piątek, 19 sierpnia 2016

#54 Reakcja B.A.P Gdy jesteś siostrą któregoś z nich

Witam <3
Przed wami kolejna reakcja, lecz tym razem z B.A.P. Reakcje zamówił kolejny Anonimek, mam nadzieję, że zachowanie chłopców przypadnie wam do gustu ^^
Oczywiście ten temat można inaczej zrozumieć, więc postanowiłam że napiszę to co przyszło mi od razu do głowy.
 Już niedługo dodam kolejną reakcję EXO ^^
Zapraszam <3
~ ~
YOUNGGUK
Lider, mimo że był twoim bratem, bywał naprawdę upierdliwy i wymagający. Czasem nawet zazdrosny, ale tylko dlatego, że bał się, że ktoś mógłby cię zranić.
Chłopak, siedziałby przy stole pisząc coś w swoim notesie, gdy nagle weszłabyś do pomieszczenia w towarzystwie nieznajomego mu chłopaka.
-___?Kim on jest? Co tu robi?Dlaczego go przyprowadziłaś? - zadawałby ci co rusz to nowe i czasem dziwne pytania.
-To jest mój chłopak, mam nadzieję że będziesz się dobrze przy nim zachowywał.
-Długo jesteście razem? - zadał pytanie blondyn twojemu chłopakowi.
-Dwa lata.
-Dwa lata? I ja dopiero teraz o tym sie dowiaduję?!
-Youngguk daj spokój.
-No dobrze, dobrze. Ale mam cię na oku koleś - mruknął, przyglądając się z bliska twojemu chłopakowi.
 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEifL_OMAeQz8CY1eUMYSkx3J9ClNTP2U6PEt_5emAqI7WXN83zh1d8SAO0XB1QOeV9LKmg0uOr4bRAuule9NQDr0hAI6DgYYidgsIvUjsASz46JpSZMbKrmGwYHrAQ6F6cfVZAqUiS2BpB1/s1600/url.gif  

ZELO
Mimo że Junhong był twoim dwa lata starszym bratem, czasami zachowywał się, jakby był dużo młodszym. 
Często bywało tak, że to ty go uspokajałaś lub sprowadzałaś na ziemię, gdy zaczynał robić dziwne rzeczy i szybko mówić. 
Stałabyś oparta o ścianę przyglądając się Zelo, gdy ten wraz z kolegami z zespołu, ćwiczył nowy układ. 
W pewnym momencie blondyn, zaczął robić dziwne ruchy, śmiać się i wyskakiwać na lidera. 
-Zelo, daj spokój - zaczął Youngguk, lecz makane nie zwracał na niego uwagi.
-Proszę braciszku - zaśmiałaś się - uspokój się, bo będziesz musiał sprzątać cały mój pokój - dodałaś śmiejąc się już dużo głośniej. Nagle Zelo, podbiegł do ciebie i wziął cię na ręce i kręcąc się z tobą dookoła własnej osi, powiedział.
-Widzicie jaką mam kochaną i upierdliwą siostrę? Pasowałabyś do hyunga Bang'a - zaśmiał się, idąc wraz z tobą do lidera, który był mocno zawstydzony. 
http://38.media.tumblr.com/c3bfdc02bbe40c88c9348b7e4d6514d2/tumblr_mtctr2uO0g1qg5wdlo8_400.gif  

HIMCHAN
Wokalista byłby bardzo opiekuńczym i kochanym bratem. Zawsze cie wspierał i pomagał ci, gdy miewałaś kłopoty. Bylibyście bardzo zżyci co nie raz dziwło chłopaków z B.A.P, ponieważ ty i Himchan mieliście różne charaktery. 
Gdy chłopcy mieliby sesję zdjęciową, byłabyś razem z nimi, ponieważ dwa dni wcześniej, zerwałby z tobą chłopak, dlatego Himchan wziął cie ze sobą. Gdy siedziałabyś smutna na jednym z krzeseł co chwila zerkałabyś na swojego brata. Kim, uśmiechałby się do ciebie, machałby i wysyłałby ci serduszka by poprawić ci humor. 
Po kilkunastu minutach, gdy mieliby przerwę podszedłby do ciebie i powiedziałby.
-Wieczorem pójdziemy do kina, musisz o nim zapomnieć - po czym przytuliłby cię.
http://24.media.tumblr.com/fc862890b6a20c212167bf0931bbdeb8/tumblr_mjgu57noxS1rxyv27o1_500.gif 
DAEHYUN
Ty oraz Daehyun bylibyście bardzo blisko ze sobą, często chodzilibyście razem na zakupy, do kina czy też na próby. Wokalista często prosił cię o to byś pomogła mu wybrać ubrania czy żebyś ułożyła mu fryzurę. 
Tuż po kąpieli, siedziałabyś w swoim pokoju odrabiając lekcje, gdy do twojego pokoju wszedłby Daehyun.
-Cześć siostrzyczko, co robisz?
-Zadanie z fizyki, masz może czas mi pomóc?
-Jasne - zaśmiał się, ściągając ręcznik z mokrych włosów - daj mi tylko chwilkę dobrze? Muszę zadzwonić do Zelo - po czym wyszedłby z pokoju. Wróciłby po kilku minutach z dwoma kubkami z gorącą czekolada i notesem, by pomóc ci przy zadaniach. 
 mygifs asdfghjkl bap b.a.p daehyun gif:bap jung daehyun LOE pacific tour dvd  
JONGUP
Jongup często wieczorami wymykał się z domu, żeby trochę poćwiczyć, czasami bywało tak, że brał również ciebie na swoje ćwiczenia. Uczył cie tam tańczyć różne choreografie, ponieważ tak jak i on, kochałaś tańczyć. Czasami też trenowaliście boks, ponieważ uwielbialiście wysiłek fizyczny.
Pewnego razu chłopcy byli w garderobie tuż przed koncertem. Jongup, siedziałby na krześle, pijąc wodę i ciężko wzdychając.
-Co jest hyung? 
-Młoda wczoraj była ze mną na ćwiczeniach, dała mi niezły wycisk - zaśmiał się tancerz, przykładając sobie butelkę do policzka - czasem bywa silniejsza ode mnie, jest świetna w tym co robi - dodał z dumą w głosie.
 http://data1.whicdn.com/images/81048615/large.gif 

YOUNGJAE
Koreańczyk, uwielbiał oglądać z tobą i kolegami z zespołu różne filmy. Często też zabierał cię na próby i do studia, gdy nagrywali nowe piosenki. Chłopak bardzo o ciebie dbał i chciał dla ciebie, jak najlepiej, ponieważ byłaś jego młodszą siostrą. Często przepędzał różnych twoich adoratorów, ponieważ uważał, że byłaś za młoda na bycie w związku.
Pewnego razu zostawiłaś komórkę na stole, co postanowił wykorzystać Youngjae. Przeczytał kilka wiadomości, które sprawiły że zrobił się cały czerwony ze złości i zażenowania. 
-___! - krzyknął idąc szybko do twojego pokoju -mam nadzieję, że mi wyjaśnisz o co chodziło z piątkiem, gdzie ponoć się upiłaś - dodał, wpadając do pokoju - masz szlaban młoda damo, zero prób i koniec z ze spotykaniem się z koleżankami.
-Ale braciszku - jęknęłaś, tuląc się do niego. 
-Masz szlaban i koniec - zaśmiał się cicho, po czym dodał - tydzień nigdzie nie wychodzisz z domu, szkoła i tyle - dodał, wychodząc z pokoju. 
http://67.media.tumblr.com/2776ea78415d851826fa1af6218e64f0/tumblr_inline_ndles5tZr61s9ttyj.gif 
I co sądzicie o reakcji?
Podobała wam się?
Mam nadzieję, że tak ^^
 Który chłopa przypadł wam do gustu?
MILE WIDZIANE KOMENTARZE 




14 komentarzy:

  1. Brat zachowuje sie jak ojciec... O zgrozo xd
    Weny kochana 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Żeluś <3 Ja go wprost ubóstwiam, a jeszcze ta słodka reakcja <333 Czujesz te multum serduszek, które teraz chciałabym Ci wysłać xD? <3
    Ja chcę, żeby Dae pomagał mi w zadaniach z fizyki... W sumie to nie przydałaby mi się pomoc B) Ale skoro miałam się wczuć, że jestem jego siostrą, to fajnie byłoby go powkurzać, żeby marnować mu czas B))
    Reakcje świetne ;)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jeszcze nie wiem kogo biasuje w B.A.P, czy Zelo, czy Himchan'a xD
      Dlatego też są takie reakcje xD

      Usuń
  3. Bycie siostrą Youngguka byłoby dobre bo mamy w tym samym dniu urodziny c:
    Ale najbardziej podobał mi się Youngjae ^^ fajnie by było go częściej tak powkurzać... chociaż uziemiona do końca życia to niw chciałabym być XD
    Życzę weny i pozdrawiam *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem mistrzynią w denerwowaniu starszego rodzeństwa, więc Youngjae miałby przy mnie przechlapane xD

      Usuń
  4. Mlodsza siostra Zelo idealnie pasuje. Z tym ze podoba mi sie zachowanie Guczka ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie reakcje genialne 👍

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze ^^. Problem w tym, że to moje dzieci haha.
    Pozdrawiam i życzę weny~E��

    OdpowiedzUsuń
  7. Żelo!!! <333 XDDD
    Himchan taki kochany ;3
    Jongup :3 <333
    Youngjae, ty się chyba prosisz o solidne lanie XDDDDDD
    Nie no, ale Zelo mnie rozwalił x.x A Jongup wyszedł tak słodko, że normalnie prawie tak jak ciasto czekoladowe z czekoladą w środku oblane czekoladą i z lodami waniliowymi na wierzchu. Serio, to jest tak słodkie, że jeden kawałek musiałyśmy jeść we dwie, chociaż obie jesteśmy czekoladoholiczkami XDDDD
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy