sobota, 6 sierpnia 2016

#50 Reakcja BTS Gdy próbują nauczyć cię Koreańskiego

Witam <3
Postanowiłam zrealizować dziś kolejne zamówienie dopóki mam w sobie resztki weny ^^
Reakcję zamówiła Chanrae, mam nadzieję, że reakcja przypadnie i tobie i wam do gustu. Nie jest ona łatwa, ponieważ bardzo łatwo o liczne powtórzenia w zachowaniu chłopców. Ale mam nadzieję, że jednak mi się uda nie powtórzyć.
Zapraszam <3
~ ~

RAP MONSTER
Siedziałabyś wraz ze swoim przyjacielem w pracowni, ucząc się koreańskiego.
-To jest za trudne - mruknęłaś zła, zerkając na wpatrującego się w ciebie blondyna. 
-Tak tylko sie wydaje ___, spróbujmy jeszcze raz - odparłby z lekkim uśmiechem. Kolejny raz zaczęłabyś uczyć się wymowy różnych zdań. Po godzinie nauki, radosna krzyknęłabyś.
-Udało się! - po czym, ucałowałabyś RapMona pod wpływem impulsu. Raper, starałby się nie okazywać tego, jak bardzo by mu się to podobało, lecz gdy oderwałabyś się od niego, lider zacząłby się uśmiechać, oczekując kolejnego takiego pocałunku.
https://67.media.tumblr.com/d57e70ab5275d27a2ebb5ec33f30cfaf/tumblr_n1cwsi1iMi1soclu4o1_500.gif  
SUGA
Od kilku dni YoonGi, uczyłby cię koreańskiego, ponieważ prosiłabyś go o to. Chłopak, nie spałby do trzeciej w nocy, by móc uczyć cię. Pewnego wieczora, rozmawiałbyś z nim przez komórkę, chwaląc się, że potrafisz już więcej zwrotów. 
-Jestem z ciebie taki dumy gwiazdko - oznajmiłby Suga, uśmiechając się lekko. 
-Nawet nie wiesz, jak bardzo się cieszę z tego powodu. Wreszcie będziemy mogli razem porozmawiać po koreańsku - zaśmiałabyś się. Po kilku minutach rozmowy, powiedziałby.
-Przepraszam, ale muszę kończyć, ponieważ mam próbę. 
-Szkoda - jęknęłabyś. 
-Przykro mi, ale hej, gwiazdko, porozmawiamy po próbie.
-Ale będzie późno.
-To co? Dla ciebie mogę zarywać każdą nockę - zaśmiałby się - to pa gwiazdko.
-Suga, czekaj! - krzyknęłabyś.
-Hm?
-Kocham cię - powiedziałabyś po koreańsku, przez co zapadłaby cisza. Po kilku sekundach, usłyszałabyś.
-Jesteś urocza - po waszej rozmowie, Koreańczyk, uśmiechałby się i rumienił, ciągle wspominając twoje ostatnie słowa, które naprawdę go ucieszyły. 
 https://66.media.tumblr.com/eff6221ceaa42eee0fde3d889a37b501/tumblr_ncff4x0JTa1temf7io1_500.gif  
J-HOPE
Chłopak, uczyłby cię koreańskiego na różne sposoby. Poprzez rozmowę, gry, oglądanie różnych filmów. Starałby się być dobrym i zabawnym nauczycielem, przy którym chciałabyś się cały czas uczyć. Bardzo podobałabyś się HoSeok'owi, więc poprzez naukę, mógł być przy tobie cały czas. 
-Nie wiem, jak ci się odwdzięczę za to - zaśmiałabyś się, zerkając na niego.
-Ja wiem - odparłby szybko, pokazując na swoje usta. Mimo że bardzo chciał żebyś go pocałowała, udawał, że to tylko żart. W momencie, gdy naprawdę byś go pocałowała, patrzyłby na ciebie zaskoczony i zarumieniony, nie wiedząc czy pocałowałaś go naprawdę. 
-J-ja - zacząłby niepewnie. 
-Aish, Hobi, Hobi, jesteś taki uroczy - odparłabyś, mierzwiąc mu włosy - następna lekcja jutro? - zapytałabyś po chwili. Brunet, jedynie byłby wstanie przytaknąć, wciąż pełen zaskoczenia i radości z twojego pocałunku. 
 http://66.media.tumblr.com/26969d708f7291d92174a91ac1ce0c44/tumblr_o1bjmyw9SK1v0gld0o4_250.gif  
JIN
SeokJin, byłby z ciebie bardzo dumny, gdy bardzo szybko uczyłabyś się gramatyki i różnych pojęć. Patrzyłby na ciebie z dumą i miłością, którą skrywał do ciebie od trzech lat. 
-Jesteś naprawdę świetną uczennicą - zaśmiałby się, tuląc cię.
-Dziękuję, ale to dlatego, że mam wspaniałego i uroczego nauczyciela - oznajmiłabyś, całując go w kącik ust.
Najstarszy, zarumieniłby się bardzo mocno, nie wiedząc co tak naprawdę mógłby zrobić. Dopiero po kilku sekundach, ujął twoją twarz i szepnąłby.
-Tak dużo dla mnie znaczysz - po czym, złożyłby delikatny i czuły pocałunek na twoich ustach. 
 http://66.media.tumblr.com/2725b8a984211cdb3cda33d2534c4499/tumblr_inline_nrupv1srdr1t0cvan_500.gif  
TAEHYUNG
Wpierw V, uczyłby cię nieprzydatnych słów związanych z członkami zespołu. Parzyłby na ciebie z szerokim uśmiechem, mówiąc.
-Powiedz, Jimin to idiota - zaśmiałby się, zerkając na ciebie.  Wiedziałabyś, że Park, stałby za V, słysząc to co powiedział. 
-Co mówiłeś Taehyung? 
-Mówiłem, że Jimin to super inteligentny i przystojny gość - zaśmiałby się nerwowo, tancerz roześmiałby się natomiast, mówiąc.
-Ja ___, nauczyłby cię wiele przydatnych słów - po czym przeczesałby swoje włosy i z uśmiechem na ustach, wróciłby do garderoby. 
-Aish ___ - zacząłby V - nie ostrzegłaś mnie, dlatego spotka cię kara - dodałby ze śmiechem, goniąc cię i łaskocząc od czasu do czasu. 
http://66.media.tumblr.com/12407a5e97294dbf44fc3938324e2219/tumblr_neflo7ww411tl28kzo1_500.gif  
JUNGKOOK
Kookie, nie ukrywałby tego, jak bardzo był zadowolony z faktu, że wybrałaś właśnie jego, by pomógł ci w koreańskim. Siedziałabyś z nim w jego pokoju tuż przy ścianie, pijąc gorącą czekoladę i czytając na głos książki. Makane, patrzyłby na ciebie co chwilę, uśmiechając się i przygryzając dolną wargę.
-Kookie?Dlaczego tak na mnie patrzysz? - zapytałabyś ze swoim akcentem, co sprawiłoby, że na twarzy Ciastka, pojawiłby się rumieńce. Zawstydzony, uśmiechnąłby się lekko przeczesując włosy i szepcząc.
-Bardzo mi sie podobasz __.
-Co?Nie rozumiem Kookie -oznajmiłabyś, przybliżając się do niego.
-Mówiłem, że bardzo szybko się uczysz - odparłby zły sam na siebie, że nie potrafił wyznać ci swoich uczuć.
http://s11.favim.com/orig/160328/jungkook-sweet-gif-bts-Favim.com-4130511.gif  
JIMIN
Park, miałby wraz z chłopcami koncert do którego przygotowywał się dość długo, przez co często spóźniał się na lekcje, gdy uczył cię koreańskiego. Wchodząc za kulisy, usłyszałaś rozmarzony głos Jimin'a.
-Mówię wam ___ jest taka urocza i kochana. Jej akcent sprawia, że się rozpływam. Nie mogę się doczekać aż znów się spotkamy - odparł z lekkim uśmiechem.
-Omo, zakochałeś się! - krzyknął radosny J-Hope.
-Aish, masz rację, ale naprawdę __ jest taka - urwałby w momencie, gdybyś weszła za kulisy - ___?
-Cześć oppa - zaśmiałabyś się uroczo, całując go w policzek. 
-Co tu robisz?
-Miałam nadzieję, że będąc na waszym koncercie, nauczę się lepiej koreańskiego. 
-Ach...no tak - odparł zażenowany, przeczesując swoje czerwone włosy - miałem nadzieję, że - urwałby, nie wiedząc jak ci powiedzieć o swoich uczuciach. 
-Podobasz mu się - wyrwałby  się RapMon, zerkając na tancerza - nawet bardzo - dodałby z małym uśmiechem.
-Naprawdę?
-T-tak - oznajmiłby niepewnie, rumieniąc się jeszcze bardziej. 
 http://s13.favim.com/orig/160207/bts-cute-gif-kawaii-Favim.com-3968050.gif  

Mam nadzieję, że moje reakcje nie za bardzo odbiegły od tej, którą zamówiłaś. 
Po  prostu widząc te gify, od razu miałam pomysł i musiałam go napisać.
Który z chłopaków, przypadł wam do gustu?
MILE WIDZIANE KOMENTARZE

8 komentarzy:

  1. Aish...cudowne. Świetnie to napisałaś. Naprawdę masz talent do pisania. Bardzo cieszę się, że to wykorzystujesz i dla nas piszesz. Dziękuję ci za to! Oby wena cię nie opusciala, bo z niecierpliwością czekam na kolejne twoje dzieła ^^. Zdecydowanie najbardziej spodobała mi się reakcja Jimina i Kookiego. Powodzenia w pisaniu.
    Twoja wierna czytelniczka Delight♡☆

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahh ;-; jakie szuper ;-; kocham ;-;
    Wszystkie reakcje są takie fajne :3 ale najbardziej podoba mi się Suga i V :3 w ogóle V ja już dawno opanowałam to przydatne zdanie XD
    Pozdrawiam :3 i życznę weny :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kookie taki awww @w@ <333
    V... *facepalm*
    Nieśmiały Jimin taki awww XDD
    I ten wyszczerz Rap Mona XDDD
    Szłodki Szługa *u* x3
    Ogólnie wszystko było świetne :3 Już nie mogę się doczekać, co tam jeszcze ciekawego wymyślisz XDD
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech Kooki mnie uczy. Jungkook, koreański to będzie mój ulubiony przedmiot!
    Ale Tae, Suga, Jimin i w ogóle wszyscy wyszli bardzo dobrze.
    Było to tak cholernie słodkie, że...aish!
    Nie koniec z netem~
    Żarcik :D
    Weny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak czytałam o V to wybuchłam śmiechem! :D To jest takie prawdziwe. Wiele razy słyszałam jak ktoś uczy będąc za granicą kogoś mówić coś po polsku zwykle same nieprzydatne rzeczy. Czasem to takie śmieszne XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Suga *.* najcudowniejszy. Oczarował mnie też V, Jungkook i Jimin, taki nieśmiały. To takie słodkie. Ale i tak nic nie przebije Sugi ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam tą reakcję 10 minut. Potem przeczytałam jeszcze 2 razy. Gif z Sugą. Gif mojego życia. Kobieto. Aish. Co ja Ci zrobiłam? Nie no ja dalej patrze na ten gif...
    Ogólnie reakcje były bardzo urocze i ahh ten nieśmiały ChimChim i Kookie. Jin ahh ♥. Każda z nich ma to coś, co wywołuje uśmiech na twarzy.
    Pozdrawiam i życzę weny~E

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam pojęcia jak skomentować tą reakcje.. zrobiłaś ja tak dobrze, że brak mi słów. Chłopcy wyszli naprawdę słodko i uroczo. Mój króliczek taki nieśmiały*.* naprawdę świetna reakcja :* życzę weny i czekam na kolejne pracę <3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy