wtorek, 21 lutego 2017

#102 Reakcja BTS Gdy chwalą się, że są z tobą w związku

Witam <3
Przybywam do was z dość krótką reakcją, ponieważ ostatnio cierpię na brak weny.
Nie za bardzo chcę się tutaj rozpisywać, więc.
Zamówienie: HyeSeun Choi
Zapraszam <3
~ ~ ~
SUGA
Raper nigdy nie miałby w naturze chwalenia się czymkolwiek, mimo że miał naprawdę sporo rzeczy, którymi mógłby się pochwalić. Jego zachowanie zmieniłoby się diametralnie, gdy poznałby ciebie. Stałby się bardziej rozmowny i częściej by się uśmiechał, co dziwiłoby nie tylko chłopaków, lecz także fanki.
-Co się stało Suga, że chodzisz taki szczęśliwy? - zapytałby prowadzący jeden z sławniejszych programów. 
-Poznałem pewną dziewczynę. Ma na imię ____ i pochodzi z Polski. To ona jest powodem moich uśmiechów, to dzięki niej piszę tak dobre piosenki. Kocham jak cholernie mocno, nie wiem co bym zrobił bez tej dziewczyny.
-Nigdy nie miałeś w naturze by chwalić sie czymkolwiek. Cieszę się, że ____ zmieniła cię w pozytywnym znaczeniu.
-Jeszcze nie wiesz jak bardzo - zaśmiałby się uroczo - muszę się pochwalić całemu światu, że mam u swego boku taką księżniczkę - dodałby, wysyłając w stronę kamery całusa.  
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/1e/43/68/1e43680d3a902955d1ae555db4028e12.gif 

TAEHYUNG
 Od kilku dni kamery gościły w dormie chłopaków, by przybliżyć fanom ich codzienną rutynę. Wiadomo, chłopcy robili to co poza kamerami, czyli rozmawiali, uczyli się, pracowali. W pewnym momencie V podszedłby do ściany z nagrodami, mówiąc.
-Moja księżniczka była w tym dniu - zacząłby, wskazując na jeden z pucharów - gdy odebraliśmy naszą trzecia nagrodę.
-Tae? Ty masz dziewczynę? - zapytałby zaskoczony Jimin.
-Tak hyung, jestem z nią naprawdę szczęśliwy.
-Dlaczego się tym wcześniej nie pochwaliłeś?
-____ to mój skarb, nie chcę by męczyła się, gdy świat pozna ją. Ale mogę ci zdradzić hyung, że jest piękna, zabawna, utalentowana i w dodatku cała moja - zaśmiałby się w swój typowy sposób, by zaraz spoważnieć i spojrzeć w kamerę - księżniczko, jeśli to oglądasz, wiedz że bardzo mocno cię kocham.
 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiURYE1TqUKLZhxS5GPjmZPKprFyZhp5xS6jo8KNXQVRCyzrt3gLaCkq2Xq5V4l-trJ333C6cdq7dQSJc2EKtUJ99OwI4XXkPRQjvFW3BgM_2idOLjo2p-SIGXbmXRe_E9TtHbMTgl-Sno/s640/bts-cute-handsome-korean-boy-Favim.com-3861963.gif 

JUNGKOOK
Makane zazwyczaj bywał cichy podczas wywiadów i mówił tylko wtedy, gdy była jego kolej. Lecz pewnego razu mieli wywiad w radiu, a chłopak cały czas gadałby jak najęty tylko i wyłącznie o tobie.
-I tak się poznaliśmy - skończyłby z uśmiechem.
-Rozumiemy - zaśmiałby sie redaktor - a teraz ty nam coś opowiedz YoonGi.
-Przepraszam - wtrąciłby się Kook - chciałem jeszcze dodać, że bardzo mocno kocham moją ____. Wiem jak bardzo ciężko pracuje by zadebiutować w naszej wytwórni i jestem z niej dumy - tuż po tych słowach każdy spojrzałby na rozmarzonego i szczęśliwego Jeona.
-Dobrze. Więc YoonGi - urwałby, ponieważ Koo znów chciałby coś powiedzieć, lecz tym razem Jimin, zakryłby mu usta dłonią i ze śmiechem powiedziałby.
-Co ta miłość robi z tym dzieckiem.
https://68.media.tumblr.com/7dd7dc8f5309fa3db3b1039841c27508/tumblr_ojphg4yCsZ1vmsb5oo1_500.gif 

JIMIN
Tancerz nie potrafiłby i nie chciałby ukrywać tego, że jest z tobą szczęśliwy i tego, jak bardzo cię kochał, więc cały czas gadałby tylko i wyłącznie na twój temat.
-Czyli, Jiminie, jesteś po uszy zakochany w ___, prawda? - zapytałby redaktor.
-Och, niech pan tylko o nią nie pyta, bo się nie zamknie - zaśmiałby się J-Hope - on jest zakochany w niej po uszy, fakt. Codziennie słuchamy o niej w dormie, potrafi mówić o ___ przez wiele godzin nawet nie urywając swoich zdań - dodałby, tyrpiąc lekko kolegę. Jimin tylko zamknąłby oczy wykrzywiając się do swojego hyunga.
-Chcę, by każdy wiedział, że ją kocham.
-Ach! Spokojnie hyung, doskonale o tym wiemy - zaśmiałby się Kook przez co i reszta wybuchłaby śmiechem, widząc zażenowanie na twarzy Parka.
 http://s13.favim.com/orig/160622/bts-gif-bangtan-boys-jimin-Favim.com-4439703.gif 

 J-HOPE
Chłopcy byliby na gali, gdy Hobi zacząłby mówić na twój temat. W momencie, gdy odebraliby nagrodę, przyszłaby kolej na dziękowanie fanom, więc pierwszy do mikrofonu dopadłby właśnie HoSeok.
-Przede wszystkim chcę podziękować ___. Nie żebym się chwalił czy coś, ale to w dużej mierze jej zasługa. Pomagała nam w pisaniu tekstów i układaniu choreografii. ____ to takie moje małe, kochane i niesamowicie urocze słoneczko, które sprawia, że mam ochotę wstawać każdego dnia - po tych słowach uśmiechnąłby się uroczo, ustępując miejsca liderowi. Nie minęłoby dwie minuty, gdy raper znów chciałby coś powiedzieć na twój temat, lecz chłopcy skutecznie odciągnęliby go od mikrofonu, co sprawiłoby, że fanki zaczęłyby piszczeć i krzyczeć na zachowanie Hobiego.
https://68.media.tumblr.com/6bee18eb9700e1f801d22671c4f1e2ed/tumblr_inline_okzws0H14L1r2o4n9_500.gif 

JIN
Najstarszy zostałby zaproszony do programu kulinarnego. Każdy chciałby się dowiedzieć, jak chłopak zachowuje się w kuchni i co robi, że chłopcy tak chwalą jego talent. Lecz ku za skoczeniu wszystkich Jin zamiast o gotowaniu, mówiłby o tobie.
-Moja ____, z którą jestem już cztery lata uwielbia, gdy dla niej gotuję. Ona również robi dla mnie to samo i mogę z ogromną szczerością przyznać, że jest w tym świetna - zaśmiałby się, zerkając na kamerę. Po kilku minutach znów by wypalił.
-Uwielbiam oglądać ją w każdej domowej czynności, niezależnie, czy ściera kurze czy składa nasze ubrania, ona zawsze wygląda perfekcyjnie. Czasem się denerwuję, gdy chłopcy z nią spędzają czas, ponieważ czasem bywam o nią lekko zazdrosny.
-Jin, to program o gotowaniu - zaśmiałby się prowadzący.
-Och, tak. Przepraszam - zaśmiałby się nerwowo - po prostu chce, by każdy wiedział, jak bardzo jestem z nią szczęśliwy - dodałby z rumieńcami.
 https://68.media.tumblr.com/6824e456ae933b8bea3b02c613b054a3/tumblr_inline_nx4z65Bv1y1scnohf_500.gif 

RAP MONSTER 
Lider otwarcie mówiłby o waszym związku. Chwaliłby się tobą na każdym kroku, nie ważne, że to byłby nie ten moment. Blond chciał, by każdy wiedział, że byłaś tylko jego i nikt nie miał prawa burzyć wam harmonii.
-Hyung - zaśmiałby się V - może teraz opowiesz nam o nowym tekście do Not Today?
-Och, tak. W tekście pomógł Suga hyung i moja kochana ___. Cała nasza trójka pracowała wyjątkowo intensywnie, ponieważ chcieliśmy, żeby nasz comeback był wyjątkowo huczny - zaśmiałby się - nie raz moja księżniczka nie spała po nocach by napisać nasze partie -dodałby z dumą w głosie. 
-Taaak, musimy mu wybaczyć, hyung ma niesamowitego bzika na punkcie Polki - zaśmiałby się Jimin - czasem mówi o niej przez sen.
-Och! Nie mów takich rzeczy publicznie, to sprawia, że sie zawstydzam - jęknąłby, chowając twarz w dłoniach.
-Nasz lider jest w niej zakochany po uszy -dodałby Kook.
-Zgadzam się - odparłby rozpromieniony Monster.
https://m.popkey.co/a7c571/04jKb.gif 

I co sądzicie o reakcji?
Który z chłopaków przypadł wam do gustu?
Przepraszam za wszelkie możliwe błędy... 
MILE WIDZIANE KOMENTARZE

10 komentarzy:

  1. Awww 😍 Przeczytać taką słodką reakcję na dobranoc 💗
    Teraz tylko proszę o sen z Taehyungiem, w którym będzie się chwalił naszym związkiem XDDD
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Not Today? *_* KOCHAM TO!! I wszystkie pozostałe piosenki! Spring Day... Wings.... Boziu... *-*
    Reakcja cudna, Suga taki Aww! Ciastek, Taetae i ChimChim wygryw XD

    OdpowiedzUsuń
  3. XDDDDDDDDDDD
    Suga już na samym początku mnie rozczulił, ale to Kookie mnie najbardziej rozbawił X"D
    Super ci wyszły te reakcje :3
    Sorry, że krótko, ale od jakiegoś czasu jestem strasznie rozkojarzona i ciężko mi napisać coś sensownego XD
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeejku, jakie to było słodkie ^^
    Suga *.* Namjoon *.* cudo ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku to taka osłoda na dzisiejszy pochmurny dzień <3
    Dziękuje, ze dodajesz tak cudowne reakcje <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Awwwww....jestem chora i gdy przeczytałam rekacje odrazu mi się polepszylo ^^ jak ty to robisz? :D aczkolwiek cudne...szlodkiee...mmmm...az się rozmazylam ah...

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze 🎆 bum! 🎉 eksplozja! Tyle miłości w tych reakcjach, że można umrzeć ze słodkości. I tutaj nie mam żadnego faworyta. Wszyscy tacy kochani, że aż nie wiem co powiedzieć by wyrazić swój zachwyt xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie słodkie te reakcje 😍 Tae chyba najlepszy jak dla mnie 😂

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy