poniedziałek, 29 sierpnia 2016

#56 Reakcja EXO Kiedy widzą Cię po długiej rozłące

Witam <3
Przybywam do was z kolejną reakcją EXO, którą zamówiła Karen VV.
Przyznam, że po "urolpie" jestem tak rozleniwiona i pełna braku weny, że nie mam pojęcia, jak to wyjdzie. Mimo to mam nadzieję, że nie zawalę tego zamówienia.
Zapraszam <3
~ ~
XIUMIN
Najstarszy czekałby na ciebie z niecierpliwością w dormie. Chodziłby po salonie wokół kanapy, trzymając w dłoni komórkę, gdybyś miała do niego zadzwonić.
W momencie, gdybyś przekroczyła próg domru, podbiegł by do ciebie, gwałtownie się do ciebie tuląc.
-Tak bardzo tęskniłem ___! - krzyknąłby, całując cię co chwila po szyi - następnym razem jadę z tobą.
http://67.media.tumblr.com/63adcbd65cb7ba944a7d49a8336ae8dd/tumblr_inline_n9j35mWWTS1sexmxc.gif  

                                                                         LAY
Ze swoim chłopakiem nie widziałaś ponad cztery miesiące, ponieważ miałaś pilny wyjazd. Gdy wróciłaś do dormu chłopaków, zauważyłaś, że na kanapie siedział blondyn, czytając gazetę. Od razu pomyślałaś, że to Lu.
-Oppa, widziałeś Lay'a?
-___?! Nie poznałaś mnie?! - usłyszałabyś zaskoczony głos tancerza - nic dziwnego, nie widzieliśmy się cztery miesiące - dodał, idąc w twoją stronę - teraz masz mnie mocno przytulić, bo cholernie tęskniłem - dodał, uśmiechając się szeroko.
http://45.media.tumblr.com/b77646ba4e8f83178971bdd48e51e145/tumblr_nm4y8bwFYk1spxmk1o1_250.gif 
 D.O*
W momencie, gdybyś weszła do kuchni, zobaczyłabyś swojego chłopaka, który opierał się o  blat i pił kawę. 
-Jak ty schudłaś! Czy ty coś ogóle jadłaś, czy tylko powietrze? Idę do kuchni i zrobię i porządny obiad - powiedziałby przerażony twoim widokiem.
-Oppa, spokojnie, ja - urwałabyś nagle, ponieważ brunet od razu posadziłby cie na krześle, po czym zacząłby przygotowywać ci obiad.

                            https://media.giphy.com/media/iyiph087E7DJm/giphy.gif 
CHEN*
Ty oraz twój chłopak, nie widzieliście się pół roku ze względu na trasę koncertową EXO. 
Siedziałaś na kanapie, oglądając telewizor, gdy w pewnym momencie, do salonu wpadłby Chen, krzycząc.
 -Kochanie jak ja się cieszę, że wróciłem. Gdybyś ty widziała, jak znęcali się nade mną chłopaki. 
- Zrobiłeś im kawały i w końcu nie wytrzymali? - zapytałaś ze śmiechem.
-Dokładnie tak - odparł równie rozbawiony, całując cie w skroń.
 http://67.media.tumblr.com/tumblr_m6g9npbLQb1rv4ik7o1_500.gif 
LUHAN*
Han, wszedłby do waszej sypialni, po czym stanąłby na środku pomieszczenia, patrząc na ciebie poważnym wzrokiem.
-Lu! - powiedziałabyś radosna, tuląc się do niego.
-Kochanie, tyle się nie widzieliśmy! Muszę ci tyle opowiedzieć. Mam nadzieję, że byłaś grzeczna i żadnych facetów tu nie było - powiedziałby poważnym tonem głosu.
-Oczywiście, że nie było oppa.
-Aish, to dobrze - odparł, uśmiechając się lekko.
-Mój zazdrośnik - szepnęłabyś, całując go w policzek.
                                              http://static.tumblr.com/nkcmfkl/3Qqlyiomw/tumblr_ly22qio0pb1qet86xo2_500.gif  
BAEKHYUN*
Byun, w momencie gdyby cię zobaczył po długiej rozłące, zacząłby robić dziwne ruchy i miny. W pewnym momencie, podszedłby do ciebie i powiedziałby.
-Nie widzieliśmy się dwa miesiące, nie jadłem nic porządnego... Zrobiłaś obiad prawda? - po tych słowach, patrzyłabyś na niego zszokowana, po czym uderzyłabyś go poduszką - aish,żartowałem kochanie! - powiedziałby, chowając się za drzwiami do kuchni.
-Idiota! - odparłabyś zmęczona podróżą i jego głupim żartem. 

          http://24.media.tumblr.com/6de747e7c438ac4ac3e740d0a210e0b0/tumblr_mrl70qmIY71sakgnso1_500.gif  
KRIS*
Chińczyk, patrzyłby na ciebie z ogromnym pożądaniem i miłością, gdy rozpakowywałabyś się po podróży. W pewnym momencie, podszedłby do ciebie i tuląc się do twojej osoby, powiedziałby.
-Tak bardzo tęskniłem myszko.Jesteś piękna. Może masz ochotę na - urwałby, ponieważ odwróciłabyś się do niego, mówiąc.
-Jestem zmęczona Kris.
-Ale kochanie - jęknąłby.
-Wieczorem - szepnęłabyś mu na ucho, całując go w policzek.
 http://i99.beon.ru/data.whicdn.com/images/31275405/tumblr_m65qc5QsBw1qaqbdqo1_500_large.gif 
SEHUN*
Makane, spałby w momencie, gdybyś wróciła z podróży. Nie otwarłby nawet oczy w momencie, gdybyś weszła do sypialni.
-Sehun? Nie przywitasz się ze mną? - zapytałabyś zaskoczona i smutna w jednym.
-Przepraszam, ale jestem cholernie padnięty.
-No pewnie, w końcu to ty tłukłeś się samolotem przez osiem godzin i spędziłeś na lotniku kolejne trzy godziny, żeby dostać bagaż - mruknęłaś zła. Chłopak, westchnąłby cicho, mówiąc.
-Połóż się ze mną, też jesteś zmęczona. Razem prześpimy tydzień albo dwa - odparłby, uśmiechając się delikatnie - no chodź kochanie - dodałby, ciągnąc cie na łóżko.
 http://66.media.tumblr.com/c78bad61f2e782a04fdd1fb56084fab0/tumblr_inline_npjq8hJkwe1tuubix_500.gif 
KAI
Jongin, od razu przytuliłby cię do siebie, całując cię po szyi i obojczyku. 
-Tęskniłem - szepnąłby ci na ucho, podnosząc cię do góry. Posadziłby cię na blacie w kuchni, patrząc czule w twoje oczy i uśmiechając się szeroko.
-Ja też tęskniłam.
-Już nigdzie cię nie puszczę ___, nie ma takiej opcji nawet. Od dziś jesteś cały czas przy mnie - oznajmiłby, uśmiechając się.
-Wiesz, że to nie możliwe oppa.
-Nie? Może moje aegyo cię przekona? - zapytałby, robiąc urocze rzeczy, co było do niego nie podobne.
http://66.media.tumblr.com/tumblr_m8witkeJRk1rtrmkdo1_500.gif 
SUHO
Brunet, wróciłby po pięciu miesiącach nieobecności. Uśmiechałby się szeroko, a w oczach miałby łzy szczęścia, ponieważ bardzo za tobą tęsknił podczas trasy koncertowej.
-Kochanie - szepnąłby, tuląc się do ciebie - przepraszam za tak długą nieobecność - dodałby, całując cię delikatnie w dłoń. 
-Rozumiem Suho, to twoja praca - odparłaś spokojnie, odgarniając grzywkę z jego oczu.
-Następnym razem zabieram cię ze sobą.
-Mam pracę kochanie i - urwałabyś, ponieważ chłopak przerwałby ci, mówiąc.
-Wiem, ale jestem na tyle odpowiedzialny, dorosły i bogaty, by móc cie utrzymać - oznajmiłby, całując cię w usta. 
  
CHANYEOL
-Kochanie! Wróciłem! - usłyszałabyś radosny głos swojego ukochanego.
-Chan! - krzyknęłabyś, tuląc się do niego, gdy wszedł do twojego pokoju. Chłopak, tuliłby cię delikatnie, jeżdżąc dłonią po twoich plecach. 
-Mam coś dla ciebie. Chcę ci jakoś wynagrodzić te trzy miesiące mojej nieobecności - powiedziałby z delikatnym uśmiechem, wyciągając naszyjnik w kształcie serca.
-Nie musiałeś - szepnęłaś, zauroczona naszyjnikiem. 
-Kochanie, jesteś dla mnie naprawdę ważna, nie mogłem go ominąć. Tak bardzo będzie na tobie ślicznie wyglądał - oznajmił, zakładając ci na szyję biżuterię. Po chili ucałował delikatnie twoją szyję, dodając- jutro lecimy do Paryża na naszą drugą rocznicę - szepnął, tuląc cię znów do siebie.
http://s2.favim.com/orig/150413/asian-boy-black-and-white-chanyeol-cute-Favim.com-2646593.gif 
TAO
Raper, stałby przed odprawą na lotnisku, czekając na ciebie. W dłoniach trzymałby różę, którą chciałby ci wręczyć. 
-Tao! - krzyknęłabyś radosna, wpadając w jego objęcia. Chłopak, obróciłby cię dookoła własnej osi, całując cię delikatnie. 
-Tęskniłem.
-Ja również pando - zaśmiałabyś się.
-To dla ciebie. Chciałem kupić ich więcej, ale uznałem, że jedna będzie bardziej wyjątkowa. 
-Dziękuję - szepnęłabyś, radosna znów całując swojego chłopaka. 
  http://66.media.tumblr.com/2cc671f29243e37c9160fe036344d203/tumblr_inline_ndi5zwvlak1sjfblo.gif 

Co sądzicie o reakcji?
Podobała wam się?
* dzięki Killer, napisane są te reakcje, ponieważ gwiazdki przy chłopakach to pomysł Killer ^^
Dziękuję ci z całego serducha Beautiful Killer
MILE WIDZIANE KOMENTARZE ;)


8 komentarzy:

  1. Nie ma za co! Killer zawsze służy pomocą! Wszystkie wyszły po prostu idealnie!
    Weny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. MOJE EXO MOJE
    JEZU, KOCHAM WSZYSTKO CO OD CIEBIE I Z EXO
    <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie reakcję są zaje... <3 <3 <3 Paula

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne reakcje ^^ Lulu, Kris i Chen najlepsi :3
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kris od razu ma ochotę na konkrety! Baek dowcipniś :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy