wtorek, 28 czerwca 2016

#35 Reakcja Block B Gdy ma zły dzień


Witam <3
Przed wami kolejna reakcja, lecz tym razem Block B ^^
Nie będą one raczej zbyt długie, ale mam nadzieję że mimo to przypadną wam do gustu :)
Zaczynajmy  :)
~ ~ ~ 
ZICO
Lider w momencie, gdy przekroczyłby próg dormu, od razu rzuciłby kurtkę gdzieś w kąt i mamrocząc przekleństwo, skierowałby się od razu do swojego pokoju, nie zwracając na ciebie zbytnio uwagi. 
Będąc w pomieszczeniu, usiadł by na podłodze, oparłby głowę o ścianę cicho wzdychając. 
-Jiho? Co się stało? - zapytałabyś niepewnie, widząc jak blondyn przygryza nerwowo wargi, starając się opanować. 
-Nic - warknąłby, przeczesując swoje włosy.
-Nie rób ze mnie idiotki Woo. Coś się stało, a ty nie chcesz mi powiedzieć - oznajmiłabyś z nutą zdenerwowania w głosie. Raper kolejny raz mruknąłby przekleństwo, obracając się bardziej w twoją stronę. 
-Kolejny raz pod rząd nie potrafię napisać tekstu piosenki. Szlak mnie trafia, gdy widzę i słyszę, jak chłopaki mają mi za złe, że wciąż nie ma nic nowego. Próbuję, ale za cholerę mi to nie wychodzi.
- Musisz dać sobie trochę czasu kochanie. Nie wszystko od razu przychodzi z taką łatwością. 
-Ale wcześniej to było....łatwiejsze - po tych słowach, schowałby twarz w dłoniach, czują się coraz bardziej bezsilnym. Przybliżyłabyś się do niego, całując go w czubek głowy , szepcząc.
-Spokojnie Jiho oppa. Wiesz, że zawsze mogę ci pomóc, pamiętaj o tym - blondyn, słysząc to przyciągnąłby cię do siebie, chowając twarz w zagłębienie twojej szyi i mamrocząc.
-Tak cholernie cię kocham ____.

                                                http://24.media.tumblr.com/fe4d7e6f930780c00c2c209828ac1371/tumblr_n42lhhgVhY1qk1bl4o2_250.gif  

 KYUNG
Pierwszy raz w życiu, widziałabyś tak wściekłego chłopaka. Szatyn, przeklinałby na głos od czasu do czasu pięścią uderzając w ścianę.
-Jasna cholera - warknąłby, zjeżdżając plecami po ścianie w dół - dlaczego nigdy nic nie idzie po mojej myśli? - zapytałby łamiącym się glosem, patrząc na ciebie dużymi oczami. 
Usiadłabyś obok niego, chwytając jego zimne dłonie, i patrząc w jego oczy oznamiłabyś.
-Dlaczego, gdy masz problem do mnie z tym nie przychodzisz? Jesteśmy parą oppa, pamiętaj o tym.
-Wiem, miałem nadzieję że sam sobie jakoś poradzę, ale - urwałby w połowie, czując jak jego serce przyśpiesza pod wpływem nerwów. 
-Każdemu zdarza się zły dzień, ale to nie powód by się tak zachowywać oppa - skarciłabyś go - spójrz, nasza sypialnia jest jak po przejściu huraganu - dodałabyś, kręcąc głową.
-____ naprawdę przepraszam.
-Dobrze oppa, już dobrze - szepnęłabyś, tuląc go do siebie. 
http://i.imgur.com/6iP6oyK.gif  

B-BOMB
Minhyuk siedziałby na kanapie w garderobie, oddychając głęboko jednocześnie, starając się opanować nerwy. On i P.O pokłóciliby się o drobiazg, przez co twój chłopak mógłby zaliczyć dzień do najgorszych. Każda drobna rzecz, która by mu nie wychodziła, kończyłaby się krzykiem i przekleństwami z jego strony.
-Lee Minhyuk - zaczęłabyś poważnym tonem, widząc jak szatyn wyrywa zdenerwowany kartkę z notesu - co się z tobą dzieje?
 -Mam po prostu zły dzień. Przecież mam prawo raz na jakiś czas wkurzać się bez powodu, prawda?! - warknąłby, spoglądając na ciebie spod łba. 
-Masz prawo, ale to nie znaczy, że masz się zachowywać w TAKI sposób - powiedziałabyś spokojnie, mimo że w środku ciebie gotowałoby się - jeśli chcesz możemy o tym porozmawiać - dodałabyś, gładząc go po policzku.
-Dobrze kochanie, pogadamy w dormie, dobrze?
-Dobrze, ale pamiętaj że o tym nie zapomnę i na pewno o tym porozmawiamy  - szepnęłabyś mu na ucho, całując go lekko. 
http://33.media.tumblr.com/11ca433783b32d6c49e81dd1c602b880/tumblr_mtscrlqxRt1r0xrqho1_500.gif
 

U-KWON
 Obudziłabyś się w środku nocy, słysząc jak U-Kwon mamrocze coś pod nosem.
-Oppa? Dlaczego nie śpisz? Jest po drugiej w nocy - szepnęłabyś zaspana.
-Przepraszam, obudziłem cię?
-Tak jakby - odparłabyś, siadając na łóżku. Blondyn stałby przy oknie, ubrany jedynie w spodenki. Jego twarz byłaby niezwykle poważna, a oczy lekko zaszklone.
-Co się stało oppa? - zapytałabyś, tuląc się do niego. Koreańczyk oparłby brodę na twojej głowie, mówiąc drżącym głosem.
-Po prostu mam zły dzień, a raczej noc - zaśmiałby się gorzko - to nic wielkiego, nie musisz się martwić kochanie - dodałby, całując cię w czubek głowy.
-Będę się martwiła, ponieważ coś musiało się stać skoro nie śpisz i masz tak smutny głos - odparłabyś, patrząc mu w oczy.Chłopak jedynie uśmiechnąłby się czule, szepcząc.
-Jesteś moim skarbem ___, pamiętaj.
   https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhwvf_GdjLX_rwsFeTdMeg-LFfUbF8l8ZqH1SRIYDA1jmEtSqrtpuhBe1UJJYYzFAs2afIKAlyfSYVaRVp0RCqUbNj35mhUBjtQhm16shbr3AMBa6vOxOOK3Xl9L_rQlQYEPll8_l_ZZ3jv/s1600/tumblr_mtsc6eAPsc1qk1bl4o1_500.gif

JAEHYO
Brunet nie okazywałby tego, że ma zły czas. Starałby się być miły i uśmiechać się tak, jak zawsze miał to w zwyczaju. 
Lecz w pewnym momencie po prostu by wybuchł, krzycząc i klnąc na chłopaków z zespołu. Gdy tylko ochłonąłby, usiadłby na podłodze, podkulając nogi pod brodę i chowając twarz w dłoniach. 
-Jaehyo - szepnęłabyś, tuląc go do siebie - dlaczego tak na nich nawrzeszczałeś? Co się stało?
-Aish - jęknąłby, patrząc na ciebie smutnym wzrokiem - po prostu....poniosło mnie - dodałby nie pewnym głosem. Koreańczyk nie chciałby cię  martwić, więc dlatego skłamałby, mówiąc że już lepiej się czuje i że nie musisz się o niego martwić.
http://65.media.tumblr.com/5a565bba19829ef3d1937920dd025408/tumblr_inline_nftnoo1IG61skf5x5.gif  

P.O
Raper jako jedyny z chłopaków od razu powiedziałby ci co go gnębi. Porozmawiałby z tobą szczerze.
-Kochanie - zaczęłabyś - naprawdę nie masz czym się martwić, to minie.
-Nie sądzę - jęknąłby, kładąc głowę na twoich udach.
-Naprawdę oppa, nie raz też tak miałam i wszystko kończyło się dobrze.
-Aish - mruknąłby - skoro tak mówisz to....musi tak być - dodałby z lekkim uśmiechem.
 http://www.noonafan.com/wp-content/uploads/2014/03/maknaepo.gif  

TAEIL
Taeil mając zły dzień, stałby się cichy i markotny. Od czasu do czasu, zerkałby na ciebie, zastanawiając się jednocześnie, czy rozmowa z tobą byłaby dobra. 
Po kilku sekundach, podszedł by do ciebie, posadziłby cię na swoich kolanach i po prostu bez słowa wtulił się w ciebie. 
-Co się stało?
-Nic kochanie, po prostu się do ciebie tulę - szepnąłby, jeszcze bardziej się do ciebie tuląc.
-Oppa, widzę że coś jest nie tak. Powiesz mi?
-Może później. Teraz po prostu mnie przytul i pocałuj, a na pewno te wszystkie złe rzeczy miną - szepnął, złączając wasze usta. 
http://66.media.tumblr.com/19e68452a0266103ef7cba3adef2bdbb/tumblr_mibhtf6zmb1qdjbsbo1_500.gif  
Co sądzicie o reakcji? 
Podobała wam się?
Przepraszam za wszelkie możliwe błędy, ale jest już późno, więc mój mózg wolno pracuje.
Mimo to mam nadzieję, że nie ma dużo błędów ^^
MILE WIDZIANE KOMENTARZE :)
P.S
 https://66.media.tumblr.com/10863bfe0b6bebf7cc583d4d4e40c76d/tumblr_inline_o1qfuqMJvh1ri5sji_540.gif 
Boziu kocham jego głos <3

12 komentarzy:

  1. Taeil po prostu był super
    Wogule twoje opowiadania/scenariusze sa super. Nie moge się doczekać kolejnej reakcji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak cholernie miłe słowa <3

      Usuń
  2. Taeil zdobył moje serducho *~* <3
    A JiHo strasznie mi przypomina moją przyjaciółkę *Q*
    To było super, każda taka reakcja przpomina mi, że muszę zacząć słuchać Block B D: <3
    Pozdrawiam, i weny~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że reakcja przypadła ci do gustu. Już niedługo powinny pojawić się kolejne :)

      Usuń
  3. 1. Widzę tytuł. Na pewno będzie to coś fajnego.
    2. Zico tak bardzo podobny do... W sumie do kilku osób, które znam xd
    3. Fakt, Taeil był uroczy. A czytając P.O tak mi się głupio skojarzyło... Nie raz, to znaczy co miesiąc? XDD (zua ja xd)
    4. Gif numer ostatni mnie rozwalił. To Woozi, tak? Powiedz, że to on *.* XDD
    Sorki za tak nieogarnięty komentarz xd
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to był Woozi, Boziu jak ja uwielbiam jego głos i uśmiech <3 ^^
      Cieszę się, że reakcja ci się spodobała :)

      Usuń
    2. Nie no, ale Woozi x3 Ten jego uśmiech *x* Sorki, że tak odnośnie gifa niezwiązanego z treścią posta, ale... No Woozie no! <333
      Sorry, spam (chyba XDD) Nie obraź się, nie mogłam się powstrzymać, żeby to napisać x3
      Pozdr~

      Usuń
    3. A mogę zamówić scenariusz z Wooziem? Tak pomyślałam, że może bym coś konstruktywnego wpisała... XD Mogę? Pięknie proszę... ^.^
      Hihi XD
      Pozdr~

      Usuń
    4. Oczywiście, że możesz zamówić scenariusz ^^
      Mam nadzieję, że uda mi się go szybko wstawić :D
      Masz może jakieś szczególne wymagania?
      Nie wiem... ma być to kryminał/coś uroczego/dramatycznego/psychopatycznego ? xD
      Wiesz, chciałabym wiedzieć, które z nich byś chciała :D

      Usuń
    5. Woozi i coś innego niż urocze? Niee, zostańmy przy czymś ociekającym cukrem XDD
      Chciałabym coś bardziej zwyczajnego, przyziemnego itd. Za dużo ostatnio tych z gatunku szokujących ;3
      Pozdrawiam~

      Usuń

Obserwatorzy