sobota, 4 lutego 2017

#97 Reakcja BtoB Gdy cię pocieszają

Witam <3
To znów ja xD Kolejny raz przybywam do was z reakcją, lecz tym razem z BtoB. Jakoś nie mogę się zmotywować, by wreszcie posłuchać ich piosenek, cholera  -_-
Zamówienie złożyła: MELODY
Mam nadzieję, że mimo iż reakcja będzie krótka, to przypadnie wam ona do gustu.
Nie przedłużając...
Zapraszam <3
~ ~ ~
 PENIEL
Chłopak w momencie, gdy zobaczyłby cię na łóżku od razu by do ciebie podszedł. Patrzyłby na ciebie przez chwilę widząc u ciebie ogromny smutek i łzy w oczach. Nie wahając się ani chwili, przytuliłby się do ciebie gwałtownie, sprawiając, że upadlibyście razem na łóżko.
-No już, rozchmurz się - zacząłby, siadając na tobie - nie lubię, gdy jesteś smutna - dodałby, nachylając się w twoją stronę.
-Naprawdę nie mam ochoty rozmawiać Peniel, więc proszę cię, wyjdź - oznajmiłabyś ze smutkiem w głosie.
-Myślisz, że to zrobi e ? - zapytałby zaskoczony - nie ma mowy moja droga, będę cię tulił tak długo aż się nie uśmiechniesz, ewentualnie będę co chwila robił aegyo - dodał, robiąc przed tobą uroczą minę.
http://vignette2.wikia.nocookie.net/dumbledoresarmyroleplay/images/b/be/NicolaiGif3.gif/revision/latest?cb=20160411212056 

 EUNKWANG
Lider od razy by do ciebie podszedł. Objąłby cię czule chcąc pokazać ci, że miałaś w nim oparcie i zawsze mogłaś się mu zwierzyć.
-Co spowodowało tak ogromny smutek na twarzy mojej kochanej ___? - zapytał po kilku sekundach ciszy.
-Pokłóciłam się z moim przyjacielem - zaczęłaś cicho - chyba... chyba nasza znajomość dobiegła końca - dodałaś, po czym rozpłakałabyś się na dobre.
-Hej, ___, słońce moje - zacząłby, ujmując twoją twarz w dłonie - masz mnie, to ja jestem twoim przyjacielem. Najwyraźniej on nim nie był - dokończył, składając małego całusa na twoim czole - połóż się obok mnie, a na pewno twój smutek minie - dodałby, po czym położyłby się razem z tobą na łóżku co chwila cmokając cię w policzek na pocieszenie.
  https://31.media.tumblr.com/e5b7e600e83f4a6d9a2162bdfd86f457/tumblr_inline_nhu1lfrszS1qmpo5q.gif 

MINHYUK
Raper bardzo by się o ciebie martwił, gdy od kilku dni chodziłabyś smutna i nie miałabyś ochoty na rozmowę z kimkolwiek. Nie spałby po nocach martwiąc się twoim stanem psychicznym, więc postanowił, że porozmawia z tobą. Mimo że się starał cały czas go unikałaś, więc nie mógł z tobą zamienić ani jednego słowa. W końcu, gdy BtoB mieliby sesję, zacząłby do ciebie machać i wysyłać serduszka w twoją stronę, krzycząc.
-___, uśmiechnij się! Pokaż ten cudowny uśmiech! - krzyknąłby, machając w twoją stronę - łap serduszko ode mnie! - znów by krzyknął, posyłając ci serduszko, które sprawiło, że na twojej twarzy pojawił się mały uśmiech.
http://images5.fanpop.com/image/photos/30500000/Lee-Minhyuk-lee-minhyuk-30576242-500-235.gif 

CHANGSUB
Wokalista widząc smutek na twojej twarzy nie potrafiłby się na niczym skupić. Cały czas myślałby o tobie i o tym co spowodowało, że byłaś tak smutna. Po kilku godzinach nie mogąc wytrzymać z myślą, że nie miałaś humoru, wparował do twojego pokoju i bez słowa chwycił cię za dłoń i pociągnął cię w swoją stronę.
-Co ty wyprawiasz oppa? Gdzie mnie prowadzisz?
-Pójdziemy do kawiarni i tam mi wszystko wyjaśnisz.
-Nie mam ochoty rozmawiać. Zwłaszcza na ten temat - mruknęłabyś, próbując się wyrwać z jego uścisku.
-Nie ma mowy kochana, idziesz ze mną. Musimy pogadać - oznajmiłby ze spokojem, zakładając płaszcz na twoje ramiona. 


HYUNSIK
Chłopak próbowałby wszelkich sposobów by móc poprawić ci humor. Przez cały dzień by za tobą chodził, starając się sprawić, że na twojej twarzy pojawiłby się chociaż cień uśmiechu. W końcu nie mogąc wytrzymać tak ponurej atmosfery, uśmiechnąłby się do ciebie uroczo, mówiąc.
-Dziś pójdziemy do kina na jeden z najlepszych filmów jakie wyświetlają, zamówimy mnóstwo jedzenia i będziemy razem oglądać film.
-Nie mam ochoty. Wybacz oppa, ale wolę zostać w domu.
-O nie, nie, nie, nie, nie, nie, nie i jeszcze raz nie - zaśmiałby się uroczo - ten czas spędzimy razem tak długo, dopóki moja dawna kochana i niesamowicie urocza ___ powróci na miejsce tej smutnej - dodałby, po czym pocałowałby cię w policzek, by zaraz pociągnąć cię w stronę korytarza.
http://images6.fanpop.com/image/photos/34100000/Hyunsik-josh-shirohige1939-34109535-500-241.gif 

ILHOON
Chłopak od razu zabrałby cię na spontaniczny spacer, by móc poprawić ci humor. Opowiadałby różne historie, robiłby dziwne miny i co jakiś czas by cię do siebie tulił, by móc tylko poprawić ci humor. Uśmiechałby się do ciebie uroczo, gdy wzruszałabyś ramionami na każde zadane przez niego pytanie, chciał dla ciebie naprawdę dobrze, więc starał się wyjątkowo mocno, by móc cię pocieszyć.
-Patrz! - krzyknąłby, łapiąc cie za dłoń - łabędzie - dodałby radosny jak dziecko, po czym wraz z tobą, stanąłby na małym mostku, patrząc na białe ptaki, które pływały po stawie - spójrz, te łabędzie wyglądają na naprawdę szczęśliwe, dlaczego więc ty nie jesteś?
-Mam swój powód.
-To co? Każdy ma powody do smutku - odparłby poważny - no weź, rozchmurz się i pokaż ten cudowny uśmiech, chociażby ten mały - dodałby, patrząc na ciebie z uśmiechem. 
 http://25.media.tumblr.com/tumblr_m2zo35k4e41qd133uo1_500.gif 

SUNGJAE
Maknae robiłby naprawdę dziwne rzeczy, by móc wywołać uśmiech na twojej twarzy. Skakałby wokół ciebie niczym dziecko, machałby rękami i śpiewałby ballady chcąc cię rozbawić.
-Daj spokój - jęknęłabyś.
-No ___, dalej, chodź tańczyć razem ze mną - zaśmiałby się, lecz ty patrzyłabyś na niego z ogromną powagą. Koreańczyk nie widząc żadnej poprawy, zrobiłby ogromne serce, mówiąc - no, teraz to musisz się uśmiechnąć - oznajmiłby, sprawiając, że na twojej twarzy pojawiłby się uśmiech.
 http://25.media.tumblr.com/tumblr_mbpicoMPMK1qge156o1_500.gif 

Na dziś to chyba koniec xD
Jednak muszę oszczędzać wenę, ale spokojnie! Jutro znów przybędę z jeszcze trzema reakcjami, by potem zasypać was scenariuszami xD ( a przynajmniej taką mam nadzieję )
Który z chłopaków się wam spodobał?
MILE WIDZIANE KOMENTARZE 

3 komentarze:

  1. Kochanie masz mały błąd. W reakcji Changsuba jest gif z Ilhoonem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widze, że sie rozkręciłaś! XD Urlop dobrze ci zrobił! XD
    Suler reakcja! Peniel taki... Aww... *-*

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy