sobota, 12 listopada 2016

#69 Reakcja BTS Gdy chwalą twój talent muzyczny

Witam <3
Przybywam do was z reakcją, którą zamówiła Beata Linka.
Mam nadzieję, że zachowanie chłopaków przypadnie wam do gustu.
Nie przedłużając....
Zapraszam <3
~ ~
SUGA  
Raper stałby za tobą słuchając twoich nowych skomponowanych piosenek. Byłby naprawdę mocno zachwycony twoim talentem i nawet tego by nie ukrywał. Uśmiechałby się szeroko zdając sobie sprawę, że siedzi przed nim jego ideał kobiety, zagryzłby wargę, mówiąc.
-Wiedziałem, że jesteś niesamowita, ale teraz mam do ciebie jeszcze większy szacunek. Masz ogromny talent - powiedziałby z uśmiechem, po czym zakłopotałby się lekko, mówiąc - może chciałabyś...stworzyć ze mną kilka podkładów na osobności? - po tych słowach pierwszy raz w życiu by się zawstydził. 
 http://pa1.narvii.com/5802/2226adc3b7e590fc535ecfcbc745025eaae6194c_hq.gif 

RAP MONSTER 
Lider byłby mocno zaskoczony w momencie, gdy podsłuchałby jak rapujesz jego partie w tych trudniejszych piosenkach. Mrugałby oczami i szczypałby się, by móc mieć pewność, że to nie jego sen. Zdawał sobie sprawę, że lubisz hip-hop i potrafisz rapować, ale nie zdawał sobie sprawy, że robiłaś to tak dobrze. 
Tuż po tym, gdy skończyłabyś swoją "próbę", blondyn przytuliłby cię i z uśmiechem powiedziałby.
-To, że jesteś świetna to zbyt małe określenie. Nie ma słów, które mogłyby oddać twój talent i cudowny akcent - po tych słowach pocałowałby cię w policzek, mając na policzkach ogromne rumieńce. 
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/a6/80/b4/a680b43964cdfe14520a1de3f5a69259.gif 

J-HOPE 
Hobi, stałby przed tobą z otwartą buzią, patrząc na ciebie jak na przepiękny obraz. Nawet jeśli przestałabyś śpiewać i mówiłabyś coś do niego, on i tak stałby jak zaczarowany. 
-Hobi? Coś się stało? - zapytałabyś, podchodząc do niego i machając mu przed twarzą. 
-Właśnie usłyszałem anioła. - szepnąłby, wciąż na ciebie patrząc - słyszałem wielu utalentowanych wykonawców, ale ty bijesz ich na głowę! Boże! Bądź ze mną, śpiewaj dla mnie - zacząłby, po czym skakałby wokół ciebie, by zaraz wypalić - wiesz, że teraz będę cię męczył, byś cały czas mi śpiewała? - zapytałby z uśmiechem, by zaraz się do ciebie mocno przytulić. 
https://67.media.tumblr.com/ed0f4b0a0adf29f4cc54b9fea676a9ec/tumblr_inline_o98eryrKOr1siviyl_500.gif 

JIMIN
Tancerz patrzyły na ciebie z podziwem i powagą na twarzy. Nic by nie mówił tylko patrzył na ciebie zagryzając przy tym wargę. Byłby zachwycony twoimi seksownymi ruchami i cudownym głosem, gdy wykonywałabyś jedną ze swoich ulubionych piosenek. Mimo że Park, należał do pewnych siebie chłopaków, w momencie gdy przestałabyś śpiewać i tańczyć, poczułby się zakłopotany. 
-Oppa? - jęknęłabyś zawstydzona, zdając sobie sprawę,  że Park cały czas na ciebie patrzył. Koreańczyk tylko zawstydziłby się, jednocześnie do ciebie powoli podchodząc. 
-Dlaczego masz taką minę? - zapytałabyś cicho, gdy ten cię delikatnie objął. 
-Po prostu wciąż jestem pełen podziwu i w ogromnym szoku, że tak w drobnym i pięknym ciele kryje się taki talent do tańca i śpiewu - oznajmił nie patrząc na ciebie, by nie pokazać swoich rumieńców. Jednak po kilku sekundach spojrzałby na ciebie niepewnie, mówiąc. 
-Twój śpiew jest naprawdę piękny i silny, ale taniec - urwałby, przyciągając cię bardziej do siebie - taniec to to, czym mnie właśnie nakręciłaś - dodał, całując cię delikatnie. 
 https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/8f/60/fd/8f60fd5d2321177a6954d340167eb473.gif 

JIN
Najstarszy leżałby już na swoim łóżku, czytając przy tym książkę. W pewnym momencie usłyszałby twój śpiew z pokoju obok. Przez chwilę byłby w ogromnym szoku, ponieważ nie wiedział, że masz taki talent. Po kilku minutach, gdy skończyłabyś śpiewać, wparowałby do twojego pokoju, po czym przytuliłby cię czule. 
-O-oppa? Coś się stało?
-Tak. Stało się - zacząłby z powagą - dlaczego mi nie powiedziałaś, że masz taki talent?
-Co? Słyszałeś? - zapytałabyś z ogromnymi rumieńcami. 
-Aish, taki głos to dar. Dlaczego nie pójdziesz na przesłuchanie? Na pewno by cię przyjęli - powiedziałby nakręcony - jutro z samego rana idziemy do wytwórni, muszą usłyszeć twój głos - dodałby, klaszcząc w dłonie. 
-Ale oppa, ja się - urwałabyś, ponieważ ten znów by cię przytulił, szepcząc.
-Nie pozwolę zmarnować takiego talentu. 
 https://66.media.tumblr.com/abe705c5a2b2b134aba9c458063c3841/tumblr_inline_npd2ejC4Zt1rizlg4_500.gif 

TAEHYUNG
Szatyn, stałby z otwartą buzią, patrząc na ciebie zaskoczonym wzrokiem. Nie potrafiłby nic powiedzieć, ponieważ był pod tak dużym wrażeniem. W końcu odzyskałby głos, po czym chwyciłby cię mocno i uniósłby cię, kręcąc się z tobą dookoła własnej osi. 
-Tae! Puść mnie! - pisnęłabyś, czując jego dłonie na swoich biodrach. 
-Nie zrobię tego misia.
-Dlaczego?
-Po pierwsze: jestem zły,  że nie powiedziałaś mi, że potrafisz śpiewać. Po drugie, jestem ogromnie podjarany tym, że tak śpiewasz, a po trzecie, chyba wiem jak pomóc ci z wysokimi nutami - dodałby ciszej, jednocześnie ściskając twój pośladek. 
-Zboczeniec! - zaśmiałabyś się, po czym wyswobodziła z jego uścisku - nie licz na to - dodałabyś, wystawiając język w jego stronę. 
-Aish - jęknąłby, po czym potarłby kciukiem swoją dolną wargę dodając - masz talent misia, ogromy talent - po tych słowach cmoknąłby cię w policzek. 
W momencie, gdy byłby już na korytarzu krzyknąłby.
-I tak poćwiczymy wysokie nuty - po tych słowach roześmiałby się, wciąż będąc szczęśliwym, że poznał twój mały sekret. 
http://45.media.tumblr.com/0cfb7f9761cbfea528944d821a2ffef2/tumblr_o4gmzvxrII1rngqpbo1_400.gif 

JUNGKOOK
Makane, od razu dołączyłby do ciebie w momencie, gdy usłyszałby pierwszy raz twój śpiew. Chwyciłby cię za dłonie i śpiewałby wraz z tobą nawet jeśli nie znał za dobrze tekstu. Widziałabyś w jego oczach ogromną radość i dumę co naprawdę cię uszczęśliwiło. W momencie, gdy skończylibyście śpiewać, brunet, wziąłby cię na ręce i położyłby cię na łóżku, by zaraz okryć was kocem. 
-Kochanie, masz przepiękny głos - zacząłby z uśmiechem - dlaczego mi nie powiedziałaś, że śpiewasz?
-Nie było się czym chwalić. 
-Aish, nie bądź skromna księżniczko - powiedziałby z uśmiechem - mam nadzieję, że odpowiednio wykorzystasz swój talent - po tych słowach cmoknąłby cię w dolną wargę, by zaraz położyć się obok ciebie i mówić ci urocze komplementy odnośnie twojego śpiewu i talentu do tańczenia. 
 http://i.imgur.com/EONhyJ3.gif 

Tym oto sposobem dotrwaliśmy do końca.  
Co sądzicie o reakcji?
Który chłopak najbardziej się wam spodobał? 
MILE WIDZIANE KOMENTARZE

5 komentarzy:

  1. A.R.M.Y... ja... nie potrafię nic sensownego tutaj napisać... cudnie napisane, jak zwykle!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękniutkie normalnie, awwww ~~ (niebezpieczny poziom cukru, co ja mam teraz zrobić?! 0.0 )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne *-* Najbardziej podobała mi się reakcja V <3 chce takich więc xd

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy