niedziela, 28 sierpnia 2016

A.R.M.Y została nominowana ^^

Witam<3
Zostałam nominowana do napisania trzydziestu faktów o sobie przez Taeyeon.
Dziękuję, ale nie wiem, czy zdołam napisać aż tyle xD
 ~ ~
 http://orig08.deviantart.net/35dc/f/2015/177/5/3/v__bts____gif_by_moonjae-d8yv9ma.gif 
1. Urodziłam się 28.02.99r.
2.Kocham grać w gry. Zwłaszcza w wyścigowe :D
3.Kocham oglądać gwiazdy nocą.
4.Należę do osób nieufnych i zdystansowanych oraz zabawnych.
5.Kocham jesień.
6.Nie znoszę Słońca ( dziwne, wiem xD )
7.Piszę od ośmiu lat, a tańczę od czterech.
8.Moje opowiadanie zajęło #6 miejsce w najlepszych opowiadaniach paranormalnych.
9.Interesuję się hipnozą i magią i mentalizmem.
10.Uwielbiam hororry.
11.K-pop poznałam dzięki 2NE1 i Big Bang.
12. Nie przepadam za Koreańskimi zespołami kobiecymi.
13.Chciałam studiować psychologię.
14.Jak byłam mała chciałam być Patologiem xD
15.Uwielbiam historię i angielski.
16.Mam bardzo dobrą pamięć do liczb, potrafię zapamiętać ciąg cyfr składających się z dwudziestu siedmiu liczb, w ciągu trzech minut.
17. Czasem zdarza mi się coś rysować, jednak nie robię tego zbyt często.
18.Jestem niecierpliwa, nawet bardzo.
19.Kocham książki fantastyczne i kryminalne.
20.Czekolada gorzka to życie <3
21.Bardzo mało piję, przez cały dzień wypijam może szklankę wody. Nawet w gorące dni.
22.Szczęśliwa liczba? Oczywiście, że pięć :D
23.Kocham ciemne kolory, niestety większość osób uważa, że nie pasują do mnie ze względu na ciemną karnacje ;/
24. Jestem w połowie Niemką-Węgierką i Amerykanką :D
25.Jednak urodziłam się w Polsce, tylko "korzenie" mam zagraniczne xD
26.Moim ulubionym zespołem jest BTS, a piosenkami Tomorrow i Fire.
 27.Przez pięć lat, prowadziłam około dwunastu blogów :D
28.Uwielbiam Jokera <3 ( Heath Ledger naprawdę go świetnie zagrał )
29.Jestem uzależniona od muzyki.
30.Zdecydowanie mam osobowość 4D, jednak nie ukrywam, że z Sugi też coś mam ^^
https://66.media.tumblr.com/b441951c421b6e3445ef4a1e0e75aa24/tumblr_ncxusx6kzq1temf7io1_500.gif  
To na tyle...uf...
Ja nominuję:
Priya - klik
Cherry123 - klik
delfinkek -klik
Powodzenia Słoneczka <3

10 komentarzy:

  1. No... To jesteśmy do siebie podobne!
    Witaj Siostro!
    <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze tak to wygląda "Nie wiem, czy dam radę napisać", a podczas pisania jakoś tak samo przychodzi :") Wiem coś o tym XD
    Witaj ludziu, który również uwielbiasz Jokera, kochasz ciemne kolory, chociaż nie pasują Ci, bo masz ciemną karnację, oglądasz gwiazdy nocą, jesteś osobą nieufną i zdystansowaną, ale zabawną (...) Nie no, połowa tego to mój opis :")
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Woha, nie sądziłam, że będzie ktoś podobny do mnie ^^

      Usuń
  3. Ja też uwielbiam Jokera <3 zwłaszcza teraz z Legionu samobójców Jared Leto zagrał go świetnie :D Paula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę sobie obejrzeć LS, bo mocno mnie zwiastun zainteresował. Jednak co jak co, ale Joker w wersji Heath'a, będzie zawsze dla mnie na miejscu pierwszym ^^

      Usuń
    2. Polecam film z całego serducha ^^ Paula

      Usuń
  4. Też jeszcze do niedawna piłam bardzo malutko wody. Twierdziłam, że więcej nie potrzebuje. Ale jednak trochę się pozmieniało w myśleniu i też zauważyłam, że z moją skórą jest coś nie tak. Teraz pilnuje się, a woda jest u mnie numerem 1 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powoli sama zaczynam pić wody coraz więcej, jednak nie ukrywam, że bywa to trudne.

      Usuń
  5. HEAT LEDGER TEAM XDD
    Kochana, jesteśmy podobne, nawet nie sądziłam że aż tak XD
    I nakazuję Ci pić dużo ;-; Nie możesz nie pić, bo będziesz mdlała (ccsiiiii)
    Dawno mnie tu nie było, to idę czytać zaległości!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy