środa, 31 sierpnia 2016

#57 Reakcja Block B Gdy jesteś międzynarodową gwiazdą i masz z nimi stworzyć piosenkę

Witam <3
Przybywam do was z reakcją Block B, którą zamówił Anonimek ^^
Mam nadzieję, że się wam spodoba :D
Nie przedłużając...
Zapraszam <3
~ ~
KYUNG
Chłopak w momencie, gdyby dowiedział się, że będzie z tobą współpracował, zacząłby się ogromnie cieszyć. Z niecierpliwością czekałby na twój przyjazd do studia. 
-Jest już ___? - ciągle zadawałby pytania Zico lub P.O tym samym ich denerwując. 
-Przyjechała! - krzyknąłby lider, mając nadzieję że Kyung da mu już spokój. 
-Naprawdę?! Zaraz tu wejdzie! - krzyczałby jednocześnie biegając po studiu, w pewnym momencie wpadłby na ciebie, gdy weszłabyś do pomieszczenia. Upadłabyś na ziemię przez co Kyung, zaczerwieniłby się po same uszy, szepcząc.
-Przepraszam, tak mi cholernie głupio.
-Spokojnie - oznajmiłabyś z delikatnym uśmiechem.
-Przepraszam za tego idiotę, jest bardzo radosny że przyjechałaś i dlatego tak się zachowuje - odezwałby się B-Bomb, pomagając ci wstać z ziemi. 
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjs5K4euQ0FQY9w7QUAR1-Ukqwl8mS89qSPetmO3GYhH2R54aj9yi9oMS2D-B4qwL7fijJ5UieSe4657KgrOZ62Ler4RuAmuDGPjlLh3RaO_g77DVUnTcDcOZ0-hcjwA3HxglDlTkJ77_7n/s1600/kyung.gif 
U-KWON
 Yukwon byłby bardzo zadowolony z twojego przyjazdu, ponieważ bardzo chciałby cię poznać. Podziwiał cię za twój niesamowity wokal, taniec i mnóstwo ciekawych pomysłów na piosenki. 
Starałby się być spokojny w momencie, gdy stałabyś przed nim z delikatnym uśmiechem.
-__ - zaczęłabyś zerkając to na niego to na lidera.
-Wiem...znaczy...miło mi cię poznać __ - zaczerwieniłby się z zażenowanie, jeżdżąc dłonią po karku - mam nadzieję, że będzie ci się dobrze z nami współpracowało - dodał, uśmiechając się szeroko.
-Na pewno. Jesteście utalentowani i nowi w tym wszystkim, bardzo się cieszę, że to akurat ja mam zaszczyt z wami pracować. 
-To my mamy zaszczyt __. Jesteś niesamowita - oznajmiłby z delikatnym rumieńcem, chwytając twoja dłoń, by zaprowadzić cię do studia. 
http://3.bp.blogspot.com/-oLa1obfinb8/U-TynWNjzsI/AAAAAAAAAb8/je0itdNNlcM/s1600/tumblr_muqcnjUBfI1qzlu7po1_500.gif 
P.O
P.O, starałby się być spokojny i poważny, by nie przeszkadzać ci w pisaniu tekstu, lecz byłby tobą zbyt zafascynowany, by móc usiedzieć w spokoju. Co chwila uśmiechałby się do ciebie, jak idiota, starając się zwrócić na siebie twoja uwagę. 
Zdawałby sobie sprawę z tego, że byłabyś bardzo znana, ponieważ tworzyłaś niesamowite piosenki, więc siedząc obok ciebie, tym bardziej nie potrafił być spokojny.
-Mógłbyś mi podać butelkę wody? - zapytałabyś nagle. P.O, patrzyłby ciebie przez krótką chwilę, po czym zerwałby się szybko z kanapy, by móc podać ci butelkę z wodą. Po kilku sekundach podałby ci ja, mówiąc.
-Jesteś niesamowicie urocza, gdy się skupiasz.
-Słucham?
-...aegyo?... - jęknąłby, rumieniąc się mocno.  
https://66.media.tumblr.com/fc53be18caec3077f2017b6e2a2ff455/tumblr_n4z9nlKSkN1s3gv39o1_500.gif 
TAEIL
-Może pomóc ci w czymś? - dobiegłby cię cichy i spokojny głos Lee, który zerkał ci przez ramię, by przeczytać tekst nowej piosenki.
-Nie dziękuję - zaśmiałabyś się - ale skoro już tu jesteś, może zechcesz wydać swoją opinię na temat piosenki?
-Naprawdę?Mogę?
-Oczywiście Taeil, w końcu to wy będziecie ją wykonywać na koncertach - zaśmiałabyś się cicho, widząc na twarzy chłopaka delikatne rumieńce.
 https://65.media.tumblr.com/be2d42827b149f975031072120c38dac/tumblr_naxb0mR1J71tk368do8_500.gif 
JAEHYO
  Brunet, siedziałby spokojnie na kanapie, czytając książkę. Udawałby, że nie był przejęty twoim przybyciem, chciał wyjść na profesjonalistę niż na zauroczonego po uszy chłopakiem. 
Jednak widząc, jak przygryzasz wargę, pisząc kolejne słowa, westchnąłby na tyle głośno, że usłyszałabyś go.
-Stało się coś Jaehyo Oppa?
-N-nie. Przepraszam, tak po prostu...mi sie wymsknęło - odparłby, uśmiechając się delikatnie.
-Może chciałbyś mi pomóc? Byłabym wdzięczna, gdybyś pomógł mi z napisaniem partii dla ciebie - oznajmiłabyś, rumieniąc się lekko.Jaeho, usiadłby obok ciebie z dumą na twarzy, ponieważ cieszyłby się i czułby się wyjątkowo, ponieważ wybrałabyś jego zamiast Zico.
http://24.media.tumblr.com/tumblr_manb3luZXn1rcq2w8o2_500.gif


ZICO
Lider byłby twoim największy fanem. Znałby każdą twoją piosenkę, choreografię i każdą możliwą ciekawostkę z Internetu. Podczas, gdy przybywałbyś do studia, nie umiałby się zachować profesjonalnie. Chodziłby za tobą i gadał od rzeczy, od czasu do czasu, starając się nawiązać z tobą dłuższy kontakt wzrokowy. 
Podczas tworzenia muzyki, "przypadkowo" dotykałby twoich dłoni, przez co byłby cały rumiany. 
Przepraszałby cię za każdym razem za swoje zachowanie, obiecując poprawę. 
Ostatecznie przy nagrywaniu, zawstydziłby się z powodu swojej gafy. Podczas swojej partii, powiedziałby na głos to co miał na myśli, " ___, jest cholernie piękna". Przez co w całym pomieszczeniu zapadłaby cisza, podczas gdy Zico, roześmiałby się zawstydzając sie bardzo mocno, przez co usiadłby na podłodze, bojąc się przed tobą pokazać. 
http://25.media.tumblr.com/6f233f38ad4689d29a44db59e8628630/tumblr_ml92gfdm3R1rdzh82o5_500.gif 
B-BOMB
Chłopak jako jedyny zachowywałby się normalnie. Pomagałby ci, podawał swoje pomysły i przynosił kawę. Oczywiście, był w tobie zauroczony, lecz wolał cię nie wystraszyć swoim zachowaniem.
Uśmiechałby się do ciebie, od czasu do czasu mówiąc też jakiś żart na rozluźnienie atmosfery. Chciał abyś czuła się przy nim dobrze, by móc później się z nim spotkać.
Po skończeniu pracy, odprowadziłby cię do drzwi wytwórni, mówiąc.
-Może chciałabyś się gdzieś ze mną wybrać? Znam fajną restaurację niedaleko.
-Jasne, czemu nie - odparłabyś z uśmiechem, po czym pocałowałabyś go w policzek.
Gdy opuściłabyś budynek, chłopak zacząłby krzyczeć i skakać z radości, nie mogąc uwierzyć w to, że pójdzie na randkę z najsławniejszą dziewczyną w branży muzycznej.
 http://66.media.tumblr.com/5e5529a3d1d45255a1f993a707aea2be/tumblr_inline_ncmrpuOhhC1smwmll.gif 
Okey, spartoliłam te reakcje...
Wiem...
I przepraszam, ale jakoś ciężko mi się je pisało. 
Mam nadzieję, że tragicznie nie wyszło.
MILE WIDZIANE KOMENTARZE

11 komentarzy:

  1. Ale to było fajne! Po pierwsze, ciekawy pomysł na reakcje. Po drugie, świetnie opisane reakcje chłopaków. Najbardziej spodobał mi się P.O i Zico, tak uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :D
    Chciałam napisać, ze nie zamawiałam tej reakcji
    Zamówilam "Block b- gdy się o ciebie martwią" Niestety nie wiem kto tą reakcje zamawiał :C , ale jest świetna, cudowna <3
    Mój U-Kwon *.* taki słodki <3
    W sumie wszyscy wyszli słodko <3
    Jeszcze raz świetne.
    Czytałam tą reakcję z uśmiechem na ustach :D
    Pozdrawiam i dużo weny życzę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aish, wiem, wiem, pomyliłam się ;/ i jest mi z tym głupio.
      Za szybko musiałam przeczytać zamówienie i dlatego tak wyszło.
      Ciesze się, że reakcje przypadły ci do gustu ^^

      Usuń
    2. Nic się przecież nie stało :D
      Każdy się może pomylić :D
      A reakcje świetne, naprawdę :3

      Usuń
  3. Trochę mnie tu nie było :(.. Wybacz mi <3
    Reakcje świetne, to oczywiste. A jak ktoś twierdzi inaczej to za garaże xd~E
    Mam nadzieję, że tęskniłaś.
    Życzę weny i łatwego pisania!! BUZIAKI

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne c:
    Reakcje bardzo ciekawe c:
    Aż nie wiem co napisać xd
    Pozdrawiam c:

    OdpowiedzUsuń
  5. Zanim kliknęłam w pole na komentarz, miałam ułożoną w głowie całą wypowiedź, ale jeden ruch i wszystko wyleciało mi z głowy xD
    Ziczeło jak to Ziczeło, chociaż ja go tak trochę nie widzę, żeby kiedykolwiek w jakiejkolwiek sytuacji był zawstydzony xD No ale i tak wyszło słodko :3
    Najbardziej podobała mi się reakcja B-bomba, tak samo jak jego gif <333
    Weny, weny i czasu. I może jeszcze weny XDD
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
  6. Zico <3 haha, jak uroczo
    B-Bomb jednak najlepiej, albo Jaehyo... Nie wiem :D Każdy z tych reakcji miała coś w sobie pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ci dziękuje za napisanie taj reakcji wyszła naprawdę świetnie☺
    Najbardziej spodobał mi się Kyung i Zico to takie urocze
    Życzę dużo dużo weny;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja gwiazdą xD 99,9 % ludzi na tej planecie by było głuchych xDD Zico to ja gdybym spotkała mojego UB :3 Reakcja jak zawszę cudna <3 Pozdrawiam.

    ~ Kori

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy