niedziela, 12 czerwca 2016

#32 Reakcja BTS Gdy inny członek zespołu cię podrywa

Witam <3
Przed wami kolejna reakcja BTS. Będą krótkie, ponieważ nie mam teraz zbyt dużo czasu ;/
Mimo to mam nadzieję, że się wam reakcja spodoba ^^
~ ~ ~ ~
RAP MONSTER
Namjoon stał spokojnie przy ścianie, przeglądając Internet na komórce. W pewnym momencie dostrzegł jak Jimin zaczyna z tobą rozmawiać. Wpierw nie robił nic sobie z tego, ponieważ uznawał że to tylko przyjacielska rozmowa, lecz gdy tancerz, zaczął gładzić twój policzek w czuły sposób, Koreańczyk zrozumiał, że jest coś nie tak. 
Podszedł szybko do was, chowając komórkę do kieszeni jednocześnie mówiąc.
-Widzę Jimin, że się cholernie nudzisz, ponieważ dotykasz moją kobietę w sposób, w który nie powinieneś, dlatego... idź pomóc Jin'owi hungowi, ponieważ  ma problem z choreografią  - po tych słowach, uśmiechnął się do niego w zadziorny sposób jednoznacznie dając mu do zrozumienia, że nie pozwoli mu na odebranie sobie dziewczyny. 
 https://kpoplivepolska.files.wordpress.com/2016/02/f6991-tumblr_inline_nilp4v2gd21sf268q.gif?w=593  

JIN
Najstarszy z zespołu siedział na kanapie w garderobie, czekając na swoją kolej do sesji zdjęciowej. 
Od czasu do czasu zerkał na ciebie, gdy rozmawiałaś z Taehyung'iem. Jin bardzo cię kochał, dlatego czasem zdarzało mu się być zazdrosnym. 
Gdy zauważył, że się rumienisz zrozumiał, że Alien cię podrywa. Wpierw próbował się uspokoić, ponieważ widząc jak V próbuje cię poderwać, jego serce zaczęło przyśpieszać pod wpływem nerwów. Odchrząknął kilka razy, by zwrócić na siebie twoją uwagę, lecz byłaś zbyt pochłonięta rozmową z V, by zorientować się co właśnie się dzieje. SeokJin nie widząc u ciebie żadnej reakcji, wstał gwałtownie z kanapy, kompletnie tracąc nad sobą kontrolę. Stanął tuż obok ciebie, lekko obejmując cię w pasie i z czerwienią na twarzy, mówiąc do szatyna.
-Cieszę się, że lubisz ___ i jesteś dla niej miły. Jednak widząc, jak próbujesz ją poderwać moja cierpliwość się kończy, sprawiając że robię się nerwowy - po tych słowach, przybliżył się do zaskoczonego TaeTae, jednocześnie mówiąc półgłosem byś nie usłyszała - jeszcze raz ją dotknij lub zacznij podrywać, a naprawdę nie wytrzymam i cię uderzę. Jesteś moim kumplem, ale to nie powstrzyma mnie od uderzenia ciebie, jeśli chodzi o moją ___. Powtarzam TaeTae, MOJĄ ____.
grafika jin, bangtan, and gif  

J-HOPE
HoSeok rozmawiał z Suga na temat ich partii w nowej piosence, gdy nagle zauważył jak lider zaczyna mówić rzeczy których jednak nie powinien. Uśmiech znikł z jego twarzy, ustępując miejsca ogromnemu grymasowi. YoonGi, widząc to próbował jakoś oderwać Namjoon'a od ciebie, widząc jak złość narasta w twoim chłopaku. 
-Spokojnie Min, tylko go odciągnę od ___ jeśli będzie trzeba to nawet go uderzę - mruknął, idąc w waszą stronę. Gdy znalazł się tuż przy tobie, stanął pomiędzy wami, patrząc groźnym wzrokiem na Kim'a.
-Jesteś moim kumplem, a podrywasz moją dziewczyną to bardzo...niefajne RapMon - zaczął, patrząc na niego z mordem w oczach - naprawdę nie chcę, by w naszej przyjaźni pojawił się jakiś konflikt, dlatego odsuń się od mojej ___ na bezpieczną odległość nim zrobię coś, co może zagrozić mojej i twojej reputacji - dokończył z zaciśniętymi dłońmi. 
-Spokojnie kochanie - zaczęłaś, tuląc go od tyłu - Oppa wie, że kocham tylko ciebie - dodałaś, zerkając na blondyna. J-Hope słysząc to, uśmiechnął się szeroko do lidera, mówiąc.
-Widzisz? Nie masz szans, dlatego się odczep Namjoon - po tych słowach, odwrócił się do ciebie, całując cię w czoło. 
 http://s12.favim.com/orig/160210/bts-gif-jin-suga-Favim.com-3976752.gif 

SUGA
YoonGi zawsze wiedział, że jesteś odpowiedzialną dziewczyną, która go naprawdę kocha i nie byłaby wstanie go zdradzić. Zdawał sobie również sprawę z tego, że jesteś naprawdę śliczna i wyjątkowa, przez co spodobałaś się nie tylko jemu, ale również maknae. 
Blondyn siedział przy biurku, pisząc tekst do kolejnej piosenki, gdy nagle usłyszał śmiech twój i Jungkook'a. Najpierw nic sobie z tego nie robił, lecz gdy zobaczył że maknae niesie cię na rękach, poczuł że jest w stanie zrobić coś, co może odbić się na jego relacjach z chłopakiem, który właśnie cię niósł. 
-Widzę, że dobrze się bawicie kochanie - mruknął, akcentując ostatnie słowo. Maknae postawił cię na ziemi, widząc że dotychczas blada twarz rapera zmieniła kolor na czerwień. 
-Um...tak Oppa -odparłaś lekko speszona - pójdę sprawdzić co robią chłopcy - dodałaś szybko, wychodząc z pomieszczenia. 
Gdy tylko raper został na osobności ze swoim przyjacielem, zaczął.
-To naprawdę dziecinne i nieodpowiedzialne dobieranie się do czyjeś dziewczyny. W końcu czego mogłem się po tobie spodziewać Jungkookie - brunet chciał coś powiedzieć, ale w tej chwili Suga mu przerwał, mówiąc oschłym i zachrypniętym głosem - jeśli jeszcze raz zobaczę, że w jakiś sposób próbujesz odbić mi moją ukochaną, to naprawdę obiecuję, że złamię  swoją żelazną zasadę o biciu słabszych i młodszych, uderzając cię bardzo mocno. Sprawię, że twoje życie stanie się koszmarem, będziesz bał się nawet na mnie spojrzeć, jeśli sprawisz, że ___ mnie zostawi - po tych słowach spojrzał na niego z góry na dół, po czym jakby nigdy nic, wrócił do pisania piosenki. 
 https://31.media.tumblr.com/b2ea2303c8a0497f2e461ec5ac82fb36/tumblr_nwu3frCfk51qjqfioo1_500.gif 

JUNGKOOK
Kookie od godziny przyglądał się tobie i Jin'owi, gdy gotowaliście obiad. Z każdą sekundą jego gniew rósł i rósł sprawiając, że zaczął się trząść. 
W pewnym momencie najstarszy "przez przypadek", dotknął twojego pośladka. Maknae, gdy tylko zdał sobie sprawę co zrobił jego hyung, wparował do kuchni, mówiąc zachrypniętym głosem.
-Zrobiłeś coś bardzo złego. Nie wiem czy to był przypadek, czy też celowe działanie. Jako mężczyzna powinienem cię uderzyć, nawet jeśli jesteś starszy, ale jako twój przyjaciel powiem ci tylko jedno. Jeszcze raz, dotkniesz moją ___ w taki lub innych sposób, obiecuję że to skończy się dla ciebie naprawdę źle. Nie po to chodzę na siłownię, by marnować swoją siłę, mam nadzieję że już nie dasz mi powodów, bym miał ci ją pokazać na własnej skórze - po tych słowach, uśmiechnął się zadziornie w stronę najstarszego, po czym chwytając twoją dłoń wyszedł szybko z kuchni. 
http://s11.favim.com/orig/160323/bts-gif-kpop-maknae-Favim.com-4110111.gif 

JIMIN
Tancerz wszedł do pokoju swojego przyjaciela J-Hope'a  z ogromnym uśmiechem, lecz gdy dostrzegł, że raper nachyla się nad tobą, by cię pocałować zrozumiał co właśnie się dzieje. Nie zastanawiając się wiele, mruknął.
-Kochanie, przepraszam że przeszkadzam wam w...romantycznej chwili, ale Suga hyung woła cię pilnie do salonu - gry tylko to usłyszałaś, odsunęłaś się od bruneta z zaskoczeniem na twarzy. Gdy spojrzałaś na swojego chłopaka, zauważyłaś że stoi cały spięty a jego dolna warga jest mocno zagryziona. Wyszłaś szybko z pokoju, czując ogromne zażenowanie i złość, że dałaś się prawie pocałować HoSeok'owi. 
-Mam ogromną ochotę ci wygarnąć - warknął Jimin - chcę cię uderzyć, zacząć na ciebie krzyczeć i wyzywać, bo naprawdę mnie zdenerwowałeś, ale... nie zrobię tego. Zachowam się  jak prawdziwy mężczyzna i tylko cię ostrzegę. Nie ładnie jest podrywać cudzą dziewczynę, zwłaszcza przyjaciela. 
Uznam że to co chciałeś zrobić, to tylko mały, wkurwiający do granic możliwości wybryk. 
Mam nadzieję, że twoje łapska będą trzymały się z dala od mojego szczęścia, jakim jest dla mnie ___. Jeśli jednak popełnisz kolejny błąd i zechcesz ją poderwać, obiecuję że spotka cię kara. Naprawdę hyung, jestem wstanie zrobić naprawdę wiele, by zatrzymać przy sobie moją ___ - po tych słowach, stał jeszcze chwilę, patrząc wrogo na J-Hope'a, po czym szybkim krokiem opuścił jego pokój by nie doprowadzić do bójki. 
http://s6.favim.com/orig/150320/angry-boys-bts-gif-Favim.com-2579806.gif  

TAEHYUNG
V mimo że zawsze roześmiany, w chwili widząc cię w towarzystwie Sugi,  który ewidentnie próbował cię poderwać, poczułby nagłą złość.  Nie wiedziałby, jak nad sobą zapanować, dlatego też jako jedyny z chłopaków, podszedł by szybko do rapera, uderzając go bardzo mocno. 
Jego wargi byłby zagryzione do krwi, a ciało napięte pod wpływem złości. Patrzyłby gniewnie na leżącego i zaskoczonego Min'a. Starając się znów go nie uderzyć. 
-Próbowałem się powstrzymać, ale nie pozwolę by ktokolwiek odebrałby mi miłość mojego życia. 
Mam ochotę bić cię do nieprzytomności, wiedząc że już na pewno nie dotkniesz ___, ale wiem że ona wtedy by mi tego nie wybaczyła - urwałby nagle, ocierając z krwi swoje wargi. Spojrzałby na ciebie kątem oka, widząc przerażenie w twoich oczach i bladość na całej twojej twarzy. 
-Może i bywam zabawny, dziwny i słodki, ale wiedz Suga hyung, że jeśli chodzi o moją księżniczkę, potrafię się zmienić diametralnie. Nic ani nikt mi nie przeszkodzi w uderzeniu kogoś, gdy ta osoba dobiera się do mojej dziewczyny - dodałby na koniec, patrząc na rapera już łagodniejszym wzrokiem.
Po tych słowach chwyciłby twoją dłoń, kierując się do sypialni, by tam ci wszystko wyjaśnić i przeprosić, za takie a nie inne zachowanie. 
http://data.whicdn.com/images/181751708/large.gif 

Co sądzicie o takiej reakcji chłopców?
Kto was najbardziej zaskoczył?
Mam nadzieję, że reakcja przypadła wam do gustu ^^
MILE WIDZIANE KOMENTARZE :)



10 komentarzy:

  1. Na tym gifie Kook wygląda, jak by dubał w uchu :P
    Suga...<3
    HoSeok na tym gifie ma chyba więcej swagu niż Suga :P
    A sama reakcja Jungkooka był <3 :D
    Czekam na dalsze prace :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah cieszę się, że reakcje przypadły ci do gustu ^^

      Usuń
  2. Kyaaa!!! To było ekstra XDD Tylko... Kookie mnie niósł na rękach (aww) a mó Sługa go zhejcił... Mam mieszane uczucia *~* Co nie zmienia faktu, ze to wyszło po prostu świetnie XDD
    Pozdr~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobało ;)
      Mam nadzieję, że kolejne reakcje pojawią się niebawem :D

      Usuń
  3. Aigoooooo, aigo aigo!
    Kocham tego bloga, kocham Ciebie! XD To było cudne, nosz wszyscy tacy wspaniali *Q* XD
    Wybacz za feelsy *.*
    Suga, o mój boże~
    Weny, pozdrawiam~ <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że reakcje BTS przypadły ci do gustu ^^
      Mam nadzieję, że te co mam w planach, również ci się spodobają :)

      Usuń
  4. Ja tam bym na taehyunga wyskoczyła przytulajac go oczywiście ale dobra xD. Czeeeekaaam na wieeeeceeej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejne reakcje/scenariusze pojawią się już niebawem ^^

      Usuń
  5. Słodko <3
    Nawet w takich "Danger" scenariuszach potrafisz zawrzeć tyle cukru, że aż chce się rzygać. W pozytywnym tego słowa znaczeniu ^^
    Zapraszam na nowe rozdziały do mnie~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Am...cieszę się mimo wszystko, i oczywiście już niedługo do ciebie wpadnę ^^

      Usuń

Obserwatorzy