czwartek, 15 grudnia 2016

#84 Reakcja BTS Gdy rozmawiają z twoimi rodzicami na temat edukacji seksualnej

Witam <3
Przybywam do was z dość krótką reakcją z Bts, którą zamówił Anonimek.
Nie mam czasu i weny, a ilość zamówień i fakt ile na nie czekacie, cholernie mnie dołuje. Serio.
Mam nadzieję, że wszystko dodam w miarę szybko i nie będziecie zawiedzeni.
Nie przedłużając...
Zapraszam <3
~ ~ ~

RAP MONSTER 
Lider, siedziałby w gabinecie twojego taty, rozmawiając z nim na dość intymny temat. Twój rodzic, chciał mieć pewność, że Rap Mon, wie co i jak, i że pewnego razu nie przyjdziecie do nich z wiadomością, że spodziewacie się dziecka zanim wzięlibyście jeszcze ślub.
-Czyli NamJoonie - zacząłby twój tata z powagą - zabezpieczacie się.
-Tak... proszę pana.
-I jesteś pewny, że to na pewno jest bezpieczne.
-Tak proszę pana - mruknął Mon, widząc niezadowolenie na twarzy twojego ojca.
-Nie moglibyście poczekać do ślubu? - zapytał trochę niższym tonem, co spowodowało gęsią skórkę na ciele chłopaka. Przez chwilę zastanawiałby się, co odpowiedzieć by nie narobić sobie kłopotów, więc uśmiechnąłby się do mężczyzny jednoznacznie, mówiąc.
-To było silniejsze od nas - po tych słowach zaśmiałby się cicho, czując ogromne zażenowanie. 
https://66.media.tumblr.com/ecf51cfb825d6ee6bd30cc5d6feb5425/tumblr_o2nx5rney41us6zooo1_500.gif 

SUGA
 Raper od razu, gdy przekroczyłby próg domu twoich rodziców od razu zostałby zaciągnięty do salonu. Tak twój tata, zacząłby z nim męską rozmowę na temat seksu. 
-Wiesz, że to moje córka - zacząłby z powagą - mam nadzieję, że nie traktujesz jej źle.
-Nie mógłbym skrzywdzić takiego anioła - powiedziałby z taką samą powagą co twój tata.
-Mam nadzieję, że jeszcze nie uprawiacie seksu - po tych słowach Suga zagryzł wargę, czując na policzkach delikatne wypieki - a jednak - usłyszał zdenerwowany głos twojego ojca.
-Nie ukrywam proszę pana, że państwa córka jest niesamowicie atrakcyjną dziewczyną, której ciężko się oprzeć - zacząłby, patrząc na twojego rodzica - robimy wszystko ze świadomością, jak to mogłoby się skończyć. Jestem dorosłym mężczyzną i wiem dużo rzeczy w tej kwestii. Pańska córka jest w dobrych rękach, niech się pan nie martwi - dodał na koniec, po czym spojrzał na ciebie, gdy zerkałaś zza drzwi. Twój ojciec zrobił to samo, widząc cię w progu drzwi, uśmiechnął się do ciebie, zdając sobie sprawę, że jego córka wcale już nie była taka mała i niewinna. 
http://s4.favim.com/orig/160112/bts-gif-suga-bangtan-Favim.com-3873098.gif 

J-HOPE
 Wraz ze swoim chłopakiem siedziałaś w ogrodzie twoich rodziców rozmawiając na różne tematy. W pewnym momencie, twoja mama wypaliła na temat edukacji seksualnej. 
-Uczyli nas tego w szkole - zaczął Hobi z uśmiechem - obydwoje wiemy to co najważniejsze - dodał zerkając na ciebie.
-Mamo, naprawdę musimy o tym rozmawiać? 
-To przecież normalna sprawa ____, chcę mieć pewność, że jesteście świadomi swoich potrzeb i ich zaspakajania.
-Mamo! - krzyknęłaś zaczerwieniona. 
-Spokojnie kochanie - zaśmiał się brunet - chętnie pouczę się jeszcze czegoś na ten temat - po tych słowach dostał od ciebie po głowie, co wywołało głośny śmiech twojego taty.
-Moja córa jest taka sama jak jej mama - zaczął - uważaj, żeby sobie nie przeskrobać - po tych słowach i on dostał od twojej mamy. 
https://49.media.tumblr.com/a615e2e5df5be04903d92a5c8e222e99/tumblr_o5shoeAqAm1ubfg18o1_400.gif 

JIN
Dziś twój chłopak miał pierwszy raz odwiedzić cię w twoim domu. Był tym faktem naprawdę uradowany, lecz także zestresowany. 
-Wiesz SeokJin, moi rodzice będą chcieli z tobą porozmawiać.
-Rozumiem.
-Ale na... temat edukacji seksualnej - dodałaś, pukając do drzwi.
-Czekaj.... co?! - nim zdążyłaś mu coś odpowiedzieć, twoi rodzice od razu chwycili chłopaka i zaprowadzili go do salonu.
-Tylko go nie wystraszcie! - krzyknęłaś zza drzwi.
-K-kochanie - zaczął cicho - ja nie jestem gotowy do takiej rozmowy z moimi teściami - dodał, zerkając na ciebie ze strachem.
 https://media.tenor.co/images/fb5144e3335bd81b2d6d7583baf9797d/raw 

JIMIN
Mimo że Jimin bywał zboczony i często nawet tego nie ukrywał, to w momencie, gdy rozmawiałby z twoimi rodzicami na temat edukacji seksualnej, czułby się mocno skrępowany. Starałby się być poważny i odpowiadać na ich pytania, lecz mimo to i tak od czasu do czasu uśmiechałby się jednoznacznie, szczypiąc cię delikatnie w udo. 
-Czyli już wiesz Jimin, kiedy możecie uprawiać seks a kiedy nie - powiedziała twoja mama.
-Tak proszę pani - powiedziałby z powagą Park, po czym wyszedłby szybko z domu twoich rodziców. W momencie, gdy byliście już trochę dalej, wybuchnąłby niekontrolowanym śmiechem, nie mogąc się pozbyć z głowy twojej miny, gdy rozmawialiście na temat seksu.
https://media.tenor.co/images/9e6d6562aa17c5b98113e8ae6f08da21/raw 
JUNGKOOK
 Makane to wciąż małe dziecko, które się wszystkiego wstydzi. Dlatego, gdy musiał odbyć rozmowę z twoimi rodzicami na temat edukacji seksualnej, czuł się naprawdę skrępowany, ponieważ był to dla niego dość intymny temat. 
-Mam nadzieję, że odpowiednio się zabezpieczasz kolego - zaczął twój tata - i trzymasz swojego kumpla na wodzy - dodał patrząc na niego z uwagą. 
-Tak proszę pana. Trzymam go... to znaczy... pilnuje go.... by....nie... stawał dęba? - po tych słowach twoja mama zbladła, a twój tata zrobił się cały czerwony.
-Jeon - warknął po chwili, patrząc na niego ze złością.
-Ale... my mówimy o... koniu? - zaczął się bronić, nie wiedząc gdzie mógłby spojrzeć, by uniknąć morderczego wzroku twojego taty.
-Spokojnie - zaśmiałaś się, widząc ich tak zestresowanych i zaskoczonych - Kook jest bardzo grzeczny w tych sprawach - dodałaś, uśmiechając się do niego, by chociaż trochę dodać mu ulgi.
https://media.tenor.co/images/5a1c139bab36b47c2d32b842fd140d07/raw 
TAEHYUNG
TaeTae kompletnie nie czułby się skrępowany rozmową na ten temat z twoimi rodzicami, byłby nawet zadowolony z tego faktu, ponieważ już nie musiałby ukrywać tego, co robiliście wieczorami w twoim pokoju. Z racji tego, że V często mówił nieodpowiednie rzeczy i również takowe robił, nie potrafiłby się oprzeć przed zrobieniem tego i podczas rozmowy. 
-Mam nadzieję, że będziecie grzeczni - zaczęła twoja mama - nie chcę zbyt wcześnie zostać babcią. 
-Nie obiecuję pani tego - zaczął uśmiechnięty Tae - ____ jest bardzo seksowna, zwłaszcza, gdy bierze prysznic.
-Tae! - krzyknęłaś, czerwona bijąc go w ramię.
-Kochanie, ale to sama prawda. Twoi rodzicie chcieli żebym był z nimi szczery, więc jestem - zaśmiał się, unosząc ręce w geście obronnym - państwo też na pewno uprawiali seks, w końcu nie byłoby na świecie takiej kochanej dziewczyny jak moja ___ - dodałby, zerkając na twoją mamę, która była blada z zaskoczenia. 
-Skończmy ten temat TaeHyung - zaczął twój tata - ta rozmowa schodzi na niebezpieczny tor.
-Dobrze - powiedziałby z powagą, po czym wstałby na równe nogi - ale nie obiecuję, że dziś będzie cicho, dlatego niech państwo zakryją uszy tej nocy - dodał, śmiejąc się i jednocześnie zagryzając wargę.
-TaeHyung - warknęłaś zła.
-Przepraszam kruszyno, ale to nie ja zacząłem ten temat - dodał, szczerząc się jak idiota. 
 https://31.media.tumblr.com/a2fe12139662e6a8e5fb448f0ebeaabb/tumblr_inline_n0q8ouNGqk1rkxt6l.gif 
I tak reakcja dobiegła końca.
Podobała wam się?
Który z chłopaków przypadł wam do gustu?
MILE WIDZIANE KOMENTARZE 

19 komentarzy:

  1. Aww😍😍 Tae mnie rozwalił:D dziewczyno ty chcesz mnie zabić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kookie najlepszy ! XD Zdecydowanie jest moim UB XD
    Ale jak zawsze wszystko Ci świetnie wyszło :D !

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyszło 😂😍😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. To było zawaliste!! ♚♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Jebłam! XD Genialne reakcje! XD

    OdpowiedzUsuń
  7. I ty mówisz ze nie masz weny ?nie pidol mi takich rzeczy!
    Co do reakcji hmm... Megaa mega poprostu mega! Czekam na nastepne <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Można zamówić chory, psychiczny i brutalny scenariusz z Rap Monsterem? A reakcja bardzo fajna przy Tae i Kookim padłam na twarz XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Boże Jeon...jakby mój tata to usłyszał to nie wiem czy by się śmiał jak ja, czy wywalił cię za drzwi i nie pozwalał mi z tobą spotykać xdddddd
    Albo Taehyung, też niezły xd
    Wszystkie reakcje mnie rozbroiły :D
    Weny <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bosz... Przy V spaliłabym się ze wstydu XD
    Ogólnie to jebłam, jak tylko zobaczyłam temat reakcji XDDDDD
    Ugh, długo mnie nie było... Brak telefonu bywa uciążliwy, a na laptopie zazwyczaj raczej piszę i zapominam wchodzić na bloggera XDD Dzisiaj cały dzień nadrabiam zaległości. Najpierw ogarnęłam wattpada, a teraz kolej na blogi. Przede mną jeszcze przynajmniej ze dwie godziny czytania, także ten, biorę się do roboty XDDD
    PS. Dzisiaj rano wpadłam na pomysł na scenariusz z U-kwonem. Chciałabyś dedyk? ^^
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omo, jasne xD Od ciebie zawsze :D

      Usuń
    2. Oki :3 To jak tylko skończę czytać, biorę się za pisanie XDD

      Usuń
  11. Jak przeczytałam że jimin zaczą się śmiać to sama się śmiałam a mam lekcje online XD i pani na mnie krzyczy z czego się ryje matko Boska jiminowska chroń nas


    XD pozdrawiam


    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy