wtorek, 2 sierpnia 2016

#47 Reakcja BTS Gdy ich podglądasz, jak się przebierają

Witam <3
Przybywam do was z kolejną reakcją z BTS, którą zamówiła M ^^
Reakcje z BTS pisze mi się naprawdę szybko i łatwo pod warunkiem, że mam wenę, a tak się składa, że ją mam :D
Sądzę że reakcje raczej nie będą należeć do grzecznych  (if ju noł łot aj min xD ). Muszę napisać lekko zboczoną ( jeśli nie bardzo ), ponieważ naczytałam się na blogu Cherry 123, niegrzecznych rzeczy i...no wiecie.... xD
Dobra żeby nie było Słoneczka coś czuję, ze to będzie lekkie +18 xD
Mam nadzieję, że reakcje przypadną wam do gustu ^^
Zapraszam <3
~ ~
JIMIN
 Chłopak w momencie, gdyby przyłapał cię na podglądaniu podczas przebierania, uśmiechnąłby się lekko. Zamiast czuć się zawstydzonym, on czułby się bardzo męsko. Wystawiłby język podobnie do V, który zawsze tak robił na koncertach i nie tylko, po czym podszedłby szybko do ciebie. Przyciągnąłby cię szybko do siebie, szepcząc.
-Podobam ci się, prawda?
-J-jimin - mruknęłabyś mocno speszona, mimo że Park byłby twoim chłopakiem, czułabyś się lekko skrępowana co bawiło szatyna. 
-Aish jesteś taka urocza - zaśmiałby się, jeżdżąc dłonią pod twoich plecach, którą miał pod twoją bluzką - chcesz zobaczyć co jest pod mniejszą ilością ubrań? - zaśmiałby się, przygryzając płatek twojego ucha. 
-Zbok - zaśmiałabyś się, odsuwając się od niego, jednocześnie zdając sobie sprawę z tego, że tancerz nie zamierzałby się poddawać. 
https://66.media.tumblr.com/4e1a3422caac6594862431c2160db336/tumblr_nvx2rjlT7L1u0yhblo5_500.gif 

J-HOPE 
Chłopcy mieliby sesję zdjęciową do jednego z magazynu, byłabyś z nimi w garderobie, czekając na swojego chłopaka. W pewnym momencie zauważyłabyś go, gdy się przebierał, przez co od razu zrobiło ci się gorąco na widok jego abs'a. Co prawda nie raz go widziałaś takiego, lecz w tamtym momencie byłoby to dla ciebie naprawdę interesującym widokiem. 
-Kochanie? - zaśmiałby się brunet, obracając się w twoją stronę - zamknij buzię  -dodałby, podchodząc szybko do ciebie - podglądałaś mnie zboczuszku - dodałby, pstrykając cię lekko w nos, przez co zarumieniłabyś się lekko. Przez chwilę miedzy wami trwałaby cisza, którą przerwałby niski i zachrypnięty głos HoSeoka, tuż przy twoim uchu - widzę, że chcesz więcej kochanie, to dobrze - szepnąłby ci do ucha, po czym odsunąłby się od ciebie, rozbierając się powoli by sprawić żebyś się jeszcze bardziej zawstydziła, ponieważ uwielbiał ten moment.
 http://pa1.narvii.com/5783/4c7e50d049f46dd1de909db9ac412d77682956a5_hq.gif  

JUNGKOOK
Weszłabyś po cichu do pokoju Kook'a, myśląc że ten śpi. Jednak w momencie gdybyś przekroczyła próg pokoju, ujrzałabyś maknae w samych bokserkach.
-Kook? - pisnęłabyś zawstydzona, gdy chłopak chciałby je zdjąć by pójść się wykąpać. W momencie, gdyby chłopak cię zauważył, uśmiechnąłby się łobuzersko, podchodząc do ciebie powoli, sprawiając że na twojej buzi pojawiły się ogniste rumieńce. 
Kook zamiast tak, jak zawsze się rumienić, zmieniłby się do niepoznania. Chwyciłby twoją koszulkę, unosząc ją powoli do góry i szepcząc ci do ucha różne słówka. 
-Kookie - mruknęłabyś zawtydzona - Jungkook - dodałabyś jeszcze ciszej, czując na swoim brzuchu duże i ciepłe dłonie chłopaka. 
-Kochanie - jęknąłby ci do ucha, zagryzając lekko jego płatek - nie ładnie podglądać. 
-Ale ja - urwałabyś, ponieważ chłopak musnąłby twoje usta. Po krótkiej chwili odsunąłby się od ciebie , uśmiechając się słodko.
-Pójdę pod prysznic, dobrze? - zaśmiałby się, idąc w samych bokserkach w stronę drzwi - ale pamiętaj __, że za podglądanie spotka cię kara - dodałby, zagryzając lekko wargę jednocześnie wykonując zboczone ruchy.
 http://67.media.tumblr.com/142e2c0ca633100bc10168b1e6fe545c/tumblr_inline_o8j7quUeAN1smhyns_500.gif  

JIN
SeokJin nie różniłby się za bardzo od reakcji poprzednich chłopaków. Wpierw stałby zaskoczony, trzymając dłoń na ręczniku, który miał owinięty wokół pasa. Przyglądałby ci się z otwartą buzią i lekkimi rumieńcami, po czym nagle uśmiechnąłby się łobuzerko, patrząc na ciebie z góry na dół.
-Długo tak na mnie patrzysz? - zapytałby, podchodząc powoli do ciebie. Byłabyś w kompletnym szoku, ponieważ przeważnie zachowywał się bardziej nieśmiało w stosunku do ciebie, mimo że bylibyście parą z dwuletnim stażem - nadal nie znam odpowiedzi - szepnąłby, bawiąc się guzikiem od twojej koszuli, jednocześnie patrząc w twoje oczy.
-ja...tylko kilka...minut - wyszeptałaś, czując ogromne gorąco w całym swoim ciele. 
-Aish, skarbie - szepnąłby, po czym chwyciłby cię gwałtownie za ramiona i oparłby cię mocno o ścianę, całując cię po szyi - kocham cię - wyszeptałby między pocałunkami, uśmiechając się lekko na samą myśl, że podobał ci się widok, gdy cię przebierał.
 

SUGA 
Raper, starałby się nie okazywać tego, że widzi, jak mu się przypatrywałaś z lekkim uśmiechem i zagryzioną wargą. Odpędzałby od siebie różne niegrzeczne myśli, które same wpadały mu do umysłu i sprawiały, że coraz bardziej nie potrafiłby się powstrzymać. 
W pewnym momencie dobiegłby cię głos Sugi.
-Nie patrz tak na mnie - zacząłby z powagą, zdejmując koszulkę, którą kilka minut temu ubrał po kąpieli - rozpraszasz mnie - dodały, obracając się w twoją stronę. 
-Tylko ci się przyglądam oppa - odparłaś, patrząc na niego z góry na dół. W momencie, gdy powiedziałabyś "oppa", Suga przestałby racjonalnie myśleć. Zgasiłby nagle światło, podchodząc do ciebie niemal bezszelestnie.
-Oppa? - wyszeptałabyś, nie wiedząc co twój chłopak miałby na myśli. Nagle poczułabyś dłonie Koreańczyka na swoich biodrach, po czym uniósłby cię do góry, przez co musiałabyś opleść go nogami, by nie spaść.
-Uwielbiam, gdy mówisz na mnie oppa takim głosem - wymruczałby ci do ucha, całując cię w zagłębienie szyi, wiedząc że to był twój czuły punkt.
-Chłopcy - wyszeptałabyś między pocałunkami, gdy chłopak, położyłby cię na łóżku.
-Pieprzyć ich - zaśmiałby się, kładąc się obok ciebie i obejmując cię w pasie - nie zamierzam się powstrzymywać ze względu na nich - dodałby, znów cię całując. 
 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhwfkym6zDEaYGTlKbs23JDO5VWUFQIuPs_fTj7OhyphenhyphenidZMZrfgjbIze-uTz2UK2M7X7ZO0XBEppMmVrpyEStLLd9Uo2dTru9jnDe1oS1HffMPjCQnFkDmRWKp10K-wpL6crrOa9zJH0Oos/s400/bts-cute-gif-suga-Favim.com-4115407.gif  

TAEHYUNG
Wokalista stałby przed szafą, zdejmując koszulkę. Patrzyłabyś na niego ukradkiem, uśmiechając się lekko. Zawsze wiedziałaś, że V ma problemy odnośnie swojego wyglądu ciała. Uważał, że wolisz abs, a on nie ma go tak bardzo widocznego, jakby chciał. 
-___? - wyrwałby cię z zamyśleń niski głos V - dlaczego tak na mnie patrzysz? - zapytałby, udając że nie ma pojęcia dlaczego to robisz. 
-Aish wiesz dlaczego - mruknęłabyś mu do ucha w momencie, gdy cię uniósł. 
-Wyglądasz naprawdę seksownie, gdy mi sie przyglądasz - odparłby z uśmiechem, lekko ściskając twój pośladek tym samym sprawiając, że cicho byś jęknęłaś. Szatyn, przyciągnąłby cię do siebie, gdy byłabyś nad nim, po czym rozsunąłby bluzę, gdy przylegałabyś do niego, po czym zasunąłby ją, tak że obydwoje bylibyście pod jego jego bluzą. 
-V - zaczęłabyś, lecz chłopak, zacząłby cię całować, szepcząc.
-Kocham cię zboczuszku, naprawdę bardzo, bardzo mocno.
 http://67.media.tumblr.com/b5dbb635f27919e87a00601e1902237a/tumblr_inline_nea7oe7HTy1r30sk6.gif  

RAP MONSTER
RapMon, przebierałby się po siłowni w momencie, gdyby zauważył że mu się przyglądasz.
-___? Czy ty mnie podglądasz? - zapytałby z uśmiechem, pochodząc do ciebie. 
-Podglądałabym cie, gdybym robiła to w ukryciu, ale przyglądam ci się, stojąc tuż obok ciebie - zaśmiałabyś się, tuląc się do niego. 
 -Uwielbiam, gdy to robisz - zacząłby z uśmiechem, rozpinając ci bluzę - wyglądasz wtedy niesamowicie - dodałby, zdejmując. 
-Co ty masz na myśli?
-Aish, mam na ciebie ogromną ochotę - mruknąłby, idąc z tobą w stronę łóżka. 
-Namjoon - zaśmiałabyś się, czując jego dłonie na swoich biodrach - to nie odpowiednie. 
-Nie odpowiednie jest wiele rzeczy, ale na pewno nie kochanie się ze swoją dziewczyną - szepnąłby rozbawiony, kładąc się tuz obok ciebie z ogromnym uśmiechem i pożądaniem.
https://66.media.tumblr.com/c4418f5a52984b5ba44525069d932317/tumblr_inline_o988wsukVZ1slq2qy_500.gif  
Co sądzicie o reakcji?
Podobała wam się?
Mam nadzieję M, że nie zawiodłaś się na niej, mimo że trochę odbiegła od twojego zamówienia.
Który chłopak z BTS, wam się najbardziej spodobał?
MILE WIDZIANE KOMENTARZE 


19 komentarzy:

  1. OjaOjaOjaOja ! Jungkook'a ... Suga ... BTS !? To było niesamowite! No aż brak słów . Okok wracając , reakcja bardzo mi się podobała , oczywiście jak wiesz nie mogłam doczekać się Kookiego , chociaż wszyscy są nie do opisania ,bo też napisałaś ich wspaniale ! Życzę weny i pozdrawiam ! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę ^^
      Nie sądziłam, że Kook wywoła aż taką sensację ^^

      Usuń
  2. Jezus maria dziewczyno jak ty możesz wogule tak myśleć. Ta reakcja była zajebista. Po prostu ideał właśnie o to mi chodziło. Ty chyba czytasz mi w myślach. Jeszcze raz dodam wyszło zajebiscie!!!!!! Pozdrawiam <3 M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omo, bardzo się cieszę, że jednak ci się spodobało ^^
      Nie byłam pewna, czy taka reakcja przypadnie ci do gustu, ale cieszę się, że jednak spełniłam twoje oczekiwania ^^

      Usuń
  3. Aha...
    - Dziś koniec internetu Olguś - szepcze, zamykając laptopa - Co ja pieprze?! Kuźwa Jungkook przyjeżdżaj do mnie! - Otwiera z powrotem komputer i sprawdza ceny biletów do Korei - Kuźwa nie mam kasy...
    Taka była moja reakcja xd
    I znów jestem wszystkiemu winna xd
    Co ty tam u mnie masz zboczonego...dobra jest kilka one shotów, reakcji, scenariuszy i serii, ale cii xd
    Chyba zostanę twoja muzą, hahaha XDDDDD
    Jeszcze raz przeczytam coś takiego z Jungkookiem i to nie wiem, co zrobię *uśmiecha się do kompa* Jestem normalnym i poczytalnym człowiekiem, tak.
    Weny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I kuźwa ten gif Kookczka...Nie co ja robie?! Boże...chce być normalna! xd

      Usuń
    2. To przez ciebie wyszła taka reakcja xD
      Haha już wiem, żeby nie czytać nic u ciebie podczas pisania reakcji xD
      NIGDY :D
      A Kook? To było ZDECYDOWANIE z myślą o tobie :D

      Usuń
    3. haha xd
      A teraz, akurat będę pisać coś zboczonego u mnie xddd

      Usuń
  4. Kookie!? Wtf? Qtfa jak? XDD
    No i oczywiście mój kochany Sługa XDD ^^ Jego gif wygrał życie XDDD
    Ach, ci faceci... Zawsze tylko o jednym XDD
    Super reakcja x3
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy zobaczyłam gif ciastka, no....musiałam dodać. Chociaż natknęłam się na wiele wiele jeszcze bardziej zboczonych xD

      Usuń
    2. Wile bardzie zboczonych? Dawaj na mojego emaila xddd

      Usuń
  5. Yoongi... Namjoon... naprawdę?
    Mogę umrzeć. Czytałam to jedząc loda, tak. Teraz jestem brudna.
    Rip ja. Pozdrawiam i życzę weny ~E ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah no widzisz? lepiej nie jedz lodów, czytając moje reakcje xD

      Usuń
    2. Czytając Twoje cuda
      Zawsze, ale to zawsze. Jem lody hahaha. Albo palę ://
      Lecz nigdy nie odważe się pić. .. No bo ten no, szkoda telefonu i innych rzeczy. Po co mają być mokre? XDD ~E

      Usuń
    3. Ja, kiedyś piłam soczek. Prawie laptopa zalałam....xd

      Usuń
  6. No ...Kook mnie zabił... Fajny będzie akt zgonu, ja już to widzę XD
    WENY <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Hehe, cudowne reakcje. Wszystkie. Jak zwykle... Suga... uwielbiam go ♥

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy