czwartek, 4 sierpnia 2016

#48 Reakcja EXO Gdy są nieśmiali i chcą cię zaprosić na randkę

Witam <3
Przybywam do was z kolejną reakcją EXO, którą zamówiła Delight.
Kurczę to będzie naprawdę trudne, ale czego nie robi się dla moich Słoneczek  <3
Przypominam o ankiecie Słoneczką, które jeszcze jej nie wypełniły ^^ Naprawdę zachęcam was do uzupełniania jej, ponieważ bardzo mi pomaga w prowadzeniu bloga ^^
Mam nadzieję  Delight, że reakcja przypadnie ci do gustu. Wam zresztą też :)
Zapraszam <3
~ ~
BAEKHYUN
Chłopcy mieliby przerwę, więc każdy z nich poszedłby odpocząć. Siedziałabyś na ziemi oparta o ścianę, przeglądałabyś jedną z gazet, czytając różne plotki. 
-___? - usłyszałabyś obok siebie szept Byun'a.
-Hm? - mruknęłabyś, nie zwracając na niego większej uwagi.
-Tak sobie myślałem, może...no wiesz...miałabyś ochotę gdzieś ze mną wyjść wieczorem? - zapytałby, rumieniąc się bardzo mocno. Niestety byłaś zbyt pochłonięta czytaniem plotek na temat jednego z zespołów, by pojąć, że wokalista zapraszał cie na randkę. 
-Hej, słuchasz mnie? - zapytał cicho, machając butelką tuż przed twoją twarzą.
-Przepraszam, mówiłeś coś? 
-Chciałem - urwał, ponieważ Luhan, zaczął ciągnąć go w stronę sali, gdzie mieli próbę - pójdziesz ze mną na randkę?! - krzyknął z końca korytarza, rumieniąc się bardzo mocno. Zaskoczona jego propozycją, przytaknęłaś, słysząc radosny okrzyk szatyna. 
http://images5.fanpop.com/image/photos/31100000/Baekhyun-exo-k-31194995-300-300.gif 

TAO
 Raper, chodziłby za tobą cały czas, robiąc aegyo. Był zbyt nieśmiały, by wprost zaprosić cię na randkę, więc uznał, że najlepiej byłoby robić słodkie i miłe rzeczy względem ciebie.
-Oppa co ty wyprawiasz? - zapytałaś zaskoczona, gdy brunet, zaczął robić znów awgyo - zepsułeś coś?
-Nie, j-ja - zacząłby, rumieniąc się lekko - chciałem zapytać, czy ty, czy my, czy chcesz - jąkałby się, patrząc na czubki swoich butów.
-Oppa? Czy ty się wstydzisz? - zapytałabyś, uśmiechając się lekko - powiedz, co się dzieje?
-Chciałabyś wyjść z-ze mną gdzieś jutro wieczorem? - zapytałby z lekkim uśmiechem.
-Czy to ma być randka?
-T-tak. Chciałbym - szepnąłby, rumieniąc się bardzo mocno.
https://66.media.tumblr.com/tumblr_m2gv23yfEO1qd3vqto1_500.gif 

CHANYEOL
Wpierw chłopak, zachowywałby się normalnie, lecz w momencie, gdyby chciał cię zaprosić na randkę, która była dla niego bardzo ważna, zacząłby się rumienić i jąkać.
-Jesteś chory? - zapytałabyś poważnym tonem głosu, widząc, jak a twarz rapera robi się blada.
Park, oparłby się o framugę drzwi, udając rozluźnionego, lecz w pewnym momencie źle oparłby dłoń, przez co upadłby na podłogę.
-Nic ci nie jest? - zaśmiałabyś się, siadając obok niego na podłodze.
-Prócz tego, że boli mnie tyłek, czuję się zawstydzony i nie wiem, jak zaprosić cię na randkę to...jest okey - szepnąłby z grymasem na twarzy. Ty natomiast zaśmiałabyś się cicho, szepcząc.
-Pójdę z tobą na randkę.
-C-co? Naprawdę?
-Oczywiście - odparłabyś, tuląc się do niego.
-Obiecuję, że na spotkaniu będę mniej ciapowaty - zaśmiałby się, obejmując cię najczulej, jak tylko potrafił. 
 https://66.media.tumblr.com/1768b18f848f2af81c55165d3874776e/tumblr_nm2assD81D1rhy05do1_500.gif 

XIUMIN
Koreańczyk, stałby przed lustrem ćwicząc kwestię, którą chciał powiedzieć, by zaprosić cię w odpowiedni sposób.
-Chciałbym abyś poszła ze mną na randkę - zaczął z uśmiechem patrząc na swoje odbicie - uczyń mi ten zaszczyt i ...aish nie, nie...lubisz kino? Mam dwa bilety na horror i...aish no...Xiumin skup się - mamrotałby, nie wiedząc, jak ubrać swoje myśli w słowa. W pewnym momencie obrócił się dookoła własnej osi, po czym ucałował lustro, szepcząc - ty i ja, randka dziś wieczorem ...nie no...ona nie umówi się ze mną - szepnąłby, siadając pod ścianą chowając twarz w dłoniach.
-To było całkiem zabawne, nie rozumiem dlaczego nie powiesz mi tego wprost? Aż tak bardzo się wstydzisz? - zapytałabyś z uśmiechem, siadając tuż obok niego. Chłopak, spojrzałby na ciebie zaskoczony i blady w jednym, pytając.
-Bardzo się zbłaźniłem?
-Nie, oczywiście że nie. Twoja nieśmiałość jest bardzo urocza - zaśmiałabyś się, dając mu buziaka w czubek głowy, po czym ruszyłabyś w stronę drzwi - będę gotowa na dziewiętnastą - dodałabyś z lekkim rumieńcem, posyłając mu uroczy uśmiech.
 http://67.media.tumblr.com/bd8e0950fccaa490a1f67085298418e8/tumblr_mygootg3YR1tnw2l6o1_400.gif 

D.O
KyungSoo byłby twoim najlepszym przyjacielem, bylibyście bardzo blisko ze sobą, lecz chłopak, wolałby abyś czuła do niego nie tylko przyjaźń, lecz także miłość. Z racji tego, że byłby bardzo cichy i nieśmiały  w wielu kwestiach, prosząc cię o spotkanie, postarałby się być poważny i uroczy w jednym. Upiekłby ci czekoladowe babeczki, po czym napisałby na nich prośbę o spotkanie. 
W momencie, gdybyś siedziała na kanapie, Koreańczyk podałby ci słodkości, mówiąc.
-Możesz przeczytać co na nich pisze? - zapytałby z rumieńcem i uśmiechem.
-Pójdziesz ze mną na randkę?- przeczytałabyś  z uśmiechem, po czym spojrzałabyś na niego zaskoczona. Brunet, nie wiedząc co zrobić, patrzyłby to na ciebie to na babeczki oczekując twojej odpowiedzi.
-Zrozumiem jeśli - urwałby w momencie, gdy złożyłabyś mu lekki pocałunek na ustach.
-Pójdę oppa- wyszeptałabyś radosna, tuląc się do niego.
 http://33.media.tumblr.com/c508b53f4afd41a6eba54c5da94e9137/tumblr_n6hpeerB8g1rzxiiro1_250.gif 

LUHAN
Chłopak, wchodziłby i wychodził z twojego pokoju, ciągle cię przepraszając i rumieniąc się bardzo mocno. Chciałby zrobić kolejny krok w waszej relacji. Przeczesywałby swoje włosy rozmierzwiając je bardzo mocno, co dodawałoby mu dziecinności. 
-Dlaczego się tak dziwnie zachowujesz Luhan? Coś się stało? - zapytałabyś w końcu w momencie, gdy chłopak wszedłby do twojego pokoju.
-N-nie - jęknąłby, rumieniąc się - dlaczego t-tak uważasz?
-Wchodzisz i wychodzisz z mojego pokoju, ciągle mamrocząc coś pod nosem. 
-Przepraszam gwiazdko, nie sądziłem że to aż tak dziwnie wygląda - zacząłby, patrząc na ciebie z lekkim strachem - po prostu ja- urwałby, znów przeczesując włosy - chciałem zaprosić cię na randkę - dodałby szybko, patrząc na ciebie zaskoczonym wyrazem twarzy - chcę zrobić kolejny krok w naszej relacji - szepnąłby niepewnie podchodząc do ciebie. 
-Naprawdę?
-Tak - znów szepnąłby, tuląc cie do siebie.
-W takim razie dobrze, też chcę zmienić nasze relacje - odparłabyś, zauroczona jego nieśmiałością w stosunku do ciebie.
https://66.media.tumblr.com/0872c74aa10fff701daec286fec0ac3d/tumblr_nfgmzq4CQl1u08opmo1_500.gif 
CHEN
Leżelibyście razem późnym wieczorem w pokoju chłopaka. Chen, tuliłby się do ciebie jednocześnie jeżdżąc dłonią po twoim udzie.  Cały czas zbierałby się na odwagę by zapytać cię o spotkanie. 
-Dlaczego nic nie mówisz? - zapytałabyś po kilku minutach ciszy.
-Zastanawiam się - zacząłby, zerkając na ciebie - jakbyś zareagowała na to - urwałby, uśmiechając się lekko.
-Zareagowała na co?
-Na to - znów by urwał, nie wiedząc, jak to powiedzieć.
-Chen wyduś to z siebie - mruknęłabyś zniecierpliwiona.
-Pójdzieszzemnąnarandkębobardzociękocham - powiedziałby szybko, rumieniąc się bardzo mocno.
-Nie rozumiem, aish, Chen powtórz to, lecz wyraźniej - oznajmiłabyś, patrząc na jego zaskoczoną twarz.
-Pytałem się czy pójdziesz ze mną na randkę - szepnąłby, nie pewny twojej reakcji.
-Na randkę?My?
-Nie chcesz?Myślałem, że mnie lubisz tak bardziej i - urwałby, ponieważ roześmiałabyś się, mówiąc.
-Droczyłam się tylko. Oczywiście, ze pójdę na randkę, z tobą zawsze Chen - po tych słowach brunet, wtuliłby się w ciebie, całując cię w zagłębienie szyi.
 http://25.media.tumblr.com/7990df1e73e62f591840b44d44e71f85/tumblr_my1uraSiJP1qai4xfo2_250.gif 

KAI
Oglądałabyś film romantyczny wraz ze swoim przyjacielem. Szatyn, patrzyłby na ciebie z lekkim uśmiechem i miłością na twarzy. Bardzo cię kochał, więc chciałby zacząć się z tobą umawiać.
-___? - zacząłby, wyłączając telewizor - masz może ochotę gdzieś wyjść?
-Teraz leci mój ulubiony film, a ty mnie pytasz o coś takiego? - mruknęłabyś zła na niego, za to że wyłączył urządzenie.
-Miałem nadzieję, że powiesz  tak - szepnąłby, patrząc na swoje dłonie.
-Dlaczego?
-Chciałem zaprosić cię na randkę - oznajmiłby mocno zakłopotany, zerkając niepewnie na ciebie - naprawdę chciałem by wyglądało to inaczej, ale przy tobie robię się taki nieśmiały - dodałby, ujmując lekko twoją dłoń.
-Omo, to było takie urocze - zaśmiałabyś się, całując go w policzek - pójdę z tobą na tą randkę, bardzo chętnie - dodałabyś, uśmiechając się promiennie do szatyna, który naprawdę mocno cię kochał. 
http://66.media.tumblr.com/tumblr_mf2n67VH8E1ryhxir.gif  
SEHUN
Chłopcy mieliby sesję zdjęciową, na którą byłabyś zaproszona. Sehun, stałby na planie zdjęciowym cały czas na ciebie zerkając. Pierwszy raz czułby się tak zestresowany i zawstydzony, patrząc na ciebie i układając w głowie zdanie, by zaprosić cię na randkę. 
-Sehun, obróć cię i patrz na aparat - mruknąłby fotograf, ustawiając. 
-Musze ją jakoś zapytać - szepnąłby pod nosem. W pewnym momencie, chwyciłby kawałek kartonu i malker, po czym napisałby na nim "Spotkamy się dziś?", po czym zawołałby cię. 
W momencie gdybyś przytaknęła, zarumieniłby się bardzo mocno, ciągle pokazując ci serduszka i wysyłając buziaki.
 https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/89/96/be/8996be6a77a5c2eeefa54d618677f9e3.gif 

LAY
Siedziałabyś wraz z EXO przy stole, jedząc kolację. Obok ciebie, siedziałby Yixing, który starałby się jakoś przełamać i poprosić cię o wspólne spotkanie. Pierwszy raz w życiu byłby tak cichy względem ciebie, ponieważ zawsze robił coś, żeby zwrócić na siebie twoją uwagę. 
-Luhan hyung, podasz mi serwetkę? - wyrwałby cię z zamyśleń głos chłopaka. Blondyn podałby koledze serwetkę, po czym ten, zacząłby coś na niej pisać. P kilku sekundach podałby ci ją ukradkiem, uśmiechając się lekko.
-Naprawdę chcesz się spotkać?- szepnęłabyś zaskoczona.
-Nawet nie wiesz, jak bardzo - oznajmiłby ci wprost do ucha jednocześnie ujmując twoją dłoń - chcę być kimś więcej dla ciebie - dodałby najciszej tak, jak potrafił.
http://67.media.tumblr.com/43564174376778523e5ce60abff7dd41/tumblr_inline_nqsui166w91qabn8e_500.gif 
SUHO
Wraz z  Junmyeon'em, siedziałbyś na balkonie otulona puchatym fioletowy  kocem. Brunet, przytulałby cię do siebie, by było ci jeszcze cieplej.
-Spadająca gwiazda - powiedziałabyś szczęśliwa - szybko, powiedz życzenie oppa - dodałabyś, chwytając jego dłoń.
-Chcę byś poszła ze mną na randkę - szepnąłby z zamkniętymi oczami.
-C-co?
-Hm? Co się stało?
-Powiedziałeś, że chcesz, że my - urwałbyś zaskoczona.
-Przepraszam, że mówię to w taki sposób, ale nie potrafię inaczej.Tak bardzo się boję że mnie odrzucisz - szepnąłby ze smutkiem.
-Nie mogłabym oppa.Nigdy bym tego nie zrobiła - odparłabyś cicho - co do twojego marzenia oppa, sądzę że się spełni - dodałabyś radosna, na co Koreańczyk zareagowałby ogromnym uśmiechem.
http://66.media.tumblr.com/tumblr_m3gjejdJNA1qbawfjo1_500.gif 
KRIS
Chłopak, przyszedłby późną nocą do twojego pokoju, po czym położyłby się obok ciebie, gdy spałabyś. Pocałowałby cię lekko w czoło, szepcząc.
-Jesteś jedyną dziewczyną przy której tak bardzo robię się nieśmiały. Sprawiasz, że wariuję - po tych słowach znów ucałowałby cię w czoło. Wtuliłabyś się w niego na co zareagowałby delikatnym uśmiechem.
-Pójdziesz ze mną na randkę? - zapytałby, nie zdając sobie sprawy, że udawałabyś że śpisz.
-Nigdy bym nie uwierzyła, że mnie kochasz - szepnęłabyś, otwierając oczy. Chińczyk z zaskoczenia, odsunąłby się od ciebie jednocześnie spadając z łóżka.
-Nie spałaś?! - prawie krzyknąłby, czując się mocno zawstydzonym. 
-Oczywiście.
-J-ja...miałem nadzieję, to znaczy....ja - zacząłby się plątać w zdaniach przez co przypomniał dziecko niż mężczyznę - byłem zbyt nieśmiały by prosić cię o to w prost - dodałby, siadając obok ciebie. 
-Rozumiem oppa, mam nadzieję, że randka jest wciąż aktualna - zaśmiałabyś się.
-Tak, oczywiście.
-To dobrze, bo naprawdę chcę się z tobą spotkać -odparłabyś radosna, tuląc się do niego. http://67.media.tumblr.com/tumblr_m94prr9l8E1qdi01w.gif 

Co sądzicie o rekcji?
Podobała wam się?
Mam nadzieję  Delight, że się na tej reakcji nie zawiodłaś. 
MILE WIDZIANE KOMENTARZE

15 komentarzy:

  1. Umarłam *_*
    DZIEWCZYNO TO BYŁO CUDOWNE!!
    Wiesz jak ja cię kocham :* ^°^
    Już nie mogę się doczekać następnych :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Awww @w@ Tało <333
    Baek też spoko XDD
    Gif z Chanyeolem jest po prostu zabójczy x.x
    Xiumin był przesłodki @u@ <3
    D.O... No, za te babeczki to ka też bym poszła XDD
    Czytając Luhana, zrobiłam facepalma xD Jak można 50 razy wchodzić i wychodzić z czyjegoś pokoju? Ja bym się wkurzyła XDDD
    Omo... Ja chcę takiego Chena u siebie XDD
    Kai, już nie żyjesz. Mój film! XDDD
    Sehun, ty wariacie XDDD Ale to by było słodkie x3
    Lay #ukrywa się przed chłopakami z zespołu XDDD
    Aish, Suho... XDD
    Bosz, Kriseł... *facepalm #2* Ale to i tak było słodkie x3
    Kurczę, wszystko było słodkie. No ja po prostu nie powiem inaczej, bo tyle w tym cukru, co w stu puszkach coli XDD
    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że się nie zawiodłam. Spisałaś się na medal. Zakochałam się w tej reakcji. Czytałam ją kilka razy, ponieważ tak mi się spodobała. Na pewno wiele razy u ciebie coś zamówię. Wiem,że było ci trudno pisać ta reakcje i bardzo Cię za to przepraszam, że sprawiłam ci taki kłopot. Bardzo mi się spodobało jak przedstawiała chłopców z EXO. Byli tacy uroczy i słodcy♡♡ Zdecydowanie jednak najbardziej spodobali mi się Chanyeol, Baekhyun i D.O. Jak czytałam ich reakcje uśmiechałam się sama do siebie. To było przecudowne! Dziękuję ci bardzo, ze napisałaś to i poświęciła tej reakcji swój czas. Sprawilas mi tym wiele radości. Mam nadzieję, że wena cię nie opuści, bo prawdę mówiąc już chciałabym zamówić kolejną reakcje... Jeszcze raz ci dziękuję i życzę powodzenia w pisaniu. Pozdrawiam cię ciepło☆
    Twoja wierna czytelniczka Delight♡☆

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Omo, bardzo się cieszę, że jednak cię nie zawiodłam <3
      Nic się nie stało, możecie zamawiać każdy (prawie) zespół, a ja postaram się spełniać wasze prośby ^^'
      Mimo że było trudno udało się ^^
      Cieszę się, że tak bardzo lubisz moje reakcji, to urocze <3

      Usuń
  4. Czytając to cały czas miałam na mordzie banana XD to było takie urocze ^^ a ten gif z Lulu po prostu uwielbiam :3 nigdy bym się nie spodziewała, że Kriseł się tak zachowa XD ogólnie każdy tu był takim uroczym i małym dzieciem bożym :3
    Pozdrawiam c: i życzę weny c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że udało mi się sprawić, iż miałaś uśmiech na twarzy ^^

      Usuń
  5. Chyba dostałam cukrzycy...A tak na poważnie. Reakcje chłopaków bardzo mi się podobają,a szczególnie takich dwóch (czyt.Kris&Chanyeol).Życzę weny ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krisa, najtrudniej mi się pisało, ponieważ trudno wymyślić dwanaście różnych reakcji, podczas gdy zna się bardzo słabo dany zespół, ale cieszę się, że jednak ci się podobało ^^

      Usuń
  6. Hsjhjdjbjhhsjhjfjbajfjfjkd. Przynajmniej zaczęłam tamto coś z wielkiej litery xdd
    Cudowne reakcje :D
    Czekam na więcej, oj czekam :)
    Weny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że kolejne reakcje pojawią się niebawem ^^

      Usuń
  7. Zastanawiam się dlaczego każda Twoja reakcja trafia w mój gust. Aish naprawdę... Co ja mam z tym zrobić? Złego słowa nie można powiedzieć. Pozdrawiam i życzę weny~E♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Te reakcje były GENIALNE, czekam na następne i życzę weny!^^
    http://opowiadaniaazjatyckiejwariatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy