piątek, 24 lutego 2017

#103 Reakcja SEVENTEEN Gdy wyznają ci długo skrywane uczucia

Witam<3
Przybywam do was z reakcją, która jest prezentem dla Beaty Linki, która ma dziś urodziny.
Wszystkiego najlepszego Słoneczko. Życzę ci zdrówka, szczęścia, spełnienia marzeń i spotkania biasa/biasów <3
Nie przedłużając...
Zapraszam <3
~ ~ ~
WOOZI
Chłopak napisałby dla ciebie specjalnie piosenkę, która miałaby być wiadomością dla ciebie o jego uczuciach. W momencie, gdy skończyłby ją śpiewać, podszedłby do ciebie z powagą, pytając.
-____? Czy mogę... czy chcesz - urwałby, przeczesując swoje blond włosy.
-Też cie kocham Woozi oppa - zaśmiałabyś się, składając na jego rumianym policzku buziaka.
https://lh3.googleusercontent.com/-FjVkdwM-yok/Vlw9N7W6mCI/AAAAAAAAYeE/ErUKOJGrEhksinRlJFv4HIoXKTb7LOkig/w504-h504/tumblr_nykucyZb6n1qh2h0bo2_r1_540.gif

S.COUPS
Lider zabrałby cię na spacer późnym wieczorem. Od kilku tygodni zbierałby się, by wyznać ci swoje uczucia. Mimo że z zewnątrz był twardym chłopakiem, to tak naprawdę był uroczy i wrażliwy. Dlatego, gdy chciałby ci wyznać uczucia, zacząłby się jąkać i rumienić z tego powodu.
-No już oppa, spokojnie - zaśmiałabyś się, tuląc go.
-K-k-kocham cię - szepnąłby zawstydzony.
-Słucham?
-Kocham cię ____ - oznajmiłby, po czym spojrzałby na ciebie z niesamowicie uroczym uśmiechem.
 https://68.media.tumblr.com/aa8b7ed21d3446204e0c11f27ec6ead3/tumblr_ntho5eEf4S1udmc9xo1_400.gif 

VERNON
Szatyn wpierw posyłałby ci nieśmiałe uśmiechy, by móc sprawić, że patrzyłabyś na niego. Mimo że Vernon należałby do nieśmiałych chłopaków to postarałby się, aby w trakcie wyznawania ci uczuć, nie być aż tak cichym. Hansol, zabrałby cię za kulisy tuż przed koncertem, by móc powiedzieć.
-Kocham cię ____. Zbyt długo ukrywam w sobie to uczucie. Nie mogę znieść myśli, że ktoś inny mógłby być twoim chłopakiem - po tych słowach, pocałowałby cię delikatnie w czoło.
-Vernon...
-Ciii, ____, zaraz mam koncert, ale gdy tylko wrócę tutaj, idziemy na naszą pierwszą randkę - zaśmiałby się, mając na policzkach ogromne rumieńce.
https://68.media.tumblr.com/f9f3293ed87c839731b69264f5677ebf/tumblr_inline_ok3cq0NszU1tooavx_500.gif 

MINGYU
Chłopak, zachowywałby się względem ciebie jak prawdziwy, dobrze wychowany mężczyzna. Mimo że zawsze taki był dla ciebie, tamtego popołudnia, jego czyny i zachowania były inne niż zazwyczaj.
-Coś się stało oppa?
-Nie, dlaczego pytasz? 
-Jesteś bardzo zamyślony - odparłaś, dotykając opuszkami palców jego policzków - powiedz mi - dodałabyś ciszej.
-Jest takie pewne uczucie, które wypełnia całego.
-Jakie?
-Miłość... miłość do ciebie ____ - odparłby, po czym złączyłby wasze usta ze sobą.
https://media.giphy.com/media/DxUigf4U1ov2U/giphy.gif 

DK
Chłopak wyznałby ci swoje uczucia na planie, gdy kręciłby swoją część w nowej piosence zespołu. Wpierw śpiewałby swoje partie, patrząc uważnie w twoje oczy, lecz po chwili podszedłby do ciebie. Ująłby twoje dłonie i zaśpiewałby lekko drżącym głosem.
- Poczekaj dziewczyno, nigdy nie zakochuj się w nikim innym
Będę zbyt zazdrosny
Poczekaj dziewczyno, od teraz mam zamiar nazywać cię moją
Może i jestem nieśmiały, ale jestem też delikatny
Od teraz patrz tylko na mnie, moja ukochana* - po tych słowach, uśmiechnąłby się delikatnie, po czym pocałowałby cię w czoło.
http://pa1.narvii.com/5805/1c6b85e43bba348d404557b8bd92ffec027553e1_hq.gif 

 JUN
Chińczyk chciałby ci wyznać swoją miłość w nieco inny sposób. Nie tylko poprzez słowa, lecz także czyny, więc pewnego razu urządziłby swój pokój w taki sposób, by móc pokazać ci swoją miłość.
Gdy weszłabyś do jego pokoju, zobaczyłabyś powycinane serduszka, wasze zdjęcia przypięte na ścianie, ogromnego miśka a na środku pokoju uśmiechniętego Juna, który powiedziałby.
-Jedynie co widzę - to ty. Jedna osobą, którą tak kocham - to ty. O wszystkim o czym marzę - to bycie z tobą. ____, tak wiele dla mnie znaczysz, ale wiem, że nigdy nie będę potrafił ci tego pokazać w stu procentach, ale postaram się, by te dziewiędziesiąt dziewięć procent, były dla ciebie wystarczające - po tych słowach, podszedłby do ciebie u ucałowałby cię w dłoń jak prawdziwą damę.
 http://thumb.pann.com/tc_480/http://fimg3.pann.com/new/download.jsp?FileID=36813740 

THE8
Blondyn byłby nieco zestresowany, mimo że należał do tych optymistycznych chłopaków. Obawiał się, że ty go nie kochałaś, a on sam byłby już skazany na brak twojej miłości i przyjaźnie.
-___ - zacząłby, siadając na twoim łóżku - jest taki czas w życiu chłopaka, że czuje, iż przyszła jego pora.
-Nie rozumiem - oznajmiłabyś, odkładając książkę na bok.
-Moje serce przyśpiesza zbyt szybko, gdy widzę cię i czuję twój dotyk. Mój umysł głupieje, gdy nie ma cię obok. Robię się nerwowy i zazdrosny, gdy tulisz kogoś innego niż mnie.... to ten czas ____. To mój czas.... nasz czas.
-The8?
-Kocham cię ____, całym sercem. Całym sobą. 
-Ja ciebie też - zaśmiałabyś się, całując go w sam środek ust.
https://68.media.tumblr.com/2b14a5ffb82411653a24157188e12207/tumblr_nrg8joAJe61uxnq16o2_400.gif 

WONWOO
Koreańczyk, siedziałby obok ciebie, patrząc na twoją osobę kątem oka. Wierciłby się, ponieważ nie wiedział, jak zacząć ci wyznawać swoje uczucia, więc wypaliłby.
-Chyba jestem chory.
-Hyh? Coś cię boli? - zapytałabyś zaniepokojona, patrząc na jego poważną twarz.
-Boli mnie i to bardzo mocno - jęknąłby.
-Och, powiedz oppa co.
-Serce. Boli mnie, bo boję się, że mnie nie kochasz.
-S-słucham?
-Przepraszam ___. Po prostu cię kocham. Jesteś moim światem. Moim tlenem. Sensem istnienia.
-Aish, jesteś tak kochany, że nie sposób cię nie kochać - oznajmiłabyś, całując go nieśmiało.
https://68.media.tumblr.com/b4d620e26a36ee4d3cb270a914a32045/tumblr_inline_oaeyfgl7UC1tbjrcg_500.gif 

HOSHI
Tancerz wysłałby ci krótki filmik, na którym powiedziałby.
-____? Muszę ci coś ważnego powiedzieć.... ale nie teraz.... wyjdź szybko zza dorm, dobrze? Tylko szybko! - zaskoczona, zrobiłabyś tak jak kazał. W momencie, gdy stanęłabyś na tyłach dormu, gdzie byłby ogród, zobaczyłabyś ślicznie przystrojony stolik, a tuż przy nim Hoshiego w garniturze.
-To będzie nasza pierwsza randka.
-Ale...
-Kocham cię ____ i chcę żebyś się wreszcie o tym dowiedziała - dodałby z delikatnym uśmiechem.
 http://images6.fanpop.com/image/photos/39900000/Hoshi-seventeen-39990416-300-254.gif 

JOSHUA
Chłopak wyznałby swoje uczucia na jednym z wywiadów. Wiedział, że byłby lepiej, gdyby powiedziałby to tylko tobie, lecz chciał ci zrobić niespodziankę.
-Kocham cię ____, nieważne co pomyślą inni. Wiem, że ty też do mnie coś czujesz, ponieważ widzę to po twoich oczach. ____, pozwól mi być szczęściarzem i zgódź się zostać moją dziewczyną - po tych słowach, uklęknąłby i położyłby dłoń na klatce piersiowej i patrząc prosto w kamerę dodałby.
-Każdy dzień przy tobie jest jak wygrana w totka. Pozwól mi być wiecznym szczęściarzem, który   żyje u twego boku.
https://media.giphy.com/media/zZOPLuv9kKidy/giphy.gif 
DINO
Makane napisałby do ciebie list, który zawierałby każdą jego myśl i uczucie. Na końcu wiadomości dodałby adres, pod który miałabyś się udać. W momencie, gdybyś to zrobiła, znalazłabyś się tuż przed wejściem do wesołego miasteczka, przy którym stał już Dino.
-____.
-Dino....naprawdę mnie kochasz?
-Oczywiście, nie kłamałbym w tak ważnej sprawie.
-Och - jęknęłabyś, podchodząc do niego - ja ciebie też kocham - gdy brunet usłyszałby to, przytuliłby się do ciebie, szepcząc.
-Teraz możemy chodzić do budki dla par i kupować te same ubrania - zaśmiałabyś się tylko na jego słowa, widząc ogromny uśmiech na jego twarzy.
 https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/eb/d0/37/ebd037770e485a8cb0683e267d15b28c.gif 

JEONGHAN
Chłopak zrobiłby kolację tylko dla waszej dwójki. Postarałby się o każdy ważny szczegół, więc już po osiemnastej, siedziałabyś w jego towarzystwie, zajadając się potrawami, które zrobiłby. Rozmawialibyście na różne tematy śmiejąc się i dokuczając sobie nawzajem.
-Jeonghan oppa, podasz mi serwetkę? - zapytałabyś cicho. Gdy tylko Koreańczyk podałby ci ją, zobaczyłabyś napis, 'jesteś dla mnie najważniejsza'. Z każdą nową serwetką byłaby inna, urocza wiadomość, na ostatniej serwetce natomiast byłoby napisane 'kocham cię' po polsku.
-Oppa?
-Kocham cię ____, zrobię wszystko by móc być tylko twoim jedynym.
-Ale - urwałabyś zaskoczona.
-Nie kochasz mnie?
-Oppa, kocham, bardzo mocno, ale co na to fanki?
-W tej chwili nie są dla mnie ważne. Liczysz się tylko ty i twoja miłość do mnie - wyszeptałby szczęśliwy, że czujesz do niego to samo. 
http://file2.instiz.net/data/cached_img/upload/2016/04/29/1/73b5bf451c3a746aba1d34aa9f06a8f5.gif 
SEUNGKWAN
Wraz z chłopakiem bawiłabyś się w chowanego, podczas gdy reszta zespołu zajmowałaby się czymś innym. W momencie, gdy chłopak by cię szukał, postanowiłabyś się schować w szafie. Po kilku minutach znalazłby cię, mówiąc.
-Tu jesteś moja miłości.
-Hm?
-Wygrałem kruszynko - zaśmiałby się, biorąc cię na ręce - nawet nie wiesz jak bardzo cię kocham - dodałby z uśmiechem.
-Oppa...
-Nic nie mów ____, wystarczy mi tylko twój pocałunek na zgodę, byśmy zrobili krok dalej w naszej relacji - zaśmiałby się od razu czując twoje usta na jego.
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/25/20/63/25206313bf298725be18b5db4e7a480b.gif 
I tak oto dobrnęliśmy do końca reakcji.
Który z chłopaków przypadł wam do gustu?
Mam nadzieję, że podobał ci się prezent Beato <3
Jeszcze raz najlepszego! 
* Seventeen - Mansae
MILE WIDZIANE KOMENTARZE 

2 komentarze:

  1. S.Coups jaki kochany, a jego uśmiech to uzależnienie❤❤❤
    Vernon i jego gif ^^ słodko
    Jejku!!!! Hoshi ^_^
    Reakcje wyszły świetne, naprawdę ❤
    http://itjustaweirdblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Omo...!!! Dziękuje ci bardzo kochana! Reakcja wyszła ci fenomenalnie!
    Piosenka Wooziego ciągle rozbrzmiewa w mych uszach jak najcudowniejsza melodia <3
    Omo S.Copus taki kjuuuuuuut! I ten gif taki...!!! Ale on ma uroczy uśmiech... <3
    Oj Hansol, oczywiście, że pójdę z Tobą na randkę, spokojnie XD
    Mingyu zostajesz oficnajalnie moim mężem *-* Mam świadków! Zaklepuje sobie! Mój! XD
    Oj mój DK... gdybyś dla mnie zaśpiewał, byłabym w siódmym niebie, ale jeszcze ten drąży głos przepełniony niepewnością jest taki.... UUU!!!! *_*
    Jun taki romantyk *_* Niemal jak Chanyeol XD To co mi powiedziałeś mój kochany Junie było tak słodkie i urocze, że nie potrzebuję już urodzinowego tortu *-*
    Xu....taki delikatny, uroczy, słodki, wspaniały, uroczy... czekaj już to napisałam XD
    Woonwo mnie też serducho boli, bo wiem, że nigdy się nie spotkamy XD Ej robimy jakiś grupowy wypad do Korei? XD Jak cos to mnie na listę wpisać! XD
    Hoshi, mój mały Hoshi... ty mój słodziaku kochany ty! *_*
    Hmm... Joshuo oczywiście wolałabym usłyszeć co czujesz, gdybys powiedział mi to osobiście, ale fakt, że się odważyłeś jest cudowny *_*Też bardzo cię kocham.
    Sytuacja z Dino przypomniała mi piosenkę Rafała Brzozowskiego 'Tak blisko' XD Boże nie! XD Błagam nie! XD Ale nie zmienia to faktu, że poszłabym pod ten adres XD
    Oj Jeonghan takie serwetki to bym sobie zostawiła na pamiątkę i trzymała w moim ściśle strzeżonym sejfie XD
    Seungkwan to było słodziutkie ^^ Pobaw się zemną w chowanego! XD
    Jeszcze raz dziękuję moja kochana A.R.MY zatą reakcję!
    Zapraszam do mnie ^^
    http://savemepleasebeforeifall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy