piątek, 9 marca 2018

Dwa lata bloga A.R.M.Y

Witam <3
  Przybywam do Was z bardzo miłą i motywującą dla mnie informacją, a mianowicie urodziny mojego bloga. Dziś mija dwa lata i cztery dni jak mój blog istnieje, co sprawia, że czuję się dumna, ponieważ pierwszy raz w życiu prowadzę tak długo jednego i tego samego bloga. A doskonale wiecie, że miałam ich już parenaście.
Mimo że był moment kiedy naprawdę miałam zakończyć z blogiem, to jednak postanowiłam wrócić i wciąż tworzyć dla Was, dla siebie nowe posty.
Teraz czas na ogólne informacje dotyczące bloga:
Ilość odwiedzin; 589, 620 nie wierzę, że niedługo dobiję do 600,000 tysięcy
Odwiedziny zakładek:
Reakcje: 45, 431 tysięcy wyświetleń
Scenariusze: 12, 145 tysięcy
Zamówienia: 3268 tysięcy  
Pytania: 3107 tysięcy
Wieloczęściowce: 918
O A.R.M.Y: 818
Ankieta: 408
Twetty: 368
Na blogu cały czas króluje jedna reakcja BTS, która tak jak i poprzednim razem wciąż jest najliczniej odwiedzana, czyli reakcja BTS - Gdy próbuje być słodki z wynikiem 7543 tysięcy wyświetleń, zaraz po niej jest reakcja BTS - Gdy mają niegrzeczne myśli z wynikiem 2457 tysięcy wyświetleń.
Bardzo Wam dziękuję Słoneczka, że ciągle ze mną jesteście i chcecie tworzyć ze mną bloga.
 Dziś również są urodziny Min YoonGiego, dlatego ślę oppie Minowi dużo szczęścia, zdrowia oraz sukcesów w BTS i jako Augst D.  No i przede wszystkim z każdym dniem coraz więcej $wagu!
Najlepszego Min Suga!

4 komentarze:

  1. Awwww już dwa latka <3
    Nie dziwię się. Piszesz naprawdę dobrze, więc ludzie to czytają :3
    Życzę weny i kolejnych lat bloga <3
    ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje 😍 Ten blog jest świetny 💕 Życzę kolejnych cudownych lat bloga❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaa! Moje gratulacje słonko����

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki! Fajnie widzieć, że pisanie ci się nie znudziło! Obyś dotrwała nawet 100 urodzin bloga XD Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy