niedziela, 26 lutego 2017

Zapowiedź - First Love

Dwa różne światy.
Dwie różne osoby.
A jednak coś ich połączyło...
Kilka dni wakacji HoSeoka, mogą się dla niego okazać bardzo ważne. W końcu nie często spotyka się taką osobę jak ____.
Chłopak dowie się wielu rzeczy, ale czy wyciągnie z nich wnioski?
http://data.whicdn.com/images/178354352/large.gif

Młoda dziewczyna, która miewa problemy.
Jak każdy z nas. Ale czy jej problemy są podobne do naszych?
Czy dziewczyna zdoła pokazać chłopakowi nadziei swój własny nieco mroczny świat?

-Bo widzisz Hobi, jest pewna rzecz, która nas różni - zaśmiała się ponuro.
-Co takiego?
-Ty masz wszystko. Ja nie mam nic - szepnęła, po czym odeszła, zostawiając go w osłupieniu.
Ku jej zaskoczeniu chłopak podbiegł do niej i chwycił ją mówiąc.
-Pozwól mi być twoim wszystkim - oznajmił cicho, patrząc uważnie w jej napuchnięte od łez oczu.
-Hobi...
 http://b1.pinger.pl/1dd77c0395b5ede989ffd9c1fa6b7a83/large.gif


Jak widzicie mam coś w planach. Będzie to wieloczęściowiec jednak nie wiem, kiedy się ukaże.
Być może dopiero w czerwcu.
Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Teraz nie pozostaje mi nic innego jak napisać... czekajcie cierpliwie.

4 komentarze:

  1. Jezu A.R M.Y dodaj to już!Błagam cię kochane słoneczko moje dodaj to już! *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. O M Ó J B O Ż E
    Pragnę tego całym sercem

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pragne tego, nie mogę w nocy spać! Czekam najbardziej cierpliwie jak mogę, ale nie umiem. Wszystko w środku we mnie buzuje! O pięć minut zaglądam na twój blog, po prostu nie umiem czekać na takie dzieło. Jedyne co mnie uratuje to pierwsza część! Weny, weny, weny, jak najwięcej weny!!!! Boże, jest ze mną bardzo źle.
    Ratuj słońce, jeszcze raz weny! <3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy