sobota, 27 sierpnia 2016

Ulubione zespoły A.R.M.Y?

Witam <3
Po kilkudniowej nieobecności, postanowiłam do was przybyć z czymś innym. Jakiś anonimek, zadał mi pytanie, czy mogłabym napisać coś o swoich ulubionych zespołach/zespole, i żebym napisała skąd wzięłam nazwę bloga.
Większość z Was pewnie to oleje, ale co tam xD/
~ ~
Oczywiście nie będę się rozpisywać, ponieważ zespołów mam około piętnastu <?>
Dlatego wymienię tylko kilka.
1. Big Bang - Osobiście uważam, że chłopaki odwalają kawał niezłej roboty. Są mega utalentowani i mają pomysł na siebie i na muzykę, którą tworzą. Ich pierwszą piosenką, którą pokochałam była Fantastic Baby, dzięki niej od razu zyskałam biasa ( tak T.O.P, mowa o tobie xD ).
Dlaczego T.O.P?
W teledysku najbardziej urzekł mnie jego głos i cudowne duże oczy. Aish... jego rap, był pierwszym Koreańskim tekstem, który nauczyłam się w ciągu kilku przesłuchań piosenki xD
http://s14.favim.com/orig/160407/taeyang-daesung-bigbang-seungri-Favim.com-4180029.gif
2.BEAST/B2ST -  Sześciu, różnych od siebie chłopaków, którzy tworzyli/tworzą razem muzykę. Niestety Hyungseung, odszedł, lecz wciąż uważam go za część zespołu. Ich pierwszą piosenką była Baeutiful Night, gdzie zauroczyłam się w rudzielcu, jednak po kilku piosenkach moim biasem stał się Dongwoon, lecz ostatecznie YoSeob stał się jednak moim biasem xD
https://33.media.tumblr.com/7d40f8d7204dc7ad8840b9ccdff5994c/tumblr_ns3puprbUm1s4vz2eo1_540.gif
3.Super Junior - Uf...tutaj mam ogromny dylemat, ponieważ ich lubię... Są świetni, utalentowani, ale było/jest ich tak mega dużo (piętnastu z chłopakami z podgrupy), że do te pory nie potrafię wymienić ich wszystkich pseudonimów. Nie miałam okazji bardziej "zagłębić" się w ich zespół, mimo iż słuchałam ich przez sześć miesięcy bez przerwy. Mimo to mogę przyznać, że moim biasem jest/był (?)  Eunhyuk, chociaż -nie ukrywam- Ryeowook też nie jest mi obojętny xD ( i trochę przypomina mojego byłego xD ) Ich pierwszą piosenką była Mamacita ^^
http://66.media.tumblr.com/3b125ba0b2345d8c03b207a3c8aa5c3a/tumblr_nr5bwlY8KY1qiq56ao1_540.gif
4.B.A.P -Cóż tu dużo pisać. Zabawni, utalentowani i mega pozytywni chłopacy, którzy urzekli mnie swoim teledyskiem i piosenką One Shot, która rozerwała moje serducho. Wciąż nie wiem, kogo wolę bardziej. Himchan czy Zelo....Aish...
 http://66.media.tumblr.com/460d73cf4435a1dbe2028c73ab0b27a6/tumblr_o2mww55pKJ1sv88c3o3_500.gif
5.SHINee - Och...w sumie z czystym sumieniem mogę przyznać, że słuchałam ich przez rok od poznania k-popu i zdecydowanie ten czas, mogę zaliczyć do najlepszych. Wydawało mi się, że nie polubię już innych zespołów, ponieważ byli wyjątkowi. Ich pierwszą piosenką, którą pokochałam była  Lucifer <?> bądź Sherlock, nie mam pojęcia. Pamiętam, jak nie potrafiłam wybrać między Minho, a Key'em xD Niby moim biasem jest Key, ale nie wiem, czy jednak nie będzie nim Taemin ( taka zmienna A.R.M.Y xD )
http://66.media.tumblr.com/c447147f5d973edc74e73df0cfb6f8a8/tumblr_nnifi4uqkB1t5h21vo3_1280.gif
6. Block B - Są dziwni. Mega dziwni. Ale przy tym zabawni i jedyni w swoim rodzaju. Aish, ich teledyski czasem tak mieszają w głowie  xD Trudno ich nie lubić ^^
Moim biasem jest U-Kwon, ale wcześniej był nim Jaehyo :D Pierwszą ich piosenką była Nililli Mambo, Zico i jego dredy to życie xD
 https://kpopandchill.files.wordpress.com/2016/04/tumblr_o5fd25yxfm1r8h094o10_540.gif?w=636
7.EXO- Tak, jak wspominała Beautiful Killer na swoim blogu. Ten zespół raczej zna każda osoba, która lubi K-pop, lub w miarę go kojarzy. Są sławni, utalentowani, przystojni i - nie ukrywajmy - potrafią to wykorzystać. Pomińmy fakt, że należą do SM -_-  Nie wiem dlaczego, ale nie znoszę tej wytwórni... Zła ja...
Ich pierwszą piosenką była ( mam dylemat ) MAMA, lub History ewentualnie Overdrose xD
Moim biasem jest...no okey, tutaj A.R.M.Y ma jeszcze większy, ponieważ uwielbiam Kai'a, D.O, Chanyeol'a i Byun'a oraz Tao xD Także ten...nie wypowiadam się xD
https://66.media.tumblr.com/4c7b275f00a7eeb027650de1bf8a8373/tumblr_oc378cvc861r3hdhfo1_r1_500.gif
8. BTS - Tutaj chyba nie muszę pisać dlaczego ich lubię. Po prostu mają to coś, co mnie cholernie urzekło i dlatego ich uwielbiam ^^
Ich pierwszą piosenką była I Need U lub Dope, nie pamiętam za bardzo....
Moim biasem jest....tutaj mam dylemat, jak w EXO, ale chyba...no...ten... V....ale och...Jungkook i Suga...Aish... nie wiem, nie powiem, wstydzę się xD
 https://66.media.tumblr.com/b9548e6a6e69ce5ea478e3f50e4e1f5b/tumblr_o6v9d4x9lw1v9msx4o1_500.gif

Kolejne pytanie, dotyczyło skąd wzięłam nazwę.
Akurat tak się złożyło, że podczas tworzenia bloga, słuchałam INU i ...tak jakoś wyszło. Mam ogromną więź. W sumie nie ukrywam tego iż Tomorrow jest równie dla mnie ważną piosenką, A.R.M.Y należy do osób upartych i krótko ambitnych.
Od kilku dni mam ogromną ochotę na stworzenie bloga o nazwie Tomorrow, ale czy kiedyś coś takiego nastąpi? Nie wiem... nie wybiegam w przyszłość, a przynajmniej nie tak daleką...

Kiedy kolejne posty i PRZEDE WSZYSTKIM  zamówienia?
Nie wiem, nie mam pojęcia....
Muszę przyznać, że na urlopie mi jest naprawdę dobrze. Nawet bardziej niż dobrze ^^
Spokojnie, kiedyś wrócę jednak ograniczę posty do maksimum...nie będą na pewno tak częste, jak kiedyś. Ale będą, spokojnie ^^

Dobranoc Słoneczka <3

2 komentarze:

  1. Wspomniałaś o mnie na blogu!!! Czuje się jakbym miała SWAG Sugi :D
    W sumie też słucham tych zespołów .. XD
    Są świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem od czego zacząć, dlatego zacznę od Block B xD Zgadzam się z tobą w 100% XDD Szczegół, że Nillili Mambo było moją pierwszą kpopową piosenką, więc tak czy tak zawsze będę na nią reagować pozytywnie XDD
    Słucham wszystkich tych zespołów powyżej, oraz wielu wielu innych XDD A odnośnie pierwszej piosenki, to chodziło ci o pierwszą ich, którą usłyszałaś? Bo się trochu pogubiłam... XDDDDDDD
    O Tomorrow usłyszałam stosunkowo niedawno, ale z miejsca ją pokochałam <3 I pomyśleć, że wykonałam ten ogromny wysiłek i wpisałam ją w yt tylko dlatego, że gdzieś kiedyś przeczytałam, że napisał ją Suga, a akurat wtedy miałam na niego ogromniastą fazę (nadal czasem mam, ale ciii... :3)
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy