poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Problemy są, ale hej, będą posty

Witam <3
Przybywam do was z krótką notką.
Kilka dni temu przyszła cholerna ulewa i burza z tego otóż powodu, zalało mi laptopa i teraz jest w naprawie ;/ Zajebiście -_-
Będę pisać na kompie brata, ale wiecie, to nie to samo ;/
Zostało naprawdę mało dni do końca roku ( okey trochę ponad czternaście dni, ale...) przez co nie mam kompletnie weny.
Bardzo się cieszę, że składacie zamówienia, bo to oznacza, że ktoś lubi moje prace, ale...
wiecie...napisane jest w zakładce by nie zamawiać reakcji i scenariuszy...oczywiście nie to że jestem zła czy coś, broń Boże!, po porostu będziecie musieli długo czekać na zamówienia i dlatego to piszę..
Nie chcę by znów było tak jak z poprzednimi zamówieniami ( co prawda już czekacie naprawdę długo ), ale im więcej będzie zamówień,  nie będę mieć czasu ich tak szybko realizować. Nie mam znowu kto wie, jak dużo tej weny, a przyznam że do zespołów takich jak EXO i SJ trzeba ją mieć, bo obydwa zespoły są liczne ;)
 Mimo to bardzo zachęcam do zamówień, ale proszę zamawiajcie PO otwarciu kolejki ^^
Postaram się coś dodać w te najbliższe dni, jeśli się uda i mocno się sprężę to może wszystkie zamówienia dodam w tym tygodniu, a jest ich dwanaście ^^
Mam nadzieję, że będziecie wyrozumiali :)
Z cierpliwością zaglądajcie, postaram się was nie zawieść <3
Dziękuję za uwagę <3
http://31.media.tumblr.com/cc2b153653d07280f799272b79dfbe3b/tumblr_ng7bjrLsO81u5o8w9o3_500.gif  
  http://orig12.deviantart.net/71c6/f/2015/005/6/2/tumblr_ndu7dis7ts1qiq56ao3_500_by_vickuchihoran-d8cpee5.gif

2 komentarze:

  1. Spokojnie, masz jeszcze dużo czasu ;) Oczywiście, że się na ciebie nie gniewam, przecież to nie twoja wina, że nie masz weny i że zalało ci laptopa. Czasami po prostu tak bywa. Jednak mam szczerą nadzieję, że uda ci się w niedalekiej czasie coś dodać ♡ Pamiętaj, że jako wierna fanka twoich dzieł, zawsze będę z niecierpliwością oczekiwać kolejnych scenariuszy i reakcji. Życzę dużo uśmiechu i weny ♡ Pozdrawiam cię ciepło
    Twoja wierna czytelniczka Delight♡☆

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy