niedziela, 19 czerwca 2016

A.R.M.Y pokazuje swój "talent" rysunkowy xD

Witam moje kochane słoneczka <3
Z racji tego, że nie mam kompletnie weny na pisanie, postanowiłam sobie coś porysować.
Mój "talent" do rysowania ogranicza się do tworzenia jakiś domków, lasów i kółek, które w mojej wyobraźni wyglądają jak ludzkie twarze xD
Jeśli już coś bazgrolę na tej kartce to są to - w dużej mierze - postacie z mangi, anime czy też księżniczki Disney'a ( od czegoś trzeba zacząć xD)
Także ten....
Chciałam wam tylko pokazać co udało mi się narysować, patrząc na jedną z prac w Internecie.
Do ideału mojej pracy jeszcze bardzo daleko, ale...chyba źle nie wyszło?
Na każdej swojej pracy, podpisuję się Inas, ponieważ bardzo lubię ten pseudonim ^^
Co mnie skłoniło do opublikowania rysunku?
Cóż wpierw na pewno talent osoby, która wstawiła ten rysunek na grafikę w Internecie.
A drugą rzeczą to... moje dwie Nadzieje. M-Hope i OlgaHope ( tak tak o was mówię dziewczynki ^^)
Pokazały swoje prace na własnych blogach, które mi się spodobały, więc i ja postanowiłam coś wstawić xD
A co raz się żyje ^^

Jeśli chodzi i kolejne posty to... nie mam pojęcia kiedy je wstawię. Miałam nadzieję, że uda mi się w tym tygodniu, no ale....moja wena postanowiła wyparować zostawiając mnie z ogromną pustką w głowie.
Jeśli mi się uda, to w przyszłym czasie może coś się pojawi, ale nie obiecuję.

Co sądzicie o moim "rysunku"?
Tylko wiecie....szczerze mi tu xD
Zniosę każdą krytykę ^^
A teraz ślę wam piosenkę, którą wręcz ubóstwiam :)
Chłopcy niedawno zadebiutowali, a ja już chyba mam biasa xD Tak, tak szybka jestem, wiem ^^
(KLIK)
Mam nadzieję, że piosenka wam się spodoba :)
 https://45.media.tumblr.com/499d32954834b39c37a063879c9aa08c/tumblr_o1cojm5eBA1qfyz9mo4_250.gif
 (Tak, tak to o niego mi chodzi ^^ J.Jun, chyba mam słabość do chłopaków o białych/blond włosach i cudownym uśmiechu ^^)

7 komentarzy:

  1. *Q*
    Mi się obrazek bardzo podoba, szczególnie, że nie potrafię rysować włosów XD
    Dosyć nie lubię prac ołówkiem, ale że ja nie lubię też rysować twarzy, to podziwiam ;*;
    I swoją drogą, jakoś tak mnie urzekł ten kształt ust XD
    Boże, moja reakcja na MAP6 była:
    "Ok chłopcy, STOP. Kim wy jesteście do diabła? Wszystkie nowsze zespoły mają urocze piosenki, a wy kurde 'Swagger Time'? Co wy, Suga?" XD
    Spodobali mi się *Q*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O taaak... Więcej swaggerów, tacy są najlepsi XDD Odnośnie rysunku: nie jest źle, aczkolwiek wydaje mi się, że powinna mieć trochę więcej włosów z prawej strony tak gdzieś na wysokości twarzy... chyba, że tak miało być, jak tak, to się nie czepiam XDD
      Ogólnie trudno jest mi się wypowiadać na temat czyichś prac, jeżeli nie mam odniesienia do tego, co było inspiracją. Cóż, ja tam nie przepadam z rysowaniem ludzi, chociaż od czasu do czasu mi się zdarza... Zdecydowanie bardziej wolę rysować/malować zwierzęta (polecam akwarelki... ale nie te takie dla dzieci, bo one są beznadziejne, tylko te takie prawdziwe XDD Chociaż one sobie troszkę kosztują, więc w sumie chyba nie powinnam polecać... A, walić to XD)
      Więc... to chyba tyle... tak, chyba tak. Zatem życzę ci weny, bo jestem bardzo ciekawa, cóż takiego pojawi się tu w najbliższym czasie, a znając twoje prace, to sie nie zawiodę ^^
      Pozdrawiam~

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę, że i rysunek oraz piosenka MAP6 wam się spodobały ^^
      Już może niedługo pojawi się coś na blogu.... ale mam w planach jeszcze małą niespodziankę dla was, więc..mam nadzieję, że to wypali ^^

      Usuń
  2. Nie tak dawno GOT7 spadło trochę niżej w moim sercu, a zastąpiło je BTS...Ciekawe, czy teraz BTS nie spadnie niżej, a zastąpi je MAP6 xD
    Ja jeszcze kurde no nie mam biasa...W BTS też się na niego długo zastanawiałam, ale jakoś tak wyczuwałam, że będzie to Jungkook (mam węch psa:P).
    Też kiedyś miałam słabość do blondynów, ale odkąd pojawił się Kook, moja idealność do facetów zmieniła się o 100 stopi...Chcę w przyszłośći kogoś takiego jak Ciastek xD
    A oni nie zadebiutowali z tą piosenką? https://www.youtube.com/watch?v=O7zXceein9E
    Ale ta Swagger time dużo bardziej mi się podoba :D
    Dzięki, że mnie dobiłaś...jestem już pewna, że rysuje najgorzej na świecie :P
    W ogóle chyba muszę usunąć ten portret Kook'a z mego bloga...
    Suga ma konkuręcje jeśli chodzi o swag :p
    I Jungkook też, bo on jest moim biasem ever, a tam są tacy przystojniacy, że ...łochochooo :P
    Ty masz chyba talentów po głowę. Ładnie rysujesz, wspaniale piszesz i ubóstnie komentujesz xD
    Weny~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację zadebiutowali z piosenką Storm, ale mi bardziej do gustu przypadła piosenka Swagger Time ^^
      I nie usuwaj swojej pracy z bloga! Powinna tam być i już :D
      A co do talentów....coś ty xD
      Tak się tyko wydaje :P

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Też tak chce O.O
    Cudo, jakbym miała taki talent...
    Rysunek pomimo iż jest moją pasją, nie potrafię, po prostu nie xP Chciałabym zobaczyć jeszcze kilka twoich prac, ponieważ są bardo dopracowane i estetyczne <3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy