niedziela, 26 czerwca 2016

#34 Reakcja BTS Gdy jesteś przeziębiona

Witam <3
Przybywam do was z reakcją, ponieważ dawno żadnej nie było.
Tym razem padło na BTS, ale już niedługo pojawią się również inne zespoły :)
Mam nadzieję, że się wam reakcja spodoba ^^
Zapraszam <3
~ ~
JIMIN
Park widząc cię, jak siedzisz smutna na kanapie, trzymając w lewej dłoni pilot, a w prawej chusteczkę, poczułby się naprawdę źle. Westchnąłby cicho, po czym powiedziałby.
-Mówiłem kochanie, żebyś nie wychodziła w tak paskudną pogodę w koszulce. Teraz jesteś chora przez co czuję się naprawdę źle, widząc cię w takim stanie - po czym wziąłby cię na ręce, i wolnym krokiem skierowałby się do swojego pokoju. Będąc już na miejscu, położyłby cię na łóżku, szepcząc.
-Poleżymy razem, to  może ci przejdzie słońce - po tych słowach, cmoknąłby cię czule w czubek głowy. 
https://67.media.tumblr.com/06f9ac8c2a2b9a0a8fe9eedfd06b1a27/tumblr_ntkpi4kpfE1uc15e8o1_500.gif  

J-HOPE
HoSeok siedziałby na krześle w garderobie uważnie cię obserwując. W pewnym momencie dostrzegłby, że twoje policzki są rumiane, a oczy załzawione. Wstałby gwałtownie z krzesła tym samym zbliżając się do ciebie,i jednocześnie mówiąc.
-Gorąco ci? Aish kochanie, dlaczego mi nie powiedziałaś, że jesteś przeziębiona? Zostalibyśmy w domu - po czym usiadłby obok ciebie, tuląc cię i całując w skroń.
 http://data3.whicdn.com/images/163503708/large.gif  

RAP MONSTER
Lider byłby zbyt zajęty tworzeniem nowego tekstu by zauważyć, że źle się czujesz. Mimo że kaszlałabyś i kichała, on wciąż byłby wpatrzony w popisaną kartkę.
-Namjoon - jęknęłabyś, bardziej otulając się kocem.
-Hm?
-Źle się czuję - mruknęłabyś, podchodząc do niego. Blondyn spojrzałby na ciebie, po czym zmarszczyłby nos, mówiąc zatroskanym głosem.
-Źle się czujesz? Jesteś strasznie blada kochanie. Dlaczego mi nie mówiłaś, że źle się czujesz?
-Mówiłam ci o tym przez pięć minut, ale byłeś zbyt zajęty - oznajmiłaś, patrząc na niego wrogim wzrokiem. Koreańczyk słysząc to, speszyłby się przepraszając cię i jednocześnie obiecując, że teraz będzie wyłącznie do twojej dyspozycji. 
https://65.media.tumblr.com/928f92ce086fe437a4a0f3f6612dd939/tumblr_inline_npquj906Po1rnuynf_540.gif  

JIN
Gdy poinformowałabyś swojego chłopaka o tym, że źle się czujesz Jin zamieniłby się w bardzo troskliwego chłopaka. Chodziłby za tobą i ciągle pytałby czy jest ci lepiej. Gdy położyłabyś się spać, ponieważ miałabyś gorączkę, on siedziałby na krześle obok łóżka, patrząc na ciebie zatroskanym wzrokiem. Jeździłby dłonią po twoim nagim ramieniu, od czasu do czasu, szepcząc jak bardzo cię kocha.
-Oppa, połóż się ze mną, zamiast tak siedzieć - szepnęłabyś z lekką chrypką w głosie. Brunet słysząc to, od razu położyłby się obok ciebie, tuląc cię bardzo mocno, mówiąc.
-Rano, gdy tylko wstaniesz zrobię ci przepyszne śniadanie, po czym pójdziemy do lekarza. Nie chcę byś cierpiała przez te cholerne przeziębienie - po tych słowach, ucałowałby cię lekko w rozgrzane czoło, jeszcze bardziej cię do siebie tuląc.
 https://33.media.tumblr.com/c5bfa4e8934bfe621c388f4ec8857b92/tumblr_mq0qmkOZKR1spoawio1_500.gif  

TAEHYUNG
Mimo  że TaeTae uchodzi za bardzo roześmianego i dziecinnego chłopaka z BTS, w chwili gdy dowiedziałby się, że jesteś przeziębiona, stałby się naprawdę poważny. Obserwowałby cię cały czas, robiłby ciepłą herbatę i co chwilę nakładał na ciebie nowe koce z pokoi jego przyjaciół. 
Całowałby cię cały czas, dając syrop i tabletki przeciwgorączkowe. Tuliłby cię z troską jednocześnie drżąc ze strachu, że jego ukochana jest chora.
-Następnym razem będę cię pilnował, gdy będziesz gdzieś wychodziła. Teraz jestem tak przerażony, że jesteś przeziębiona i masz wysoką gorączkę, że czuję jakbym sam ją miał. Kocham cię i nie chcę byś cierpiała - po tych słowach, ucałowałby cię w czubek nosa, jednocześnie jeżdżąc zimną dłonią po twoim nagim udzie. 
http://38.media.tumblr.com/1ad9fbe31f38ec5a276c788fd479120e/tumblr_nb58g4L41u1tq26sgo2_250.gif 

JUNGKOOK
 Chłopak dowiedziałby się o twoim przeziębieniu w momencie, gdy miał próbę. Dowiadując się o tym, jego uśmiech znikłby z twarzy , ustępując miejsca grymasowi. Cały czas patrzyłby na ciebie ze strachem w oczach, obawiając się że twoje przeziębienie to coś gorszego niż zwykły katar i gorączka. Nie umiałby się skupić ogarnięty strachem przed utratą najważniejszej osoby jego życia.
Gdy próba skończyłaby się w miarę szybko, brunet poprosiłby RapMon'a o to, by pozwoliłby mu wrócić z tobą do dormu. Gdyby tylko uzyskał zgodę, ruszyłby z tobą w stronę wyjścia, mówiąc.
-Dlaczego mi nie powiedziałaś? Wiesz, jak bardzo się teraz o ciebie martwię? Nie chcę by coś ci się stało, a ty jedziesz z nami na próbę, wiedząc że jesteś przeziębiona. Nie chcę ____ by twoje przeziębienie zmieniło się w coś o wiele bardziej gorszego. Mam nadzieję, że następnym razem mi powiesz, bo ja naprawdę nie chcę cię stracić - po tych słowach, ucałowałby się w policzek, otwierając drzwi wyjściowe z wytwórni.
https://38.media.tumblr.com/0992ee37d26c6ecc56b2834ecda72f36/tumblr_inline_o4pg0dxPB71tix4eh_500.gif  

SUGA
Jin jako pierwszy dowiedziałby się o twoim przeziębieniu. Nie czekałby długo z poinformowaniem twojego chłopaka o twoim obecnym stanie. Raper dowiadując się o twojej wysokiej gorączce i osłabieniu, byłby naprawdę zły i lekko zawiedziony, że mu nie powiedziałaś o chorobie. 
Gdyby tylko cię zobaczył, zacząłby robić ci wykład o wzajemnym zaufaniu i mówieniu sobie prawdy. Gdy tylko zauważył, że robisz się coraz bledsza, zaprowadziłby cię do swojego pokoju, mówiąc.
-Widzisz co narobiłaś? Gdybyś mi powiedziała, że jesteś chora, mogłoby to się zakończyć zupełnie inaczej. ____ to naprawdę było nieodpowiedzialne - po tych słowach, położyłby cię na łóżku, okrywając fioletowym koce. Spojrzałby na ciebie smutnym wzrokiem, dalej mówiąc.
-Kocham cię i nie chcę by w przyszłości znów działy sie takie rzeczy. Mówi mi za każdym razem, że źle się czujesz, a może mógłbym coś na to poradzić. Naprawdę chcę uniknąć momentu w którym musiałbym cię zawieść do szpitala - po czym skończyłby, kładąc się obok ciebie. Schowałabyś twarz w zagłębienie jego szyi, jeszcze bardziej przerażając tym rapera, ponieważ byłabyś niezwykle rozpalona przez wysoką temperaturę. 
-Gdybym tylko mógł jeszcze jakoś ci pomóc - szepnąłby, tuląc cię do siebie. 
  
http://33.media.tumblr.com/da4ec110b9a4e0cf352acbf86cdf0524/tumblr_nqz5hgyEPo1qmzz57o1_400.gif
Kolejna reakcja już za nami :)
Podobała się?
Mam nadzieję, że tak ^^
MILE WIDZIANE KOMENTARZE :D

10 komentarzy:

  1. A wiesz, że ja byłam chora, kiedy był ostatni tydzień szkoły?
    To ja się teraz pytam...
    DLACZEGO JUNGKOOK DO MNIE NIE PRZYJECHAŁ!?
    (sorry poniosło mnie xd)
    Słodko <3
    Czekam na więcej :)
    Weny~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah może się zgubił? xD
      Spokojnie, może jeszcze do ciebie wpadnie ^^

      Usuń
    2. We własnym umyśle chyba xd
      Ja mam nadzieję :P

      Usuń
  2. Ja i lekarz?! No co ty... . Boję się lekarzy. Nie że coś ale ten gif z sugą skojarzył mi się z takim czymś z mojej wyobraźni "kiedy Milik strzelił gola" i on mówi "o cieee... ".
    Pozdrowionka i weny~

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja i lekarz?! No co ty... . Boję się lekarzy. Nie że coś ale ten gif z sugą skojarzył mi się z takim czymś z mojej wyobraźni "kiedy Milik strzelił gola" i on mówi "o cieee... ".
    Pozdrowionka i weny~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah okey xD
      Ja np. lubię, jak mnie kłują igłą xD Dziwne, ale tak już mam ^^

      Usuń
  4. Boże, jak ja bardzo kocham te reakcje, noo
    To było takie urocze <3
    Ten gif Jimina prześladuje mnie od kilku dni, NO JEGO OCZĘTA, USTA I ASDFGH <3
    Przepraszam, ponosi mnie
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aish też mi się tu spodobał, dlatego też tu się znalazł :)

      Usuń
  5. Awww... Kookie i Sługa i8 V i ...

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy