił?
-Nie, pod warunkiem, że - urwał, obracając się w twoją stronę - pod warunkiem, że tę noc spędzimy razem - wyszeptał, wtulając się w ciebie, by móc znów poczuć twój kojący dotyk.
http://data.whicdn.com/images/56390729/original.gif 

ILHOON
Wiedziałaś, że Ilhoon nie przepadał za momentem, gdy ktoś go tulił, chłopak czuł sie wtedy dziwnie i nieswojo, więc unikał takich kontaktów. Chciałaś mu dokuczyć, więc gdy stał przy drzwiach, czekając na resztę kolegów, podeszłaś do niego po cichu, po czym przytuliłaś go od tyłu. Ku twojemu zaskoczeniu chłopak się nie wyrywał ani nie krzyczał, jak zawsze to robił, gdy tulił go ktoś z kolegów.
-Dlaczego nie uciekasz? - zapytałaś zaskoczona, chłopak obrócił się w twoją stronę, mówiąc z uśmiechem.
-Wolę, gdy to ty mnie dotykasz - po tych słowach zarumieniłaś się przez co i Ilhoon to zrobił. 
-Gotowy na próby? - usłyszałaś głos lidera, który schodził ze schodów, odsunęłaś się szybko od niego. 
-___? - szepnąłby, nachylając się nad tobą.
-Hm?
-Mogłabyś... mogłabyś robić to... częściej? - zapytałby nieśmiało, po czym chcąc coś jeszcze dodać, został odciągnięty od ciebie przez Peniela.
  http://31.media.tumblr.com/37820c289195ccaabf192f2ffdb8c44d/tumblr_mqutzeTiG11rcoq72o1_500.gif 

HYUNSIK
Wokalista w momencie, gdy poczułby jak tulisz go od tyłu, uśmiechnąłby się delikatnie lekko przy tym zagryzając wargę. Od kilku dni zbierałby się na odwagę, by wyznać ci swoje uczucie, więc uznał, że ten moment był odpowiedni. Odwróciłby się w twoją stronę, po czym ująłby twoją twarz w dłonie.
-___?
-Tak oppa?
-Wiesz może co to za uczucie, gdy patrząc na kogoś, czujesz, że serce chce ci wyskoczyć?
-Zakochałeś się - zaśmiałaś sie cicho, dotykając lekko jego policzków - mój oppa zmężniał - dodałaś, tuląc go. 
-W takim razie ____, zakochałem się w tobie.
-N-naprawdę?
-Tak kochanie, na prawdę - zaśmiałby się, po czym przytuliłby cię mocno, składając delikatny pocałunek na twojej szyi - teraz będziemy się tak tulić cały czas - dodałby z cichym śmiechem. 
http://25.media.tumblr.com/tumblr_ma56qsonWE1rg3jwko1_500.gif  
I reakcja za nami.
Stwierdzam iż chyba przechodzę na emeryturę -_-
Naprawdę już nic nie ogarniam...
Także no...
Dobranoc Słoneczka...
MILE WIDZIANE KOMENTARZE 

3 komentarze:

  1. Ojeej, to było takie sweet *u* <333
    Nie mam pojęcia, która reakcja mi się najbardziej spodobała, wszystkie były takie super i urocze, i słodkie i... i nie wiem, co jeszcze :3 <333
    Człowieku, sama słodycz >.<
    Już nawet czekolady jeść nie muszę XDD (szczegół, że i tak to zrobię XDDD)
    Nie no, uwielbiam twoje reakcje <3
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie kjuuuuut! Cukrzycy dostałam, lecę po zastrzyk z insuliną! XD Cudnie napisane jak zawsze. I chociaż nie znam chłopaków, to bardzo mi się podobało!



    PS. Ja ci dam emeryturę ty! XD Spróbujesz tylko to cie dopadne! Kocham ciem A.R.M.Y <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty wiesz, co?
    Emerytura to...no ja byłam na niej z kilka miesięcy XDDDDDDDDDDDDD
    Średnio ci powiem...nie polecam, takie nic się nie działo. Żadnej przygodny, dupa blada trochę
    Po scenariuszu z N, który czytałam taka dawka cukrzycy źle na mnie chyba wpłynęła...miałam pomysł na jeden z scenariuszy coś z fantastyką, ale zdecydowałam, że to będzie do dupy xd
    Kiedyś próbowałam poznać chłopaków tak jak BTS, ale...nie wyszło
    Więc umiem rozpoznać tylko Peniela xd
    Weny <3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy